PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Nou ja, die clubs zijn ook niet dom want die weten heus wel wat ze in huis halen met Royston.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij probeert het nu gewoon overalhij heeft eerst een heel tijd op Feyenoord gewacht maar die willen niet (fucking dom als je kijkt wie Feyenoord voor de buitens heeft
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. En ook niet naar Besiktas. Daar liep hij ook nog stage geloof ik (voor PAOK).quote:
Wie was dat dan, want sommige bronzes zijn ineens veel duurder geworden. Of was dat nog van vorig jaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:45 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb btw een keer geluk gehad. KSI had het over een beast en gaf van die tips weg op twitter. Ik had dus op bronze spelers gezocht die het wel konden zijn. Dus had iets van 5 spelers en van elk maar 1. Uiteindelijk wel 30k winst op die ene
Besiktas kwam niet rond omdat hun spits ineens een blessure kreeg en ze een nieuwe spits moesten en Drenthe niet meer konden betalenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. En ook niet naar Besiktas. Daar liep hij ook nog stage geloof ik (voor PAOK).
Vorig jaar was dat, White MLS spitsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie was dat dan, want sommige bronzes zijn ineens veel duurder geworden. Of was dat nog van vorig jaar
Besiktas heeft veel schulden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Besiktas kwam niet rond omdat hun spits ineens een blessure kreeg en ze een nieuwe spits moesten en Drenthe niet meer konden betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ik toen ook voor 14k ofzo verkocht. Met die andere beasts had ik ook wel een paar keer geluk, ook dacht iemand dat KSI over een speler een video zou maken en alleen daarom werd die speler ineens duurquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat, White MLS spits
Besiktas heeft 8 miljoen euro schuld..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Besiktas kwam niet rond omdat hun spits ineens een blessure kreeg en ze een nieuwe spits moesten en Drenthe niet meer konden betalen
Real Madrid en Barcelona hebben ook schulden (weet de cijfers niet verder)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:55 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Besiktas heeft 8 miljoen euro schuld..
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:53 schreef Anonymous61 het volgende:
5x 4* skillers (CDM ook) CB's 70+pace
en natuurlijk Chikhaoui met 5* 5*ik wil Chick ook wel eens proberen maar die banaan die er dan langs moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja alleen aan die Italiaanse verdediger, Ferarri 8M betalen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:55 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Besiktas heeft 8 miljoen euro schuld..
En Besiktas wou Nené halen wat een onzin..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:56 schreef Covati het volgende:
[..]
Real Madrid en Barcelona hebben ook schulden (weet de cijfers niet verder)
Bij Besiktas liggen die zo hoog dat Europees voetbal dit jaar niet mocht. Zijn door de UEFA eruit gehaald.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:56 schreef Covati het volgende:
[..]
Nu weet ik door die 61 al waar jij vandaan komt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:56 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
En Besiktas wou Nené halen wat een onzin..
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:56 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Bij Besiktas liggen die zo hoog dat Europees voetbal dit jaar niet mocht. Zijn door de UEFA eruit gehaald.
Ja maar die hebben flink onderpand hèquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:56 schreef Covati het volgende:
[..]
Schulden maken niet uit, zolang je balans maar in evenwicht isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:56 schreef Covati het volgende:
[..]
(onderpand = Messiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja maar die hebben flink onderpand hè
Dit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Schulden maken niet uit, zolang je balans maar in evenwicht is
the new el shaarawy ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:56 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
ik wil Chick ook wel eens proberen maar die banaan die er dan langs moet
Besiktas heeft minder schulden dan een Real of Barca, maar er is dus geen evenwicht. Alles werd een aantal jaren achter elkaar betaald door de voorzitter. Die is vorig jaar opgestapt en opeens was er niemand meer die de schulden ging aflossen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel bizar dat de staat het geen probleem vindt dat je 800miljoen schuld hebt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wij staan indirect garant voor het geld van Barca en Real door die fucking EUquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel bizar dat de staat het geen probleem vindt dat je 800miljoen schuld hebt.
Snap wat je bedoelt hoor
Ieder land heeft zo een club waar het door de vingers wordt gezien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel bizar dat de staat het geen probleem vindt dat je 800miljoen schuld hebt.
Snap wat je bedoelt hoor
Klopt, maar er is dus wel een probleem... Exact hetzelfde met de economie in het algemeen of de leningen die destijds in Engeland afgesloten zijn. Het onderpand representeert niet de waarde meer die het zou moeten zijn / zo hoog als de schuld is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit.
Als er maar genoeg assets zijn om de korte termijn schulden af te kunnen betalen is er geen probleem.
Ja spelers zijn natuurlijk moeilijk als onderpand exact van waarde te voorzien. Als een club failliet dreigt te gaan, gaan spelers niet meer voor de hoofdprijs weg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt, maar er is dus wel een probleem... Exact hetzelfde met de economie in het algemeen of de leningen die destijds in Engeland afgesloten zijn. Het onderpand representeert niet de waarde meer die het zou moeten zijn / zo hoog als de schuld is.
Sponsor ondersteunen kan nog wel, maar als een club belasting schulden heeft aan de staat en die worden vervolgens kwijt gescholden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:03 schreef vandermar het volgende:
De overheid sponsort indirect Ajax (aegon wordt door de overheid overeind gehouden. (Feyenoord misschien ook, al weet ik niet of ASR door de overheid overeind wordt gehouden)
Aegon heeft dat vorig jaar al helemaal afgelost hoor, was een lening.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:03 schreef vandermar het volgende:
De overheid sponsort indirect Ajax (aegon wordt door de overheid overeind gehouden. (Feyenoord misschien ook, al weet ik niet of ASR door de overheid overeind wordt gehouden)
Daar heb ik dan weer minder moeite mee gezien het model waarin dit plaatsvind... Aegon heeft ook extra klanten daardoor, het stimuleert de economie gezond en zorgt voor marktwerking. 800 miljoen rood staan zoals de grote clubs waar het net over ging heeft daar weinig meer mee te maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:03 schreef vandermar het volgende:
PSV werdt ook met belastingcenten overeind gehouden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:03 schreef vandermar het volgende:
Ja, en dan de coins niet geven en naar een andere school gaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:05 schreef bombmannl het volgende:
[..]
PSV werdt ook met belastingcenten overeind gehouden.
Even iets anders, iemand uit mijn klas wil 500k van mij kopen voor ¤75. Zal ik dat doen? (Dilemma....)
Gastquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:05 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Even iets anders, iemand uit mijn klas wil 500k van mij kopen voor ¤75. Zal ik dat doen? (Dilemma....)
Doen.. wat een gek mag het wel van zijn oudersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:05 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Als je zelf wil spelen en een leuk team wil bouwen niet doen. Die 75¤ ga je toch niet in je spaarpotje gooien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:05 schreef bombmannl het volgende:
[..]
75¤ veel vinden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:07 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Doen.. wat een gek mag het wel van zijn ouders
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, en dan de coins niet geven en naar een andere school gaan
Spelers als onderpand slaat sowieso echt nergens op... Maar wat wil je met een voetbalstadion als onderpand? Aan wie wil je dat ding kwijt behalve een voetbalclub? Je kan er kantoren in zetten maar dat veld met tribune is nogal beroerd geschikt voor biljarten of badminton.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja spelers zijn natuurlijk moeilijk als onderpand exact van waarde te voorzien. Als een club failliet dreigt te gaan, gaan spelers niet meer voor de hoofdprijs weg.
Werdtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:05 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Stadion is meestal geen onderpand, grond welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Spelers als onderpand slaat sowieso echt nergens op... Maar wat wil je met een voetbalstadion als onderpand? Aan wie wil je dat ding kwijt behalve een voetbalclub? Je kan er kantoren in zetten maar dat veld met tribune is nogal beroerd geschikt voor biljarten of badminton.
Het is een cirkel die in stand gehouden moet worden anders is de ellende niet te overzien voor gemeente en staat.
Jij had het eerder over gegooit meen ik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |