quote:
Op zondag 4 november 2012 03:11 schreef sp3c het volgende:
paddy...quote:Op zondag 4 november 2012 04:12 schreef Loedertje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 4 november 2012 03:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar zul je het met Paddy over moeten hebben
Het eten was geweldig..meen het, heb er foto's van (zelfs van de kaart)quote:Op donderdag 1 november 2012 22:10 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Als ik ooit in het ziekenhuis kom te liggen verwacht ik met mijn toekomstige zorgpremie elke dag een champagne-ontbijt, wagyu steaks en een thaise massage.
kloon ...quote:
quote:
wat stond daar?quote:
Dat kan Chastity beterquote:Op donderdag 15 november 2012 20:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dit stond er:
le.,euke..n to.,.pi,.c
Snakey wil de dames graag beschermen, goede eigenschap maar het hoeft hier niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja, maargoed de mods waarderen het niet
Blijkbaar is internetten in het ziekenhuis duur. Waarschijnlijk omdat er geïnternet moet worden via het malafide bedrijf patiënt-line.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:12 schreef Studeur het volgende:
wat een vaagheid in dit topic, ik wordt er zelf vaag van
die posts van ts bedoel ik meer, snap er niet veel vanquote:Op donderdag 15 november 2012 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Blijkbaar is internetten in het ziekenhuis duur. Waarschijnlijk omdat er geïnternet moet worden via het malafide bedrijf patiënt-line.
Ik zou het niet weten, ik las alleen de TT.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
die posts van ts bedoel ik meer, snap er niet veel van
ja die zijn absurd duur hequote:Op donderdag 15 november 2012 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Blijkbaar is internetten in het ziekenhuis duur. Waarschijnlijk omdat er geïnternet moet worden via het malafide bedrijf patiënt-line.
Dat is ook mijn ervaring. Internet was gratis op je iPad/Gsm/laptop enz. maar als je via dat tv/internet scherm bij je bed wilde internetten moest je ook nog flink wat dukaten neerleggen.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:02 schreef gomi het volgende:
[..]
ja die zijn absurd duur he
ik lag tijdje terug ook in t ziekenhuis, tv enzo was aso duur, maar internet was gratis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |