Kikkers, kittens, kinderen. Wat maakt het uit?quote:Op maandag 12 november 2012 14:40 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Typisch. één verkeerd woord over het rode kruis en mevrouw staat op onweer. Maar babykikkertjes? Die mag je lekker platrijden joh, het liefst zo hoog mogelijk de lucht in werpen die kleine kadavertjes. Nou werkelijk, je zou je ogen uit je kop moeten schamen.
Het één knettert wat meer dan het ander.quote:Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef Gray het volgende:
[..]
Kikkers, kittens, kinderen. Wat maakt het uit?
Variatie in grappen is nodig om te blijven lachen.quote:Op maandag 12 november 2012 14:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het één knettert wat meer dan het ander.
Wat probeer je te zeggen? Dat mijn inzet onvoldoende is?quote:Op maandag 12 november 2012 15:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Variatie in grappen is nodig om te blijven lachen.
Ja, stop niet met een kikker.quote:Op maandag 12 november 2012 15:27 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen? Dat mijn inzet onvoldoende is?
Inderdaad Hyper, durf groot te dromen. Laat je inspireren door de wereld die natuur heet.quote:
Hier in huize Hoppa onafgebroken!quote:Op maandag 12 november 2012 18:54 schreef MindFever het volgende:
Hoe is het daar in kikkerland, schijnt de zon nog wel eens?
Geen wonder dat je zo slecht slaapt.quote:Op maandag 12 november 2012 19:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hier in huize Hoppa onafgebroken!
Zeker zo'n kwaadaardige babymoordenaar waar Lambiekje het altijd over heeft? Thanks but no thanks.quote:
Maar jij wel? Dat zie ik op míjn beurt dan weer nietquote:Op donderdag 15 november 2012 11:16 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zeker zo'n kwaadaardige babymoordenaar waar Lambiekje het altijd over heeft? Thanks but no thanks.
En ik zie niet in waarom jij al weekend zou moeten hebben.
Ik werk hartstikke hard, elke dag weer. Terwijl anderen een tent opzetten en een blikje euroshopper bier opentrekken zit ik binnen, te zwoegen.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar jij wel? Dat zie ik op míjn beurt dan weer niet
Het is niet eerlijk he Calimero?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:26 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik werk hartstikke hard, elke dag weer. Terwijl anderen een tent opzetten en een blikje euroshopper bier opentrekken zit ik binnen, te zwoegen.
Echt oneerlijk en vals inderdaad.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk he Calimero?
Ik begrijp dat. Om nog maar te zwijgen over de waardering enz.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
Werken is mooi man. Iets bijdragen aan de maatschappij, aan het algemeen nut. Sociale contacten opdoen en zulks.
Ik zou niet zonder kunnen. Hoewel, volgend jaar ga ik wel wat minder werken. 32 is meer dan zat.
En het schijnt financieel ook nog beter uit te komen, iets minder werken.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
Werken is mooi man. Iets bijdragen aan de maatschappij, aan het algemeen nut. Sociale contacten opdoen en zulks.
Ik zou niet zonder kunnen. Hoewel, volgend jaar ga ik wel wat minder werken. 32 is meer dan zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |