Het gros van de fundamentalistische strijders/zelfmoordterroristen komt uit het buitenland, daar is Irak niet verantwoordelijk voor. Het is alleen dat de regering niet erg veel armslag heeft, en daardoor ontstaat de aanzuigende werking op dat soort types.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:40 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Andersom juist: zij gaan niet achterover hangen en afwachten tot de rest van Irak eindelijk eens klaar is met elkaar opblazen voordat ze zichzelf economisch kunnen gaan ontwikkelen maar nemen nu gewoon het initiatief, iets wat vrijwel elke autonome regio op de planeet zou doen.
Juist ja. Als jij goud vind op straat laat je het liggen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:40 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Het gros van de fundamentalistische strijders/zelfmoordterroristen komt uit het buitenland, daar is Irak niet verantwoordelijk voor. Het is alleen dat de regering niet erg veel armslag heeft, en daardoor ontstaat de aanzuigende werking op dat soort types.
Het is zeer min van de Koerden om een oorlogsgebied dat nog middenin de wederopbouwfase zit olie-inkomsten te ontzeggen. Wat mij betreft worden ze daar door Turkije/de VS keihard voor gestraft.
Source: http://www.kurdishglobe.n(...)27451A33C78624F9AFD4quote:Kurdistan Kickboxing Association becomes member of WKA
Today is a pleasing and historical day because KKA was officially recognized as the 96th member of WKA,"
In a press conference held in Erbil city's Blue Sports Centre on October 15, Kurdistan Kickboxing Association (KKA) was officially announced as the new member of World Kickboxing Association (WKA).
The announcement came after a two-day strengthening course ran for the kickboxing coaches and referees at international level. The course was arranged by KKA in cooperation with Kurdistan Olympic Committee (KOC) and in coordination with WKA and Asian Kickboxing Association (AKA).
Over 150 trainers and referees from Kurdistan, Iraq, and some neighboring countries tool part in the course. After the course ended, a press conference was held for WKA president, Klaus Nonnemacher, AKA president, Abdulrahman Al-Raees, and KKA president, Adnan Noori.
Noori said "Today is a pleasing and historical day because KKA was officially recognized as the 96th member of WKA,"
Noori added "From now on, we will participate in the international championships independently and the Kurdistan flag will be our token and identity,"
Based on the protocol singed by both sides, KKA will also benefit from all the privileges and rights each WKA's member has. Kurdish trainers, referees, and fighters will have chance to take part in any trainings that WKA opens for the athletes of its members.
Noori blamed the Iraqi Kickboxing Association for not supporting and cooperating with KKA. "The Iraqi Association have never supported us; we have two fighters in the Iraqi national team but they have never been given the chance to participate in the international competitions. I am pleased that we can now participate in the tournaments under Kurdistan's name." He noted-WKA president, Nonnemacher, said "I feel happy that I am in Kurdistan Region; I would like to thank all those who welcomed our people in the best way here. I hope we will come back to Kurdistan in the future so as to make our relations better. We are trying to get Kurdistan introduced to the world outside countries in the next five years."
Then AKA president, Al-Raees said that KKA has taken a very good step internationally. Al-Raees was impressed with the capabilities of the Kurdish coaches and referees who took part in the course although he thinks they need further information so as to improve.
According to Al-Raees, AKA's first mission for Kurdistan is to invite the Kurdish kickboxing team to participate in the World Championships which is supposed to run in Greece next year. If Kurdish athletes excel in the championships, Kurdistan will be given opportunity to host international tournaments.
When asked what the Iraqi Association's stand point is regarding KKA's becoming member of WKA, Al-Raees replied "We decided to accept KKA as a member of WKA after studying and evaluating all the circumstances. There are several samples similar to Kurdistan such as: Wales, England, and Scotland that are members of WKA independently. Kurdistan also has the right to become a member just like the other associations from the other regions. That is why Baghdad has no right to prevent Kurdistan from becoming a member of the WKA. But if Kurdistan and Iraq mutually agreed to participate in the tournaments, there would be no issues."
One thing that made Kurdish sports officials mad was that no officials from IKA attended the conference for declaring KKA's membership of WKA, despite being invited.
The World Kickboxing Association is one of the oldest and the largest amateur and professional sanctioning organizations of kickboxing in the world for the sport. Its official name is "World Kickboxing and Karate Association". Its headquarters are based in Karlsruhe, Germany as well as having an office in Birmingham, England. The Association has prospered throughout Europe and North America.
Nee hoor. Turkije en Iran zullen dat niet doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:05 schreef Peunage het volgende:
Hou nou eens op met het 'Arabische volk' dat het 'Koerdische volk' heeft onderdrukt. Irak was een DICTATUUR, dat betekent dat het 'volk' niks te zeggen heeft. Diezelfde man die Koerdische dorpjes heeft gebombardeerd heeft dat ook met tientallen Arabische dorpjes gedaan!
Hoe vaak moet ik dat nog uitleggen CP?
Koerdistan nu heeft meer rechten dan ooit en doet het beter dan ooit. Het is zelfs stabieler en beter ontwikkeld dan de rest van Irak. Dankzij die 17% olie die je van het 'Arabische volk' krijgt, uit Basra(want in Het Noorden mag niet gepompt worden!)
Als de Koerden toch 'hun' olie willen pompen, prima, richt maar een staat op(Turkije en Iran zullen binnen een half uur binnenvallen) en zeg maar dag tegen die 17%.
Serieus of grapje?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:56 schreef me_gusta het volgende:
Koerdistan zal vanaf nu als een onafhankelijk land (?) deelnemen aan internationale kickbox wedstrijden. Het is sinds vandaag erkend als de nieuwe, 96e lid van de WKA!
[..]
Source: http://www.kurdishglobe.n(...)27451A33C78624F9AFD4
Dat FIFA weldra zal volgen!
Serieus.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:19 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Serieus of grapje?
Zou wel vet zijn
Je bedoelt Saddam Hoessein c.s. De schuld aan de misdaden van Saddam in de schoenen van alle Arabieren schuiven is te racistisch voor woorden. Ik zie het zo: de KRG heeft een nieuwe kans gekregen na de val van Saddam, en wat doen ze daarmee? Ruzie zoeken met Bagdad en het oorlogsgebied Irak broodnodige olie-inkomsten ontzeggen. Dat is geen vreedzaam beleid maar een voortzetting van de oude haatdragende politiek uit de Saddamperiode.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:53 schreef me_gusta het volgende:
[..]
Juist ja. Als jij goud vind op straat laat je het liggen?
Nee, wacht. Laat ik het duidelijker zeggen:
- Een volk (Arabieren) hebben jouw volk (Koerdisch volk in dit geval) tientallen jaren onderdrukt en vermoord. De middelen die hiervoor zijn gebruikt, zijn aangeschaft met grondstoffen die het Koerdische volk toebehoren (olie, 70 miljard vaten olie bevinden zich in de KRG, en dat is dan nog zonder de olie in de betwiste Koerdische gebieden zoals Kirkuk).
Nee, omdat ze de rest van Irak de inkomsten wederrechtelijk ontzeggenquote:- Wanneer jouw volk (het Koerdische volk in dit geval) na decennia van onderdrukking eindelijk eens de kans krijgt om zich te ontwikkelen, dan zijn het opeens lafaards en egoïsten omdat ze HUN EIGEN GRONDSTOFFEN GEBRUIKEN VOOR HUN EIGEN ONTWIKKELING.
Dat zegt over mij dat ik geen oordelen vel over gehele bevolkingsgroepen. Nogmaals, het slaat nergens op om de hele Arabische bevolking van Irak de daden van Saddam aan te rekenen.quote:Dat jij je eigen volk zou verraden en de moordenaars en verkrachters van je volk (in dit geval de Arabieren) zou steunen door ze inkomsten te geven die gewonnen zijn uit de producten van je eigen volk (Koerdische grondstoffen in dit geval), zegt iets over jou. Namelijk dat jij geen gezond verstand hebt.
Ik haat Koerden niet, hoor. Ik kan doorgaans vrij goed met Koerden door één deur, behalve op dit forum. Raar is dat. Zou het niet toch één persoon zijn die achter al die radicale Koerdenaccounts zit?quote:Wat de Koerden doen is niet alleen volkomen logisch en rendabel, maar vooral menselijk en slim.
Alleen mensen die de Koerden haten zullen anders beweren...
Ja, ik dacht dat de FIFA zelf het ook zou overwegen. Weet je of er misschien een aanvraag wordt gedaan of dat er plannen zijn hiervoor?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:20 schreef me_gusta het volgende:
[..]
Serieus.
Lees maar dit stukje:
We decided to accept KKA as a member of WKA after studying and evaluating all the circumstances. There are several samples similar to Kurdistan such as: Wales, England, and Scotland that are members of WKA independently. Kurdistan also has the right to become a member just like the other associations from the other regions. That is why Baghdad has no right to prevent Kurdistan from becoming a member of the WKA.
Nee, dat weet ik helaas nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:27 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat de FIFA zelf het ook zou overwegen. Weet je of er misschien een aanvraag wordt gedaan of dat er plannen zijn hiervoor?
Het probleem is dat Engeland, Wales, Schotland en Noord-Ierland landen zijn binnen het Verenigd Koninkrijk. De Koerdische Autonome Regio is dat, helaas, niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:30 schreef me_gusta het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik helaas niet.
De FIFA heeft het volgens mij wel overwogen maar dat ging niet door. Zijn Engeland, Wales en Schotland ook onafhankelijk lid van de FIFA? Misschien dat ze het dan wel kunnen heroverwegen.
Op die manier.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:32 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Het probleem is dat Engeland, Wales, Schotland en Noord-Ierland landen zijn binnen het Verenigd Koninkrijk. De Koerdische Autonome Regio is dat, helaas, niet.
Dat laatste is volgens mij de Commonwealth of Nations. Het zijn aparte staten in ieder geval.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:34 schreef me_gusta het volgende:
[..]
Op die manier.
Maar er is toch één Centrale regering voor Engeland, Wales, Schotland en Noord-Ierland? Waarom komt Schotland dan in het nieuws, dat ze een referendum willen o.i.d. om te beslissen over hun onafhankelijkheid?
Groot-Britannië = Engeland, Wales, Schotland en Noord-Ierland, toch?
Verenigd Koninkrijk = Groot-Britannië + alle andere overzeese gebieden (behoren Australië & Canada ook tot het VK? Want Elizabeth is toch ook de koningin van deze landen?)
Het WKA vergelijken met FIFAquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:20 schreef me_gusta het volgende:
[..]
Serieus.
Lees maar dit stukje:
We decided to accept KKA as a member of WKA after studying and evaluating all the circumstances. There are several samples similar to Kurdistan such as: Wales, England, and Scotland that are members of WKA independently. Kurdistan also has the right to become a member just like the other associations from the other regions. That is why Baghdad has no right to prevent Kurdistan from becoming a member of the WKA.
GB = Engeland, Wales, Schotlandquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:34 schreef me_gusta het volgende:
[..]
Op die manier.
Maar er is toch één Centrale regering voor Engeland, Wales, Schotland en Noord-Ierland? Waarom komt Schotland dan in het nieuws, dat ze een referendum willen o.i.d. om te beslissen over hun onafhankelijkheid?
Groot-Britannië = Engeland, Wales, Schotland en Noord-Ierland, toch?
Verenigd Koninkrijk = Groot-Britannië + alle andere overzeese gebieden (behoren Australië & Canada ook tot het VK? Want Elizabeth is toch ook de koningin van deze landen?)
Naar het land, als onzijdig woord, dient verwezen te worden met een mannelijk voornaamwoord. Merkwaardigerwijs wordt er steeds vaker naar verwezen met een vrouwelijk voornaamwoord.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:39 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Dat laatste is volgens mij de Commonwealth of Nations. Het zijn aparte staten in ieder geval.
Dat van Engeland Verenigd Koninkrijk en die anderen kan je vergelijken met Curacao binnen Nederland. Het heeft haar zijn eigen regering en dergelijke, maar Beatrix staat ook daar aan het hoofd volgens mij.
Oprecht antwoord: zie hierboven.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:52 schreef Senor__Chang het volgende:
Engeland is toch een land binnen het VK? Net als Curacao een land is binnen het Koninkrijk Nederland?
En waarom zijn ipv haar? Oprecht benieuwd.
- Groter gebiedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:47 schreef Baghdaddy het volgende:
Overigens, Basra (zuid Irak) blijft nummer 1 met olie.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:23 schreef me_gusta het volgende:
Waarom denken jullie dat Turkije Syrië niet durft aan te vallen? Omdat Baas VS dat liever niet heeft. Erdogan heeft blijkbaar geen zin om ontmaagd te worden door een neger lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |