Uit het niks? Of wist je er al iets van en vroeg je ernaar?quote:alle 3 de voorbeelden heeft zij mij uitgelegd en laten lezen.
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:57 schreef Matiso88 het volgende:
[quote]Ik en mijn vriendin zijn al 10 maanden samen en in deze periode heb ik mee kunnen maken dat mijn vriendin eerst door een vriend van haar wordt aangesproken dat hij haar leuk vind. hij weet dat ik haar vriend ben.
Meerdere interpretaties mogelijk. Misschien was hij oprecht bezorgd.quote:Daarna was een ex van haar bezorgd omdat ze moe was geworden en haar niet alleen naar huis durfde laten gaan. dus is hij meegereden en heeft zij hem thuis afgezet.
Die heb je altijd.quote:Afgelopen zondag heeft een vreemde via facebook verkondigd dat hij haar een lekker ding vind, leuk vind etc. En het meest verontrustende is nog dat hij haar aanspoord om het stiekem te doen.
Niks aan de hand dus. Gewoon om die vertoningen lachen. Maar jij neemt dit allemaal te serieus. Wees blij dat je vriendin aandacht krijgt. Ze is dus niet de lelijkstequote:alle 3 de voorbeelden heeft zij mij uitgelegd en laten lezen.
Kweek wat zelfvertrouwen ipv wantrouwen.quote:ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken, omdat ik dit sinds mensenheugenis nooit mee heb mogen maken. Want mijn vingers jeuken om die laatste gast aan te spreken en hem te confronteren met zijn aangeboden overspel.
Dat dus. Als ze vreemd wil gaan doet ze het toch wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:16 schreef HyperViper het volgende:
Je vriendin klinkt oprecht. Niets mee doen. Ze kan het zelf wel aan.
Ja dit dus eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:07 schreef Chawi het volgende:
Echt zo ontzettend dom gedoe dit.
Heb je blijkbaar een vriendin die er niet uitziet als een hobbit en daardoor dus ook in het oog springt van andere mannen en dan zeiken dat ze aandacht krijgt. Als je daar niet tegen kunt, moet je er maar één uit de lelijke koppen trommel trekken.
Ja, slim. Dan vertelt ze het in de toekomst gewoon niet meer dus...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:01 schreef Ronhui het volgende:
Ik zou ook gewoon tegen je vriendin zeggen hoe je je voelt, benadrukken dat het iets is wat je zelf niet kent en je zelf mee moet om leren gaan. Maar dan weet ze wel dat je soms misschien automatisch wat anders regeert.
Riiiiight.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:38 schreef hlmllp het volgende:
Matiso, het ligt aan je vriendin
dat soort chicks stralen gewoon iets naïefs en tegelijkertijd iets uitdagends uit
daarom.
Ze doet het wel expres, dat wel
Je reageert toch, bewust of onbewustquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, slim. Dan vertelt ze het in de toekomst gewoon niet meer dus...
Waar staat dat zij met andere jongens flirt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:18 schreef bojan het volgende:
Gewoon dumpen.
Heb toch eens zelfsrespect man, een vriendin die flirt met andere jongens is het sowieso niet waard. Je zoekt toch een vrouw en geen hoer?
flikker toch eens op uit R&P met je bullshit... hup vort gaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:18 schreef bojan het volgende:
Gewoon dumpen.
Heb toch eens zelfsrespect man, een vriendin die flirt met andere jongens is het sowieso niet waard. Je zoekt toch een vrouw en geen hoer?
Om te flirten moet je met twee zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:21 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Waar staat dat zij met andere jongens flirt?
Ik ben tenminste geen man die hier komt klagen over een vriendin of vrouw die met andere mannen flirt. Waar gaan we naartoe zeg?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:21 schreef Re het volgende:
[..]
flikker toch eens op uit R&P met je bullshit... hup vort ga
En als ze gewoon heeft gezegd dat ze een vriend heeft? Je weet niet dat ze er niks op heeft gezegd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:22 schreef bojan het volgende:
[..]
Om te flirten moet je met twee zijn.
Ze zegt er niets op dat anderen met haar flirten en dat staat voor mij ook gelijk aan flirten.
ik zou het wel complimenteus vinden als andere mannen mijn vrouw zo interessant vinden dat ze meer willen... dat jij nou zo onzeker bent en dat wil projecteren op de tegenpartij is een leuke en niet verrassende bijkomstigheidquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:22 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik ben tenminste geen man die hier komt klagen over een vriendin of vrouw die met andere mannen flirt. Waar gaan we naartoe zeg?
Zo mogen zelfs niet flirten? Iedere molecuul moet op hem gericht zijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:27 schreef bojan het volgende:
Neen, ik blijf erbij. Een vrouw die haar man/vriend graag ziet gaat niet beginnen flirten met iemand anders. En als andere mannen/jongens dat toch van plan zijn moet ze daar maar onmiddellijk op reageren.
Het feit dat het er 3 zijn wil ook wel wat zeggen zeker dat ze openstaat voor geflirt en laat dat nu net uit den boze zijn in een relatie
Ik kan goed snappen dat het gevoel van jaloezie komt opborrelen zodra een gozer je vriendin probeert in te pikken. Niet meer dan gezond. Maar ik zou me geen zorgen maken als ik TS was. Eerlijke vriendin is eerlijk. Ik zou haar complimenteren/belonen. Positive reinforcement yoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Je stelt je echt aan.
Ze is waarschijnlijk dus een 'lekker ding' en ze is ook nog eens open en eerlijk tegen je.
Wat zeur je dan? Er zullen vast ook wel vrouwen zijn die met jou flirten.
Bojan, je weet dat het illegaal is om vrouwen aan de ketting te leggen en in een kooi te stoppen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:27 schreef bojan het volgende:
Neen, ik blijf erbij. Een vrouw die haar man/vriend graag ziet gaat niet beginnen flirten met iemand anders. En als andere mannen/jongens dat toch van plan zijn moet ze daar maar onmiddellijk op reageren.
Het feit dat het er 3 zijn wil ook wel wat zeggen zeker dat ze openstaat voor geflirt en laat dat nu net uit den boze zijn in een relatie
Lees de TT toch man. Ze flirt niet zelf. Dat er 3 haar zeggen dat ze leuk is betekent dat er 3 haar leuk vinden en het haar vertellen. Is wat anders dan flirten zeg. Gemakkelijk om jouw relatie te verkloten haha. Ga ik gewoon zeggen dat ik je vriendin leuk vind en dan flirt zij en maak jij het uitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:27 schreef bojan het volgende:
Praten mag maar flirten toch niet he? Kom zeg, wat is een relatie anders nog waardquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zo mogen zelfs niet flirten? Iedere molecuul moet op hem gericht zijn?
zou een burka een oplossing zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zo mogen zelfs niet flirten? Iedere molecuul moet op hem gericht zijn?
Ik wou het zeggen maar wou niet weer die kant op gaan.quote:
Haha jij gaat het nog zwaar krijgen in het leven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:30 schreef bojan het volgende:
[..]
Praten mag maar flirten toch niet he? Kom zeg, wat is een relatie anders nog waard
Dat laatste overtreft de jaloezie mag ik hopen. Natuurlijk is het voor de TS niet leuk, maar kom op, het zijn maar wat berichtjes op Facebook...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik kan goed snappen dat het gevoel van jaloezie komt opborrelen zodra een gozer je vriendin probeert in te pikken. Niet meer dan gezond. Maar ik zou me geen zorgen maken als ik TS was. Eerlijke vriendin is eerlijk. Ik zou haar complimenteren/belonen. Positive reinforcement yo
Neen, want dan zou mijn vriendin tegen jou zeggen "Ik heb een relatie en flirt niet met andere mannen" en hup dat is in ordequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Lees de TT toch man. Ze flirt niet zelf. Dat er 3 haar zeggen dat ze leuk is betekent dat er 3 haar leuk vinden en het haar vertellen. Is wat anders dan flirten zeg. Gemakkelijk om jouw relatie te verkloten haha. Ga ik gewoon zeggen dat ik je vriendin leuk vind en dan flirt zij en maak jij het uit
nou ja, een klein zijstraatje mag wel, maar gelukkig hebben wij wel gezond verstand en projecteren we onze onzekerheid niet op onze partnerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik wou het zeggen maar wou niet weer die kant op gaan.
En waar zie jij staan dat de vriendin van Ts dat niet doet? Die vertelt het hem zelfs dat het gebeurt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:32 schreef bojan het volgende:
[..]
Neen, want dan zou mijn vriendin tegen jou zeggen "Ik heb een relatie en flirt niet met andere mannen" en hup dat is in orde
Niet meer mogen flirtenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:32 schreef bojan het volgende:
[..]
Neen, want dan zou mijn vriendin tegen jou zeggen "Ik heb een relatie en flirt niet met andere mannen" en hup dat is in orde
Dan hoeft TS toch helemaal niet jaloers te zijn als dit gebeurt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En waar zie jij staan dat de vriendin van Ts dat niet doet? Die vertelt het hem zelfs dat het gebeurt.
Bingo!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:33 schreef bojan het volgende:
[..]
Dan hoeft TS toch helemaal niet jaloers te zijn als dit gebeurt.
Maar als ze dat niet doet, moet hij maar mooi zijn vriendin dumpen.quote:
nou ja, TS moest de hoer dumpen zei je daarnet nog...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:33 schreef bojan het volgende:
[..]
Dan hoeft TS toch helemaal niet jaloers te zijn als dit gebeurt.
Tenzij je afspreekt dat je zelf ook mag flirten. En er goed over communiceert. Win win situatie!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:35 schreef bojan het volgende:
[..]
Maar als ze dat niet doet, moet hij maar mooi zijn vriendin dumpen.
In mijn ogen ben je toch niet echt een man als je je vriendin laat flirten
Het is te zien of TS zijn vriendin meedoet aan het geflirt of niet natuurlijk. Het is wachten op een reactie van TS.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:36 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, TS moest de hoer dumpen zei je daarnet nog...
Hoezo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:36 schreef Chawi het volgende:
Je vriendin LAAT flirten...
In mijn ogen ben jij een beetje dom
Ik snap gewoon niet waarom ik dom zou zijn?quote:
Even voor alle duidelijkheid, ik denk dat ze wat anders bedoeld met 'flirten' dan jij. Flirten wil niet zeggen dat je per se vreemd gaat. Het kan ook zeggen dat je speelt met de natuurlijke aantrekkingskracht tussen man en vrouw, zonder dat je daar verdere bedoelingen bij te hebt.quote:
Kan je dan eens een concreet voorbeeld geven?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:39 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid, ik denk dat ze wat anders bedoeld met 'flirten' dan jij. Flirten wil niet zeggen dat je per se vreemd gaat. Het kan ook zeggen dat je speelt met de natuurlijke aantrekkingskracht tussen man en vrouw, zonder dat je daar verdere bedoelingen bij te hebt.
Merkwaardige logica (ook van anderen met vergelijkbare posts). Hoe knap ze is staat volledig los van hoe knap anderen haar vinden. We kennen allemaal wel voorbeelden van vrouwen/mannen die we mooi vinden maar de meeste mensen totaal niet lijkt me. Als je de waarde van je relatie afmeet aan de reacties van anderen ga je een depressieve toekomst tegemoet...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:10 schreef kedge het volgende:
Niks aan de hand dus. Gewoon om die vertoningen lachen. Maar jij neemt dit allemaal te serieus. Wees blij dat je vriendin aandacht krijgt. Ze is dus niet de lelijkste
Ja hoor, bijvoorbeeld een meisje in de kroeg aanspreken dat je er leuk vindt uitzien. Leuk gesprek hebben, genieten van het feit dat het een mooie chick is. Vervolgens er verder niets mee doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:40 schreef bojan het volgende:
[..]
Kan je dan eens een concreet voorbeeld geven?
In mijn ogen ben je geen echte man als je zo onzeker bent dat je al jaloers wordt als je vrouw wel eens een beetje flirt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:35 schreef bojan het volgende:
[..]
Maar als ze dat niet doet, moet hij maar mooi zijn vriendin dumpen.
In mijn ogen ben je toch niet echt een man als je je vriendin laat flirten
Nou, dat gaat voor mij toch een brug te ver hoor. Waarom zou je dat in godsnaam doen als je een relatie hebt trouwens?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:42 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ja hoor, bijvoorbeeld een meisje in de kroeg aanspreken dat je er leuk vindt uitzien. Leuk gesprek hebben, genieten van het feit dat het een mooie chick is. Vervolgens er verder niets mee doen.
Het is wel of niet te zien?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:36 schreef bojan het volgende:
[..]
Het is te zien of TS zijn vriendin meedoet aan het geflirt of niet natuurlijk. Het is wachten op een reactie van TS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
Tja waarom, omdat het spannend is maar toch onschuldig?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:46 schreef bojan het volgende:
[..]
Nou, dat gaat voor mij toch een brug te ver hoor. Waarom zou je dat in godsnaam doen als je een relatie hebt trouwens?
Als je dit niet doet, kan je ook niet naast de pot pissen.
Nee hoor, ik zeg gewoon tegen mijn vriendin dat ze niet mag flirten en als ze daar niet mee akkoord is, moet ze maar gaan... en als ik haar dan gewoon betrap, zet ik haar gewoon aan de deur, simpel toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In mijn ogen ben je geen echte man als je zo onzeker bent dat je al jaloers wordt als je vrouw wel eens een beetje flirt.
Gewoon wat hij zegt/bedoelt dus.. herhaal jij met moeilijkere zinnen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:41 schreef kingmob het volgende:
[..]
Merkwaardige logica (ook van anderen met vergelijkbare posts). Hoe knap ze is staat volledig los van hoe knap anderen haar vinden. We kennen allemaal wel voorbeelden van vrouwen/mannen die we mooi vinden maar de meeste mensen totaal niet lijkt me. Als je de waarde van je relatie afmeet aan de reacties van anderen ga je een depressieve toekomst tegemoet...
Het is hooguit een compliment voor haar en dus wellicht voor de smaak van TS.
Nou jah die 3e gast gaf aan van: Ben nog vrijgezel en zij vraag of hij al iemand anders opt oog heeft. (mijn vriendin dus). "ik kan je super gelukkig maken en als wij afspreken, hoeft je vriend niet te weten. Wss zorgen maken om niks (of ben ik nu naief bezig)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:00 schreef Gamesua het volgende:
Niks doen, vriendin vertrouwen, haar vertellen dat je het op prijs stelt dat zij er niet op ingaat en erover open is tegenover jou.
Tenzij natuurlijk je vriendin het ook uitlokt (door bijv. een bericht terug te sturen naar die derde gast) maar daarover schrijf je niets.
Dat valt nog best tegen eigkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Je stelt je echt aan.
Ze is waarschijnlijk dus een 'lekker ding' en ze is ook nog eens open en eerlijk tegen je.
Wat zeur je dan? Er zullen vast ook wel vrouwen zijn die met jou flirten.
Hij hoopt gewoon dat het uitgaat omdat hij zelf geen vriendin heeft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:21 schreef Re het volgende:
[..]
flikker toch eens op uit R&P met je bullshit... hup vort ga
je bent niet naief, slechts onzeker... en dat is geen goede afspraak, voor je het weet gaat ze het je niet meer vertellen omdat je het blijkbaar niet aankan...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:54 schreef Matiso88 het volgende:
[..]
Nou jah die 3e gast gaf aan van: Ben nog vrijgezel en zij vraag of hij al iemand anders opt oog heeft. (mijn vriendin dus). "ik kan je super gelukkig maken en als wij afspreken, hoeft je vriend niet te weten. Wss zorgen maken om niks (of ben ik nu naief bezig)
Maar beste Bojan, het feit dat jij striktere regels hanteert wil toch niet zeggen dat andere mensen die daar minder streng in zijn hoeren zijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:51 schreef bojan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg gewoon tegen mijn vriendin dat ze niet mag flirten en als ze daar niet mee akkoord is, moet ze maar gaan... en als ik haar dan gewoon betrap, zet ik haar gewoon aan de deur, simpel toch?
Heeft niets met jaloersheid te maken, eerder met regels. TS moet afspreken met zijn vriendin of flirten mag of niet.
(in mijn geval is dat dus een duidelijke "Neen")
Aan zulke reacties heb ik watquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik kan goed snappen dat het gevoel van jaloezie komt opborrelen zodra een gozer je vriendin probeert in te pikken. Niet meer dan gezond. Maar ik zou me geen zorgen maken als ik TS was. Eerlijke vriendin is eerlijk. Ik zou haar complimenteren/belonen. Positive reinforcement yo
Klopt, maar TS zegt zelf jaloers te zijn dat mensen met zijn vriendin flirten dus ik denk dat hij dezelfde regels als mij hanteert, gewoon niet flirtenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:55 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Maar beste Bojan, het feit dat jij striktere regels hanteert wil toch niet zeggen dat andere mensen die daar minder streng in zijn hoeren zijn?
ok dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:56 schreef bojan het volgende:
[..]
Klopt, maar TS zegt zelf jaloers te zijn dat mensen met zijn vriendin flirten dus ik denk dat hij dezelfde regels als mij hanteert, gewoon niet flirten
Klopt eerlijkheid is alles in een relatie en je moet duidelijke grenzen stellen met uw vriend of vriendin.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:58 schreef Toolshed het volgende:
[..]
ok dan.
Ik denk dat jij en ik het er over eens zijn dat eerlijkheid erg belangrijk is in de relatie. Dat is hier ook het geval dus ik denk dat je dat alleen maar moet aanmoedigen.
'Betrapt' met flirten!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:51 schreef bojan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg gewoon tegen mijn vriendin dat ze niet mag flirten en als ze daar niet mee akkoord is, moet ze maar gaan... en als ik haar dan gewoon betrap, zet ik haar gewoon aan de deur, simpel toch?
Heeft niets met jaloersheid te maken, eerder met regels. TS moet afspreken met zijn vriendin of flirten mag of niet.
(in mijn geval is dat dus een duidelijke "Neen")
nee dat zit het zeker niet goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:01 schreef SaxoPower het volgende:
Zolang ze het je nog verteld zit het nog wel goed
Flirten komt ALTIJD van 2 kantenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waar staat dat zij flirt in vredesnaam? Je hebt het steeds over flirten maar de anderen doen haar verzoeken en geven hun mening. Zij flirt er niet mee, geeft juist aan dat anderen haar aandacht geven. Is jouw hele discussie niet gestart op een misverstand? Als in jij lijkt graag te geloven dat zij flirt met jongens...
Ja klopt. Maar dan heeft TS gewoon het verkeerde woord gebruikt er dus voor. Had hij moeten zeggen dat ze aandacht kreeg gewoon.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:27 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Flirten komt ALTIJD van 2 kanten
als het niet het geval is noem je het ook niet flirten..
Je kunt toch eenzijdig flirten? Je hebt er wel 2 mensen voor nodig, dat wel. Hoe noem je het anders als jij een poging waagt? Is het alleen flirten als je succesvol bent geweest (geflirt terug op jouw geflirt)?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:27 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Flirten komt ALTIJD van 2 kanten
als het niet het geval is noem je het ook niet flirten..
Hoe is het dan als het onschuldig terug flirten is ? Ben je dan ook succesvol en gaat de ander dan vreemd?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 05:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt toch eenzijdig flirten? Je hebt er wel 2 mensen voor nodig, dat wel. Hoe noem je het anders als jij een poging waagt? Is het alleen flirten als je succesvol bent geweest (geflirt terug op jouw geflirt)?
dan is het een poging tot flirtenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 05:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt toch eenzijdig flirten? Je hebt er wel 2 mensen voor nodig, dat wel. Hoe noem je het anders als jij een poging waagt? Is het alleen flirten als je succesvol bent geweest (geflirt terug op jouw geflirt)?
Als je de waarde van dingen afmeet aan de mening van anderen ga je geen mooie toekomst tegemoet nee, nog afgezien van het feit dat iedereen uiteindelijk lelijk wordt uiteraard.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gewoon wat hij zegt/bedoelt dus.. herhaal jij met moeilijkere zinnen..
Sowieso zit juist jouw post vol met onlogische aannames/stellingen. Hoe knap iemand is wordt beoordeeld door de anderen, staat er juist niet los van. En als hij dat 'afmeet' (wat hij helemaal niet doet, dat maak jij er helemaal van) dan gaat hij juist een positieve toekomst tegemoet gezien dat zijn vriendin als mooi beschouwd wordt.
Ik heb stiekem dit hele topic (4 hele pagina's!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:29 schreef Fera het volgende:
Beetje paniek om niks. Je vriendin is open en eerlijk tegen je, dus ik zou me niet zoveel zorgen maken. Zolang zij het niet wil, zal er niks gebeuren. Wees alsjeblieft niet één van die mensen die roept: "Ik vertrouw haar wel, maar hem niet". Of je de mannen in kwestie vertrouwt, doet er nou eenmaal niet toe. De enige die jij hoeft te vertrouwen is je vriendin.
Het was ook bijna een soort 'in before ...' reactie, want ik voelde hem al aankomen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:24 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik heb stiekem dit hele topic (4 hele pagina's!) gelezen om te zien hoe lang het zou duren voor TS daarmee aan kwam zetten, maar nee.
Eens met dit vrouwbeest.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:07 schreef Chawi het volgende:
Heb je blijkbaar een vriendin die er niet uitziet als een hobbit en daardoor dus ook in het oog springt van andere mannen en dan zeiken dat ze aandacht krijgt. Als je daar niet tegen kunt, moet je er maar één uit de lelijke koppen trommel trekken.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:07 schreef Chawi het volgende:
Ja idd! Je zou je gevleid moeten voelen!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:50 schreef Gary_Oak het volgende:
Wees er nou maar trots op dat ze aantrekkelijk is, en blij dat ze toch nog bij jou blijft.
Dit vind ik een van de beste adviezen op dit forum!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:24 schreef Friek_ het volgende:
Daarbij: controleer slechts wat er te controleren valt. Het enige wat je controleert zijn je eigen gedachten en je relatie met haar. De wereld kun je niet naar je hand toe zetten (flirten, seksuele interesse/aandacht en verleidingen zullen altijd blijven bestaan). Een vrouw wil graag een sterke vent die onafhankelijk van haar zijn geluk kan vinden (en niet afhankelijk is van haar in dat opzicht, wat jaloezie in wezen uitdrukt). Wees die vent.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:13 schreef Tweaker0317 het volgende:
Dit betekend dat jou vriendin een hottie is
Mooie dames heb je nooit voor jezelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |