Terechte terechtequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik leer. En ik kijk het Amerikaanse verkiezingsdebat
quote:
quote:
Hoe is het ?quote:
Alleen gisteren maar?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vinniie, gefeliciteerd. Gisteren was jij de FOK!ker met het minste leven
Vrij goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het ?
[..]
Alleen gisteren maar?
Dagcijfers hier: Dagcijfers #225 Geen SCquote:
Ah jij ook al.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik leer. En ik kijk het Amerikaanse verkiezingsdebat
Dat heb je nu denk ik zo'n 40 keer gezegdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrij aangeschoten tot dronkenOver 3 uur gaat te wekker
Waarom nog niet slapen en waarom aangeschoten tot dronken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zou erover ophoudenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dan weet je dat het heel erg waar isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heb je nu denk ik zo'n 40 keer gezegd
Ja hoi, ik beantwoord haar vraagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heb je nu denk ik zo'n 40 keer gezegd
Omdat niet moe, omdat zin in drank. Even het laatste opdrinken en dan ga ik toch nog even maffenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom nog niet slapen en waarom aangeschoten tot dronken?
Jij valt wel op die neppe tint van Romney, of nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:10 schreef Flippiee het volgende:
Debat aangezet, misschien val ik nu in slaap![]()
![]()
Ik weet niet wat het is, maar ik heb opeens een enorme interesse voor politiek, of beter gezegd voor verkiezingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je weet het hè, als er ergens politiek zijn kun je veilig gokken dat het mij interesseert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |