SSD's zijn pas duur bij Applequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Up to 3TB HDD. Die 3TB HDD kost zeker 900 euro bij Apple?
Klinkt verdomd handig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:37 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Fusion Drive, FlashDrive en HDD in 1. Ben erg benieuwd hoe dat werkt.
Ideaal volgens mij. Dit was precies wat me eerst weerhield van een SSD + HDD.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:37 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Fusion Drive, FlashDrive en HDD in 1. Ben erg benieuwd hoe dat werkt.
Na jaren op 24" werken, gaat dat 'm inderdaad niet worden.quote:
Ik heb nooit begrepen waarom je een wireless keyboard zou willen bij een desktop computer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wireless keyboard, komt die nu ook eens met numpad?
Ik heb vaak ruimte nodig op mijn bureau voor andere zakenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom je een wireless keyboard zou willen bij een desktop computer.
Als die draadloze keyboards een numpad zouden hebben zou ik het best willenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom je een wireless keyboard zou willen bij een desktop computer.
Minder kabels op het bureau.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen bullshit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een bullshit, van 2 kabeltjes heb ik echt geen last.
Sterker nog, ik zou het geweldig vinden als ze een wired touchpad zouden hebben voor mijn werkplek. Batterijen wisselen wordt ook flauw.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor mij wel, zal altijd een fullsize wired keyboard blijven gebruiken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen bullshit.
Same for me. Als ze een wired touchpad hadden gehad had ik 'm al gekocht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zou het geweldig vinden als ze een wired touchpad zouden hebben voor mijn werkplek. Batterijen wisselen wordt ook flauw.
Beetje hobbyen http://blog.makezine.com/2010/08/23/usb-powered-magic-trackpad/quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Same for me. Als ze een wired touchpad hadden gehad had ik 'm al gekocht.
Nee, dat is gaafquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Beetje hobbyen http://blog.makezine.com/2010/08/23/usb-powered-magic-trackpad/
Ik heb ook een MagicPad, maar kan me niet herinneren waneer ik de laaste keer de batterijen heb vervangen. Duurt echt lang voordat ze op zijn, en gebruik hem dagelijks.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Same for me. Als ze een wired touchpad hadden gehad had ik 'm al gekocht.
Ik vind hem nu nog steeds heerlijk werkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Weet je waar ik pas beroerd van werd?
[ afbeelding ]
Wat een gedrocht was dat zeg. Ik heb er nog nachtmerries van.
sowieso, Apple muizenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Weet je waar ik pas beroerd van werd?
[ afbeelding ]
Wat een gedrocht was dat zeg. Ik heb er nog nachtmerries van.
Ik zat om de week die trackball schoon te vegen op een doekje. Ik zal wel vieze poten hebben ofzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik vind hem nu nog steeds heerlijk werken
Ik gebruik nog steeds gewone muizen met m'n Applequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik vind hem nu nog steeds heerlijk werken
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
sowieso, Apple muizen
Logitech muizen
Dat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
sowieso, Apple muizen
Logitech muizen
Goeden garp.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
It's a whole new machine with an A6X processor. "We are so far ahead of the competition I can't even see them in the rear-view mirror."
Epic
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wut, ik dacht dat de iPad alleen maar kleine, nietszeggende aanpassingen zou krijgen
Ja? Overheen gekekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
de trackpad van apple is een bedrade add on voor
10 euroquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:51 schreef Pino112 het volgende:
Fuck. Net in begin augustus de iPad 3 gekocht.
Iemand kopen?
Een keer per week mogen ze vervangen worden. Dat is met zo'n 40 uur werkbewegingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:45 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik heb ook een MagicPad, maar kan me niet herinneren waneer ik de laaste keer de batterijen heb vervangen. Duurt echt lang voordat ze op zijn, en gebruik hem dagelijks.
Dan snap ik niet hoe dat komt. Wat voor batterijen gebruik je? Oplaadbare?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een keer per week mogen ze vervangen worden. Dat is met zo'n 40 uur werkbewegingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |