Ja, maar ik wil zo graag alle wapen dog tags dat ik niet voor elke pipo die langskomt met zo'n ding ga switchen.quote:Dan pak je er zelf toch ook zo een!!1!!!!11!!
Gister had ik een overkill met een .44quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:05 schreef Catkiller het volgende:
Ergens wel jammer dat mensen bij Scavenger de keus krijgen qua pistol. Die belachelijk sterke zoals een .44 en Rex hadden er voor mij persoonlijk niet in gehoeven in ieder geval. Ja, ze hebben minder kogels maar er twee mensen mee neerschieten achter elkaar is wel 3 keer zo makkelijk en gaat een stuk sneller omdat je minder hoeft te schieten.
[..]
Ja, maar ik wil zo graag alle wapen dog tags dat ik niet voor elke pipo die langskomt met zo'n ding ga switchen.
Verder: Dice servers met één bepaalde mode en 100% tickets.
Nou ja, wat is 'hoog'... Ik vind rang 100 een hele hoge rang.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat is een "hoge rang" ? Vanaf hoeveel volgens jou?
JackFrags, altijd goed!quote:
Ja klopt, was wel leuk op die map alleen iets te korte afstanden naar mijn mening tussen de M-COMs, en die verrekte busjes.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:30 schreef deVerdeler het volgende:
Ps. Ik zag jou gister he? Ik was nog puur mappen aan het verkennen. Anders had ik je wel een invite gestuurd voor party.
Ze zouden meer birds moeten doen. Op alle mappen. Zijn ze ideaal voor.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja klopt, was wel leuk op die map alleen iets te korte afstanden naar mijn mening tussen de M-COMs, en die verrekte busjes.
Little bird zit wel in 1 map op een conquest mode.
Littlebird poffen!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef ABundy het volgende:
5 multikills is zwaar klote op de console
Op de PC net zo kut hoor. Denk je dat je daar wel mensen tegenkomt die allemaal in een heli blijven zitten bijvoorbeeld? Enige wat je hebt is dat je een grote kans hebt om op bepaalde levels 4 man tegelijk te C4'en maar die kans heb je op de console ook op dezelfde maps en daar heb je dan weer minder kans dat ze je in je rug schieten omdat er toevallig nog iemand liep.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef ABundy het volgende:
5 multikills is zwaar klote op de console
quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Op de PC net zo kut hoor. Denk je dat je daar wel mensen tegenkomt die allemaal in een heli blijven zitten bijvoorbeeld? Enige wat je hebt is dat je een grote kans hebt om op bepaalde levels 4 man tegelijk te C4'en maar die kans heb je op de console ook op dezelfde maps en daar heb je dan weer minder kans dat ze je in je rug schieten omdat er toevallig nog iemand liep.
Als ik die assignment zou willen hebben dan zou ik waarschijnlijk voor de makkelijkste optie gaan en 4 mensen zoeken die hem ook willen halen.Ze hebben echt aan de crack gezeten ofzo toen ze het hebben bedacht.
In 0.5 seconden 4 mensen neerschieten gaat hem nooit worden in ieder geval.
Mooi ding jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:31 schreef Catkiller het volgende:
20 XBOW kills nu, de meeste van 2 meter afstand wanneer je tegen iemand op rent of wanneer ze net de hoek om komen waar je dichtbij stond te wachten op ze, zo'n lullige manier om dood te gaan.
Wel een leuk dingetje om te hebben voor even en ben nieuwsgierig naar die andere bolts ook.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:57 schreef Quantic het volgende:
[..]
Mooi ding jaMoet alleen wel de balanced bolt hebben, daarmee kan je een stuk lekkerder raken!
allemaalquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:43 schreef Quotidien het volgende:
Welke DLC zouden jullie mij nu aanraden?
Oei, dat wist ik niet. Dan liever de standaard bolt denk ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:30 schreef ABundy het volgende:
Die bolt moet wel door het hoofd dan. Bovenlichaam geeft geen kill in tegenstelling tot de normale
[..]
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:51 schreef Quantic het volgende:
[..]
Oei, dat wist ik niet. Dan liever de standaard bolt denk ikhoe zit dat met de sniper bolt dan?
dat deed ik al een tijdje maar je moet wel geluk hebben wil je veel kills krijgenquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 09:20 schreef Schunckelstar het volgende:
die rambo assignment begint nu toch wel irritant te worden![]()
had me voorgenomen om het spel niet weg te leggen voor ik alles unlocked heb wat er te unlocken valt, maar ik sla deze toch maar over denk ik..
na 15 uur c4-parachutes staat de teller pas op 2 multikills en ik begin schijtziek te worden van triple kills
True, ben van de week overgestapt van BLOPS2 naar BF3. Heeeeerlijk!quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:53 schreef KoningStoma het volgende:
Elk ander spel (cod) is gewoon saai vergeleken met dit.
Heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:34 schreef Quotidien het volgende:
Ik denk dat ik BF3 premium edition voor de pc ga kopen.
Opzich wel raar dat 'ie zo goedkoop is. Een paar maanden geleden kostten Premium en BF3 100,- bij elkaar, en nu heb je ze samen voor 45,-.quote:
Je profiel krijgt dan 2 soldiers. Een voor de xbox en een voor de pc.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Opzich wel raar dat 'ie zo goedkoop is. Een paar maanden geleden kostten Premium en BF3 100,- bij elkaar, en nu heb je ze samen voor 45,-.
Zou ik gewoon met hetzelfde EA-account kunnen spelen als waar ik nu mee op de xbox speel?
Dus je kan net zo goed een ander account aanmaken.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je profiel krijgt dan 2 soldiers. Een voor de xbox en een voor de pc.
spellen worden ook goedkoper. Het zou raar zijn als het nu nog steeds dezelfde prijs zou hebben.
Matig, verzameling van wat sniperkills, wat double kills en hier en daar een knife..quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:32 schreef deVerdeler het volgende:
Nieuwe montage gemaakt
hahaha... M'n tweede nu... Heb veel van m'n eerste geleerd. Hoe meer ik het begrijp hoe leuker het wordt lol.
Kijkuh subscribuhh en likuhhhhhh
Je beschrijft nu alle bf3 filmpjes op youtubequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Matig, verzameling van wat sniperkills, wat double kills en hier en daar een knife..
Ik heb dan ook nog nooit een goede montage gezienquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:06 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Je beschrijft nu alle bf3 filmpjes op youtube
Maar mooi gemaakt, zeiksnorquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Matig, verzameling van wat sniperkills, wat double kills en hier en daar een knife..
Geef toch niet? Was niet echt bedoeld om gekke kills te showen. Gewoon gameplay.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dank je manquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Maar mooi gemaakt, zeiksnor
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:31 schreef Catkiller het volgende:
Verdomme, voor die videos heb ik premium gekocht ja en dan gaan jullie deze aan al het simpele volk ook tonen.
herkenbaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:38 schreef Catkiller het volgende:
Fucking triple kills komen me de neus wel uit.
Net ook weer twee, en zodra je een triple hebt kan je het wel vergeten, weinig kans dat daarna 4 van de 5 die je niet hebt gehad net toevallig bovenop die vlag duiken zonder C4 neer te leggen.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net ook weer twee, en zodra je een triple hebt kan je het wel vergeten, weinig kans dat daarna 4 van de 5 die je niet hebt gehad net toevallig bovenop die vlag duiken zonder C4 neer te leggen.
Als ze gewoon 12 tegen 12 hadden op CQ DOM dan was het niet eens een probleem. Nee dat kan niet en dat staan we niet toe, aangezien het wel gewoon werkte destijds via een omweg, maar we laten wel 64 man op de PC die mappen uitwonen. Nou, wat een karwei is dat daar, 5 vlaggen C4'en en je hebt 5 multikills, met wat pech moet je 10 vlaggen vol proppen.
Uiteindelijk heb je gewoon een aantal mensen nodig om te helpen, in de vorm van het vijandelijke team de weg laten nemen die jij wilt dat ze nemen. En dan nog moet je geluk hebben. Of je kiest er voor om elkaar allemaal 5 keer op te blazen. Wie is er dan gekker, degene die de tag "legaal" probeert te halen of degene die hem boost, aangezien er toch niet bij staat op wie je de multikills hebt gehaald, ik weet het antwoord wel.
Combat Medic is ook wel een klote assignment trouwens. Geven ze je een Xbow die je medkit vervangt en dan komen ze op het geweldige idee om het lastige, namelijk heals op 200 te zetten en het makkelijke reviven op 100.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:14 schreef ABundy het volgende:
Al die "nieuwe" assignments zijn gewoon in metro rush the behalen. Punt 2 en 3 en dan in die bottlenecks rennen en c4 plaatsen(van achteren) en medic gewoon achter de meute blijven en med kits droppen. Wel de achterkant in de gaten houden aangezien je niet de enige bent die de boel wilt opblaen
[..]
Het staat gewoon op youtube....quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:31 schreef Catkiller het volgende:
Verdomme, voor die videos heb ik premium gekocht ja en dan gaan jullie deze aan al het simpele volk ook tonen.
Dat het er staat betekent nog niet dat dat ook de bedoeling was.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het staat gewoon op youtube....
Dus het probleem van "ik heb premium" is n.v.t.
je hoeft de video toch niet te bekijkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat het er staat betekent nog niet dat dat ook de bedoeling was.
Volgens mij snap je geen reet van wat ik gisteren zei of wel?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:03 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
je hoeft de video toch niet te bekijken
Daar is niks noob aan hoor gewoon spelen zoals je wilt spelen .Als ik in Ziba tower lekker wel raggen met mijn rpg/shotgun/c4 dan doe ik dat,het is gewoon het domste wat EA ooit heeft gedaan.Nou kunnen Admins daar misbruik van maken en stel dat jij je wel aan de regels houd maar hun vaak dood schiet dan word je ook gekickt. Daar kun je dus niks aan doen belachelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:42 schreef Quotidien het volgende:
En terecht, noob. Dat je maar een permban krijgt met je rpg.
Er zijn regels waar admins zich aan moeten houden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:12 schreef Catkiller het volgende:
Hun server, hun regels. Zijn genoeg servers, tegenwoordig ook EA servers, waar je kan doen en laten wat je wilt. Overtreed je een regel die ze zelf bedacht hebben en aangegeven bij de server omschrijving dan is het je eigen schuld.
quote:Server Administrators are in violation of the EA Online Terms and Conditions if they enforce server rules on ranked servers that prohibit or severely limit players from using any roles, kits, weapons, vehicles, or other features of the game while playing on their server. Examples of such rules that would violate the EA Online Terms and Conditions include:
Running knife / pistol-only servers
Preventing players from using certain weapons or items (such as flash bangs or C4) or enforcing a "pistol only" or "knife only" server rule
Please note that server administrators also cannot boot other players just because they are ahead, killed you, etc. The player must be violating the EA Online Terms and Conditions (which may include violating the rules of the server, as long as those rules are in accordance with the EA Online Terms and Conditions, as mentioned above).
Klopt ja, zoals het niet mogen verbieden van wapens wanneer je ranked speelt, maar dat boeit EA toch niks dus mij ook niet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er zijn regels waar admins zich aan moeten houden.
https://help.ea.com/article/bf3-rules-of-conduct
Ja, dat is jammer.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klopt ja, zoals het niet mogen verbieden van wapens wanneer je ranked speelt, maar dat boeit EA toch niks dus mij ook niet.
Er zijn geen flashbangs, wtfquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er zijn regels waar admins zich aan moeten houden.
https://help.ea.com/article/bf3-rules-of-conduct
Vooral dit:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |