abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118325689
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118325765
Ik ga echt geen grote cadeaus in de schoen doen. :N
Een zakje chocolade centjes en iets dat ze toch al nodig hebben ofzo :Y
pi_118326076
Ik had er nog niet eens aan gedacht dat het schoenzetten ook nog geïntroduceerd kan worden....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:43:50 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118326389
Ik ben zo'n slechte moeder die het de helft van de tijd vergat vorig jaar. :@ :')
Ik ga dat sws niet elke avond doen, 1 keer in de week vind ik eigenlijk wel voldoende. En dan gewoon iets kleins erin.
pi_118326435
Ik zou het het liefst elke avond doen. :@ Vind het zo leuk. O+
pi_118326488
Wij doen het op zaterdag en woensdag :Y
pi_118326650
Hier is ook maximaal 2 keer per week.
(en dan ook nog bij opa-oma en oma).
Vind het zelf ook hartstikke leuk en dan die blik 's ochtends!
pi_118326816
Een paar keer schoen zetten, vind ik ook wel leuk, dus dat gaan we doen, maar niet op vaste dagen ofzo. Maar eens kijken of ze er zelf over begint en hoe vaak.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_118326822
*Valt ook weer eens binnen*

Ik ben zo benieuwd hoeveel mijn peuter dit jaar van Sinterklaas snapt! Best wel wat denk ik. In elk geval moesten we gisteren al het Sinterklaasboek voorlezen :+ .

Over schoenzetten: een oud-collega van mij had altijd het beleid: je mag elke dag je schoen zetten, maar Sinterklaas kan niet elke dag bij alle kindjes wat in de schoen doen, dus er zit lang niet altijd wat in. Vond ik wel een hele goede, ga ik misschien ook maar proberen.
pi_118326823
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:44 schreef -Spring het volgende:
Ik zou het het liefst elke avond doen. :@ Vind het zo leuk. O+
Joene vindt het heel gemeen van mij dat ze hier alleen het weekend mogen zetten....
pi_118326865
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:53 schreef Bleie het volgende:
Over schoenzetten: een oud-collega van mij had altijd het beleid: je mag elke dag je schoen zetten, maar Sinterklaas kan niet elke dag bij alle kindjes wat in de schoen doen, dus er zit lang niet altijd wat in. Vond ik wel een hele goede, ga ik misschien ook maar proberen.
Dat vind ik zo gemeen, dan elke keer die verdrietige bekkies?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:55:26 #12
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_118326878
hmm ze krijgt die week ook al zo ontzettend veel. Dus hier zal het dan echt kleine dingetjes worden.
pi_118326896
Waarom is dat gemeen? Leren omgaan met teleurstellingen. En als je kinderen weten dat het zo werkt, is het juist leuk als er wel een cadeautje is, toch?
pi_118326989
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:55 schreef Bleie het volgende:
Waarom is dat gemeen? Leren omgaan met teleurstellingen. En als je kinderen weten dat het zo werkt, is het juist leuk als er wel een cadeautje is, toch?
Nou, ik vind sinterklaas nu niet echt een middel om kinderen te leren omgaan met teleurstellingen... Ik vind het inderdaad gewoon gemeen...
pi_118327005
Ik vind niet dat ze zo jong moeten leren om zo vaak met dezelfde teleurstellingen om te gaan. :N Die teleurstelling komt wel zodra ze er achter komen dat sinterklaas nep is :Y

Ik ben heel wat jaren ouder en ik vind een teleurstelling soms ook lastig.
Dat vind ik voor mijn 2 jarige niet nodig om dat zo te leren. Als hij in de speelgoedwinkel niet een mega racebaan krijgt vind ik dat de teleurstelling waar ze mee om moeten kunnen gaan. Ik vind het niet iets dat je extra op moet zoeken.
pi_118327037
Teleurstellingen genoeg in je leven...
  Moderator dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:01:35 #17
5428 crew  miss_sly
pi_118327113
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:59 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind niet dat ze zo jong moeten leren om zo vaak met dezelfde teleurstellingen om te gaan. :N Die teleurstelling komt wel zodra ze er achter komen dat sinterklaas nep is :Y

Ik ben heel wat jaren ouder en ik vind een teleurstelling soms ook lastig.
Dat vind ik voor mijn 2 jarige niet nodig om dat zo te leren. Als hij in de speelgoedwinkel niet een mega racebaan krijgt vind ik dat de teleurstelling waar ze mee om moeten kunnen gaan. Ik vind het niet iets dat je extra op moet zoeken.
Op zich begrijp ik dat wel, maar wat nou als je peuter de schoen toch zet, ook al is het geen woensdag of zaterdag en heb jij gezegd dat het niet mag/gebeurt? Ga je dan toch iets in de schoen doen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_118327148
Wij vieren Sinterklaas en kerst gewoon niet. Rienk snapt er tot nu toe niks van en we vinden dat wel prima.

Hij is 17 december ook jarig dus cadeau's genoeg.

*Mocht hij er ineens heel veel interesse in krijgen kijken we nog wel of we iets gaan doen. Maar zoals het nu lijkt gewoon niet.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_118327149
ik ben voorstander die paar keer in de week dat wij ze hebben dat ze wel de schoen mogen zetten , maar ik moet eerst ticootje nog overtuigen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_118327208
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Op zich begrijp ik dat wel, maar wat nou als je peuter de schoen toch zet, ook al is het geen woensdag of zaterdag en heb jij gezegd dat het niet mag/gebeurt? Ga je dan toch iets in de schoen doen?
Nee maar dat is iets dat ze zelf besluiten. Niet iets wat ik aandraag.
Dan zal ik zeggen zo werkt het niet liefje er kan niet elke dag iets in zitten.
Dat vind ik heel iets anders dan zelf vertellen dat ze de schoen elke dag mogen zetten en dan de teleurstelling extra creëren :Y
pi_118327277
Ik denk echt dat het wel meevalt met hoe erg ze dat allemaal vinden.Het is ook niet zo dat ze die schoen dan per se elke avond zetten, maar als het willen, dan mag het. Alleen zit er dan dus niet altijd iets in.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:06:18 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118327316
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:53 schreef miss_sly het volgende:
Een paar keer schoen zetten, vind ik ook wel leuk, dus dat gaan we doen, maar niet op vaste dagen ofzo. Maar eens kijken of ze er zelf over begint en hoe vaak.
Zo ging het vorig jaar ook bij ons. Als Sasha er niet over begon zou ik het straal vergeten. ;)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:06:37 #23
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_118327325
Hier op de opvang werken ze met thema,s. Nu zit Evie in de Sint Maartenmodus. Straks zal dat vast sinterklaas zijn, en Sint komt ook daar op bezoek.... Dus jarig of niet, ook Sinterklaas wordt hier fanatiek gevierd.
pi_118327378
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:02 schreef Joene het volgende:
ik ben voorstander die paar keer in de week dat wij ze hebben dat ze wel de schoen mogen zetten , maar ik moet eerst ticootje nog overtuigen.
Taartjesfee had leuke schoenkadootjes....
pi_118327412
L mag 'm straks ook twee keer per week zetten. Ik heb net bij de Wibra al een lief etuitje voor d'r stiften gekocht bij de Wibra. oO<

En als ze 'm vaker wil zetten, zal ik er bij vertellen dat dat best mag die avond, maar dat er gegarandeerd niets in zal zitten. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')