abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118328192

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In het laatste weekend van november komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpg

Poll: Wat vind jij de beste/leukste datingsite
FOK! (FoBo)
Paiq
Relatieplanet
Alternatief daten
Badoo
E-matching
Lexa
Pepper
OKcupid
Parship
Yellowdate
Alternatief daten
Next lover
Friendscout24
Overige
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 15% gewijzigd door Sekhmet op 23-10-2012 16:41:22 ]
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:30:45 #2
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118328282
Gek idee maar zal dat hele date profiel geen enkele kut uitmaken als je de persoon er leuk uit vind zien?

In de kroeg stap je toch ook op iemand af? Daar liggen toch ook geen bier viltjes met complete hoi ik ben teksten
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118328376
Ik heb het idee dat het weinig uitmaakt. Vaak genoeg reacties gehad die alleen maar over de foto gingen en een vraag erbij waar ik vandaan kom of hoe oud ik ben..."DAT STAAT IN MIJN PROFIEL GVD!!"
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:35:30 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118328456
Mooi, dus de profiel tekst stress kan weg :D

Je kan ook alleen een 06 nummer neer zetten, stuur me een leuk whatsapje en wie weet :D prepaid nummertje gebruiken en maar zien wat er gebeurd :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_118328473
Ik zou wel af kunnen knappen op een tekst hoor.
Hoe leuk het hoofd ook is :Y
pi_118328637
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:35 schreef ook_gek het volgende:
Mooi, dus de profiel tekst stress kan weg :D

Je kan ook alleen een 06 nummer neer zetten, stuur me een leuk whatsapje en wie weet :D prepaid nummertje gebruiken en maar zien wat er gebeurd :P
nummers/emails neerzetten mag meestal niet op profielen sites. flauw he
of je moet het zo vermommen als nul zes een twee drie enz en misschien dat ze eroverheen lezen
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118328853
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:35 schreef Pvoesss het volgende:
Helemaal mee eens...maar krijg wel eens de indruk dat (sommige) mannen daar minder mee zitten.

En ik heb met hoge uitzondering ook wel eens terug gereageerd op iemand zonder foto, maar met een leuke tekst. (en dat ook gauw weer afgeleerd :') )
pi_118328986
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:46 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Helemaal mee eens...maar krijg wel eens de indruk dat (sommige) mannen daar minder mee zitten.

En ik heb met hoge uitzondering ook wel eens terug gereageerd op iemand zonder foto, maar met een leuke tekst. (en dat ook gauw weer afgeleerd :') )
Fake profiel van 1 of andere pedo, of gewoon oer lelijk?
pi_118328990
ik kijk naar de foto's, als die mij aanspreken dan wil ik best een gesprek aangaan. aan de hand van dat gesprek bepaal ik iets, niet aan de hand van de profieltekst. (dan zou die wel heel nega of positief moeten zijn, en dat zijn ze bijna nooit)
pi_118329150
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:49 schreef practics het volgende:

[..]

Fake profiel van 1 of andere pedo, of gewoon oer lelijk?
Zodanig lelijk dat ik gelijk begreep waarom hij zijn foto er niet bij plaatste...dan maar oppervlakkig, maar er zijn grenzen. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:57:10 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118329299
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:40 schreef Ballard het volgende:

[..]

nummers/emails neerzetten mag meestal niet op profielen sites. flauw he
of je moet het zo vermommen als nul zes een twee drie enz en misschien dat ze eroverheen lezen
Oh jammer :D

quote:
2s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:35 schreef Pvoesss het volgende:
Echt? Hmm ik zou het als ik eerlijk ben niet weten, ik zit niet op een dating site met profiel teksten. Maar als ik me beden in de kroeg of tijdens stappen hoe ik dat doe is het puur uitstraling 1, kledingstijl 2 lichaam bouw 3.

Laatste is vaak door slag gevend.
pi_118329344
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:53 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Zodanig lelijk dat ik gelijk begreep waarom hij zijn foto er niet bij plaatste...dan maar oppervlakkig, maar er zijn grenzen. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja viel me op gisteren even op lexa ingeschreven, zie daar ook vrouwen voorbij komen de zeggen dat ze 20-24 zijn, maar eerder uitzien als 30. Ook viel me op dat behoorlijk wat mensen echt KNETTER lelijk zijn, dat ik echt denk jezus, neem een andere site waar het minder om foto's draait dan hier. Totaal kansloos, volgens mij is lexa dan ook beetje het afvoerputje van lelijk Nederland.(op enkele uitzonderingen na)

Op sites als Paiq zag je dit toch niet zo extreem, en leek het een heel ander slag volk wat daar kwam. Alleen vrouwen/mannen verhouding loopt compleet scheef daar.
pi_118329389
Net een heel awkward gesprek gehad op Paiq, net een interview. _O-
Burning bridges gives you so much more
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:00:00 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118329400
Wel eens gehad met stappen dat een vrouw vond dat ze er veel jonger uit zag, ik had haar hoger geschat dan haar leeftijd. Was ze echt boos! Was er direct klaar mee :{

Die had jaren geleden voor het laatst in de spiegel gekeken denk ik :D
pi_118329437
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:58 schreef practics het volgende:

[..]

Ja viel me op gisteren even op lexa ingeschreven, zie daar ook vrouwen voorbij komen de zeggen dat ze 20-24 zijn, maar eerder uitzien als 30. Ook viel me op dat behoorlijk wat mensen echt KNETTER lelijk zijn, dat ik echt denk jezus, neem een andere site waar het minder om foto's draait dan hier. Totaal kansloos, volgens mij is lexa dan ook beetje het afvoerputje van lelijk Nederland.(op enkele uitzonderingen na)

Op sites als Paiq zag je dit toch niet zo extreem, en leek het een heel ander slag volk wat daar kwam. Alleen vrouwen/mannen verhouding loopt compleet scheef daar.
Ik weet niet hoe het bij de vrouwen ligt op Badoo, maar daar was het inhoudsloze spierbundel type degene die de boventoon voerde. Veel foto's van naakte bovenlichamen zonder hoofd...en dan alleen reageren met "Ey schatje...neuke?" :')
pi_118329469
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:57 schreef ook_gek het volgende:

Echt? Hmm ik zou het als ik eerlijk ben niet weten, ik zit niet op een dating site met profiel teksten. Maar als ik me beden in de kroeg of tijdens stappen hoe ik dat doe is het puur uitstraling 1, kledingstijl 2 lichaam bouw 3.

Laatste is vaak door slag gevend.
Ja maar als ze dan de smoel opentrekken ben je er soms toch ook snel klaar mee :Y
pi_118329500
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:01 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het bij de vrouwen ligt op Badoo, maar daar was het inhoudsloze spierbundel type degene die de boventoon voerde. Veel foto's van naakte bovenlichamen zonder hoofd...en dan alleen reageren met "Ey schatje...neuke?" :')
HAhaha Badoo, nee daar begin ik niet eens over. :@
Dat is dan weer echt het andere uiterste :{w
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:05:50 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118329563
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:02 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja maar als ze dan de smoel opentrekken ben je er soms toch ook snel klaar mee :Y
Nou op dat moment ga je ze in hokjes stoppen!

Hokje 1
Leuke meid!

Hokje 2
Hmm gaat wel, je weet maar nooit

Hokje 3
Jezus wat een dom wij.

Hokje 3 is het scharrel a 1x neuken hokje

:+
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:10:46 #19
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118329702
Profieltekst maakt niet zoveel uit als je maar weet te lullen en er gemiddeld tot bovengemiddeld uitziet.

Edit: maakt wel meer uit bij zo'n profielendatingsite natuurlijk, als dat het eerste is wat ze van je zien en op basis daarvan moeten besluiten je een berichtje te sturen of niet.

Paiq balkje weer op 100% ondertussen zonder meiden die wouden klikken
we dan
pi_118329813
Ik word altijd een beetje moedeloos als van die lelijke dikkies me aanspreken op badoo....dan denk ik bij mezelf: "ben ik dan ZO LELIJK dat die mormels denken dat ze mij wel kunnen krijgen!?"
pi_118329823
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Profieltekst maakt niet zoveel uit als je maar weet te lullen en er gemiddeld tot bovengemiddeld uitziet.

Edit: maakt wel meer uit bij zo'n profielendatingsite natuurlijk, als dat het eerste is wat ze van je zien en op basis daarvan moeten besluiten je een berichtje te sturen of niet.

Goede vriendin van me zit ook op paiq, ik zat ook te klagen dat je eigenlijk nooit speed of battle dates kreeg. Dat wou ze niet geloven, aangezien het bij haar altijd raak was. Toen heb ik haar eens een weekje op mijn account gelaten. Conclusie er zitten daar gewoon veel meer mannen als vrouwen, en door het systeem is het gewoon niet leuk meer.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:15:01 #22
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118329848
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:13 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik word altijd een beetje moedeloos als van die lelijke dikkies me aanspreken op badoo....dan denk ik bij mezelf: "ben ik dan ZO LELIJK dat die mormels denken dat ze mij wel kunnen krijgen!?"
Ik denk dat het de wet van de grote aantallen is :P
Die dikkerds moeten net zoals mannen op datingsite vele lijntjes uitgooien voordat ze wat aan de haak kunnen slaan...
Eigenlijk kan je dus stellen dat dikke lelijke wijven gelijk staan aan mannen op datingsites :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:15:54 #23
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118329882
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:14 schreef practics het volgende:

[..]

Goede vriendin van me zit ook op paiq, ik zat ook te klagen dat je eigenlijk nooit speed of battle dates kreeg. Dat wou ze niet geloven, aangezien het bij haar altijd raak was. Toen heb ik haar eens een weekje op mijn account gelaten. Conclusie er zitten daar gewoon veel meer mannen als vrouwen, en door het systeem is het gewoon niet leuk meer.
Raar. Hoor dat zovaak. Dat vrouwen dat niet kunnen geloven. Vind ik altijd vrij dom. Moest het even zeggen omdat je je dat gewoon toch kan bedenken, is geen hogere wiskunde ofzo
we dan
pi_118329891
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:15 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik denk dat het de wet van de grote aantallen is :P
Die dikkerds moeten net zoals mannen op datingsite vele lijntjes uitgooien voordat ze wat aan de haak kunnen slaan...
Eigenlijk kan je dus stellen dat dikke lelijke wijven gelijk staan aan mannen op datingsites :P
haha dat is wel een goede theorie misschien! O+
pi_118329894
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:

Mmm...profieltekst hoeft niet zo belangrijk te zijn, maar ik lette wel altijd erg op die standaard info die op de meeste sites ingevuld moet worden als leeftijd, lengte, woonplaats, opleiding en kinderen (vandaar dat ik paiq niks vind). Dat kon nog wel eens de doorslag geven voor wel of niet (terug)reageren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')