abonnement Unibet Coolblue
pi_118320833


Goalkeepers:
1 Wojciech Szczesny
21 Lukasz Fabianski
24 Vito Mannone

Defenders:
3 Bacary Sagna
4 Per Mertesacker
5 Thomas Vermaelen
6 Laurent Koscielny
11 Andre Santos
18 Sebastien Squillaci
20 Johan Djourou
25 Carl Jenkinson
28 Kieran Gibbs

Midfielders:
2 Abou Diaby
7 Tomas Rosicky
8 Mikel Arteta
10 Jack Wilshere
16 Aaron Ramsey
19 Santiago Cazorla
22 Francis Coquelin
23 Andrey Arshavin
26 Emmanuel Frimpong

Strikers:
9 Lukas Podolski
12 Olivier Giroud
14 Theo Walcott
15 Alex Oxlade-Chamberlain
27 Gervinho
29 Marouane Chamakh
30 Ju Young Park*
52 Nicklas Bendtner*

* On loan.

Coaching and Medical Staff:
Manager: Arsene Wenger
Assistant Manager: Steve Bould
First Team Coach: Boro Primorac & Neil Banfield
Reserve Team Coach: Terry Burton
Goalkeeping Coach: Gerry Payton
Physiotherapist: Colin Lewin
Fitness coach: Tony Colbert
Club doctor: Gary O'Driscoll


League Champions:
2004, 2002, 1998, 1991, 1989, 1971, 1953, 1948, 1938, 1935, 1934, 1933, 1931.
FA Cup Winners:
2005, 2003, 2002, 1998, 1993, 1979, 1971, 1950, 1936, 1930.
League Cup Winners:
1993, 1987.
Charity Shield/Community Shield Winners:
2004, 2002, 1999, 1998, 1991 (shared with Tottenham), 1953, 1948, 1938, 1934, 1933, 1931, 1930.
European Fairs Cup Winners:
1970.
European Cup Winners Cup Winners:
1994.

Most Overall Appearances:
David O' Leary - 772 caps
Youngest Debuted Overall Player:
Cesc Fabregas - 16 years 177 days
Oldest Overall Player:
Jock Rutherford - 41 years 159 days
Most Overall Goals:
Thierry Henry - 214
Most Consecutive League Matches Unbeaten:
49 - 7 may 2003/16 october 2004
Record Transfer Fee Received:
40 million euro - Marc Overmars
Highest Transfer Fee Paid:
25 million euro - Jose Antonio Reyes
know'm sayin?
×
word? word.
pi_118320862
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:08 schreef Blistering het volgende:
Tsja, ik heb me erbij neergelegd dat Arsenal geen topclub meer is. Clubs als Chelsea en City zijn niet meer vergelijkbaar door de gigantische bedragen die er daar ingepompt worden, tevens is het beleid bij Arsenal er gewoon niet naar om je te meten met dergelijke clubs.

Dus dan rest enkel de conclusie dat je ieder jaar weer outsider bent voor de titel, en je gewoon een goed seizoen hebt gedraaid als je 2e of 3rde wordt.
Daar gaat wel erg weinig ambitie van uit. We weten allemaal dat er iets moet gebeuren met bestuur/management. Er kan dus iets aan gedaan worden. Het frustrerende is dat dat niet gedaan wordt.
En door je neer te leggen dat we geen topclub zijn, laat het bestuur je geloven dat het niet beter kan.
pi_118320934
Omdat het bestuur niet laat zien er iets aan te willen veranderen, rest mij niets anders dan me er bij neer te leggen, aangezien ik er geen invloed op kan uitoefenen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_118320970
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:13 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Daar gaat wel erg weinig ambitie van uit. We weten allemaal dat er iets moet gebeuren met bestuur/management. Er kan dus iets aan gedaan worden. Het frustrerende is dat dat niet gedaan wordt.
En door je neer te leggen dat we geen topclub zijn, laat het bestuur je geloven dat het niet beter kan.
wat wil je doen dan als supporter? wat kunnen we nog doen? Er zijn duidelijke berichten afgegeven door de supporters en daar is niets mee gedaan. de topspelers zijn vertrokken. er zijn nog een aantal redelijke spelers gebleven maar die kunnen het niet alleen af en dan krijg je als supporter alleen maar frustraties.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_118321235
Als fan in Nederland kan je inderdaad weinig doen, behalve je er niet bij neer leggen. Maar de fans die elke week weer in the grove zitten, die zouden hun onvrede moeten blijven uiten, totdat er iets veranderd.
Ik vind het erg jammer dat de woede van de fans van het afgelopen jaar niet tot grote verandering heeft geleid. Een gemiste kans. Van mij mag het snel 2014 als het hierop aan komt. Hopelijk is dan Wenger weg.
pi_118321349
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:24 schreef Banaanensuiker het volgende:
Als fan in Nederland kan je inderdaad weinig doen, behalve je er niet bij neer leggen. Maar de fans die elke week weer in the grove zitten, die zouden hun onvrede moeten blijven uiten, totdat er iets veranderd.
Ik vind het erg jammer dat de woede van de fans van het afgelopen jaar niet tot grote verandering heeft geleid. Een gemiste kans. Van mij mag het snel 2014 als het hierop aan komt. Hopelijk is dan Wenger weg.
wat denk je zelf. wenger blijft daar nog wel een tijdje zitten. hij krijgt een prima salaris. hij doet het volgens het bestuur namelijk uitstekend. Hij is een economisch wonder. Hij koopt goedkoop in en verkoopt prima. Geld komt binnenrollen en fans houden hun mond.

Ik had alleen het afgelopen weekend naar mijn hoofd moeten luisteren en niet met mijn hart moeten wedden. Dan zat ik nu met 600 euro.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_118321404
Arsenal die uit moet spelen bij zo'n ''laagvlieger'', bound to go wrong ;) Aangezien die laagvliegers ALTIJD een goeie dag hebben tegen Arsenal. Of Arsenal een slechte dag tegen de laagvliegers natuurlijk, tis maar hoe je 't bekijkt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_118321809
Oke, ik snap de ophef maar nu ineens zo plotseling na zo'n verloren wedstrijdje, hoe dramatisch dan ook :')

In Engeland is het een wereld van verschil of je uit of thuis speelt, grote clubs verspelen wel vaker punten uit bij de kleine clubs daar. Als het nou thuis was geweest had ik het veel gekker gevonden, maar toen de 1-0 zag ik het nu ook al een beetje gebeuren.

Ja, het board is kut, ja, Wenger lult teveel, ja, verkopen spelers aan concurrenten, maar dat wisten we al voor deze wedstrijd. Op Engelse fora lees ik er helemaal geen ophef over.
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:42:42 #9
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118321902
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:13 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Daar gaat wel erg weinig ambitie van uit. We weten allemaal dat er iets moet gebeuren met bestuur/management. Er kan dus iets aan gedaan worden. Het frustrerende is dat dat niet gedaan wordt.
En door je neer te leggen dat we geen topclub zijn, laat het bestuur je geloven dat het niet beter kan.
Ik vind Arsenal nog wel een topclub maar zonder suikeroom doe je helaas niet meer mee om de titel, wel zie je de afgelopen jaren dat er in paniek gehandeld wordt. Als je bijvoorbeeld zag hoeveel tijd Van Persie kreeg om zich aan het niveau aan te passen toen hij aangekocht werd, dat zie je nu niet meer, nu wordt van veel mindere aankopen verwacht dat ze er meteen staan.

Het oude "Wenger" concept van jonge talenten aantrekken, opleiden, die er staan als er een vedette vertrekt moet volgens mij nog steeds kunnen, deze jongens weten dan ook beter wat er verlangt wordt qua tactiek en spelsysteem.

Nu is het een "bijeengeraapt zooitje" om het oneerbiedig te zeggen van aardige voetballers die het verschil niet kunnen maken.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:02:46 #10
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118322652
Er werd niet alleen verloren van Norwich, er werd ook nog eens ontzettend slecht gespeeld. Volgens mij was de grootste kans misschien nog wel die 'omhaal' van Giroud. Wat dramatisch zeg. En dan die goal van Norwich, laat die neger ff nog wat verder lopen zonder hem aan te pakken, misschien had hij dan niet eens een fout van Mannone nodig gehad om een doelpunt voor zijn team op het scorebord te krijgen. Ik zit me echt op te vreten als ik er naar kijk. Ben heel erg benieuwd naar woensdag, als Schalke 04 op bezoek komt en over 2 weekenden gaan we op bezoek bij Manchester United.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:02 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

al 20 jaar verdedig ik arsenal in de goede en slechte tijden. aan het begin van iedere seizoen heb ik altijd goede hoop dat dit HET JAAR zal worden en ieder jaar weer worden we teleurgesteld. Als ik ook nog Van Persie zo goed zie spelen met Rooney wordt ik helemaal gek.

Ik ben en blijf een gooner maar het is inderdaad op een erg laag pitje op dit moment.
Dit heb ik dus ook. Godver wat kan ik er slecht tegen dat die klootmongool het goed doet met die theedoek om zijn schouders, terwijl hij die inteeltnicht van een Rooney om de schouders vliegt. Dit weekend ook weer met een perfecte voorzet en een schitterende goal, kutzooi.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_118322949
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Er werd niet alleen verloren van Norwich, er werd ook nog eens ontzettend slecht gespeeld. Volgens mij was de grootste kans misschien nog wel die 'omhaal' van Giroud. Wat dramatisch zeg. En dan die goal van Norwich, laat die neger ff nog wat verder lopen zonder hem aan te pakken, misschien had hij dan niet eens een fout van Mannone nodig gehad om een doelpunt voor zijn team op het scorebord te krijgen. Ik zit me echt op te vreten als ik er naar kijk. Ben heel erg benieuwd naar woensdag, als Schalke 04 op bezoek komt en over 2 weekenden gaan we op bezoek bij Manchester United.

[..]

Dit heb ik dus ook. Godver wat kan ik er slecht tegen dat die klootmongool het goed doet met die theedoek om zijn schouders, terwijl hij die inteeltnicht van een Rooney om de schouders vliegt. Dit weekend ook weer met een perfecte voorzet en een schitterende goal, kutzooi.
Dat doet ook zo enorm veel pijn om te zien. De goede spel tussen Rooney en Van Persie. Ik ben zelfs bang dat hij er 3 in schiet tegen Arsenal binnenkort.

[ Bericht 43% gewijzigd door TheClown1 op 23-10-2012 12:15:55 ]
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_118324586
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik vind Arsenal nog wel een topclub maar zonder suikeroom doe je helaas niet meer mee om de titel.
Maar hier zou de FIFA meer mee moeten doen. Door hun gebrek aan regulering is zoveel geld in het voetbal op het moment, dat het abnormaal is. De financial fair play laat te lang op zich wachten en dan moet ook nog maar gezien worden of dat enige zoden aan de dijk zet. Ik heb in ieder geval mijn twijfels, omdat er schijnbaar nog 'loopholes' in die regels zitten.
quote:
Het oude "Wenger" concept van jonge talenten aantrekken, opleiden, die er staan als er een vedette vertrekt moet volgens mij nog steeds kunnen, deze jongens weten dan ook beter wat er verlangt wordt qua tactiek en spelsysteem.

Nu is het een "bijeengeraapt zooitje" om het oneerbiedig te zeggen van aardige voetballers die het verschil niet kunnen maken.
Wel mee eens. Afgelopen zomer en de zomer daarvoor werden ineens ervaren, duurdere spelers gekocht. Net alsof hij niet meer achter zijn beleid van afgelopen 8 jaar staat. Hij weet niet wat ie wil. En wat hij wel wilt, doet hij te niet doortastend. Kijk maar naar de transfermarkt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:27 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

wat denk je zelf. wenger blijft daar nog wel een tijdje zitten. hij krijgt een prima salaris. hij doet het volgens het bestuur namelijk uitstekend. Hij is een economisch wonder. Hij koopt goedkoop in en verkoopt prima. Geld komt binnenrollen en fans houden hun mond.
Ik mag toch hopen? ;)
pi_118324676
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:57 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Maar hier zou de FIFA meer mee moeten doen. Door hun gebrek aan regulering is zoveel geld in het voetbal op het moment, dat het abnormaal is. De financial fair play laat te lang op zich wachten en dan moet ook nog maar gezien worden of dat enige zoden aan de dijk zet. Ik heb in ieder geval mijn twijfels, omdat er schijnbaar nog 'loopholes' in die regels zitten.

[..]

Wel mee eens. Afgelopen zomer en de zomer daarvoor werden ineens ervaren, duurdere spelers gekocht. Net alsof hij niet meer achter zijn beleid van afgelopen 8 jaar staat. Hij weet niet wat ie wil. En wat hij wel wilt, doet hij te niet doortastend. Kijk maar naar de transfermarkt.

[..]

Ik mag toch hopen? ;)
hoop doet leven zeggen ze maar na zoveel jaar heb ik het idee dat er geen verandering zal komen. ik heb het idee dat we niet eens de top4 gaan halen dit seizoen. het spel is niet aan te zien. de doelpunten blijven uit. het is in 1 woord gewoon DRAMA.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:06:36 #14
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118324903
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:57 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Maar hier zou de FIFA meer mee moeten doen. Door hun gebrek aan regulering is zoveel geld in het voetbal op het moment, dat het abnormaal is. De financial fair play laat te lang op zich wachten en dan moet ook nog maar gezien worden of dat enige zoden aan de dijk zet. Ik heb in ieder geval mijn twijfels, omdat er schijnbaar nog 'loopholes' in die regels zitten.

[..]

[..]

Dat klopt wel, Shitty heeft al investeringen of giften hoe je het ook noemen wil van die olieboer omgezet in een absurd hoog sponsor contract.

Ik zou er voor zijn dat een club maar 25 spelers maximaal mag gebruiken per seizoen, dan spreid je de goede spelers wat meer en drukt denk ik ook de salarissen of in ieder geval de totale post, als je nu ziet wat er verpietert aan spelers bij die groot geld clubs, eeuwig zonde.
pi_118325537
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:11 schreef alors het volgende:
Je spelers verkopen aan de concurrent :') Dan vraag je er zelf om wmb. Hoe komt het dat zo'n mongol als Arshavin hier nog steeds speelt en dan alle goede spelers steeds weggaan? Er klopt iets niet. Je beste speler vertellen dat ie wel kan oprotten :') Echt :')
Heel simpel, net zoals Chamack verdient hij gewoon een bak salaris wat hij elders waarschijnlijk niet kan krijgen. Daarom kiezen ze ervoor om gewoon te blijven en hun contract uit te zitten. Daar is in principe niets mis mee, geef ze eigenlijk groot gelijk ;)
pi_118325610
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:22 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Heel simpel, net zoals Chamack verdient hij gewoon een bak salaris wat hij elders waarschijnlijk niet kan krijgen. Daarom kiezen ze ervoor om gewoon te blijven en hun contract uit te zitten. Daar is in principe niets mis mee, geef ze eigenlijk groot gelijk ;)
dat zou iedereen doen. ik ook en het is aan arsenal om daar iets aan te doen. ik ben eigenlijk nooit fan geweest om spelers te komen na een wk/ek. je hebt altijd spelers die uit het niets opleven en dan worden ze ineens gezien als helden terwijl ze eigenlijk niet zo bijzonder zijn.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:33:05 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118328368
Ik weet ook niet wie er over de aankopen gaat bij Arsenal, maar die zijn ook niet echt geweldig geweest natuurlijk.

Al vind ik dat er momenteel een beter team staat dan de afgelopen seizoenen, en dan vooral een betere balans. Het was jarenlang toch erg kwetsbaar achterin, en dat is nu iets minder, en ik denk ook dat je nu aanvallend en op het middenveld wat meer mogelijkheden hebt, al moet het natuurlijk nog ECHT gaan draaien, dus een spits die ze er makkelijk in legt en andere spelers die niet alleen leuk spelen, maar ook rendement hebben iedere wedstrijd.
pi_118328555
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:33 schreef Yi-Long het volgende:
Ik weet ook niet wie er over de aankopen gaat bij Arsenal, maar die zijn ook niet echt geweldig geweest natuurlijk.

Al vind ik dat er momenteel een beter team staat dan de afgelopen seizoenen, en dan vooral een betere balans. Het was jarenlang toch erg kwetsbaar achterin, en dat is nu iets minder, en ik denk ook dat je nu aanvallend en op het middenveld wat meer mogelijkheden hebt, al moet het natuurlijk nog ECHT gaan draaien, dus een spits die ze er makkelijk in legt en andere spelers die niet alleen leuk spelen, maar ook rendement hebben iedere wedstrijd.
Als ik dit team zo bekijk, ben ik niet echt onder de indruk. Wellicht als het nog gaat draaien maar vooralsnog is het echt niets. Het is geen team en blijkbaar wordt het ook niet. De wedstrijd van Norwich pak ik er nogmaals bij. Je hebt het over verdediging dat er beter uit ziet. Zie hoe de goal ontstaan is. Niemand die de speler aanpakt.

Het middenveld dat de bal te lang vasthoudt. Rondlopen met de bal. Er is amper creativiteit op het middenveld en er is te veel onzekerheid voorin.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:55:33 #19
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118329228
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:38 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

Als ik dit team zo bekijk, ben ik niet echt onder de indruk. Wellicht als het nog gaat draaien maar vooralsnog is het echt niets. Het is geen team en blijkbaar wordt het ook niet. De wedstrijd van Norwich pak ik er nogmaals bij. Je hebt het over verdediging dat er beter uit ziet. Zie hoe de goal ontstaan is. Niemand die de speler aanpakt.

Het middenveld dat de bal te lang vasthoudt. Rondlopen met de bal. Er is amper creativiteit op het middenveld en er is te veel onzekerheid voorin.
Ik wilde Norwich er even niet bijpakken, omdat het in het begin van de competitie allemaal wel prima stond en was qua verdediging, dus dan ga ik ze niet afrekenen op een dipje. Zelfs Jenkinson begint steeds meer te overtuigen.

Nu is Diaby weer even weg, maar als die terug is, samen met Wilshere, dan heb je gewoon weer een uitstekend middenveld.

Cazorla en Podolski vind ik aanwinsten. Bij Giroud vraag ik me af waarom die Bendtner dan zonodig weg moest, maar goed, hopelijk komt Giroud nog. Is even afwachten.

Ramsey komt op, Walcott hoort wat mij betreft altijd te spelen mits fit. Ox is een zeer groot talent die er ook bijna iedere wedtsrijd staat. Mag nog iets meer rendement hebben, maar goed, is nog heel jong.

Dus nee, ik vind het vergeleken met de afgelopen jaren een goed elftal, met meer balans.

ZE GAAN GEEN KAMPIOEN WORDEN (tenzij de concurrentie ook massaal in een vorm-dip raakt en punten dropped), maar ik vind ze minder kwetsbaar achterin, en ik vind ze nu qua aanval meer mogelijkheden hebben.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:06:37 #20
387455 santicazorla19
proud to be a gooner
pi_118342228
ik vind arsenal prachtig. het beleid wat ze voeren vind ik echt wel heel goed. Jonge spelers halen en dan verkopen voor 10 keer het dubbele, het enige probleem is dat het hiermee de top niet gaat bereiken. ik ben dus echt een heel fel voorstander van het financial fair play. wat is jullie mening hierover
Arsenal F.C
pi_118345890
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:06 schreef santicazorla19 het volgende:
ik vind arsenal prachtig. het beleid wat ze voeren vind ik echt wel heel goed. Jonge spelers halen en dan verkopen voor 10 keer het dubbele, het enige probleem is dat het hiermee de top niet gaat bereiken. ik ben dus echt een heel fel voorstander van het financial fair play. wat is jullie mening hierover
Ik denk dat iedereen hier wel voorstander is van Financial Fairplay.
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_118347927
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:11 schreef alors het volgende:
Je spelers verkopen aan de concurrent :') Dan vraag je er zelf om wmb. Hoe komt het dat zo'n mongol als Arshavin hier nog steeds speelt en dan alle goede spelers steeds weggaan? Er klopt iets niet. Je beste speler vertellen dat ie wel kan oprotten :') Echt :')
Idd, dat RVP vertrekt, goed. Maar dat hij durft te zeggen 'We had no choice', daar kan ik echt niet tegen :r

quote:
9s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Dit heb ik dus ook. Godver wat kan ik er slecht tegen dat die klootmongool het goed doet met die theedoek om zijn schouders, terwijl hij die inteeltnicht van een Rooney om de schouders vliegt. Dit weekend ook weer met een perfecte voorzet en een schitterende goal, kutzooi.
Dit dus, precies.
all your heroes are whores
pi_118348027
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 08:35 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

echte fans of gloryhunters? :P
Echte fans voor zo ver ik weet, al voor het ze zo goed af ging :P Klotezooi.
all your heroes are whores
pi_118348644
Trouwens, zo lang er kaartjes verkocht worden, gaat er niet snel wat veranderen. Er zijn nog steeds wachtlijsten voor season tickets, ondanks de vele ontevreden fans. En die kaarten zijn niet goedkoop. Pas nog uit de bus gekomen als duurste zelfs. Ik denk dat er ook veel toeristen en 'corporates' zitten (want voor vele 'gewone' vaste fans wordt het bijna onbetaalbaar).
all your heroes are whores
pi_118357956
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 21:55 schreef sylvietjoo het volgende:
Trouwens, zo lang er kaartjes verkocht worden, gaat er niet snel wat veranderen. Er zijn nog steeds wachtlijsten voor season tickets, ondanks de vele ontevreden fans. En die kaarten zijn niet goedkoop. Pas nog uit de bus gekomen als duurste zelfs. Ik denk dat er ook veel toeristen en 'corporates' zitten (want voor vele 'gewone' vaste fans wordt het bijna onbetaalbaar).
Inderdaad. Onlangs zijn de financiële resultaten weer bekend gemaakt en die waren weer positief. Een stijging van de commercial revenue, wat betekent dat Gazidis zijn zaakje goed doet op dat gebied. Dus die wordt ook niet ontslagen.
pi_118362866
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 21:55 schreef sylvietjoo het volgende:
Trouwens, zo lang er kaartjes verkocht worden, gaat er niet snel wat veranderen. Er zijn nog steeds wachtlijsten voor season tickets, ondanks de vele ontevreden fans. En die kaarten zijn niet goedkoop. Pas nog uit de bus gekomen als duurste zelfs. Ik denk dat er ook veel toeristen en 'corporates' zitten (want voor vele 'gewone' vaste fans wordt het bijna onbetaalbaar).
Toen ik dat las was ik pas echt geschokt. Ik snap wel dat je als fan er flink voor wilt neerleggen. Ik zou het ook overwegen als ik in Londen zou wonen maar als je de prijzen hoort. Ik heb 3 maanden in Londen gezeten en toen slechts 1 wedstrijd kunnen zien. Kaartjes zijn vrijwel onmogelijk te krijgen en als je het geluk hebt dat je een kaartje kan krijgen zijn de prijzen echt schokkend!
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_118369812
Ja. Ik ben ook alleen nog maar naar bekerwedstrijden geweest, omdat dat maar een tientje kost. Nu zit Norwich in de lagere prijsklasse, maar stel je betaalt 80 pond en krijgt dan zo'n wedstrijd te zien :r
all your heroes are whores
pi_118370205
De seizoenskaarten van Arsenal zijn al jaren de duurste van Engeland geloof ik.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_118371571
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:32 schreef sylvietjoo het volgende:
Ja. Ik ben ook alleen nog maar naar bekerwedstrijden geweest, omdat dat maar een tientje kost. Nu zit Norwich in de lagere prijsklasse, maar stel je betaalt 80 pond en krijgt dan zo'n wedstrijd te zien :r
Thuis tegen Fulham voor de competitie betaal ik 54 pond, als Red Member
pi_118372712
Bijvoorbeeld, dan ;) Fulham zal wel prijsklasse B zijn? Ik overdrijf natuurlijk, hoewel de goedkoopste kaarten die ik voor Chelsea kon krijgen wel meer dan 80 waren :P
all your heroes are whores
pi_118372739
Trouwens, daartegenover staat wel dat als ze zo'n topwedstrijd winnen, het natuurlijk meteen legendarisch is ;)
all your heroes are whores
pi_118374247
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 13:57 schreef sylvietjoo het volgende:
Trouwens, daartegenover staat wel dat als ze zo'n topwedstrijd winnen, het natuurlijk meteen legendarisch is ;)
ik zie het dit seizoen niet gebeuren. ben bang voor de wedstrijd tegen man united
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  woensdag 24 oktober 2012 @ 14:42:48 #33
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118374415
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:38 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

ik zie het dit seizoen niet gebeuren. ben bang voor de wedstrijd tegen man united
Man Utd komt ook niet geweldig over, maar goed, dat is al jaren zo.
pi_118374437
quote:
99s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:42 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Man Utd komt ook niet geweldig over, maar goed, dat is al jaren zo.
en dan gaan ze met 5-0 over arsenal heen!
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  woensdag 24 oktober 2012 @ 15:25:26 #35
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118375842
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:43 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

en dan gaan ze met 5-0 over arsenal heen!
Ach ja, dat kan best. Het ligt vaak echt gewoon aan de vorm van de dag. kan ook net zo goed zijn dat Arsenal een goede dag heef en alles meezit, en Man Utd verslaat.

Daar valt van te voren vaak weinig zinnigs over te zeggen.
pi_118376076


Man United heeft over het algemeen goede wedstrijden tegen Arsenal. Daar ben ik inmiddels aan gewend.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_118376665
Haal dat plaatje weg man. Die 8-2 hoeft hier niet te staan.
pi_118377941
quote:
12s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:48 schreef Banaanensuiker het volgende:
Haal dat plaatje weg man. Die 8-2 hoeft hier niet te staan.
ik ren niet weg van de waarheid
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_118379497
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:21 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

ik ren niet weg van de waarheid
diep
  woensdag 24 oktober 2012 @ 19:00:49 #40
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118383093
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:21 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

ik ren niet weg van de waarheid
Ik doe dat wel, altijd. Als Arsenal of mijn Nederlandse cluppie wint, kijk ik de samenvatting een week lang iedere dag terug. Verliezen ze, dan probeer ik alles wat er over kan gaan te ontwijken.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_118390823
Ik stel voor om of zonder linksback te spelen of iemand anders daar neer te zetten die iets snapt van mandekking en buitenspelval. Wat een drama die Santos.

Gervinho ook weer matig maar er is weinig alternatief.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 21:35:54 #42
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118391014
Waarom speelt Gibbs trouwens niet!?

Gervinho begon net als vorig jaar het seizoen aardig, maar is nu weer weggevallen!?
pi_118391190
Ze hadden ook best een penal tegen kunnen krijgen...
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 21:54:07 #44
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118392343
quote:
99s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:35 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom speelt Gibbs trouwens niet!?

Gervinho begon net als vorig jaar het seizoen aardig, maar is nu weer weggevallen!?
Geblesseerd toch?

Ze spelen matig dus? Al iets gecreëerd?.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_118393476
Giroud en Arshavin lopen warm, nu komt alles goed.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_118393983
Nog even trainen op schwalbes :'(
pi_118394386
En de goal, Huntelaar
know'm sayin?
×
word? word.
pi_118394537
Alle verdedigers kijken naar de bal, niemand die even let op Huntelaar. Beetje pech maar ook niet slim gedaan. Kan ook niet zeggen dat het erg onterecht is...
pi_118394698
Godsamme, rotvoetbalweek is dit aan het worden zeg :(
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_118394755
Santos die de buitenspelval opheft :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_118395217
Lekker weggeven weer. Drama.
pi_118395226
godverdomme
know'm sayin?
×
word? word.
pi_118395294
0-2 Appelvlaai :')

En dat thuis...
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_118395412
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 22:27 schreef Maraten het volgende:
0-2 Appelvlaai :')

En dat thuis...
Ze kunnen nog 2 dagen doorspelen maar scoren zullen ze toch niet.
pi_118395498
Hele stadion al leeg :') Als ze nou eens zouden besluiten om van tevoren niet te gaan komen, dan maakt het misschien nog indruk op die wankers van het bestuur.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 22:39:28 #56
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118396160
Wat is dit joh. :r
pi_118396964
Om te kotsen.
pi_118397490
geen woorden voor
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:10:51 #59
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118397994
Sloeg helemaal nergens op, wat we hier gezien hebben. Kansloos zeg ;(
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_118398241
Was ik maar Ajacied. ;)
pi_118398422
Mannone bij eerste goal ook. Sjongejonge
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:23:11 #62
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118398600
Blijft een onmogelijk verhaal zo voor Arsenal, er moet eens een nieuwe grote stap vooruit komen.
pi_118398656
Ja, nieuwe manager en bestuur.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:29:18 #64
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118398931
Dat gaat wel erg ver, maar als het doorgaat zoals de vorige 7 jaar komt het niet goed met Arsenal. Als club heb je verantwoordelijkheid naast een goed draaiende club te hebben daarna ook succes te boeken. Arsenal wil op dit moment alleen het eerste. Dan kan Wenger wel boos kijken na zo'n wedstrijd, maar hij heeft het zelf in de hand. Arsenal had na het vertrek van v.Persie een soortgelijke spits moeten halen.
pi_118399671
Even los van alle gekkigheid van de wedstrijd; ik vind het toch wel bewonderenswaardig dat Wenger van goede presterende spitsen toch steeds failures maakt. Giroud topscorer ligue 1, QUE?
Chamakh was ook een van de betere spitsen in Frankrijk, en we weten allemaal hoe dat afgelopen is.
Park, que?
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:44:13 #66
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118399723
Ja PL is een te grote stap en zo. :)
pi_118399930
quote:
99s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:44 schreef tochweerhenk het volgende:
Ja PL is een te grote stap en zo. :)
Adebayor kwam ook uit de ligue 1, en behalve dat hij niet spoort, was hij samen met Eduardo wel een succesvol spitsenduo.
Ik kan niet begrijpen dat Arsenal, wat zo ontzettend veel tijd stopt in scouten en zo voorzichtig zijn, dat ze deze fout maken. Dat ze niet doorhebben dat de karakters van bepaalde spelers niet toe laat om op hoger niveau te presteren.
pi_118400235
Giroud moet denk ik wel meekunnen in de PL, is fysiek sterk, kan goed koppen en redelijk ballen. Hij heeft het tot nu alleen nog niet kunnen laten zien.

Overigens gaat het nu op Arsenal fora nu los, Wenger, Kroenke enz moeten allemaal weg, fans die vragen om te verliezen tegen ManU, lijstjes voor winteraankopen etc. :')
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_118400376
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:54 schreef Maraten het volgende:
Giroud moet denk ik wel meekunnen in de PL, is fysiek sterk, kan goed koppen en redelijk ballen. Hij heeft het tot nu alleen nog niet kunnen laten zien.

Overigens gaat het nu op Arsenal fora nu los, Wenger, Kroenke enz moeten allemaal weg, fans die vragen om te verliezen tegen ManU, lijstjes voor winteraankopen etc. :')
Blijft opportunistisch, maar de woede is toch al wel een tijdje aanwezig. Vooral rondom de prijsverhoging van kaartjes was de haat wel groot, volgens mij.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:58:21 #70
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118400435
Verliezen van Schalke is geen schande, maar wat ik in de samenvatting van Arsenal zag, was in ieder geval niet best.

Wel leuk dat dan net Afellay en Huntelaar scoren tegen Arsenal.
pi_118400478
Huntelaar en Affelay vind ik spelers om van te :r 'en

Rotventjes.
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:59:23 #72
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118400481
Hele stadion ook al leeg voordat de wedstrijd afgelopen was...
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:59:52 #73
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118400497
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:59 schreef Maraten het volgende:
Huntelaar en Affelay vind ik spelers om van te :r 'en

Rotventjes.
Afellay wel inderdaad, Huntelaar vind ik juist een held. :)
pi_118400603
quote:
99s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:58 schreef Yi-Long het volgende:
Verliezen van Schalke is geen schande.
Het is wel een schande om in eigen huis ervan te verliezen.
pi_118405563
Niet kunnen kijken maar heb alweer genoeg gelezen... :(
all your heroes are whores
pi_118405605
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 08:46 schreef sylvietjoo het volgende:
Niet kunnen kijken maar heb alweer genoeg gelezen... :(
het was echt om te huilen. Verwacht een freefall. Het ging al minder tegen Norwich en nu ook zo spelen tegen Schalke thuis. Het gaat niet goed en zal niet beter worden.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  donderdag 25 oktober 2012 @ 09:51:58 #77
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118406977
david_conn twitterde op donderdag 25-10-2012 om 09:44:12 So the day after Arsenal were beaten by a German club owned by its supporters, #afc fans to hear from US "owner" who barely attends a match. reageer retweet
pi_118407860
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:51 schreef Tarado het volgende:
david_conn twitterde op donderdag 25-10-2012 om 09:44:12 So the day after Arsenal were beaten by a German club owned by its supporters, #afc fans to hear from US "owner" who barely attends a match. reageer retweet
Kroenke was er gister volgens mij wel :{
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_118410625
Vandaag de algemene vergadering. Genoeg over te volgen op Twitter, ik ben benieuwd...
all your heroes are whores
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:47:26 #80
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118415358
Aan de andere kant ook wel vreemd: Arsenal werd zo geprezen omdat ze een economisch goed draaiende club hadden, en nu is iedereen boos omdat er te weinig uit wordt gegeven.
pi_118415492
Heeft iemand de commentaren op Twitter gevolgd?

Gazidis met z'n standaard lulverhaal. Wenger probeerde er nog wat van te maken. Stevige vragen voor directie. PHW behoorlijk arrogant en respectloos. Opzouten met die ouwe zak.

johncrossmirror twitterde op donderdag 25-10-2012 om 13:48:51 PHW clearly think #afc is his private members' club and the fans are an unnecessary inconvenience. Shocking. #afc AGM over reageer retweet
all your heroes are whores
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:53:13 #82
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_118415550
Voor de mensen die niet gevolgd hebben: http://www.mirror.co.uk/s(...)-all-the-key-1398611
pi_118415737
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:22 schreef Maraten het volgende:

[..]

Kroenke was er gister volgens mij wel :{
Gazidis was het die naast Wenger zat.
quote:
99s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Aan de andere kant ook wel vreemd: Arsenal werd zo geprezen omdat ze een economisch goed draaiende club hadden, en nu is iedereen boos omdat er te weinig uit wordt gegeven.
Arsenal maakt winst en de vraag is waarom dat geld niet in de club lijkt te worden gestopt. De gedachte heerst sterk dat bestuur en aandeelhouders liever zichzelf verrijken ten koste van de prestaties van de club. Het is natuurlijk moeilijk te rijmen dat Arsenal de duurste ticketprijzen heeft en dat daarvan niets terug te zien is op het veld.
Evenals de belofte dat met het nieuwe stadion Arsenal weer mee zou gaan doen om de prijzen, ze zijn alleen maar verder afgezakt. Je beste spelers met grote winst verkopen aan de concurrent en dan geen echte vervanger halen... Het is gewoon de zoveelste teleurstelling, en dan nu eindelijk worden ze boos, hehe _O_
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:01:19 #84
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_118415856
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:58 schreef alors het volgende:

[..]

Gazidis was het die naast Wenger zat.

[..]

Arsenal maakt winst en de vraag is waarom dat geld niet in de club lijkt te worden gestopt. De gedachte heerst sterk dat bestuur en aandeelhouders liever zichzelf verrijken ten koste van de prestaties van de club. Het is natuurlijk moeilijk te rijmen dat Arsenal de duurste ticketprijzen heeft en dat daarvan niets terug te zien is op het veld.
Evenals de belofte dat met het nieuwe stadion Arsenal weer mee zou gaan doen om de prijzen, ze zijn alleen maar verder afgezakt. Je beste spelers met grote winst verkopen aan de concurrent en dan geen echte vervanger halen... Het is gewoon de zoveelste teleurstelling, en dan nu eindelijk worden ze boos, hehe _O_
Maar er zijn wel prijzen gewonnen, want volgens Wenger is kwalificeren voor de CL ook een prijs winnen.
pi_118415989
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:01 schreef Tweek het volgende:

[..]

Maar er zijn wel prijzen gewonnen, want volgens Wenger is kwalificeren voor de CL ook een prijs winnen.
Ohja hoe kon ik dat vergeten _O_ :')

RVP is overigens verkocht vanwege 'football reasons' godsamme :')
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:11:42 #86
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_118416247
GaryLineker twitterde op donderdag 25-10-2012 om 14:00:59 Congratulations to Arsene Wenger on the 22 trophies he has won for Arsenal. Statisticians the world over are amending managers records reageer retweet
pi_118416276
know'm sayin?
×
word? word.
pi_118416337
10akhil twitterde op donderdag 25-10-2012 om 13:58:55 Spoke to Arsene who tells me that RvP was offered 300k by Man City. Wow. reageer retweet
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:19:56 #89
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118416518
Maar stel dat Arsenal nu weer veel geld gaat uitgeven aan het kopen van spelers.... hebben jullie er dan vertrouwen in dat ze de juiste spelers aankopen...!?

De meeste aankopen, zelfs de duurdere en de 'namen', zijn toch vooral tegenvallers steeds!?

Daarnaast blijf ik Wenger puur tactisch gezien een erg matige coach vinden. Ik loof zijn ideeen over aanvallend voetbal en jong talent etc etc. Dat is allemaal prima. Maar puur tactisch in (of voor) de wedstrijden, vind ik hem erg vaak vreemde beslissingen maken, qua opstellingen, qua wissels, etc etc.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:26:25 #90
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118416688
quote:
99s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:19 schreef Yi-Long het volgende:
Maar stel dat Arsenal nu weer veel geld gaat uitgeven aan het kopen van spelers.... hebben jullie er dan vertrouwen in dat ze de juiste spelers aankopen...!?

De meeste aankopen, zelfs de duurdere en de 'namen', zijn toch vooral tegenvallers steeds!?

Daarnaast blijf ik Wenger puur tactisch gezien een erg matige coach vinden. Ik loof zijn ideeen over aanvallend voetbal en jong talent etc etc. Dat is allemaal prima. Maar puur tactisch in (of voor) de wedstrijden, vind ik hem erg vaak vreemde beslissingen maken, qua opstellingen, qua wissels, etc etc.
Daarom lijkt het mij ook geen goed idee als Arsenal bijvoorbeeld Falcao koopt voor 50 miljoen, wat nou als hij flopt in de PL...
pi_118417535
quote:
99s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:19 schreef Yi-Long het volgende:
Maar stel dat Arsenal nu weer veel geld gaat uitgeven aan het kopen van spelers.... hebben jullie er dan vertrouwen in dat ze de juiste spelers aankopen...!?

De meeste aankopen, zelfs de duurdere en de 'namen', zijn toch vooral tegenvallers steeds!?

Het gaat niet zo zeer om geld uitgeven opzich, maar geef wel goed je geld uit en denk na over de consequenties als je spelers niet verkocht krijgt.
Een club waar het management wel goed omgaat met transfers is newcastle. Allemaal goede, logische aankopen die ook kwaliteit zijn. Daar kan het management bij Arsenal nog een puntje aan zuigen.
------------------------

PHW closes AGM by telling fans "nice to see you're interested in our affairs." |:(
Fan questions Gazidis salary and bonus. PHW: 'Ivan and ken friar both extremely valuable... Bonuses fair reward for extremely good year' |:(
pi_118418237
quote:
99s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Aan de andere kant ook wel vreemd: Arsenal werd zo geprezen omdat ze een economisch goed draaiende club hadden, en nu is iedereen boos omdat er te weinig uit wordt gegeven.
Er is een verschil tussen verstandig uitgeven en alleen maar winst proberen te maken. Bij het eerste kan je nog sportieve ambities hebben, bij de laatste boeit je dat geen fuck. En de board valt voornamelijk onder de laatste categorie jammer genoeg.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 18:59:07 #93
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118427724
Tja, zoals ik al eerder zei: Arsenal heeft gewoon de verantwoordelijkheid als grote club om deze sportieve ambities waar te maken, en daar zijn ze niet echt mee bezig de laatste tijd.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 19:05:11 #94
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118428023
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:47 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Het gaat niet zo zeer om geld uitgeven opzich, maar geef wel goed je geld uit en denk na over de consequenties als je spelers niet verkocht krijgt.
Een club waar het management wel goed omgaat met transfers is newcastle. Allemaal goede, logische aankopen die ook kwaliteit zijn. Daar kan het management bij Arsenal nog een puntje aan zuigen.
Dat bedoel ik dus. De fans kunnen wel schreeuwen om meer geld uitgeven en grote namen, maar Arsenal heeft al te vaak laten zien dat ze daar helemaal niet gelukkig in zijn, dus dan zal de club eerst eens kritisch moeten kijken naar dat eigen aankoopbeleid.

Daarnaast vind ik het grootste probleem voor Arsenal de tactische onkunde van Wenger, want qua spelersmateriaal vind ik dit geen slecht team. Het komt er momenteel alleen niet uit.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 19:10:22 #95
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_118428320
Dat bestuuders/directors bonussen krijgen na de resultaten afgelopen seizoenen is echt te schandalig voor woorden.
pi_118428496
quote:
99s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:05 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. De fans kunnen wel schreeuwen om meer geld uitgeven en grote namen, maar Arsenal heeft al te vaak laten zien dat ze daar helemaal niet gelukkig in zijn, dus dan zal de club eerst eens kritisch moeten kijken naar dat eigen aankoopbeleid.

Daarnaast vind ik het grootste probleem voor Arsenal de tactische onkunde van Wenger, want qua spelersmateriaal vind ik dit geen slecht team. Het komt er momenteel alleen niet uit.
Wat is de oplossing dan? Portemonnee dichthouden en een nieuwe manager halen? Een paar keer de afgelopen jaren waren we gewoon 1 aankoop verwijderd van een landstitel. Zo frustrerend..
  donderdag 25 oktober 2012 @ 19:37:17 #97
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118429541
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:14 schreef rioolheffing het volgende:

[..]

Wat is de oplossing dan? Portemonnee dichthouden en een nieuwe manager halen? Een paar keer de afgelopen jaren waren we gewoon 1 aankoop verwijderd van een landstitel. Zo frustrerend..
De afgelopen jaren kun je net zo goed zeggen dat het aan de blessures lag. Diaby, Wilshere, Vermaelen, daarvoor Van Persie vaak langdurig geblesseerd, etc etc.

Of, nogmaals, de tactische beslissingen die Wenger maakte op cruciale momenten, waardoor je wedstrijden onnodig verliest.

Natuurlijk moet Arsenal altijd goede spelers kopen, maar wel op een verstandige manier, en dus niet op basis van naam, of op basis van 1 goed toernooi of jaar, maar op basis van kwaliteiten.

Zou zo'n Giroud nou echt zoveel beter zijn dan Bendtner? Of was Huntelaar onmogelijk om te halen!? Waarom verdient een matige speler als Arshavin al jaren een godsvermogen bij Arsenal, en wordt Ryo verhuurd!? Waarom speelt Walcott dit seizoen zelden!? Puur en alleen om hem een nieuw contract te laten tekenen!?

Daarnaast moeten we ook niet vergeten dat de concurrentie de laatste jaren veel sterker is geworden in de PL. Het was heel lang alleen maar Man Utd (en daarvoor een poosje Liverpool), vervolgens kwam Bergkamp bij Arsenal en deden ze eindelijk weer mee bovenin om de prijzen, maar de laatste jaren is die top sowieso veel breder geworden, maar ook daaronder heb je nu veel meer teams die prima voetballers hebben.

Een mooi voorbeeld is Swansea, die gewoon erg goede spelers in de selectie hebben, en wanneer het dan qua blessures mee zit en tactisch staat het goed, dan is dat gewoon een geweldig team, waar je als topclub gewoon van kunt verliezen.

Iedereen is het er over eens dat Arsenal beter kan dan wat ze nu laten zien. Ik heb er alleen mijn vraagtekens bij of het doen van 'grote aankopen' en 'smijten met geld' de juiste oplossing voor Arsenal is, ook gezien het feit dat ze daar zelden gelukkig in zijn geweest, dus ze hebben sowieso niet echt oog voor wat ze nodig hebben en welke spelers dat kunnen brengen.
pi_118437520
Wenger is tactische prima vind ik, hij wisselt alleen te laat. Deze opstelling is de meest logische, alleen Gervinho kan je over twijfelen.

Wat is er nou uit die vergadering gekomen? Niks nuttigs zeker :')
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_118443250
Steve Robson zegt dat Bould en Wenger ruzie hebben. :?
Ben benieuwd of we daar iets van gaan merken binnenkort.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:24:26 #100
123170 alors
zlata1234
pi_118444972
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:05 schreef Maraten het volgende:
Wenger is tactische prima vind ik, hij wisselt alleen te laat. Deze opstelling is de meest logische, alleen Gervinho kan je over twijfelen.

Wat is er nou uit die vergadering gekomen? Niks nuttigs zeker :')
Dat PHW en Gazidis een stel arrogante beunhazen zijn, en dat het bestuur herkozen is :')

De link van The Mirror een stukje terug geeft een samenvatting.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:48 schreef Banaanensuiker het volgende:
Steve Robson zegt dat Bould en Wenger ruzie hebben. :?
Ben benieuwd of we daar iets van gaan merken binnenkort.
Ja dat kan er ook nog wel bij, lekker verziekte boel.
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:38:30 #101
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118445504
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:48 schreef Banaanensuiker het volgende:
Steve Robson zegt dat Bould en Wenger ruzie hebben. :?
Ben benieuwd of we daar iets van gaan merken binnenkort.
Misschien omdat toen het verdedigend goed stond, Bould alle credits kreeg van iedereen, en nu gaat het weer even mis, en duikt iedereen weer bovenop Wenger :P
pi_118450671
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:10 schreef Fenomeno het volgende:
Dat bestuuders/directors bonussen krijgen na de resultaten afgelopen seizoenen is echt te schandalig voor woorden.
Als ze bonussen zouden krijgen op basis van sportieve prestaties zouden ze inderdaad niets krijgen. Helaas krijgen ze deze op basis van de goede financiele resultaten.

Helaas win je daar geen prijzen mee dat blijkt al een aantal jaar. Blijkbaar vind het bestuur het belangrijker dat het financieel goed gaat.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:25:36 #103
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118492234
Om 16:00 uur, QPR thuis. QPR heeft nog niets gewonnen, als dit geef overwinning wordt..

Wellicht een mooi moment om Wilshere en Sagna wat minuten te laten maken, zeker ook omdat het thuis is.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_118495527
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Om 16:00 uur, QPR thuis. QPR heeft nog niets gewonnen, als dit geef overwinning wordt..

Wellicht een mooi moment om Wilshere en Sagna wat minuten te laten maken, zeker ook omdat het thuis is.
Jep, is Gibbs alweer terug of moeten we weer die Braziliaanse vetklep linksachter zetten?
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_118497233
Gibbs is nog geblesseerd.
Weet eigenlijk ook niet of wel zo´n zin heb om te kijken, na zo´n teleurstellende week.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:11:46 #106
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118497472
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:12 schreef Maraten het volgende:

[..]

Jep, is Gibbs alweer terug of moeten we weer die Braziliaanse vetklep linksachter zetten?
Santos zal er wel staan ;(
Of ze moeten gaan spelen zoals een groot deel van vorig seizoen, met Vermaelen op linksback en Koscielny/Mertesacker centraal. Dat zou dan wel meteen het einde van Santos betekenen, als hij gepasseerd wordt terwijl Gibbs geblesseerd is.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_118497782
Laat ze alsjeblieft zometeen met een royale zege van QPR winnen.
Confidence boost is wel nodig voor het team (en voor mij).
pi_118498014
Arsenal: Mannone, Sagna, Vermaelen, Mertesacker, Santos, Arteta, Wilshere, Ramsey, Cazorla, Podolski, Giroud

Sagna en Wilshere spelen dus allebei
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:56:37 #109
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118498985
Nou, daar gaan we bijna.

Succes.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_118499064
Mooi dat Jack weer speelt, Cazorla op de flanken en Ramsey op 10?
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:02:59 #111
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118499165
Ik kan helaas niet kijken, maar wat mooi zeg dat Sagna en Wilshere weer beginnen! Echt positief nieuws. :)
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:11:50 #112
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118499413
Kopbal op de lat van Ramsey zojuist.

Geweldig om Wilshere te zien spelen zeg :)
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_118499719
Veel kansen voor Arsenal zeg.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:25:20 #114
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_118499811
Santos is echt weer drama, snap niet waarom hij nog als back opgesteld wordt.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:25:49 #115
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118499825
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:25 schreef Fenomeno het volgende:
Santos is echt weer drama, snap niet waarom hij nog als back opgesteld wordt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:27:56 #116
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_118499899
Als linksbuiten is hij prima, maar verdedigend is het zo dramatisch.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:31:52 #117
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118500016
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:27 schreef Fenomeno het volgende:
Als linksbuiten is hij prima, maar verdedigend is het zo dramatisch.
Als linksbuiten staan wat mij betreft Podolski, Gervinho, Arshavin, Ox en misschien zelfs Ramsey nog voor hem. Vind hem echt helemaal niets.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_118500362
Ramsey :r

Waarom staat ie in de basis Wenger? Wat een overschatte voetballer die Ramsey.

Zo'n voorhoede en middenveld wil ik zien:

Gervinho - Podolski - Walcott
--------------- Cazorla ---------------
----Wilshere --------- Arteta ------

Er is geen plek dus voor Ramsey. :)
pi_118500787
Gervinho :') Die moeten ze op de eerste de beste bananenboot zetten joh.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_118501025
Oh no, daar gaat Wilshere....

Valt mee, mooi
pi_118501128
Ligt dat nou aan mij of spelen die kleine kutclubs de wedstrijd van hun leven als ze tegen Arsenal moeten.
pi_118501198
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:08 schreef Bulletdodger het volgende:
Ligt dat nou aan mij of spelen die kleine kutclubs de wedstrijd van hun leven als ze tegen Arsenal moeten.
QPR heeft best een goed team maar collectief is het vrij weinig
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:11:56 #123
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118501231
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:08 schreef Bulletdodger het volgende:
Ligt dat nou aan mij of spelen die kleine kutclubs de wedstrijd van hun leven als ze tegen Arsenal moeten.
Het probleem is dat ze het gevoel hebben dat er wat te halen valt
pi_118501434
Je zou toch mogen verwacht dat die vrije trappen het doel bereiken...
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:18:46 #125
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118501462
Gaat Giroud nu ook al vrije trappen nemen?

Overigens kreeg Giroud net terecht geel vond ik.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_118501469
Ze mogen wel even op vrijtrappen oefenen. Alles in de muur.
Hoewel die muur wel metertje of twee te dichtbij staat steeds.

Maar dit wordt weer typisch zo'n 0 - 0 Arsenal wedstrijd.
De klok tikt steeds verder, maar er gebeurd bar weinig.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:23:59 #127
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118501623
GODVERDOMME KOM EENS OP MAN
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_118501922
PFFFF Cazorla :{
pi_118501932
Holy shit, Santi!
Die moet zitten....
pi_118501934
Cazorla :'(
pi_118501959
Rood M'Bia :)
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:36:38 #132
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118501977
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Rood M'Bia :)
wat een debiel
pi_118501984
Yes!
Come on Arsenal!

10 man moet te doen zijn
pi_118501992
Wat een sukkel die M'Bia :')

Ik denk dat de bal er niet in mag vandaag.
pi_118502094
Pfff wat een scrimage was dat, maar gelukkig Arteta _O_
pi_118502110
Haha wat een doelpunt.

Maar fuck it, een doelpunt!
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:41:37 #137
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118502120
Buitenspel toch?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:41:47 #138
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118502123
Wel heerlijk inderdaad :)
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:42:40 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118502160
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Buitenspel toch?
was buitenspel ja
pi_118502287
Je kunt merken dat er geen Nederlander meer bij Arsenal rondloopt :P
pi_118502305
:o
pi_118502331
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Je kunt merken dat er geen Nederlander meer bij Arsenal rondloopt :P
[ afbeelding ]
1-0 al hoor ;)

en 3 punten, maar toch wel weer een belabberde vertoning. Pas wakker geschud als er iemand afgestuurd wordt. Waarom niet altijd die druk op de goal?!

[ Bericht 9% gewijzigd door MrMolotov op 27-10-2012 17:55:13 ]
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:54:37 #143
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118502465
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Je kunt merken dat er geen Nederlander meer bij Arsenal rondloopt :P
[ afbeelding ]
Haha was me niet opgevallen :)

Gelukkig gewonnen, en ook terecht gewonnen. Was alleen zo fijn geweest als het een nulletje of 3 was geworden in plaats van een buitenspeldoelpunt 5 minuten voor tijd.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_118502524
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:49 schreef MrMolotov het volgende:

[..]

oh zie het nu, "voor eidereen" lol

en 3 punten, maar toch wel weer een belabberde vertoning. Pas wakker geschud als er iemand afgestuurd wordt. Waarom niet altijd die druk op de goal?!
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:11:46 #145
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_118509683
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef Eppie_NL het volgende:
Ramsey :r

Waarom staat ie in de basis Wenger? Wat een overschatte voetballer die Ramsey.

Zo'n voorhoede en middenveld wil ik zien:

Gervinho - Podolski - Walcott
--------------- Cazorla ---------------
----Wilshere --------- Arteta ------

Er is geen plek dus voor Ramsey. :)
Vind Ramsey wel een prima speler, maar als rechtsbuiten is hij door z'n gebrek aan snelheid echt waardeloos.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:45:40 #146
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118513451
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Je kunt merken dat er geen Nederlander meer bij Arsenal rondloopt :P
[ afbeelding ]
Duurde echt 10 minuten voordat ik dit begreep, zat de hele tijd al op het veld te kijken. :')
Beetje te letterlijk genomen.
pi_118513787
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Je kunt merken dat er geen Nederlander meer bij Arsenal rondloopt :P
[ afbeelding ]
:D :')
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 29 oktober 2012 @ 00:43:46 #148
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118564397
Vind het jammer dat we niet eerst thuis spelen tegen Van Persie.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_118626959
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 00:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vind het jammer dat we niet eerst thuis spelen tegen Van Persie.
Ik ben bang dat hij er een hattrick intrapt tegen Arsenal :( maar hoop natuurlijk dat het team zich flink herpakt :P
all your heroes are whores
pi_118635939
Arsenal team to play Reading: Martinez, Jenkinson, Koscielny, Djourou, Miquel, Coquelin, Frimpong, Walcott, Arshavin, Gnabry, Chamakh.
Substitutes: Shea, Meade, Squillaci, Bellerin, Yennaris, Eisfeld, Giroud.
pi_118635990
Met waarschijnlijk Arshavin centraal en Walcott & Gnabry op de flanken.
pi_118640013
Wat een afgang, na 20 minuten al 3-0 achter _O-
pi_118640081
Gaat lekker 3-0 alweer!
pi_118640099
ik heb het afgezet.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:11:24 #155
123170 alors
zlata1234
pi_118640312
Serieus, ik zag die opstelling en ik dacht nog, wat een kneuzenkermis is het eigenlijk ook. En zo'n team als Reading is natuurlijk ook niet veel, maar die hebben tenminste een echte vechtmentaliteit.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_118640455
Gnabry, Coquelin en Frimpong wilde ik wel weer eens zien spelen. Ik had al geen hoge verwachtingen maar het is echt slecht. Van Arshavin, Chamack en Djourou hoef je natuurlijk ook weinig te verwachten. Miquel op LB werkt ook niet en Kos is het helemaal kwijt. Eens kijken hoe het afloopt :P
pi_118640681
Blijkt maar weer hoe 'talentvol' de bank/jeugd is :')

De laatste paar jaar zie ik niet echt talenten meer doorstromen als vroeger.
pi_118641162
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:16 schreef Confetti het volgende:
Blijkt maar weer hoe 'talentvol' de bank/jeugd is :')

De laatste paar jaar zie ik niet echt talenten meer doorstromen als vroeger.
Gaat niet zozeer om gebrek aan talent, maar slechte spel en mentaliteit is meer gevolg van algehele malaise in de club.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:22:48 #159
123170 alors
zlata1234
pi_118641177
Ik denk trouwens dat een Miquel, Gnabry, Eisfeld wel prima spul is, alleen ik heb het idee dat de spirit echt weg is. Zo'n Arshavin, ik kan er gewoon niet naar kijken. Kwam dit filmpje nog tegen, ik ben blijkbaar niet de enige.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_118641263
Hoe die duels worden aangegaan :')

4-0

Zitten echt wel wat aardige talenten bij maar die moeten wel bij de hand genomen worden en dat lukt niet echt met Djourou en Arshavin.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:26:21 #161
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_118641386
Daar gaat de enige kans op zilverwerk.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:27:22 #162
123170 alors
zlata1234
pi_118641451
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:24 schreef Thorb het volgende:
Hoe die duels worden aangegaan :')

4-0

Zitten echt wel wat aardige talenten bij maar die moeten wel bij de hand genomen worden en dat lukt niet echt met Djourou en Arshavin.
Ja precies Djourou en Arshavin moeten hier dan de routiniers zijn... Nou dat zijn sowieso geen leidersfiguren die de boel op scherp kunnen zetten. Arshavin kan zichzelf nog niet eens op scherp zetten :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_118641708
Heel leuk en aardig dat Arsenal dan de league cup speelt met het 'reserve' team, maar dacht dat we wel eens wat silverware in de kast wilde hebben dit jaar?!

Premier league weinig kans, Champions League niet...

FA cup is de enige hoop nog, maar met zo'n mentaliteit.... hou maar op
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:33:02 #164
123170 alors
zlata1234
pi_118641839
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:30 schreef MrMolotov het volgende:
Heel leuk en aardig dat Arsenal dan de league cup speelt met het 'reserve' team, maar dacht dat we wel eens wat silverware in de kast wilde hebben dit jaar?!

Premier league weinig kans, Champions League niet...

FA cup is de enige hoop nog, maar met zo'n mentaliteit.... hou maar op
CL voetbal halen is ook een prijs he! /wengerlogica :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_118641922
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:30 schreef MrMolotov het volgende:
Heel leuk en aardig dat Arsenal dan de league cup speelt met het 'reserve' team, maar dacht dat we wel eens wat silverware in de kast wilde hebben dit jaar?!

Premier league weinig kans, Champions League niet...

FA cup is de enige hoop nog, maar met zo'n mentaliteit.... hou maar op
Alsof de League Cup nou zoveel uitmaakt, dat wordt toch niet als een echte prijs gezien.

Comeback is wel aan.
pi_118642270
league cup heeft de laagste prioriteit dit seizoen.
pi_118642364
Het geeft wel de wanhoop aan als de League Cup als serieuze prijs wordt beschouwd :')
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:40:02 #168
123170 alors
zlata1234
pi_118642373
Goal Walcott
know'm sayin?
×
word? word.
pi_118642497
Arsenal speelt ook wel met een zwak B/C elftalletje hoor.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:44:12 #170
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118642723
De talenten van Arsenal kunnen het zo dus nog niet. Hoop in Frimpong ben ik al kwijt. Over Coquelin en Gnabry mag je nog niks zeggen.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:44:45 #171
123170 alors
zlata1234
pi_118642759
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:41 schreef bjanaan het volgende:
Arsenal speelt ook wel met een zwak B/C elftalletje hoor.
Ja en bij Reading staan een paar wereldtoppers op het veld natuurlijk.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_118643273
Heerlijk die verdediging _O-
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:52:34 #173
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118643368
Koscielny.. Vorig jaar vond ik hem echt goed, maar dit seizoen... :'(
pi_118644475
Commentator van EL is wel de foto's vergeten mee te nemen, kent al die talenten niet :')

Giroud weer eens een goaltje, 4-2.
pi_118644648
joepie 4-2
"Nibnub. A name to remember."
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:10:26 #176
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118644771
Zijn 2 goals nog mogelijk?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:11:52 #177
123170 alors
zlata1234
pi_118644868
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
Zijn 2 goals nog mogelijk?
Vraag het Newcastle
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:13:29 #178
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118644985
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:11 schreef alors het volgende:

[..]

Vraag het Newcastle
Ok.
pi_118645098
Zou wel behoorlijk faal zijn als ze verliezen
pi_118645398
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:39 schreef tjoptjop het volgende:
Het geeft wel de wanhoop aan als de League Cup als serieuze prijs wordt beschouwd :')
Oke, de carling cup stelt niks voor

Maar toch wel heel wat dichter bij een serieuze prijs, dan plaatsing voor de Champions league... haha.
Wenger, wat een idioot soms, net als dat hij spelers die terug komen van een blessure altijd een signing noemt

Maar 4-2, het kan nog.
pi_118646775
4-4 _O_ _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_118646782
Yesss! laatste seconde
pi_118646790
Hahahahaha _O-
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:40:11 #184
319979 Fok-it
All is well
pi_118646839
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:39 schreef MrMolotov het volgende:
Yesss! laatste seconde
Yes? :') ben je daar zo blij mee? :')

Treurig kut elftal. walgelijk dat ze nog in de laatste seconde de 4-4 maken, die club gun je helemaal niks
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_118646842
Best kut voor Reading.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_118646852
:')
pi_118646901
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Yes? :') ben je daar zo blij mee? :')

Treurig kut elftal. walgelijk dat ze nog in de laatste seconde de 4-4 maken, die club gun je helemaal niks
Nee je moet blijer zijn met een nederlaag.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:41:36 #188
319979 Fok-it
All is well
pi_118646936
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef Thorb het volgende:

[..]

Nee je moet blijer zijn met een nederlaag.
Als je tegen Reading met 4-0 achter staat bij rust verdien je niet meer dan dat.
En echt lullig voor Reading inderdaad.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  FOK!fotograaf dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:42:18 #189
842 Zorro
Z
pi_118646978
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:39 schreef MrMolotov het volgende:
Yesss! laatste seconde
Anderhalve minutt na de laatste seconde bedoel je.
En maar zeuren over Manchester United, "until we score" :r
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:42:38 #190
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_118647004
tring, doen ze goed _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_118647019
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als je tegen Reading met 4-0 achter staat bij rust verdien je niet meer dan dat.
En echt lullig voor Reading inderdaad.
Nee als je 4 gols na een 4-0 voorsprong tegen krijgt, dan verdien je het.

Reading. :')
pi_118647063
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als je tegen Reading met 4-0 achter staat bij rust verdien je niet meer dan dat.
En echt lullig voor Reading inderdaad.
En als je met 4-0 voorstaat mag je dat niet weggeven. Natuurlijk verdient Reading het hier wel en natuurlijk speelt Arsenal niet goed genoeg, maar dat neemt niet weg dat mensen gewoon 'opluchting' mogen voelen als het alsnog 4-4 wordt. Misschien wint Reading zo meteen alsnog wel.
pi_118647068
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Yes? :') ben je daar zo blij mee? :')

Treurig kut elftal. walgelijk dat ze nog in de laatste seconde de 4-4 maken, die club gun je helemaal niks
Ga jij lekker ergens anders haten :')

Hij mag toch blij zijn als we van 4-0 terug komen? Hoe slecht de wedstrijd dan ook was.
Zweden is zeker een treurig kut elftal wat je niks moet gunnen :')
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:44:10 #194
319979 Fok-it
All is well
pi_118647101
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Nee als je 4 gols na een 4-0 voorsprong tegen krijgt, dan verdien je het.

Reading. :')
Ja, poeh.. Wat is nou beschamender. Een club als Reading die een 4-0 voorsprong weggeeft, of een club als Arsenal die zich op 4-0 achterstand laat zetten.

Lastig hoor.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:46:34 #195
123170 alors
zlata1234
pi_118647249
lollerz
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:46:54 #196
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118647275
Een team van Arsenal met merendeel jonge gasten en gasten die Arsenal onwaardig zijn, toch knap dat ze zich helemaal terugvechten. ik trek mijn woorden terug
Come on Gunners!
pi_118647302
quote:
8s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja, poeh.. Wat is nou beschamender. Een club als Reading die een 4-0 voorsprong weggeeft, of een club als Arsenal die zich op 4-0 achterstand laat zetten.

Lastig hoor.
Haters gonna hate....

Comeback is altijd leuk toch?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:48:11 #198
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118647373
Als je met 4-0 achterstaat is dit echt niet zo makkelijk.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:48:32 #199
319979 Fok-it
All is well
pi_118647401
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Een team van Arsenal met merendeel jonge gasten en gasten die Arsenal onwaardig zijn, toch knap dat ze zich helemaal terugvechten. ik trek mijn woorden terug
Come on Gunners!
Arshavin, Giroud, Chamakh, Walcott, Koscielny, Djourou?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:51:57 #200
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118647640
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Arshavin, Giroud, Chamakh, Walcott, Koscielny, Djourou?
Arshavin, Chamakh en Djourou zijn gewoon niet goed genoeg. Koscielny is uit vorm en Walcott krijg al tijden de kans niet meer. Giroud heeft zich ook nog niet bewezen. Als Arteta. Podolski, Vermaelen, Cazorla, Sagna en Gibbs nou de hele wedstrijd gespeeld hadden...
pi_118647644
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Arshavin, Giroud, Chamakh, Walcott, Koscielny, Djourou?
Lees de woorden merendeel en onwaardig nog eens. Alleen Giroud, Walcott en Koscielny (in vorm, niet deze) horen te spelen. Overigens zijn ze de laatste tijd alle 3 vooral wissel.

Gewoon een prima prestatie om van een 4-0 tot 4-4 terug te komen.

@Tochweerhenk nu Walcott weer fit is na zijn blessure hoop ik wel dat hij nog wat kansen krijgt en gaat verlengen. Niet slechter dan Gervinho (die ook nog eens naar de AC gaat)
pi_118647780
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Arshavin, Giroud, Chamakh, Walcott, Koscielny, Djourou?
Arshavin. :')
Giroud. :')
Chamakh. :'):'):'):')
Walcott um ok.
Koscielny ok maar deze wedstrijd wel :').
Djourou. :'):')
"Nibnub. A name to remember."
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:54:04 #203
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118647799
Ik hoop dat Chamberlain en Walcott in ieder geval meer mogen spelen dan dat ze nu gedaan hebben.
pi_118647970
Jaja 5-4 Chamakh _O_
pi_118647977
_O-
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_118648096
lol@Reading
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:59:41 #207
123170 alors
zlata1234
pi_118648169
Chamakh of all people _O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_118648184
Wat is dit
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:00:16 #209
319979 Fok-it
All is well
pi_118648203
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:59 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wat is dit
pure aids
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_118648267
Chamakh my bitch up!

5 goal comeback, lekker hoor
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:02:07 #211
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118648302
the greatest comeback since Lazarus
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:04:00 #212
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118648387
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]

pure aids
Gozer, ga liever Guidetti kijken die liever nooit speelt bij het grote geld dan bij Feyenoord.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:05:42 #213
319979 Fok-it
All is well
pi_118648482
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:04 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Gozer, ga liever Guidetti kijken die liever nooit speelt bij het grote geld dan bij Feyenoord.
Volgens mij bepaalt Guidetti niet waar hij speelt hoor :') Hij had allang zijn koffers gepakt naar Rotterdam
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_118648616
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Volgens mij bepaalt Guidetti niet waar hij speelt hoor :') Hij had allang zijn koffers gepakt naar Rotterdam
Nee het is ook niet zijn handtekening onder het nieuwe contract.
pi_118648657
chill dat arsenal voor staat maar blijf het toch vreemd vinden dat chamakh heeft gescoord is dit een droom
"Nibnub. A name to remember."
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:10:12 #216
319979 Fok-it
All is well
pi_118648722
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:08 schreef Thorb het volgende:

[..]

Nee het is ook niet zijn handtekening onder het nieuwe contract.
Wat moet hij anders? :') zijn contract laten aflopen en transfervrij naar Feyenoord komen :') Wordt van niemand verwacht hoor. Maar OT maar weer.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:10:49 #217
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118648751
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:09 schreef Nibnub het volgende:
chill dat arsenal voor staat maar blijf het toch vreemd vinden dat chamakh heeft gescoord is dit een droom
:D
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:13:42 #218
319979 Fok-it
All is well
pi_118648903
:D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:13:53 #219
319979 Fok-it
All is well
pi_118648907
5-5 _O_
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:14:05 #220
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_118648917
wat en wedstrijd _O_ mooi man
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_118648922
Dit meen je niet....
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:14:18 #222
123170 alors
zlata1234
pi_118648928
:') :') :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_118648946
Wat een geweldige wedstrijd!
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:15:04 #224
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118648957
Krijg je toch nog waar voor je geld.
pi_118648961
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:13 schreef Fok-it het volgende:
5-5 _O_
Gast, wat doe jij hier nou eigenlijk?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:15:31 #226
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118648975
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:15 schreef MrMolotov het volgende:

[..]

Gast, wat doe jij hier nou eigenlijk?
Inderdaad, hij mag liever even weggaan.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:15:34 #227
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_118648978
zullen er veel balen dat ze eerder naar huis gegaan zijn daar
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:17:02 #228
319979 Fok-it
All is well
pi_118649060


[ Bericht 100% gewijzigd door Fok-it op 30-10-2012 23:17:17 ]
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:17:12 #229
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118649067
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:15 schreef Jimbo het volgende:
zullen er veel balen dat ze eerder naar huis gegaan zijn daar
Tja, dat is toch de gemiddelde supporter mentaliteit. Als ik in een stadion ben blijf ik altijd zitten, toch een beetje trouw aan je club blijven. :P
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:17:48 #230
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118649110
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:17 schreef Fok-it het volgende:

Nee, het is niet voor Arsenal rukkertjes. Maar het is ook niet voor personen die Arsenal ''aids'' vinden.
pi_118649119
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:15 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Inderdaad, hij mag liever even weggaan.
Vooral hij, als kakkerlak, zou wel moeten weten hoe het is als een club een tijdje slecht presteert.
Om dan een beetje te gaan klooien hier. Ga een gauw
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:18:32 #232
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_118649147
bam 6-5 ~!!! OMG _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_118649158
Theo _O_
pi_118649179
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:13 schreef Fok-it het volgende:
5-5 _O_
Daar met jou, 5-6
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:19:43 #235
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118649212
3e golaso, die vent moet vaker worden opgesteld. Hij begint eindelijk eens te scoren.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:19:44 #236
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_118649214
Waarom schiet Arshavin zelf? Er komen 3 man inlopen.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:19:55 #237
319979 Fok-it
All is well
pi_118649220
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:19 schreef MrMolotov het volgende:

[..]

Daar met jou, 5-6
tututut. de frustratie :') treurig hoor ;) Ik gunde het Reading inderdaad ja. maar dat mag blijkbaar niet :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:20:22 #238
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118649236
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]

tututut. de frustratie :') treurig hoor ;) Ik gunde het Reading inderdaad ja. maar dat mag blijkbaar niet :')
Dat mag je zeker wel doen. En dan dat ook nog treurig noemen. :')
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:21:37 #239
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_118649294
beste pot ooit !
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_118649308
12 goals, damn
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:21:55 #241
123170 alors
zlata1234
pi_118649311
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:19 schreef Fenomeno het volgende:
Waarom schiet Arshavin zelf? Er komen 3 man inlopen.
Omdat Arshavin.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_118649323
Belachelijk dit... belachelijk mooi ook.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:22:49 #243
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118649343
5-7, zo saai is de COC nog niet.
pi_118649351
Toch blij dat ik ben blijven kijken
pi_118649377
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:19 schreef Fenomeno het volgende:
Waarom schiet Arshavin zelf? Er komen 3 man inlopen.
Kijkt alleen maar omlaag en niet om zich heen, beetje over het veld sjokken en voor eigen succes gaan.
pi_118649385
Wat had ik graag daar bij de away boys gezeten vanavond
pi_118649470
wat een geweldige wedstrijd. :)
"Nibnub. A name to remember."
pi_118650358
Wel ontzettend slecht om eerst met 4-0 achter te komen. Ik weet zeker dat AW iets gaat zeggen over mental strength oud.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:51:24 #249
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118650689
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:19 schreef Fenomeno het volgende:
Waarom schiet Arshavin zelf? Er komen 3 man inlopen.
Omdat kutvoetballer.

Damn, had de wedstrijd graag gezien, als ik het zo allemaal lees. :) Mooi ook dat Walcott weer even laat zien dat hij gewoon altijd zou moeten spelen, ipv die onzin begin dit seizoen dat hij steeds op de bank zat, waarschijnlijk om hem te dwingen een nieuw contract te laten tekenen (en ik hoop dat hij daar vanaf ziet, want zo zou je je niet moeten laten behandelen door je club...)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:58:30 #250
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118651080
Toch nog 7 keer scoren nadat je zo snel 4 goals tegenkrijgt vind ik dat Ze nog
Inzet hebben getoond.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:58:53 #251
123170 alors
zlata1234
pi_118651103
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wel ontzettend slecht om eerst met 4-0 achter te komen. Ik weet zeker dat AW iets gaat zeggen over mental strength oud.
'zeh boys showed great mental strenth'
'they [Reading] defended very well'
'it was a deserved win'
'i feel we played well in zeh second half'


zulk iets.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_118653291
Wenger zei: "The first set is for us, it was a tennis game today." :)
  woensdag 31 oktober 2012 @ 02:13:54 #253
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118653789
Zojuist op Ereedivisie Live nog even de 2de helft en de verlenging kunnen bekijken: zelfs wanneer je de uitslag al wist was het nog spanning. Echt idioot veel blessuretijd telkens bijgetrokken, vreemde fratsen voor de goals steeds, en Walcott was uitstekend. Giroud maakte ook een goede indruk, net als die jonge Duitser die erin kwam op het middenveld, en Chamakh was prima toen Giroud naast hem kwam te staan. Daarvoor niet.

Ik zag dat Goal.com Arshavin een 3,5/5 gaf. Onbegrijpelijk. Ik geef toe dat ik de eerste helft niet heb gezien, dus wellicht was hij daarin geweldig, maar de rest van de wedstrijd was vrijwel alles wat hij deed SLECHT. Hij leverde passes in, hij ging met zijn kop naar beneden voor eigen succes, etc etc. Het was echt niet om aan te zien. Verschrikkelijk. Ik durf zelfs te stellen dat als je morgen met een scherp potlood zijn ogen uitsteekt, dat hij er niet slechter door gaat voetballen.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 05:37:26 #254
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118654267
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:13 schreef Fok-it het volgende:
5-5 _O_
Flikker lekker op uit dit topic en krijg gelijk ff de tering man, hoer!


Jammer dat ik niet kon kijken, morgen rustig even wat beelden opzoeken!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  FOK!fotograaf woensdag 31 oktober 2012 @ 07:46:07 #255
842 Zorro
Z
pi_118654798
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef Zorro het volgende:

[..]

Anderhalve minutt na de laatste seconde bedoel je.
En maar zeuren over Manchester United, "until we score" :r
Briljant dat deze opmerking van mij vollledig wordt genegeerd, de Arsenal fans zullen zich wel diep schamen met al hun geklaag over Man Utd altijd.
4 doelpunten in blessuretijd, het wordt tijd voor een plaatje met Wenger en een bord "Until we score"
Arsenal en Man Utd, het is toch gewoon precies even erg :')
Nu snap ik waarom v Persie daar naar toe is gegaan. Hij ziet het verschil toch niet.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_118654881
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 05:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Flikker lekker op uit dit topic en krijg gelijk ff de tering man, hoer!

Jammer dat ik niet kon kijken, morgen rustig even wat beelden opzoeken!
Is ook een vervelend pestventje
pi_118656564
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 01:22 schreef Monopoly_Man het volgende:
Wenger zei: "The first set is for us, it was a tennis game today." :)
Echt een walgelijk interview. Hij zet het nu neer als iets bewonderenswaardig. :|W
  woensdag 31 oktober 2012 @ 12:03:55 #258
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118661202
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 07:46 schreef Zorro het volgende:

[..]

Briljant dat deze opmerking van mij vollledig wordt genegeerd, de Arsenal fans zullen zich wel diep schamen met al hun geklaag over Man Utd altijd.
4 doelpunten in blessuretijd, het wordt tijd voor een plaatje met Wenger en een bord "Until we score"
Arsenal en Man Utd, het is toch gewoon precies even erg :')
Nu snap ik waarom v Persie daar naar toe is gegaan. Hij ziet het verschil toch niet.
Ik wil best even reageren als je daar een hard plassertje van krijgt, maar zoals ik al zei heb ik de wedstrijd niet gezien en weet ik niet of er een reden was dat er nog werd doorgespeeld na de 94e minuut.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_118661205
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:32 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Echt een walgelijk interview. Hij zet het nu neer als iets bewonderenswaardig. :|W
hij probeert er wat van te maken maar dit is toch gewoon belachelijk. er zijn geen woorden voor
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  woensdag 31 oktober 2012 @ 12:04:49 #260
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118661230
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:04 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

hij probeert er wat van te maken maar dit is toch gewoon belachelijk. er zijn geen woorden voor
Linkje?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_118661320
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Linkje?
geen flauw idee, zag het vanochtend op sky sports. heb sateliet. ontvang ook alles van UK.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_118661760
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 07:46 schreef Zorro het volgende:

[..]

Briljant dat deze opmerking van mij vollledig wordt genegeerd, de Arsenal fans zullen zich wel diep schamen met al hun geklaag over Man Utd altijd.
4 doelpunten in blessuretijd, het wordt tijd voor een plaatje met Wenger en een bord "Until we score"
Arsenal en Man Utd, het is toch gewoon precies even erg :')
Nu snap ik waarom v Persie daar naar toe is gegaan. Hij ziet het verschil toch niet.
Goh, een ander team krijgt ook eens een keertje extra blessuretijd... :') Beetje zielige opmerking, hoor. 'Diep schamen', ook nog zeker :P Daag.
all your heroes are whores
pi_118661780
Nu blij? ;)
all your heroes are whores
pi_118663362
Aw: "Many players did well." :r
pi_118666476
Net een samenvattinkje gezien, de tegengoals zijn wel dramatisch verdedigd (Kos, Martinez, Miquel) :')

Enige echt positieve vond ik dat de invallers goed waren, Giroud en Walcott waren de enige die een goed niveau haalde (en Jenkinson mss) en daardoor trokken ze ook Chamakh mee, die 2 knappe goals maakte, maar daarvoor ook niet veel was.

Rest was echt slecht, ook voor 2de keus spelers :{
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 15:02:46 #266
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118668186
Op eredivisielive staat een samenvatting van ruim 7 minuten.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_118673747
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Op eredivisielive staat een samenvatting van ruim 7 minuten.
Bedankt voor de tip!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_118709020
pi_118711140
Zonder Gervinho gaat het toch lastig worden tegen Man U en Spurs he, 3 weken out.
  donderdag 1 november 2012 @ 17:22:53 #270
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118711801
Als ze zich alleen op V.Persie focussen krijgen ze 10 goals van Rooney tegen, moeten ze niet doen dus.
  donderdag 1 november 2012 @ 18:04:08 #271
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118713071
Hoop dat ze nu wel eens voor die League Cup gaan, halve finale moet lukken en dan is de finale niet eens zo ver weg meer. Zou goed zijn voor deze club op dit moment.
  donderdag 1 november 2012 @ 18:59:40 #272
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118714859
Walcott in de spits zaterdag?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_118717813
Rara, welke Arsenal speler is dit?
pi_118718873
quote:
12s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:00 schreef Banaanensuiker het volgende:
Rara, welke Arsenal speler is dit?
[ afbeelding ]
Gok op Bendtner?
pi_118719438
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:19 schreef rioolheffing het volgende:

[..]

Gok op Bendtner?
pi_118719570
quote:
hahaha :P
pi_118735003
Ik kan de wedstrijd morgen waarschijnlijk niet zien (maar dan hoef ik tenminste Robin niet te zien scoren :'()

Ik weet ook niet wat ik moet verwachten. Gezien de afgelopen paar wedstrijden zou je zeggen dat we (weer) flink ingemaakt worden, maar met Arsenal weet je het nooit. Kan zomaar ineens hun beste wedstrijd tot nu toe worden (en de verdediging van ManUtd is net zo'n gatenkaas als bij ons zo ver ik gelezen heb :P).
all your heroes are whores
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:36:38 #279
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118736600
quote:
Net als (ik geloof) Wegereef die bij een wedstrijd PSV - Ajax of een wedstrijd van dat kaliber een 'yes'-gebaartje met zijn vuist maakte naar de grensrechter. Zag er vreemd uit, maar was omdat ze blij waren dat ze op een moment vlak daarvoor voordeel gaven en het er dus goed uitkwam.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_118738075
quote:
Ik vind Mike Dean sowieso niks, maar het lijkt eerder alsof ie plotseling kramp krijgt of zo... haha. Toch grappig ;)
all your heroes are whores
pi_118744024
Hoi mensen.

Ben nieuw hier. En een groot Arsenal fan. :)
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:37:32 #282
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118744364
Hoi Lunice.

asl?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_118744741
22
m
nijmegen :)
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:08:35 #284
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118747273
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:47 schreef Lunice het volgende:
22
m
nijmegen :)
WOW IK 24MNIJMEGEN
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:29:38 #285
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118747873
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoi Lunice.

asl?
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:47 schreef Lunice het volgende:
22
m
nijmegen :)
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

WOW IK 24MNIJMEGEN
Dat wordt neuken, dat zie ik nu al....
pi_118747944
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:29 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat wordt neuken, dat zie ik nu al....
Is TostiTomaatKaas niet gewoon een man :P ?

Ook er vanuit gegaan dat die gewoon hetero is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Maraten op 02-11-2012 17:44:24 ]
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:27:08 #287
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118749226
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:32 schreef Maraten het volgende:

[..]

Is TostiTomaatKaas niet gewoon een man :P ?

Ook er vanuit gegaan dat die gewoon hetero is.
Ja 24 m nijmegen staat er daarom ook ;) En inderdaad, hetero.

was maar grapje hoor jongens....
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:30:31 #288
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118749318
Dus geen nieuwe Arsenal fans binnenkort? ;(
pi_118749530
Even gekeken, en op Unibet krijg je maar liefst 5x je inleg als je op Arsenal bied. Heerst weinig vertrouwen dus...

Maar fuck it, het gaat morgen helemaal goed komen.
Voorspel 2-3 arsenal.

Nu maar hopen dat die droom ook werkelijkheid wordt
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:46:05 #290
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118749795
Als Wenger een fatsoenlijk team opstelt moet 1-1 etc. nog wel lukken. Dan bedoel ik dat in ieder geval Walcott eens mag beginnen in de basis.
pi_118753791
Ik hoop ook Walcott. Aaargh!
all your heroes are whores
pi_118754076
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Als Wenger een fatsoenlijk team opstelt moet 1-1 etc. nog wel lukken. Dan bedoel ik dat in ieder geval Walcott eens mag beginnen in de basis.
1-1 zie ik niet gebeuren. Van beide teams zijn de verdediging toch wel de zwakste plek. Ben wel bang voor een nederlaag.
Waarschijnlijk zal gewoon Ramsey spelen op de flanken. Walcott heeft 120 min in zijn benen na Reading he.
pi_118761765
Wanneer gaat die Walcott z'n contract verlengen joh.

Je weet gewoon dat het bestuur hem gaat verkopen in januari. :(
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:45:37 #294
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118761845
Ik vind dat Walcott tenminste nog toont echt te willen spelen voor de club, dat hij alles wil blijven geven. Gaf hij laatst zelf al aan geloof ik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:51:15 #295
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118762090
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:45 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik vind dat Walcott tenminste nog toont echt te willen spelen voor de club, dat hij alles wil blijven geven. Gaf hij laatst zelf al aan geloof ik.
Hij speelt echt met 100% inzet, zie ook de reactie na zijn doelpunten afgelopen dinsdag en bijvoorbeeld tegen West Ham, en ook na het doelpunt van Cazorla tegen West Ham. Goede prof, en hoop dat hij blijft. Speelt gewoon goed de laatste tijd, als hij speelt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:52:25 #296
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118762132
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Hij speelt echt met 100% inzet, zie ook de reactie na zijn doelpunten afgelopen dinsdag en bijvoorbeeld tegen West Ham, en ook na het doelpunt van Cazorla tegen West Ham. Goede prof, en hoop dat hij blijft. Speelt gewoon goed de laatste tijd, als hij speelt.
En snel hé, en snel.
pi_118762149
Hij wil honderdduizend pond per maand.

Ik denk dat die naar Liverpool gaat.
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:53:37 #298
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118762173
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:52 schreef Lunice het volgende:
Hij wil honderdduizend pond per maand.

Ik denk dat die naar Liverpool gaat.
Serieus? En dat krijgt hij niet?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_118762195
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:52 schreef Lunice het volgende:
Hij wil honderdduizend pond per maand.

Ik denk dat die naar Liverpool gaat.
Liverpool? :') Kansloze stap zeg.
pi_118762202
Nee, gierige bestuur wil maar tot 75 duizend gaan.
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:54:33 #301
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_118762210
100.000 per maand is 25.000 per week, dat lijkt me relatief weinig hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')