quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ohoo'ooo. Moet je je inbeelden hoe dat eruit gaat zien als we allebei zo gaan denken.
Zodat iedereen opnieuw mag invullen? Ik wis hem met 1 klik op de muisquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef xaban06 het volgende:
Je kan ook gewoon een nieuwe datumprikding starten ipv blijven verwijderen
Volgens mij zijn er inderdaad Turken die hier niet posten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Er zaten 2 Turken voor ons, het was een Turk-Turk (telefoon met Turkije screensaver). Dat zou een bezoeker van dit topic moeten zijn, of zijn er nog veel meer Turk-Turken die hier niet posten en wel op FOK zitten?
Nee, maar wel voor de Turken hier, natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Want er goed uit zien doe je alleen voor je partner.
Of je vraagt ze gewoon je te mailen, ook wat socialer, niet anoniem enzo, je wilt meetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Zodat iedereen opnieuw mag invullen? Ik wis hem met 1 klik op de muis
Kusura bakma kardes je kwam zo binnen vallen, ik vatte het serieus opquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor de Turken hier, natuurlijk.
(neem vooral mijn reactie serieus ja)
Wetende dat ik toch niet ga.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kom alleen als Trigger ook komt.
Ze kunnen het daar invullen, is overzichtelijker. Ook zorgt het ervoor dat mensen niet express een dag kiezen waar weinig animo voor is.quote:
Maar je wilt afvallen voor ons? Lief hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ohoo'ooo. Moet je je inbeelden hoe dat eruit gaat zien als we allebei zo gaan denken.
Oké, ik kom ook, mensen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef xaban06 het volgende:
xminator, als er een Turken op FOK! meet komt met 4+ veel-posters-uit-dit-reeks betaal ik jullie rekening
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef xaban06 het volgende:
xminator, als er een Turken op FOK! meet komt met 4+ veel-posters-uit-dit-reeks betaal ik jullie rekening
Hoe weet je dat hij op FOK! zit?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Er zaten 2 Turken voor ons, het was een Turk-Turk (telefoon met Turkije screensaver). Dat zou een bezoeker van dit topic moeten zijn, of zijn er nog veel meer Turk-Turken die hier niet posten en wel op FOK zitten?
Deal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef xaban06 het volgende:
Nu kom ik zeekurrrr.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef xaban06 het volgende:
Laf ağızdan bir kere çıkar...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef xaban06 het volgende:
wabliefquote:
Rekening van eten+waterpijp? Tamam is goed. Maar als je je belofte niet nakomt ne olursun?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef xaban06 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:08 schreef Triggershot het volgende:
Kijk al die ingeburgerde Turken er op af springen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |