ik heb ze niet gelezen nee maar ik weet dat er iets dergelijks in staatquote:
Dat stukje wat er op neerkomt dat de nobele dictators van Fok! kunnen doen wat ze maar willen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb ze niet gelezen nee maar ik weet dat er iets dergelijks in staat
Hoe weet jij zo zeker dat het onterecht is?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:32 schreef Royyy het volgende:
[..]
Inderdaad. Als gepeupel zijnde is het niet meer dan logisch dat we niet het recht hebben om te weten wat er gaande is. Volkomen terecht dat alle zowat alle posts in het feedback topic gewoon worden verwijderd.
bestaat er uberhaupt een meervoudsvorm van het woord dictator?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat stukje wat er op neerkomt dat de nobele dictators van Fok! kunnen doen wat ze maar willen?
Hoe weet jij zo zeker dat het terecht is?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat het onterecht is?
Rome had op een gegeven moment ook meerdere keizers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
bestaat er uberhaupt een meervoudsvorm van het woord dictator?
klinkt wat vreemd iig
Omdat ik het hele verhaal ken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat het terecht is?
omdat mensen achterlijk slecht luisteren?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:37 schreef Thaboel het volgende:
Waarom word er zo achterlijk veel ge-edit?
bemoei je er niet mee broquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Rome had op een gegeven moment ook meerdere keizers.
nog 1quote:
Vanaf wanneer? Alleen wat er vandaag gebeurd is, of ook het hele gedoe wat al maanden speelt?quote:
En hoe weet jij dat dat het juiste verhaal is?quote:
made you lookquote:
Omdat ik weet wie ik wel en niet kan vertrouwen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat dat het juiste verhaal is?
Laat me raden, de users die je meent te kunnen vertrouwen zijn toevallig allemaal mods?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat ik weet wie ik wel en niet kan vertrouwen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat ik weet wie ik wel en niet kan vertrouwen.
veranderd het verhaal heel erg afhankelijk van wie het verteld dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Vanaf wanneer? Alleen wat er vandaag gebeurd is, of ook het hele gedoe wat al maanden speelt?
En van wiens kant heb je het verhaal gehoord? Alleen van de kant van de mods/admins natuurlijk he?
Onbekend, wij mogen jullie 'kant' niet weten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
veranderd het verhaal heel erg afhankelijk van wie het verteld dan?
Dit gekut speelt al maanden? Bizar dat je dan nog hier rondloopt als je het al zo lang zo slecht hebt en geterroriseerd wordt door de mods en admins. Vertel me eens waarom het al die tijd niet in je is opgekomen om elders je heil te zoeken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Vanaf wanneer? Alleen wat er vandaag gebeurd is, of ook het hele gedoe wat al maanden speelt?
En van wiens kant heb je het verhaal gehoord? Alleen van de kant van de mods/admins natuurlijk he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |