quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:21 schreef Jeroen44 het volgende:
nooit uitkijken
aso zijn etc.
hebben ze misschien wel een klein beetje gelijk in
genoeg bijna ongelukken gehad
in aanraking gekomen met klein jochie op kinderfietsje
hier is je antwoordquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:21 schreef Jeroen44 het volgende:
ik hoor altijd iedereen klagen over dat racefietsers nooit uitkijken, en aso zijn etc.
hebben ze misschien wel een klein beetje gelijk in, ik doe het zelf ook en heb genoeg bijna ongelukken gehad.
Weet je wel hoe zwaar en on-aerodynamisch zo'n bel is, dan gaat je topsnelheid met 10km/h omlaag.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:24 schreef tuut-chips het volgende:
Als iemand die 30 km per dag fietst:
Wielrenners bellen niet. Wielrenners worden boos als je niet voor ze aan de kant gaat, ook al bellen ze niet. Begrijpelijk, want als een wielrenner moet remmen is hij al z'n snelheid kwijt en da's natuurlijk zonde.
MAAR WIELRENNERS MOETEN GEWOON ZORGEN DAT ZE EEN BEL HEBBEN anders verdienen ze het om van hun fiets getrapt te worden.
Een bel kost een euro bij de Action, doe de mensheid een lolquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Het is idd niet snel goed als je op een racefiets zit. Ik ben op fietspaden enz. altijd erg voorzichtig, maar heb geen bel. Ik ben ook geen schreeuwer, maar nader de mensen met een lage snelheid en verzoek netjes of ik er langs mag.
Hoe vaak ik wel niet uitgescholden ben. Ik had namelijk een bel moeten hebben. Beetje negatief stigma gekregen dat wielrennen.
Hierom misschien?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:21 schreef Jeroen44 het volgende:
ik hoor altijd iedereen klagen over dat racefietsers nooit uitkijken, en aso zijn etc.
hebben ze misschien wel een klein beetje gelijk in, ik doe het zelf ook en heb genoeg bijna ongelukken gehad.
Dan maak je idd meteen geen kans meer om die fictieve Tour de France in de hoofd te winnen....(!)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Weet je wel hoe zwaar en on-aerodynamisch zo'n bel is, dan gaat je topsnelheid met 10km/h omlaag.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:27 schreef Vierkantblokje het volgende:
Omdat het tering flikkers zijn die nooit uitkijken en idd nooit bellen, ik ga ook altijd breder fietsen als ik hoor dat ze schreeuwen dat ze er langs willen. een keer pakte dit niet goed uit en knalde er eentje tegen mij aan hierdoor vielen wij keihard op de grond. hij was erger gewond dan ik dus ik stond eerder op trapte zijn fiets helemaal kapot en rende toen keihard weg mijn fiets kon ik rustig achterlaten want die was toch gestolen ik woon namelijk in de randstad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |