We hadden om 7 uur gereserveerd en door een beetje gas op de lolly te geven waren we nog redelijk op tijd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Vreten voor levenJullie gaan we laat trouwens.
Viel wel mee bij mij, maar hij moest 3 (!) maaltijden inhalen, dus die had flink gegeten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En nu tonnetje rond van het eten?
Kan ook de combinatie zijn van drank + vermoeidheid of algemene stress.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Soms als ik gedronken heb, en eenmaal thuis ben. Moet ik huilen. Terwijl er niks is voorgevallen o.i.d.. Hoe gaat in hemelsnaam zoiets weg? Het is eigenlijk gewoon niet te verklaren waarom ik dan huil ofzo..![]()
GMTA @ Blair Witch!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:28 schreef shifto het volgende:
Ik heb anders wel pizza besteld (en Ben & Jerry's) en lekker saampjes the Blair Witch zitten kijken
Spannende avond!
Alleen dan anders
Oh wat burgerlijk
Wel zo netjes om het uit te maken i.p.v. door te gaan met vreemdgaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Vandaag ziet ze hem pas weer, om te dumpen thoughToen ik haar net ging afzetten was haar zusje er al dus die hebben we maar alles verteld.
Dus vanavond is ze weer hier, al dan niet een tikkeltje emo
Hoi!quote:
quote:
dat gevoel is zo fijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:25 schreef MohMi het volgende:
Goed bezig, kerelIk hang nog wat wasjes op (huis moet eigenlijk ook gepoetst worden maar houdoe! xD) en dan volg ik je voorbeeld
Uurtje extra is wel chill hoor, zag net op mijn klok in de woonkamer dat het bijna half acht was...maar dat is heul niet!
Hoe vond je dat feestje?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Goed goed, gisteren mijn eerste tekno feestje gehad
En nog iets leuks vrijdagavond dus heb top weekend gehad![]()
Nu denk ik even rustig aan op de bank
Avond.quote:
Lekker.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:16 schreef muhahaha het volgende:
Zelfgemaakte bonbons opeten![]()
Die blauwe zien er wel gaar uit trouwens
Geen plaatje want mijn vaste uploadstek is grandioos vernaggelt
Echt, het is een KUNST een werkende website te verneuken.
We mochten 2 vullingen gebruiken, praline en caramelquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lekker.Gewoon chocola of nog met speciale vulling en zo?
En blauwe bonbons?
Lekker!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We mochten 2 vullingen gebruiken, praline en caramel![]()
Blauw ja. Ze hadden een paar bakjes met kleurtjes staan. Rood, blauw, geel en ik meen groen
Oow dat klinkt ook lekkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Wel echt gaaf met die kleuren, alleen zal het misschien lekkerder smaken dan dat het er dan uitziet.Toen ik vroeger bonbons maakte was dat altijd o.a. met sinaasappellikeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |