Slecht? Volgens mij speelt ie met zn ogen dicht _O-quote:Op woensdag 28 november 2012 12:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tof, maar wat is die gast slecht.
ik vind het geweldigquote:
Potjes van 400% kunnen wel leuk zijn als de teams gelijk opgaan. Maar dat is vaak niet zo.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:49 schreef Yi-Long het volgende:
Probleem met die DICE servers vind ik dat ik alleen Conquest wil spelen, maar die DICE servers switchen dan vaak van CQ naar Rush
Heel irritant.
Wat ik ook zo kut vind aan die custom-servers, naast die regeltjes en/of idiote kut admins die niet tegen hun verlies kunnen...
... is dat ze vaak 300%, 400% etc etc zijn. Oftewel potjes duren retelang. Ik wil gewoon normale potjes Conquest doen zonder sneue regels of zielige admins. Heel simpel. En het is jammer dat Dice dat vrijwel onmogelijk heeft gemaakt om daarop te zoeken.
Wat is een "hoge rang" ? Vanaf hoeveel volgens jou?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:00 schreef Gewas het volgende:
Wat een stilte in dit topic... Zijn jullie overgegaan op andere spellen of gewoon druk aan het knallen in Aftermath?![]()
Valt me wel op dat alle mensen met hoge rangen nu Aftermath spelen. Elk potje kom ik die mensen met rang 100 weer tegen.
Ja, maar ik wil zo graag alle wapen dog tags dat ik niet voor elke pipo die langskomt met zo'n ding ga switchen.quote:Dan pak je er zelf toch ook zo een!!1!!!!11!!
Gister had ik een overkill met een .44quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:05 schreef Catkiller het volgende:
Ergens wel jammer dat mensen bij Scavenger de keus krijgen qua pistol. Die belachelijk sterke zoals een .44 en Rex hadden er voor mij persoonlijk niet in gehoeven in ieder geval. Ja, ze hebben minder kogels maar er twee mensen mee neerschieten achter elkaar is wel 3 keer zo makkelijk en gaat een stuk sneller omdat je minder hoeft te schieten.
[..]
Ja, maar ik wil zo graag alle wapen dog tags dat ik niet voor elke pipo die langskomt met zo'n ding ga switchen.
Verder: Dice servers met één bepaalde mode en 100% tickets.
Nou ja, wat is 'hoog'... Ik vind rang 100 een hele hoge rang.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat is een "hoge rang" ? Vanaf hoeveel volgens jou?
JackFrags, altijd goed!quote:
Ja klopt, was wel leuk op die map alleen iets te korte afstanden naar mijn mening tussen de M-COMs, en die verrekte busjes.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:30 schreef deVerdeler het volgende:
Ps. Ik zag jou gister he? Ik was nog puur mappen aan het verkennen. Anders had ik je wel een invite gestuurd voor party.
Ze zouden meer birds moeten doen. Op alle mappen. Zijn ze ideaal voor.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja klopt, was wel leuk op die map alleen iets te korte afstanden naar mijn mening tussen de M-COMs, en die verrekte busjes.
Little bird zit wel in 1 map op een conquest mode.
Littlebird poffen!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef ABundy het volgende:
5 multikills is zwaar klote op de console
Op de PC net zo kut hoor. Denk je dat je daar wel mensen tegenkomt die allemaal in een heli blijven zitten bijvoorbeeld? Enige wat je hebt is dat je een grote kans hebt om op bepaalde levels 4 man tegelijk te C4'en maar die kans heb je op de console ook op dezelfde maps en daar heb je dan weer minder kans dat ze je in je rug schieten omdat er toevallig nog iemand liep.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef ABundy het volgende:
5 multikills is zwaar klote op de console
quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Op de PC net zo kut hoor. Denk je dat je daar wel mensen tegenkomt die allemaal in een heli blijven zitten bijvoorbeeld? Enige wat je hebt is dat je een grote kans hebt om op bepaalde levels 4 man tegelijk te C4'en maar die kans heb je op de console ook op dezelfde maps en daar heb je dan weer minder kans dat ze je in je rug schieten omdat er toevallig nog iemand liep.
Als ik die assignment zou willen hebben dan zou ik waarschijnlijk voor de makkelijkste optie gaan en 4 mensen zoeken die hem ook willen halen.Ze hebben echt aan de crack gezeten ofzo toen ze het hebben bedacht.
In 0.5 seconden 4 mensen neerschieten gaat hem nooit worden in ieder geval.
Mooi ding jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:31 schreef Catkiller het volgende:
20 XBOW kills nu, de meeste van 2 meter afstand wanneer je tegen iemand op rent of wanneer ze net de hoek om komen waar je dichtbij stond te wachten op ze, zo'n lullige manier om dood te gaan.
Wel een leuk dingetje om te hebben voor even en ben nieuwsgierig naar die andere bolts ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |