quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alle dieren Archaeën.
Zullen we dat twi maar niet aan doen? Dan staat twi tussen zijn 2 grote liefdes in. Jouw en mij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
* Kaneelstokje ontvrient Myraela
Ik verdenk je ervan dat je expres de d vergeet, dus ik laat de sprookjesachtige redding van mijn prinsesje voor wat het is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
* Kaneelstokje ontvrient Myraela
En toen belde je de krant?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vond in een pilaar in zo'n winkelportaal een zeesterfossiel vanmiddag
nee tuurlijk niet, dan wordt het straks zon bedevaartoort, zoiets moet geheim blijvenquote:
Nu heeft ze hem zeker Patrick genoemdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, dan wordt het straks zon bedevaartoort, zoiets moet geheim blijven
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu heeft ze hem zeker Patrick genoemd
Dat is waar. Dat kan ik die ouwe knuffelbeer niet aandoen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zullen we dat twi maar niet aan doen? Dan staat twi tussen zijn 2 grote liefdes in. Jouw en mij.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik verdenk je ervan dat je expres de d vergeet, dus ik laat de sprookjesachtige redding van mijn prinsesje voor wat het is.
Omdat ik 5 liter cafeïne opheb en aan het nakijken ben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef muhahaha het volgende:
Gvd kaneel zo hou ik het niet vol hier met je spam. Hoezo ben je nog online trouwens
Koffie he, ik wil dat woord niet meer horen na die nacht bij Royco, geen oog dichtgedaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat ik 5 liter cafeïne opheb en aan het nakijken ben.
Dat kwam omdat je samen met Sting, Evie probeerde te hosselen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
nacht bij Royco, geen oog dichtgedaan![]()
![]()
Geen koffie. Maar frisdrank en energydrinks.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Koffie he, ik wil dat woord niet meer horen na die nacht bij Royco, geen oog dichtgedaan![]()
![]()
Leraar zijn lijkt me cool
Sadness is just another word for not enough coffee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Koffie he, ik wil dat woord niet meer horen na die nacht bij Royco, geen oog dichtgedaan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kwam omdat je samen met Sting, Evie probeerde te hosselen.
Geen idee man, ik ken haar echt netquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen koffie. Maar frisdrank en energydrinks.
Zou Rokje zich zo altijd voelen?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Sadness is just another word for not enough coffee.Ga eens koffie drinken dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is niet genoeg koffie op de wereld om mij vrolijk te krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |