ok dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:56 schreef bojan het volgende:
[..]
Klopt, maar TS zegt zelf jaloers te zijn dat mensen met zijn vriendin flirten dus ik denk dat hij dezelfde regels als mij hanteert, gewoon niet flirten
Klopt eerlijkheid is alles in een relatie en je moet duidelijke grenzen stellen met uw vriend of vriendin.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:58 schreef Toolshed het volgende:
[..]
ok dan.
Ik denk dat jij en ik het er over eens zijn dat eerlijkheid erg belangrijk is in de relatie. Dat is hier ook het geval dus ik denk dat je dat alleen maar moet aanmoedigen.
'Betrapt' met flirten!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:51 schreef bojan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg gewoon tegen mijn vriendin dat ze niet mag flirten en als ze daar niet mee akkoord is, moet ze maar gaan... en als ik haar dan gewoon betrap, zet ik haar gewoon aan de deur, simpel toch?
Heeft niets met jaloersheid te maken, eerder met regels. TS moet afspreken met zijn vriendin of flirten mag of niet.
(in mijn geval is dat dus een duidelijke "Neen")
nee dat zit het zeker niet goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:01 schreef SaxoPower het volgende:
Zolang ze het je nog verteld zit het nog wel goed
Flirten komt ALTIJD van 2 kantenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waar staat dat zij flirt in vredesnaam? Je hebt het steeds over flirten maar de anderen doen haar verzoeken en geven hun mening. Zij flirt er niet mee, geeft juist aan dat anderen haar aandacht geven. Is jouw hele discussie niet gestart op een misverstand? Als in jij lijkt graag te geloven dat zij flirt met jongens...
Ja klopt. Maar dan heeft TS gewoon het verkeerde woord gebruikt er dus voor. Had hij moeten zeggen dat ze aandacht kreeg gewoon.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:27 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Flirten komt ALTIJD van 2 kanten
als het niet het geval is noem je het ook niet flirten..
Je kunt toch eenzijdig flirten? Je hebt er wel 2 mensen voor nodig, dat wel. Hoe noem je het anders als jij een poging waagt? Is het alleen flirten als je succesvol bent geweest (geflirt terug op jouw geflirt)?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:27 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Flirten komt ALTIJD van 2 kanten
als het niet het geval is noem je het ook niet flirten..
Hoe is het dan als het onschuldig terug flirten is ? Ben je dan ook succesvol en gaat de ander dan vreemd?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 05:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt toch eenzijdig flirten? Je hebt er wel 2 mensen voor nodig, dat wel. Hoe noem je het anders als jij een poging waagt? Is het alleen flirten als je succesvol bent geweest (geflirt terug op jouw geflirt)?
dan is het een poging tot flirtenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 05:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt toch eenzijdig flirten? Je hebt er wel 2 mensen voor nodig, dat wel. Hoe noem je het anders als jij een poging waagt? Is het alleen flirten als je succesvol bent geweest (geflirt terug op jouw geflirt)?
Als je de waarde van dingen afmeet aan de mening van anderen ga je geen mooie toekomst tegemoet nee, nog afgezien van het feit dat iedereen uiteindelijk lelijk wordt uiteraard.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gewoon wat hij zegt/bedoelt dus.. herhaal jij met moeilijkere zinnen..
Sowieso zit juist jouw post vol met onlogische aannames/stellingen. Hoe knap iemand is wordt beoordeeld door de anderen, staat er juist niet los van. En als hij dat 'afmeet' (wat hij helemaal niet doet, dat maak jij er helemaal van) dan gaat hij juist een positieve toekomst tegemoet gezien dat zijn vriendin als mooi beschouwd wordt.
Ik heb stiekem dit hele topic (4 hele pagina's!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:29 schreef Fera het volgende:
Beetje paniek om niks. Je vriendin is open en eerlijk tegen je, dus ik zou me niet zoveel zorgen maken. Zolang zij het niet wil, zal er niks gebeuren. Wees alsjeblieft niet één van die mensen die roept: "Ik vertrouw haar wel, maar hem niet". Of je de mannen in kwestie vertrouwt, doet er nou eenmaal niet toe. De enige die jij hoeft te vertrouwen is je vriendin.
Het was ook bijna een soort 'in before ...' reactie, want ik voelde hem al aankomen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:24 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik heb stiekem dit hele topic (4 hele pagina's!) gelezen om te zien hoe lang het zou duren voor TS daarmee aan kwam zetten, maar nee.
Eens met dit vrouwbeest.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:07 schreef Chawi het volgende:
Echt zo ontzettend dom gedoe dit.
Heb je blijkbaar een vriendin die er niet uitziet als een hobbit en daardoor dus ook in het oog springt van andere mannen en dan zeiken dat ze aandacht krijgt. Als je daar niet tegen kunt, moet je er maar één uit de lelijke koppen trommel trekken.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:07 schreef Chawi het volgende:
Echt zo ontzettend dom gedoe dit.
Heb je blijkbaar een vriendin die er niet uitziet als een hobbit en daardoor dus ook in het oog springt van andere mannen en dan zeiken dat ze aandacht krijgt. Als je daar niet tegen kunt, moet je er maar één uit de lelijke koppen trommel trekken.
Ja idd! Je zou je gevleid moeten voelen!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:50 schreef Gary_Oak het volgende:
Wees er nou maar trots op dat ze aantrekkelijk is, en blij dat ze toch nog bij jou blijft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |