Lekker, en het was gezellig hierquote:
Behoorlijkquote:
nee man je moet gewoon een lekker stevig ontbijt nemen dan ben je er zo vanafquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker, en het was gezellig hier
[..]
Behoorlijk
Ik moet iets eten, maar ik heb alleen brood of fruit, ik wil iets droogs... cracker of beschuit
Je had gezelschap?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker, en het was gezellig hier
[..]
Behoorlijk
Ik moet iets eten, maar ik heb alleen brood of fruit, ik wil iets droogs... cracker of beschuit
Stevig ontbijt... op mijn werk? Ik heb alleen boterhammen met pindakaas of chocoladepasta. Als ik dat ruik moet ik al kotsen denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee man je moet gewoon een lekker stevig ontbijt nemen dan ben je er zo vanaf
Een lekker Engels ontbijt met scrambled eggs, witte bonen in tomatensaus en vette worst.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee man je moet gewoon een lekker stevig ontbijt nemen dan ben je er zo vanaf
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Een lekker Engels ontbijt met scrambled eggs, witte bonen in tomatensaus en vette worst.
whehehee ik heb dat wel gedaan toen ik in london wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Een lekker Engels ontbijt met scrambled eggs, witte bonen in tomatensaus en vette worst.
Succes!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
Vanavond ga ik proberen om vroeg naar bed te gaan
Oeh.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je weggaat wel ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera, moet Bogie straks weer in de bench?
Is het ook. Alleen die worst krijg ik 's ochtends niet weg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehee ik heb dat wel gedaan toen ik in london was
verbazingwekkend genoeg was het nog best wel lekker ook
Dank je.quote:
Kaneel, hoe kan ditquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het ook. Alleen die worst krijg ik 's ochtends niet weg.
wheheheehe heb je daar wel vaker last vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het ook. Alleen die worst krijg ik 's ochtends niet weg.
Voorspelbaar. -1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Beiden. Goed eten en veel water drinken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
Wat zeggen jullie: brood of mandarijn?
Brood.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
Wat zeggen jullie: brood of mandarijn?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Beiden. Goed eten en veel water drinken.
*pakt een vaas*quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Brood.
En daarna mandarijn, en blijven drinken.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:04 schreef Fera het volgende:
Mijn dirty mind werkt zo vroeg op de dag nog niet.Dat geloofde ik al niet voordat ik de spoiler lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spreekwoordelijk. We hebben hier geen bloemen in een vaasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, bloemenwater van een paar dagen oud. Dat gaat je maag tof vinden.
Maar het is nog vroeg. Vanavond voel je je echt al beterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lief van jeAls ik me nog zo voel als nu is het geen probleem denk ik
Ik dacht al, is ie nou echt zo dom?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk. We hebben hier geen bloemen in een vaas
Dat is waar. Al voel ik me vanaf 7:45 al beroerd, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik maar 1 glas thee op heb.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het is nog vroeg. Vanavond voel je je echt al beter
welk pakketje?quote:
Mijn favoriete broek van een paar jaar terug die kapot is en ik teruggevonden heb op internetquote:
Wat ze hier allemaal zeggen klopt wel hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is waar. Al voel ik me vanaf 7:45 al beroerd, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik maar 1 glas thee op heb.
aah okee beter danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn favoriete broek van een paar jaar terug die kapot is en ik teruggevonden heb op internetGelijk maar een trui en vest bij gekocht
Haat aan bedrijven met Nederlandse website en waar het uit het buitenland moet komen
Geloof ik ook welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat ze hier allemaal zeggen klopt wel hoorVeel drinken en vooral goed eten, ookal heb je er geen zin in. Jouw maag hersteld het beste als hij wat te verteren heeft.
Maar je had ook chocopasta toch? Dat dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geloof ik ook welmaar de geur van pindakaas staat me nu niet aan.
Klopt, maar daar heb ik ook niet heel erg zin in. Maar ja, ik moet iets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar je had ook chocopasta toch? Dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |