Het is gewoon een onontkoombaar lotquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
Slapen gaat best aardig. Ik ben nog nooit zo vaak in slaap gevallen in één nacht......
Maar goed, ik merk dat dat niet zo boeit zolang ik maar thuis ben. Ik merk ook dat ik....uhm....milder wordt. Mushy. Soft.
Kutzooi. Ik word een suffe huisvader.
Daarom ga ik ook noit voor kinderen; ben al emo genoeg. Nog meer emo en ik implodeer onder het gewicht van de onnoemlijke hoeveelheid emo. Wat volgt is een zwart emo-gat dat alles en iedereen opslurpt net zolang tot de wereld zoals we die kennen niet langer bestaat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is gewoon een onontkoombaar lot![]()
Maar ik kan me het zó voorstellen. Zo'n klein mensje maakt het allerbeste in je los lijkt mij en maakt zelfs van de stoerste vent een emo watje. Niks mis mee
Gefeliciteerd Hoppa!quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
Slapen gaat best aardig. Ik ben nog nooit zo vaak in slaap gevallen in één nacht......
Maar goed, ik merk dat dat niet zo boeit zolang ik maar thuis ben. Ik merk ook dat ik....uhm....milder wordt. Mushy. Soft.
Kutzooi. Ik word een suffe huisvader.
No kids for HV?quote:Op maandag 12 november 2012 11:56 schreef HyperViper het volgende:
Blegh, kinderen. Gefeliciteerd hoppa.
Nope. Ik wil mijn hele leven doen wat ik wil wanneer ik dat wil. Een gezin lijkt mij net een gevangenis.quote:
Ja, kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 12 november 2012 12:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nope. Ik wil mijn hele leven doen wat ik wil wanneer ik dat wil. Een gezin lijkt mij net een gevangenis.
Nee, zelfs geen kat. Ook geen kleintje.quote:Op maandag 12 november 2012 12:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
En jij dan? Heb jij kleintjes rondlopen?
Ik wel. Maar die kan ik altijd nog aan een boom binden als ik er geen zin meer in heb.quote:Op maandag 12 november 2012 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, zelfs geen kat. Ook geen kleintje.
Je kunt de kat de bel aanbinden. Dat is wat aardiger voor het beestjequote:Op maandag 12 november 2012 12:46 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik wel. Maar die kan ik altijd nog aan een boom binden als ik er geen zin meer in heb.
Ik zou het toch nooit kunnen. Laatst was ik er een kwijt, wij de hele buurt afzoeken. Hoor ik toch 's avonds zo'n ultiem zielig geluidje van buiten komen. Toen voelde ik wel hoe noem je het? Gevoelens? Dat arme diertje.. ze zat vast tussen twee schuren.. Die oogjes toen ik haar gevonden had na de struiken opzij getrokken te hebben. Priceless.quote:Op maandag 12 november 2012 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt de kat de bel aanbinden. Dat is wat aardiger voor het beestje
Zie je wel dat je een soft spot hebt? Dat denk ik al een hele tijd en dit bewijst hetquote:Op maandag 12 november 2012 13:26 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik zou het toch nooit kunnen. Laatst was ik er een kwijt, wij de hele buurt afzoeken. Hoor ik toch 's avonds zo'n ultiem zielig geluidje van buiten komen. Toen voelde ik wel hoe noem je het? Gevoelens? Dat arme diertje.. ze zat vast tussen twee schuren.. Die oogjes toen ik haar gevonden had na de struiken opzij getrokken te hebben. Priceless.
Natuurlijk. Ook mensen met een grote mond hebben gevoel. Zo was er laatst een babykikkertje, echt zo'n snoepje weet je wel. Lekker kruipen want hij kon nog nauwelijks springen. Dus ik tegen mijn vriendin van ah gos, kijk dat hummeltje gaan. Nog geen 3 sec later wordt dat beestje keihard overreden door een auto... het kleine lichaampje bleef kleven aan het wiel en werd de lucht in gezwaaid. Toen had ik ook wel zoiets van jezus wat zielig.quote:Op maandag 12 november 2012 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zie je wel dat je een soft spot hebt? Dat denk ik al een hele tijd en dit bewijst het;
Oh, daar heb ik dan weer geen moeite mee. Dat is het risico als je als klein kikkertje op straat gaat lopen.quote:Op maandag 12 november 2012 14:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ook mensen met een grote mond hebben gevoel. Zo was er laatst een babykikkertje, echt zo'n snoepje weet je wel. Lekker kruipen want hij kon nog nauwelijks springen. Dus ik tegen mijn vriendin van ah gos, kijk dat hummeltje gaan. Nog geen 3 sec later wordt dat beestje keihard overreden door een auto... het kleine lichaampje bleef kleven aan het wiel en werd de lucht in gezwaaid. Toen had ik ook wel zoiets van jezus wat zielig.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 12 november 2012 14:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ook mensen met een grote mond hebben gevoel. Zo was er laatst een babykikkertje, echt zo'n snoepje weet je wel. Lekker kruipen want hij kon nog nauwelijks springen. Dus ik tegen mijn vriendin van ah gos, kijk dat hummeltje gaan. Nog geen 3 sec later wordt dat beestje keihard overreden door een auto... het kleine lichaampje bleef kleven aan het wiel en werd de lucht in gezwaaid. Toen had ik ook wel zoiets van jezus wat zielig.
Typisch. één verkeerd woord over het rode kruis en mevrouw staat op onweer. Maar babykikkertjes? Die mag je lekker platrijden joh, het liefst zo hoog mogelijk de lucht in werpen die kleine kadavertjes. Nou werkelijk, je zou je ogen uit je kop moeten schamen.quote:Op maandag 12 november 2012 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik dan weer geen moeite mee. Dat is het risico als je als klein kikkertje op straat gaat lopen.
Wel moeite met mensen die zonder noodzaak katten een trap opgooien.
quote:Op maandag 12 november 2012 14:40 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Typisch. één verkeerd woord over het rode kruis en mevrouw staat op onweer. Maar babykikkertjes? Die mag je lekker platrijden joh, het liefst zo hoog mogelijk de lucht in werpen die kleine kadavertjes. Nou werkelijk, je zou je ogen uit je kop moeten schamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |