Beste programma van dit momentquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:16 schreef Blue_note het volgende:
Kwam er toevallig langs en even blijven hangen. Maar dit is toch pure aids op TV. Wat ontiegelijk slecht zeg.
Voorheen kreeg ze altijd kleding van de mode afdeling van de kunstacademie waar ze studeert, geen idee of dit een resultaat er van is. Ze moet eens onder handen genomen worden door Mike de Boerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Is die trui van Ymkje een handelsmerk? Of doet ze wat aan het stofoverschot in de maatschappij?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Is die trui van Ymkje een handelsmerk? Of doet ze wat aan het stofoverschot in de maatschappij?
ditquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:07 schreef pleeborstel het volgende:
Bij Ymke denk ik altijd, wat heeft ze nu toch weer aan
en dan gaan vragen of ze je naakt willen zienquote:
Zij is heel groot denkquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:21 schreef StephanL het volgende:
Die staan helemaal zo, dat vind ik zo vet![]()
Is Ymke nou zo groot of is Robert Schoemacher zo klein?![]()
Denk wel dat ze 1,85 is. Ze is ook aardig breed. Robert Schoemacher is natuurlijk ook maar een smal mannetje.quote:
ditquote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Alle slippertjes van Xander in het publiek?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit ja.
hij heeft aantal jaren geleden ook een kennis van mij geprobeerd te versieren. Geilaard dat ie d'r is.
weet ik helaas niet meer. Weet wel dat zij toen stage liep ergens in een studio ofzo en daar had ze hem toen ontmoet.quote:
In ieder geval z'n fame uitbuiten dus.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
weet ik helaas niet meer. Weet wel dat zij toen stage liep ergens in een studio ofzo en daar had ze hem toen ontmoet.
dat ja, heel fout.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In ieder geval z'n fame uitbuiten dus.
En hij blijft fout.
ditquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Xander ook gekleed als een geestelijke. Hoe toepasselijk.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou Marijke geen stevige hand geven. De kans dat je een los ledemaat vast hebt is groot.
Haar lichaam kan inderdaad wel een opfrisser gebruikenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze zal al wel verbouwplannen hebben.
Wat een slimme zet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
Xander? Ik heb het geluid niet aan, dus geen idee wat hij zegt
Daar zit ik ook op te wachtenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]Die 2 vind ik irritant, ik wacht tot polderdinges begint
Iedereen die te gast komt of waar ze langs gaan in dit programma.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:26 schreef zoem het volgende:
Wilma Nanninga, die is zo vol van zichzelf
Ze is vooral erg lelijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:26 schreef zoem het volgende:
Wilma Nanninga, die is zo vol van zichzelf
En dan nog blijft er niets hangen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:26 schreef Specularium het volgende:
3x per dag de Telegraaf lezen, natuurlijk.
Ze moet dit niet zo overacten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan nog blijft er niets hangen.
hij liever als ik.quote:Op zondag 18 november 2012 17:42 schreef Karina het volgende:
En kijk eens met wie Ymke een date had![]()
[ afbeelding ]
Ymke en Terror Jaap een paar? Britt Dekker kan nauwelijks geloven met wie haar partner in crime Ymke Wieringa op stap is geweest. “Nee, krijg net deze foto doorgestuurd”, twittert Britt bij een kiekje van Ymke en Terror Jaap op het strand. “Sorry, maar ik kan het niet geloven.”
Bron en de rest van het artikel.
Tuurlijk is het een stuntquote:Op zondag 18 november 2012 17:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
hij liever als ik.
Zo knap is Ymke nou ook weer niet. En volgens mij is dit een stunt.
Als je goed kijkt en de bril weg laat zul je toch echt vast moeten stellen dat Ymke echt een stuk knapper is dan Britt, Britt is een propje met een enorme gok. Ymke heef5 een mooi lijf met lange benen en een veel knapper gezicht. Ze maken haar gewoon minder door de styling omdat de rollen nu eenmaal zo verdeeld zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 17:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
hij liever als ik.
Zo knap is Ymke nou ook weer niet. En volgens mij is dit een stunt.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:38 schreef MissJ het volgende:
Dan zou ik anorectisch moeten zijn, want ik eet behoorlijk gezond met mijn goede eetpatroon en ik schijt onwijs goed ook![]()
ook dat denk ik. Het is volgens mij echt waar dat de 1 al aankomt van bij wijze van spreken alleen al kijken naar een Big Mac en de ander kan er 5 per week eten en komt niks aan. Hoewel eea ook wel samenhangt met hoeveel kcal per dag je naar binnenwerkt en hoeveel je daarbij beweegt etc etc etc.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is misschien maar net wat het lichaam gewend is. Misschien hoopt sla wel op bij Britt.
Echt?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:07 schreef MissJ het volgende:
Wow hee, Danny is echt veel weer aangekomen volgens mij
ja hij is echt wel heel wat kilo's aangekomen. Was toen ook al tijdje geleden bij een update aflevering van alle Obese deelnemers, toen was hij dacht ik iets van 30 a 40 kilo aangekomen. Volgens mij is hij nu nog meer aangekomen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt?Hij was juist zoo fanatiek met sporten en vond het ook echt leuk.
Hij geeft alleen om zijn teelballen....oh wacht...quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:21 schreef Specularium het volgende:
Hij geeft geen neuk om die voedselbank, dit moet van Natas.
volgende week komt die!quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:25 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd of die Gijp-aflevering ooit nog getoond gaat worden.
Ja dusquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:25 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd of die Gijp-aflevering ooit nog getoond gaat worden.
Vroeger speelde ik het weleens (thuis) maar dan niet met een flop? Of hoe noemen ze dat. De variant die wij deden was dacht ik, eerst 3 kaarten, dan nog een keer twee en dan mocht je nog ruilen? Ik weet het niet eens meerquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha ok.Ik ben pokerinsider. Dus als je ooit wat wil weten...
Flop is eerst drie kaarten. Dus dat is nog wel gelijk. Maar dan niet de twee daarna in een keer. En die ruilvariant ken ik niet. Maar er zijn veel varianten!quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger speelde ik het weleens (thuis) maar dan niet met een flop? Of hoe noemen ze dat. De variant die wij deden was dacht ik, eerst 3 kaarten, dan nog een keer twee en dan mocht je nog ruilen? Ik weet het niet eens meer
Deze versie:quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Flop is eerst drie kaarten. Dus dat is nog wel gelijk. Maar dan niet de twee daarna in een keer. En die ruilvariant ken ik niet. Maar er zijn veel varianten!
Nee we gaan niet rellenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Gaan we hier rellen? VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER
De reden om vanavond maar ff te kijken.quote:
Oké.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee we gaan niet rellen![]()
Klein beetje misschien
Uur denk ik? Normaal kijk ik ook nooit, Britt is super irritantquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oké.
Haha, hoe lang duurt dit eigenlijk?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:34 schreef Bastiefcg het volgende:
Dit programma is echt te dom voor woorden.
Ze is ontzettend fake inderdaad. Maar goed, ik heb het wel voor baas Gijpie over dat dit topic in mijn postgeschiedenis staat.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Uur denk ik? Normaal kijk ik ook nooit, Britt is super irritant
Hij heeft nu al spijt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:39 schreef OProg het volgende:
Gijp vraagt zich ook af waar hij in godsnaam terecht is gekomen.
'ja maar liefje...'quote:
Bedacht door de producent die hun voor lul laat staan met dit gedoe.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
Wat een gene, bedelen om gratis dingen
echt niet, die britt is tenminste nog echt. Die ymke speelt alleen maar een act zoals rené straks gaat zeggen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik kan Ymke beter hebben dan Britt, als ik die stem van Britt hoor krijg ik al de rillingen.
Ik vind ze allebei niks. En tering hoezo mogen ale die bekende mongols gratus spulenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik kan Ymke beter hebben dan Britt, als ik die stem van Britt hoor krijg ik al de rillingen.
Ik ook, maar van die Ymke krijg ik ook hangballen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
say whaaaat?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef julian6 het volgende:
[..]
echt niet, die britt is tenminste nog echt. Die ymke speelt alleen maar een act zoals rené straks gaat zeggen.
Britt is ook hardstikke nep. Al die versprekingen, ik geloof er geen barst van. En dat Ymke speelt, ja dat geloof ik zeker, maar die heeft tenminste niet zo een kutstem.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef julian6 het volgende:
[..]
echt niet, die britt is tenminste nog echt. Die ymke speelt alleen maar een act zoals rené straks gaat zeggen.
Ymke lijkt me zo'n iemand die vroeger d'r halve klas ging verraden omdat ze hun huiswerk niet af hadden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
haha precies, of als ze je ziet spieken het aan de leraar vertellenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ymke lijkt me zo'n iemand die vroeger d'r halve klas ging verraden omdat ze hun huiswerk niet af hadden.
Preparty voor de Gerrieshow.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:00 schreef timmmmm het volgende:
Waarom kijken jullie dan uberhaupt, stelletje grumpy's
Voor Gijpquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:00 schreef timmmmm het volgende:
Omdat gijp.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:00 schreef timmmmm het volgende:
Om ff te zien hoe Gijp ze afbekt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:00 schreef timmmmm het volgende:
Om Gijp natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:00 schreef timmmmm het volgende:
Dat is wel terechtquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor GijpDie itempjes tussendoor zijn stom.
Jij vind dit leuk?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:00 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het wel geestig ja. Dat ze gewoon zo voor lul staan en het niet doorhebben. En dommigheid. Ik vind het leukquote:
Mag, maar ik kan het me niet voorstellenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het wel geestig ja. Dat ze gewoon zo voor lul staan en het niet doorhebben. En dommigheid. Ik vind het leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |