prima, mag, moet je zelf weten enzo, maar dan geldt wel voor de hele groep: geen scheve ogen jegens diegenen die dat om wat voor reden dan ook niet doenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef -Spring het volgende:
Ik ben een te grote impulsaankoper om me aan het budget te houden. Echt, ik begrijp en sta volledig achter de argumenten om het wel te doen, maar op het moment dat ik in de winkel iets leuks zie heb ik daar instant schijt aan.
Dat vind ik zo vanzelfsprekend dat ik het niet eens nodig vind om het uit te spreken.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:22 schreef simmu het volgende:
[..]
prima, mag, moet je zelf weten enzo, maar dan geldt wel voor de hele groep: geen scheve ogen jegens diegenen die dat om wat voor reden dan ook niet doen
nja, niet voor jou, de hele groep dusquote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat vind ik zo vanzelfsprekend dat ik het niet eens nodig vind om het uit te spreken.
en laat dat nou net de drijfveer voor alle vrouwen van nederland zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef -Spring het volgende:
Maar waarom scheve gezichten? Je gaat er toch gewoon van uit dat je een cadeautje van ¤15,- krijgt? Als het meer is, is dat leuk, zowel voor jou zelf als voor een ander. Dat een ander een 'groter' cadeau krijgt dan jij maakt jouw eigen cadeau toch niet ineens minder leuk? Dat zou pure jaloezie zijn.
O ja. Vrouwen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en laat dat nou net de drijfveer voor alle vrouwen van nederland zijn
maar laten we er niet een groter punt van maken.. gewoon een geengezeikachterafpolicy.
quote:
Lieve sinterpieterklaasjebaasje,quote:Op woensdag 7 november 2012 19:22 schreef SinterPieterKlaasjeBaasje het volgende:
Lieve Meissie,
Wat zie ik daar, is je kleine jongen toch al weer een jaar.
Gefeliciteerd met het kleine feestbeest.
Nu mijn vraag, je wilde een cadeautje,
voor je kleine zoontje,
maar wat mag ik je kleine man dan geven?
Of is dat om het even??
Hoi Fannepietje, leuk om je hier weer eens te zienquote:Op maandag 12 november 2012 13:29 schreef Fannepietje het volgende:
Fannetje wat een leuk "lijstje" heb je gevuld voor de Sint, ik heb al een hoop
ideeen, dus dit weekend maar even op pad voor wat leuke cadeautjes!
Heb je nog bepaalde kleuren of geuren waarmee ik je blij kan maken?
Deze sint,quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:51 schreef meissie1595 het volgende:
[..]
Lieve sinterpieterklaasjebaasje,
Het is om het even wat voor cadeautje het is.
Bedankt voor de felicitatie.
Meissie.
Mmm kleuren. ik ben wel van het azuur blauw en geel. wat ik absoluut niets vind is groen.quote:Op maandag 12 november 2012 20:44 schreef sinterkloontje het volgende:
* sinterkloontje heeft 2 vragen voor As
Welke kleuren vind je mooi en welke telefoon heb je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |