Lekker, en het was gezellig hierquote:
Behoorlijkquote:
nee man je moet gewoon een lekker stevig ontbijt nemen dan ben je er zo vanafquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker, en het was gezellig hier
[..]
Behoorlijk
Ik moet iets eten, maar ik heb alleen brood of fruit, ik wil iets droogs... cracker of beschuit
Je had gezelschap?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker, en het was gezellig hier
[..]
Behoorlijk
Ik moet iets eten, maar ik heb alleen brood of fruit, ik wil iets droogs... cracker of beschuit
Stevig ontbijt... op mijn werk? Ik heb alleen boterhammen met pindakaas of chocoladepasta. Als ik dat ruik moet ik al kotsen denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee man je moet gewoon een lekker stevig ontbijt nemen dan ben je er zo vanaf
Een lekker Engels ontbijt met scrambled eggs, witte bonen in tomatensaus en vette worst.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee man je moet gewoon een lekker stevig ontbijt nemen dan ben je er zo vanaf
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Een lekker Engels ontbijt met scrambled eggs, witte bonen in tomatensaus en vette worst.
whehehee ik heb dat wel gedaan toen ik in london wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Een lekker Engels ontbijt met scrambled eggs, witte bonen in tomatensaus en vette worst.
Succes!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
Vanavond ga ik proberen om vroeg naar bed te gaan
Oeh.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je weggaat wel ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera, moet Bogie straks weer in de bench?
Is het ook. Alleen die worst krijg ik 's ochtends niet weg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehee ik heb dat wel gedaan toen ik in london was
verbazingwekkend genoeg was het nog best wel lekker ook
Dank je.quote:
Kaneel, hoe kan ditquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het ook. Alleen die worst krijg ik 's ochtends niet weg.
wheheheehe heb je daar wel vaker last vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het ook. Alleen die worst krijg ik 's ochtends niet weg.
Voorspelbaar. -1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Beiden. Goed eten en veel water drinken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
Wat zeggen jullie: brood of mandarijn?
Brood.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
Wat zeggen jullie: brood of mandarijn?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Beiden. Goed eten en veel water drinken.
*pakt een vaas*quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Brood.
En daarna mandarijn, en blijven drinken.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:04 schreef Fera het volgende:
Mijn dirty mind werkt zo vroeg op de dag nog niet.Dat geloofde ik al niet voordat ik de spoiler lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spreekwoordelijk. We hebben hier geen bloemen in een vaasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, bloemenwater van een paar dagen oud. Dat gaat je maag tof vinden.
Maar het is nog vroeg. Vanavond voel je je echt al beterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lief van jeAls ik me nog zo voel als nu is het geen probleem denk ik
Ik dacht al, is ie nou echt zo dom?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk. We hebben hier geen bloemen in een vaas
Dat is waar. Al voel ik me vanaf 7:45 al beroerd, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik maar 1 glas thee op heb.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het is nog vroeg. Vanavond voel je je echt al beter
welk pakketje?quote:
Mijn favoriete broek van een paar jaar terug die kapot is en ik teruggevonden heb op internetquote:
Wat ze hier allemaal zeggen klopt wel hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is waar. Al voel ik me vanaf 7:45 al beroerd, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik maar 1 glas thee op heb.
aah okee beter danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn favoriete broek van een paar jaar terug die kapot is en ik teruggevonden heb op internetGelijk maar een trui en vest bij gekocht
Haat aan bedrijven met Nederlandse website en waar het uit het buitenland moet komen
Geloof ik ook welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat ze hier allemaal zeggen klopt wel hoorVeel drinken en vooral goed eten, ookal heb je er geen zin in. Jouw maag hersteld het beste als hij wat te verteren heeft.
Maar je had ook chocopasta toch? Dat dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geloof ik ook welmaar de geur van pindakaas staat me nu niet aan.
Klopt, maar daar heb ik ook niet heel erg zin in. Maar ja, ik moet iets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar je had ook chocopasta toch? Dat dan?
Neus dicht en happen. Er moet eten in Kif.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar daar heb ik ook niet heel erg zin in. Maar ja, ik moet iets.
Kifquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neus dicht en happen. Er moet eten in Kif.
Ja, stevig ontbijten gaat lastig als je je verslapen hebt héquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:13 schreef JJH het volgende:
Na een avond doorzakken ontbijt ik altijd stevig, gebakken eieren, spek, sterke koffie.
En drinken, veel drinken. Alcohol onttrekt water aan je lichaam en dat moet aangevuld worden.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neus dicht en happen. Er moet eten in Kif.
Dramaqueen, get your guts together.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar daar heb ik ook niet heel erg zin in. Maar ja, ik moet iets.
Ja, ik ga jou nooit meer anders noemen hoor..quote:
Ben ik ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dramaqueen, get your guts together.
Jij gedraagt je als een verwend wijf...
Ik vind het primaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik ga jou nooit meer anders noemen hoor..
Dan maak ik snel wat wat ik onderweg kan opeten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, stevig ontbijten gaat lastig als je je verslapen hebt hé
Gebakken eieren is ook echt een must dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:13 schreef JJH het volgende:
Na een avond doorzakken ontbijt ik altijd stevig, gebakken eieren, spek, sterke koffie.
En drinken, veel drinken. Alcohol onttrekt water aan je lichaam en dat moet aangevuld worden.
Jepquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
We hadden dus gelijk.. Vince heeft zich verslapen?![]()
Dat is voordeel van een auto/fiets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan maak ik snel wat wat ik onderweg kan opeten.
Of zorg ik dat ik onderweg snel wat scoor.
een uitsmijter dan nog lieverquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gebakken eieren is ook echt een must dan.
Trek me onder die steen vandaan, wil je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vooral bacon. En kaas. Bacon + Kaas = Ware liefde
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vooral bacon. En kaas. Bacon + Kaas = Ware liefde
Je hebt nog nooit bacon en kaas gehad?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ik lust geen ei.
[..]
Trek me onder die steen vandaan, wil je?
Ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gebakken eieren is ook echt een must dan.
Mag ik 'm maken ja? "We told you so!"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep7:45 werd ik wakker
Geen enkele wekker gehoord
[..]
Dat is voordeel van een auto/fiets.
Ben niet zo van de uitsmijters.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gister nog in mn aangeschoten bui aan een vriend gevraagd of hij mijn bacon wilde zijn. Ik ben kaas.
Gister nog in mn aangeschoten bui aan een vriend gevraagd of hij mijn bacon wilde zijn. Ik ben kaas.
Cheesy.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit bacon en kaas gehad?
Ik had nog wel extra veel wekkers gezetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag ik 'm maken ja? "We told you so!"
En toen bleek dat de saus na afloop was werd geleverd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
aah okee dat kan ik vind het wel lekker op zijn tijdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben niet zo van de uitsmijters.
Get your mofo ass over here. Now!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee
[..]![]()
[..]
Ik had nog wel extra veel wekkers gezet
You bloody moronquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee
[..]![]()
[..]
Ik had nog wel extra veel wekkers gezet
Ja dat gaat nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Get your mofo ass over here. Now!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En toen bleek dat de saus na afloop was werd geleverd?
Vanavond les..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat gaat nietVanavond kan ik wel
Jammer weerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanavond les..
Schande dit.
whehheequote:
ooow dat moet ik echt niet te lang horenquote:
Mooi.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid hier, maar ik weet het.
We zijn echt uren bezig geweest hem naar bed te sturen vannachtquote:
Dit is nog maar een korte versiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow dat moet ik echt niet te lang horen
Geloof ik direct.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
We zijn echt uren bezig geweest hem naar bed te sturen vannacht
[..]
Dit is nog maar een korte versie
oef laat me raden er is een 10 uur durende versiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
[..]
Ja, echt te ergquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
[..]
Ik zei dat ik er zin in heb, niet dat ik het ook daadwerkelijk heb.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haal er bacon bij, problem solved
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet me straffen, dit kan zo niet langer.
I knowquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Vince, je was gewoon schijtvervelend vannacht.
Dat lijkt er al op. Jammer dat het niet IRL is.quote:
Ik geloof dat je je straf al gehad hebt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet me straffen, dit kan zo niet langer.
Goed puntquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geloof dat je je straf al gehad hebt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know
[..]
Dat lijkt er al op. Jammer dat het niet IRL is.
10 uur jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
oef laat me raden er is een 10 uur durende versie
ik kwam laatst een 10 uur durende versie van vuvuzelas tegen
Klein kindquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, echt te ergEn een stuk of 5x zeggen "dit is echt mijn laatste"
En dan weer inschenken
[..]
Ik zei dat ik er zin in heb, niet dat ik het ook daadwerkelijk heb.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Vince, je was gewoon schijtvervelend vannacht.
Nu nogquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know
[..]
Met jou ervaart hij niks meer als echt straf ben ik bangquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geloof dat je je straf al gehad hebt.
Ja, Kif.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:33 schreef muhahaha het volgende:
Worden er mensen gestraft hier? *pakt de zweep alvast*.
uhuh zeer leuk als je er mensen mee wilt irriterenquote:
Ditquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, Kif.
Ik ben te lief en te netjes om straf te verdienen..
Onthoudingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
10 uur ja
[..]
Klein kind
[..]
[..]
Nu nog
[..]
Met jou ervaart hij niks meer als echt straf ben ik bang
Niet meer doen ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know
[..]
nee hoor, iedereen kan straf verdienen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, Kif.
Alleen als jij me straft wil ik wel een keer stout doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee hoor, iedereen kan straf verdienen.
Is het raar als ik je niet geloof?quote:
Geen idee. Ik wil niet nog zo'n avond/nacht/ochtend hebbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is het raar als ik je niet geloof?
* DevilsWhore pakt de koffer er vast bij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen als jij me straft wil ik wel een keer stout doen
Dat zegt niet zoveel, dat denk ik ook weleens, maar dan gebeurd het een week later weer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik wil niet nog zo'n avond/nacht/ochtend hebben
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore pakt de koffer er vast bij.![]()
Jij zou er nog wel leuk vanaf komen, Vince niet op het moment.
Hehequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel, dat denk ik ook weleens, maar dan gebeurd het een week later weer.
herkenbaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel, dat denk ik ook weleens, maar dan gebeurd het een week later weer.
Jij krijgt extra billenkoek, zo met de vlakke hand *petspets* tot ze roodgloeiend zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, Kif.
mwoah, dat niet meer hoor. Gaat wel iets verder.quote:
Geloof er niks van.quote:[..]
HeheIk koop gewoon geen drank meer
Hoiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mwoah, dat niet meer hoor. Gaat wel iets verder.
Voorlopig niet.quote:[..]
Geloof er niks van.
Ik mag dat doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij krijgt extra billenkoek, zo met de vlakke hand *petspets* tot ze roodgloeiend zijn
quote:
Ik had ook tot 12 kunnen blijven liggen eigenlijk, maar er deed zich een noodsituatie voorquote:
Daarover gesproken. Zou McDonalds goed voor me zijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn tentamenrooster is bekend. Op zich nog best chill. Ik hoef maar twee dingen echt te 'leren'.Allebei MC.
Niks geen hoi, straf hoort niet leuk te zijn.quote:
Geloof het alsnog niet.quote:[..]
Voorlopig niet.
Nee. Ik zou niet te vet eten als ik jou was.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Zou McDonalds goed voor me zijn?
Je mag het in ontvangst nemen jaquote:
Beterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn tentamenrooster is bekend. Op zich nog best chill. Ik hoef maar twee dingen echt te 'leren'.Allebei MC.
Dat kan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks geen hoi, straf hoort niet leuk te zijn.
[..]
Geloof het alsnog niet.
Jammer, ik kreeg er zin in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik zou niet te vet eten als ik jou was.
Ik mag nu nog chillen, straks heel veel doen voor school.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had ook tot 12 kunnen blijven liggen eigenlijk, maar er deed zich een noodsituatie voor
Als je echt wil kan ik je moeilijk tegenhouden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan.
[..]
Jammer, ik kreeg er zin in.
Moggequote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:50 schreef Fera het volgende:
Dan kijk ik naar foto's van ex met zijn vriendin op het strand (ja, facebook hè.) en dan denk ik aan de ene kant: "Oké, dat ligt er dik bovenop", maar aan de andere kant: "Wat een leuke meid, ik zou haar ook daten".
Grapjasquote:
Straks werken van half 2 tot half 11..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik mag nu nog chillen, straks heel veel doen voor school.
Nou ja als het niet verstandig is kan ik het beter niet doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je echt wil kan ik je moeilijk tegenhouden.
Dan heeft je ex het beter gedaan dan de mijne. Als ik mijn ex en haar nieuwe vriend zie kan ik alleen maar face-palmenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:50 schreef Fera het volgende:
Dan kijk ik naar foto's van ex met zijn vriendin op het strand (ja, facebook hè.) en dan denk ik aan de ene kant: "Oké, dat ligt er dik bovenop", maar aan de andere kant: "Wat een leuke meid, ik zou haar ook daten".
Vet eten maakt niet zoveel uit. Sterker nog, dat vind je maag wel chill.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik zou niet te vet eten als ik jou was.
ik van half 1 tot half 5quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Straks werken van half 2 tot half 11..
Ik reageer er in ieder geval niet erg goed op, vooral niet als ik me zo beroerd zou voelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja als het niet verstandig is kan ik het beter niet doen.
Maar ze moest jou overtreffen, dat is gewoon moeilijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heeft je ex het beter gedaan dan de mijne. Als ik mijn ex en haar nieuwe vriend zie kan ik alleen maar face-palmen(hij is niet zo knap).
Ik hou van je. McDonalds halen zoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vet eten maakt niet zoveel uit. Sterker nog, dat vind je maag wel chill.
Hmm ja verschilt natuurlijk ook van persoon tot persoonquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik reageer er in ieder geval niet erg goed op, vooral niet als ik me zo beroerd zou voelen.Anders kun je ook een wrap nemen.
Die nieuwe met bacon lijkt me wel lekker.
Ow stop it youquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ze moest jou overtreffen, dat is gewoon moeilijk.
Mijn darmen echter niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vet eten maakt niet zoveel uit. Sterker nog, dat vind je maag wel chill.
En je denkt dat ik rustig meewerk?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wil je nog een keer over de knie?
Op zich is het wel leuk als je ex een lelijkerd aan de haak slaat.quote:
gewoon zometeen de middagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Half 5 vanavond of half 5 morgenvroeg?
Ik denk dat je heftig zal tegenstribbelen waardoor we allebei gaan hijgen en dan uiteindelijk ga je toch over de kniequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En je denkt dat ik rustig meewerk?
En dan blijkt hij tonnen per maand te verdienen. Belangrijk joh, dat uiterlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heeft je ex het beter gedaan dan de mijne. Als ik mijn ex en haar nieuwe vriend zie kan ik alleen maar face-palmen(hij is niet zo knap).
dat weiger ik te gelovenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich is het wel leuk als je ex een lelijkerd aan de haak slaat.Maar ik ben volgens mij de minst knappe die hij tot nu toe heeft gehad.
Achja.
Welnee, je bent een leuke griet en hij is een sukkel dat hij je heeft laten gaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich is het wel leuk als je ex een lelijkerd aan de haak slaat.Maar ik ben volgens mij de minst knappe die hij tot nu toe heeft gehad.
Achja.
Ga toch weg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou van je. McDonalds halen zo
[..]
Hmm ja verschilt natuurlijk ook van persoon tot persoon
niet zo hard zijn voor jezelf, je bent een leuke dame hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Achja.
Nee, ook niet. Anders had ik het wel begrepenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan blijkt hij tonnen per maand te verdienen. Belangrijk joh, dat uiterlijk.
Dan is hij wellicht ontzettend lief, behulpzaam of hij is knettergoed in bedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Anders had ik het wel begrepen
Toch is het zo. Ik heb zijn ex en huidige vriendin gezien. Ik vind ze knapper.quote:
Ik ben zelf gegaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee, je bent een leuke griet en hij is een sukkel dat hij je heeft laten gaan
Ik ben realistisch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
niet zo hard zijn voor jezelf, je bent een leuke dame hoor
Darmen houden sowieso niet van alcohol en daardoor niet van eten (op vezelrijk voedsel na) de volgende dag.quote:
Nee, maar de mijne kunnen heel slecht tegen teveel vet. Niet dat ik er altijd naar luister.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Darmen houden sowieso niet van alcohol en daardoor niet van eten (op vezelrijk voedsel na) de volgende dag.
Ik denk dat ik jou eerder heb liggen dan jij mij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat je heftig zal tegenstribbelen waardoor we allebei gaan hijgen en dan uiteindelijk ga je toch over de knie
Ohaiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, 3g hield er even mee op. Maar ik ben er weer!
Ik zou betalen dit te zien gebeuren..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou eerder heb liggen dan jij mij.
Ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bak popcorn erbij, hoppaaaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou betalen dit te zien gebeuren..
dikke rugby tackelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Welcome backquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, 3g hield er even mee op. Maar ik ben er weer!
Jij gaat zo naar de Mc? Haal de Big Tasty met Bacon.quote:
Dat betekent niet dat het bij iedereen zo isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar de mijne kunnen heel slecht tegen teveel vet. Niet dat ik er altijd naar luister.
Jij met je baconquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij gaat zo naar de Mc? Haal de Big Tasty met Bacon.
Dat zou goed kunnenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is hij wellicht ontzettend lief, behulpzaam of hij is knettergoed in bed.
Of alle drie.
Ik ben niet zo van het rund?vlees bij de Mcquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen lifttackles werken goed op korte afstand.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het rund?vlees bij de McMaar ik zal het uitproberen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:
Het vertrouwenquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja maar baconquote:
Ba-zenburger.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe gek, vraag er kaas en bacon bijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
McChicken vind ik lekkerder, tot nu toe
Weet ik wel, maar ik raad iemand liever gezond eten aan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat het bij iedereen zo is
Ik haal er 10 voor je, als je hier komt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dafuqquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ba-zenburger.
Beter hebben ze daar niet.
Ik had trouwens gister zo'n bosvruchtenshake gehaald, en ik was volgens mijj een van de eerste klanten van een nieuwe medewerker, hij moest verdorie nog de muntjes omdraaien om te zien of het tien of twintig cent was.
Mehquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe gek, vraag er kaas en bacon bij
Maar wat is er mis met ons rundvlees?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
McChicken vind ik lekkerder, tot nu toe
oow ja das ook wel weer zoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen lifttackles werken goed op korte afstand.
Ik snap het wel hoor, ik lust ook graag bacon, maar met kaas nog niet geprobeerd..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja maar bacon
En kaas
Bacon en kaas
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DafuqDan betaald hijzelf zeker altijd met pin?
[..]
Meh
Ik zeg niet dat er iets mis mee is, maar ik vind de McChicken lekkerderquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met ons rundvlees?
Anyways, anders de nieuwe mcwrap. Zit ook kaas en bacon op en is met kip.
Is ook, maar na een avondje doorzakken is vet wel heel lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar ik raad iemand liever gezond eten aan.
met bacon!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er iets mis mee is, maar ik vind de McChicken lekkerder
Ik ga gewoon de Big Tasty nemen
Big Tastyyyyyquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:03 schreef JJH het volgende:
[..]
met bacon!
Ik zit gewoon trek in Mc te krijgen nu.
Goeie smaak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allereerst dat het eruit ziet als gefrituurd kartonquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met ons rundvlees?
Anyways, anders de nieuwe mcwrap. Zit ook kaas en bacon op en is met kip.
Ik kom vanavond toch langs dat brugrestaurant ding richting schipholquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:03 schreef JJH het volgende:
[..]
met bacon!
Ik zit gewoon trek in Mc te krijgen nu.
Op aanraden van jouquote:
hehequote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allereerst dat het eruit ziet als gefrituurd karton.
Miepend.. je doet t zelf.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uiteraard
Hehe, ik ookHopelijk voel ik me daarna wat beter
Sorryquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Door jullie krijg ik zin in de McD.
Weet ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Miepend.. je doet t zelf.
S'avonds een grote vent de volgende dag een grote vent
Vooral vóór je gaat slapen. Met je dronken kop langs de muur of langs eem shoarmazaakquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is ook, maar na een avondje doorzakken is vet wel heel lekker
Ik ook, samen gaan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Door jullie krijg ik zin in de McD.
Daar zit toch ook een BK?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kom vanavond toch langs dat brugrestaurant ding richting schiphol
Ik ga niet hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
Iedereen aan de McDonalds hierGeen dank
Nee, hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
Iedereen aan de McDonalds hierGeen dank
Inderdaad, en dan een grote kapsalon nemen omdat je honger hebt, en dan na 3 happen vol zittenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral vóór je gaat slapen. Met je dronken kop langs de muur of langs eem shoarmazaak
Oh wacht, dat is een BK ja.. kut.. KFC en BK.. Geen Mac..quote:
Kaas en bacon-verslaafdequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik niet hoor. Als ik zo thuis kom maak ik mezelf een tosti. Jawel, met kaas en... Bacon!
Doe je een emmertje kip.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh wacht, dat is een BK ja.. kut.. KFC en BK.. Geen Mac..
Is goed. Waar?quote:
kfc godverdommequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh wacht, dat is een BK ja.. kut.. KFC en BK.. Geen Mac..
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is gewoon een smaakorgasme.
Een tosti met kaas en bacon? Dat klinkt aangenaam.. met of zonder ham?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is gewoon een smaakorgasme.
Leugens, de Ijsbeer in Den Bosch heeft overheerlijke patatten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:08 schreef Samzz het volgende:
De patat is nergens zo lekker als bij De Muur in Enschede.
Naar Steenwijk ben ik anderhalf uur onderweg ofzoquote:
Fixed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:08 schreef Samzz het volgende:
De patat is nergens zo lekker als bij De Muur in Enschede als je dronken bent.
Ik moet naar Amersfoort of Hengelo..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kfc godverdommedichtstbijzijnde is groningen
Ik heb er hier een stuk of 4 ofzo, maarja, Rotterdam hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kfc godverdommedichtstbijzijnde is groningen
Bacon is ham, maar dan anders. Dus zonder ham, maar ook weer met want bacon.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een tosti met kaas en bacon? Dat klinkt aangenaam.. met of zonder ham?
Ik een half uur.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Naar Steenwijk ben ik anderhalf uur onderweg ofzo
IJsbeer. Is die IJ zo moeilijk, jij bent al de zoveelste vandaagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leugens, de Ijsbeer in Den Bosch heeft overheerlijke patatten.
dat is dichterbij dan grunn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet naar Amersfoort of Hengelo..
Ik ben een paar weken geleden voor het eerst geweest, ik vond het niet echt wereldschokkend ofzo.![]()
Bacon is spek.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bacon is ham, maar dan anders. Dus zonder ham, maar ook weer met want bacon.
KFC in A'foort gaat weg. Faillissement.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet naar Amersfoort of Hengelo..
Ik ben een paar weken geleden voor het eerst geweest, ik vond het niet echt wereldschokkend ofzo.![]()
Amersfoort en Hengelo allebei ongeveer drie kwartier. Grunn is een uur voor mij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat is dichterbij dan grunn.
het is verdomd lekker ja.
Van varken. Net als ham.quote:
dat is een uur.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik een half uur.
Heerenveen? Dat is drie kwartier.
Schurkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:11 schreef MeneerLogica het volgende:
Hoi allemaal, was jullie helemaal vergetendrukke dagen
O oke.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
KFC in A'foort gaat weg. Faillissement.
Als ik van de week weer normale tijden heb ga ik eens bacon halen, en kaas, want die is op.. En dan een tosti er mee makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bacon is ham, maar dan anders. Dus zonder ham, maar ook weer met want bacon.
Ah zo. Het komt wel van het varken, ja. Rug, lendenen en buik, om precies te zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van varken. Net als ham.
Op die manier bedoel ik dat
Groningen is met de auto iets meer dan een uur. Maar ik zit vast aan het ov dus anderhalf uur.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Amersfoort en Hengelo allebei ongeveer drie kwartier. Grunn is een uur voor mij.
Als ik het goed begrepen heb verdwijnd KFC uit heel NL, op den duur.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:12 schreef JJH het volgende:
[..]
O oke.
Het was er wel redelijk druk toen we er waren.
OV hequote:
waaroooommmm?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb verdwijnd KFC uit heel NL, op den duur.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en dan met curry op je bordquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik van de week weer normale tijden heb ga ik eens bacon halen, en kaas, want die is op.. En dan een tosti er mee maken
Jij woont echt onhandig ver weg dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Groningen is met de auto iets meer dan een uur. Maar ik zit vast aan het ov dus anderhalf uur.
Alweer zoiets wat ik nooit gehad hebquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en dan met curry op je bord
Ja?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Valt mee, hoorquote:
Ik weet welk dorp.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omgeving Snits..Als ik het goed onthouden heb..
Subwayquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja?
Dus dan blijven alleen BK en Mc over als grote fastfoodketens...
Nee, sorry, je bent leuk en kan me veel wijsmaken, maar op mijn bordje komt géén curry..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en dan met curry op je bord
Hij weet waar ik woon he.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omgeving Snits..Als ik het goed onthouden heb..
Dat meen je niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alweer zoiets wat ik nooit gehad heb
Ben jij wel Nederlanderquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alweer zoiets wat ik nooit gehad heb
True. Dat had Knetter ook. Je weet niet beter op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Valt mee, hoorben het wel gewend.
kutzooi.quote:
stad!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet welk dorp.
Maar het ligt gewoon vrij onhandig dan.
Ketchup dan? Ook lekker met een kaas-bacon tosti.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, sorry, je bent leuk en kan me veel wijsmaken, maar op mijn bordje komt géén curry..
Jij moet eens met knetter praten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel. Ik at nooit iets wat er rood uit zag, behalve aardbeien
Herkenbaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel. Ik at nooit iets wat er rood uit zag, behalve aardbeien
Niettesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:16 schreef JJH het volgende:
[..]
True. Dat had Knetter ook. Je weet niet beter op een gegeven moment.
Ik stap hier 5 minuten verderop in een intercity naar overal in Nederland.
Ik weet wel beyer hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:16 schreef JJH het volgende:
[..]
True. Dat had Knetter ook. Je weet niet beter op een gegeven moment.
Ik stap hier 5 minuten verderop in een intercity naar overal in Nederland.
subway is ook geen fastfood anders is de hema rookworst op een broodje ook vastfood..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje jammerlijk overkomen.
Die hier in de stad ook, het is er nooit druk.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ketchup dan? Ook lekker met een kaas-bacon tosti.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Herkenbaar
Nogsteeds geen tomaat enzo, en geen bieten..
Oh, echt? Ik ging regelmatig naar die in Arnhem, was altijd druk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje jammerlijk overkomen.
Die hier in de stad ook, het is er nooit druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |