Fucking baasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:18 schreef Fera het volgende:
Ik nail deze les.Net een oefentoets, als enige alle vragen goed.
Ook zo'n moeilijke eter.quote:
Bij wijze van spreken dan.quote:
In een grote stad gewoond?quote:
Ik kwam er niet meer hoor!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
subway is ook geen fastfood anders is de hema rookworst op een broodje ook vastfood..
subway is toch gewoon een broodjes zaak waar je lunch haalt..
Oke, volgende keer dat je hier bent moet en zal je curry proeven met een tosti! Wat overigens ook lekker is; kaastosti met rode pestoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:16 schreef Vinniiee het volgende: [..] Jawel. Ik at nooit iets wat er rood uit zag, behalve aardbeien
![]()
Nijmegen en Arnhem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook zo'n moeilijke eter.
[..]
Bij wijze van spreken dan.
[..]
In een grote stad gewoond?
[..]
Ik kwam er niet meer hoor!
dat hij wat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, volgende keer dat je hoer bent moet en zal je curry proeven met een tosti! Wat overigens ook lekker is; kaastosti met rode pesto
Nuancequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook zo'n moeilijke eter.
[..]
Bij wijze van spreken dan.
[..]
In een grote stad gewoond?
[..]
Ik kwam er niet meer hoor!
Hoer? Ik ben heul geen hoerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, volgende keer dat je hoer bent moet en zal je curry proeven met een tosti! Wat overigens ook lekker is; kaastosti met rode pesto
Wil jij een keer tosties voor me maken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, volgende keer dat je hier bent moet en zal je curry proeven met een tosti! Wat overigens ook lekker is; kaastosti met rode pesto
Ja!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Wil jij een keer tosties voor me maken?
Dat is wel vreemd ja, je komt tot aan Nijverdal geloof ik, en dan houd het op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nuance. Ik heb het meestal ook niet, hoor.
Ik vond het altijd extreem kut dat er geen intercity van en naar Zwolle - Enschede gaat.
Ik kan ze nergens vindenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:23 schreef Samzz het volgende:
Vlamtosti's moeten ook helemaal de bom zijn. Nooit gehad, echter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |