PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Nou ja, die clubs zijn ook niet dom want die weten heus wel wat ze in huis halen met Royston.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij probeert het nu gewoon overalhij heeft eerst een heel tijd op Feyenoord gewacht maar die willen niet (fucking dom als je kijkt wie Feyenoord voor de buitens heeft
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. En ook niet naar Besiktas. Daar liep hij ook nog stage geloof ik (voor PAOK).quote:
Wie was dat dan, want sommige bronzes zijn ineens veel duurder geworden. Of was dat nog van vorig jaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:45 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb btw een keer geluk gehad. KSI had het over een beast en gaf van die tips weg op twitter. Ik had dus op bronze spelers gezocht die het wel konden zijn. Dus had iets van 5 spelers en van elk maar 1. Uiteindelijk wel 30k winst op die ene
Besiktas kwam niet rond omdat hun spits ineens een blessure kreeg en ze een nieuwe spits moesten en Drenthe niet meer konden betalenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. En ook niet naar Besiktas. Daar liep hij ook nog stage geloof ik (voor PAOK).
Vorig jaar was dat, White MLS spitsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie was dat dan, want sommige bronzes zijn ineens veel duurder geworden. Of was dat nog van vorig jaar
Besiktas heeft veel schulden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Besiktas kwam niet rond omdat hun spits ineens een blessure kreeg en ze een nieuwe spits moesten en Drenthe niet meer konden betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ik toen ook voor 14k ofzo verkocht. Met die andere beasts had ik ook wel een paar keer geluk, ook dacht iemand dat KSI over een speler een video zou maken en alleen daarom werd die speler ineens duurquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat, White MLS spits
Besiktas heeft 8 miljoen euro schuld..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Besiktas kwam niet rond omdat hun spits ineens een blessure kreeg en ze een nieuwe spits moesten en Drenthe niet meer konden betalen
Real Madrid en Barcelona hebben ook schulden (weet de cijfers niet verder)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:55 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Besiktas heeft 8 miljoen euro schuld..
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:53 schreef Anonymous61 het volgende:
5x 4* skillers (CDM ook) CB's 70+pace
en natuurlijk Chikhaoui met 5* 5*ik wil Chick ook wel eens proberen maar die banaan die er dan langs moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja alleen aan die Italiaanse verdediger, Ferarri 8M betalen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:55 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Besiktas heeft 8 miljoen euro schuld..
En Besiktas wou Nené halen wat een onzin..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:56 schreef Covati het volgende:
[..]
Real Madrid en Barcelona hebben ook schulden (weet de cijfers niet verder)
Bij Besiktas liggen die zo hoog dat Europees voetbal dit jaar niet mocht. Zijn door de UEFA eruit gehaald.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:56 schreef Covati het volgende:
[..]
Nu weet ik door die 61 al waar jij vandaan komt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:56 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
En Besiktas wou Nené halen wat een onzin..
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:56 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Bij Besiktas liggen die zo hoog dat Europees voetbal dit jaar niet mocht. Zijn door de UEFA eruit gehaald.
Ja maar die hebben flink onderpand hèquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:56 schreef Covati het volgende:
[..]
Schulden maken niet uit, zolang je balans maar in evenwicht isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:56 schreef Covati het volgende:
[..]
(onderpand = Messiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja maar die hebben flink onderpand hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |