prima, mag, moet je zelf weten enzo, maar dan geldt wel voor de hele groep: geen scheve ogen jegens diegenen die dat om wat voor reden dan ook niet doenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef -Spring het volgende:
Ik ben een te grote impulsaankoper om me aan het budget te houden. Echt, ik begrijp en sta volledig achter de argumenten om het wel te doen, maar op het moment dat ik in de winkel iets leuks zie heb ik daar instant schijt aan.
Dat vind ik zo vanzelfsprekend dat ik het niet eens nodig vind om het uit te spreken.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:22 schreef simmu het volgende:
[..]
prima, mag, moet je zelf weten enzo, maar dan geldt wel voor de hele groep: geen scheve ogen jegens diegenen die dat om wat voor reden dan ook niet doen
nja, niet voor jou, de hele groep dusquote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat vind ik zo vanzelfsprekend dat ik het niet eens nodig vind om het uit te spreken.
en laat dat nou net de drijfveer voor alle vrouwen van nederland zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef -Spring het volgende:
Maar waarom scheve gezichten? Je gaat er toch gewoon van uit dat je een cadeautje van ¤15,- krijgt? Als het meer is, is dat leuk, zowel voor jou zelf als voor een ander. Dat een ander een 'groter' cadeau krijgt dan jij maakt jouw eigen cadeau toch niet ineens minder leuk? Dat zou pure jaloezie zijn.
O ja. Vrouwen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en laat dat nou net de drijfveer voor alle vrouwen van nederland zijn
maar laten we er niet een groter punt van maken.. gewoon een geengezeikachterafpolicy.
quote:
Lieve sinterpieterklaasjebaasje,quote:Op woensdag 7 november 2012 19:22 schreef SinterPieterKlaasjeBaasje het volgende:
Lieve Meissie,
Wat zie ik daar, is je kleine jongen toch al weer een jaar.
Gefeliciteerd met het kleine feestbeest.
Nu mijn vraag, je wilde een cadeautje,
voor je kleine zoontje,
maar wat mag ik je kleine man dan geven?
Of is dat om het even??
Hoi Fannepietje, leuk om je hier weer eens te zienquote:Op maandag 12 november 2012 13:29 schreef Fannepietje het volgende:
Fannetje wat een leuk "lijstje" heb je gevuld voor de Sint, ik heb al een hoop
ideeen, dus dit weekend maar even op pad voor wat leuke cadeautjes!
Heb je nog bepaalde kleuren of geuren waarmee ik je blij kan maken?
Deze sint,quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:51 schreef meissie1595 het volgende:
[..]
Lieve sinterpieterklaasjebaasje,
Het is om het even wat voor cadeautje het is.
Bedankt voor de felicitatie.
Meissie.
Mmm kleuren. ik ben wel van het azuur blauw en geel. wat ik absoluut niets vind is groen.quote:Op maandag 12 november 2012 20:44 schreef sinterkloontje het volgende:
* sinterkloontje heeft 2 vragen voor As
Welke kleuren vind je mooi en welke telefoon heb je?
quote:Op maandag 12 november 2012 20:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en wat ik dit jaar vergeten ben op mijn verlanglijstje te zetten: ik ben allergisch voor al te sterke geuren. Geurkaarsen enzo zijn te heftig voor mijn slijmvliezen.
ik word alleen al blij van je rijmelarij! En superbedankt voor het meedenken aangaande geurkaarsenquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:11 schreef TheSantanextdoor het volgende:
Danic, het is geen afgunst, hoor
Buuf vindt 't gewoon erg goor
Want kaarsen met een fijne geur
werken heftig op haar scheur
[..]
quote:Op zondag 18 november 2012 16:37 schreef SantaLena het volgende:
Bellelena
Nog even geduld
dan wordt het doos(je) gevuld
zodat ik het kan versturen
het zal vast niet lang meer duren
nog even wat verbuigen en verbouwen
zodat ik het ook in de doos kan douwen
je Santa
Wow das tof!quote:Op zondag 18 november 2012 16:27 schreef Supersint het volgende:
De cadeautjes zijn klaar
Alleen het gedicht hoeft nog maar
Met een beetje mazzel kan alles morgen al met de bezorger mee!
Ik doe mijn best!quote:Op zondag 18 november 2012 18:10 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ohhhh ben nu al nieuwsgierig!!
Enne, ik ben niet zo'n hele goede speurneus, dus leef je uit met de hints
Ik ook! Ik zat al te fantaseren dat ik het stiekem allemaal ging uitpakken, maar dat doe ik toch maar niet. Ik zet hem op zolder, dan loert die doos me niet steeds aan!quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:57 schreef Cyntiaa het volgende:
Wow! Dat is snel. Nu moet je extra lang wachten en proberen het niet uit te pakken.
Ik ben daar zo slecht in!![]()
Lieve Dizzy Miss Lizzy.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Joehoe, Santa-Miss-Sinty ben je daar?
Is mijn pakketje al bijna klaar?![]()
Heb je misschien even tijd, voor een kleine hint?
Iets waarmee ik wat strepen tussen de verdachten kan?
Moet mijn pakketje ver en heb jij een kind?
Vertel eens vind jij hinten een goed plan?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:02 schreef Adnap het volgende:
Oh het tweede pakketje is er al !! Tjee zeg das ook snel.
Oh waarom dan ? Ik weet van nietsquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:40 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]Jij bent de laatste die verbaasd zou moeten zijn!
Ik ga strepen!quote:Op maandag 19 november 2012 15:16 schreef Fannepietje het volgende:
Speciaal voor Fannetje een kleine hint van Piet.
In het echt kennen wij elkaar niet.
Santalambquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:26 schreef Santalamb het volgende:
Lieve Lamb,
Ik wil je even laten weten dat ik nu niet meer zo hoef te zweten
Bedankt voor de tips nu kan ik weer verder gaan op mijn luie bips
Ik ben namelijk al stad en land afgeweest en o o wat was dat een feest
Maar er zijn al een aantal cadeautjes gekocht die ik van je lijstje heb afgezocht
Maar nu voor de persoonlijke draai daarom geef ik gauw een zwaai
En ga weer aan de slag maar je zult toch echt nog even geduld moeten hebben voor je het zien mag!
quote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef Prancer het volgende:
Sonnetje85, je secretsintersanta voelt zich een beetje mislukt
Want dit weekend je pakketje verzenden is niet gelukt
Je wordt echter écht niet verveten
Dat wilde ik je alleen maar even laten weten
Ik hou je op de hoogte van de stand van zaken
En probeer zo snel mogelijk je pakketje klaar te maken!
Ik doe mijn best want ik wil niet dat ik het nu al verpestquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:41 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
SantalambHeb je voor mij misschien ook een hintje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |