abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119058797
En Hoppa, heb je vannacht een beetje kunnen slapen?

Als de kleine een keertje niet kan slapen of heel huilerig is lukt kun je dit prachtige liedje voor haar spelen, wordt ze vast heel blij en rustig van

pi_119059256
Of je geeft dr n shotje whiskey.
pi_119059335
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:59 schreef Gray het volgende:
Of je geeft dr n shotje whiskey.
Tsssss o|O
Paps mag de whiskey, beebje krijgt melk.
pi_119061413
Slapen gaat best aardig. Ik ben nog nooit zo vaak in slaap gevallen in één nacht......

Maar goed, ik merk dat dat niet zo boeit zolang ik maar thuis ben. Ik merk ook dat ik....uhm....milder wordt. Mushy. Soft.

Kutzooi. Ik word een suffe huisvader. :'(
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_119061859
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
Slapen gaat best aardig. Ik ben nog nooit zo vaak in slaap gevallen in één nacht......

Maar goed, ik merk dat dat niet zo boeit zolang ik maar thuis ben. Ik merk ook dat ik....uhm....milder wordt. Mushy. Soft.

Het is gewoon een onontkoombaar lot :D
Maar ik kan me het zó voorstellen. Zo'n klein mensje maakt het allerbeste in je los lijkt mij en maakt zelfs van de stoerste vent een emo watje. Niks mis mee :N
pi_119063047
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is gewoon een onontkoombaar lot :D
Maar ik kan me het zó voorstellen. Zo'n klein mensje maakt het allerbeste in je los lijkt mij en maakt zelfs van de stoerste vent een emo watje. Niks mis mee :N
Daarom ga ik ook noit voor kinderen; ben al emo genoeg. Nog meer emo en ik implodeer onder het gewicht van de onnoemlijke hoeveelheid emo. Wat volgt is een zwart emo-gat dat alles en iedereen opslurpt net zolang tot de wereld zoals we die kennen niet langer bestaat.

Kinderen, slecht plan.

Maar ik gun het andere mensen van harte. Want zo ben ik dan ook wel weer. oO<
pi_119119027
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:07 schreef Hoppahoppa het volgende:

Gefeliciteerd Hoppa!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_119119381
Blegh, kinderen. Gefeliciteerd hoppa.
pi_119120299
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2012 11:56 schreef HyperViper het volgende:
Blegh, kinderen. Gefeliciteerd hoppa.
No kids for HV?
pi_119120388
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

No kids for HV?
Nope. Ik wil mijn hele leven doen wat ik wil wanneer ik dat wil. Een gezin lijkt mij net een gevangenis.
pi_119120674
quote:
4s.gif Op maandag 12 november 2012 12:23 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Nope. Ik wil mijn hele leven doen wat ik wil wanneer ik dat wil. Een gezin lijkt mij net een gevangenis.
Ja, kan ik me voorstellen.
pi_119120739
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, kan ik me voorstellen.
En jij dan? Heb jij kleintjes rondlopen?
pi_119121166
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:33 schreef HyperViper het volgende:

[..]

En jij dan? Heb jij kleintjes rondlopen?
Nee, zelfs geen kat. Ook geen kleintje.
pi_119121214
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, zelfs geen kat. Ook geen kleintje.
Ik wel. Maar die kan ik altijd nog aan een boom binden als ik er geen zin meer in heb.
pi_119121564
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2012 12:46 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik wel. Maar die kan ik altijd nog aan een boom binden als ik er geen zin meer in heb.
Je kunt de kat de bel aanbinden. Dat is wat aardiger voor het beestje :P
pi_119122421
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je kunt de kat de bel aanbinden. Dat is wat aardiger voor het beestje :P
Ik zou het toch nooit kunnen. Laatst was ik er een kwijt, wij de hele buurt afzoeken. Hoor ik toch 's avonds zo'n ultiem zielig geluidje van buiten komen. Toen voelde ik wel hoe noem je het? Gevoelens? Dat arme diertje.. ze zat vast tussen twee schuren.. Die oogjes toen ik haar gevonden had na de struiken opzij getrokken te hebben. Priceless.
pi_119124412
Kent iemand deze?
Weer es wat anders. :)
pi_119124500
quote:
17s.gif Op maandag 12 november 2012 13:26 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik zou het toch nooit kunnen. Laatst was ik er een kwijt, wij de hele buurt afzoeken. Hoor ik toch 's avonds zo'n ultiem zielig geluidje van buiten komen. Toen voelde ik wel hoe noem je het? Gevoelens? Dat arme diertje.. ze zat vast tussen twee schuren.. Die oogjes toen ik haar gevonden had na de struiken opzij getrokken te hebben. Priceless.
Zie je wel dat je een soft spot hebt? Dat denk ik al een hele tijd en dit bewijst het oO<;
pi_119124818
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zie je wel dat je een soft spot hebt? Dat denk ik al een hele tijd en dit bewijst het oO<;
Natuurlijk. Ook mensen met een grote mond hebben gevoel. Zo was er laatst een babykikkertje, echt zo'n snoepje weet je wel. Lekker kruipen want hij kon nog nauwelijks springen. Dus ik tegen mijn vriendin van ah gos, kijk dat hummeltje gaan. Nog geen 3 sec later wordt dat beestje keihard overreden door een auto... het kleine lichaampje bleef kleven aan het wiel en werd de lucht in gezwaaid. Toen had ik ook wel zoiets van jezus wat zielig.
pi_119124884
True story.
pi_119124923
quote:
4s.gif Op maandag 12 november 2012 14:34 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Natuurlijk. Ook mensen met een grote mond hebben gevoel. Zo was er laatst een babykikkertje, echt zo'n snoepje weet je wel. Lekker kruipen want hij kon nog nauwelijks springen. Dus ik tegen mijn vriendin van ah gos, kijk dat hummeltje gaan. Nog geen 3 sec later wordt dat beestje keihard overreden door een auto... het kleine lichaampje bleef kleven aan het wiel en werd de lucht in gezwaaid. Toen had ik ook wel zoiets van jezus wat zielig.
Oh, daar heb ik dan weer geen moeite mee. Dat is het risico als je als klein kikkertje op straat gaat lopen.
Wel moeite met mensen die zonder noodzaak katten een trap opgooien.
pi_119124991
quote:
4s.gif Op maandag 12 november 2012 14:34 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik moest lachen. :D
pi_119125063
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, daar heb ik dan weer geen moeite mee. Dat is het risico als je als klein kikkertje op straat gaat lopen.
Wel moeite met mensen die zonder noodzaak katten een trap opgooien.
Typisch. één verkeerd woord over het rode kruis en mevrouw staat op onweer. Maar babykikkertjes? Die mag je lekker platrijden joh, het liefst zo hoog mogelijk de lucht in werpen die kleine kadavertjes. Nou werkelijk, je zou je ogen uit je kop moeten schamen.
pi_119125245
quote:
6s.gif Op maandag 12 november 2012 14:40 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Typisch. één verkeerd woord over het rode kruis en mevrouw staat op onweer. Maar babykikkertjes? Die mag je lekker platrijden joh, het liefst zo hoog mogelijk de lucht in werpen die kleine kadavertjes. Nou werkelijk, je zou je ogen uit je kop moeten schamen.
w/
pi_119125295
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

w/
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')