Terechte terechtequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik leer. En ik kijk het Amerikaanse verkiezingsdebat
quote:
quote:
Hoe is het ?quote:
Alleen gisteren maar?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vinniie, gefeliciteerd. Gisteren was jij de FOK!ker met het minste leven
Vrij goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het ?
[..]
Alleen gisteren maar?
Dagcijfers hier: Dagcijfers #225 Geen SCquote:
Ah jij ook al.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik leer. En ik kijk het Amerikaanse verkiezingsdebat
Dat heb je nu denk ik zo'n 40 keer gezegdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrij aangeschoten tot dronkenOver 3 uur gaat te wekker
Waarom nog niet slapen en waarom aangeschoten tot dronken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zou erover ophoudenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dan weet je dat het heel erg waar isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heb je nu denk ik zo'n 40 keer gezegd
Ja hoi, ik beantwoord haar vraagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heb je nu denk ik zo'n 40 keer gezegd
Omdat niet moe, omdat zin in drank. Even het laatste opdrinken en dan ga ik toch nog even maffenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom nog niet slapen en waarom aangeschoten tot dronken?
Jij valt wel op die neppe tint van Romney, of nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:10 schreef Flippiee het volgende:
Debat aangezet, misschien val ik nu in slaap![]()
![]()
Ik weet niet wat het is, maar ik heb opeens een enorme interesse voor politiek, of beter gezegd voor verkiezingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je weet het hè, als er ergens politiek zijn kun je veilig gokken dat het mij interesseert
Dus als ik maar lang genoeg zeg dat ik sexy ben dan is het zoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dan weet je dat het heel erg waar is
Nee, dan ben je arrogantquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Dus als ik maar lang genoeg zeg dat ik sexy ben dan is het zo?
Jij bent sowieso sexyquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Hmmm dan is drank wel fijn ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoi, ik beantwoord haar vraag
[..]
Omdat niet moe, omdat zin in drank. Even het laatste opdrinken en dan ga ik toch nog even maffen
Het staat hem wel, maar als ik Amerikaanse was ging ik voor Obama.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij valt wel op die neppe tint van Romney, of niet
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vince, ga nou pitten man, idioot, zo ga je echt niet op de motor naar je werk hoor
Nog 2 slokken, dan ga ik echtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vince, ga nou pitten man, idioot, zo ga je echt niet op de motor naar je werk hoor
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Eén keer was al genoeg blijkbaarquote:
Ja, nog even het laatste opmaken en dan ga ik echtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmmm dan is drank wel fijn ja.
[..]
Het staat hem wel, maar als ik Amerikaanse was ging ik voor Obama.
Zo snel als een konijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Eén keer was al genoeg blijkbaar
Zuip zequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, nog even het laatste opmaken en dan ga ik echt
Al wel langer dan een uurquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zegt al een uur te gaan slapen
Volgens mij nog langer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zegt al een uur te gaan slapen
Hoeveel gaat er in die glazen van jouquote:
Qua slapen niet echtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:13 schreef Flippiee het volgende:
Vinniiee is een man van zijn woord dus
Geeeeeeeeeeen ideequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoeveel gaat er in die glazen van jou!?
Mensen die meer dan twee centimeter whiskey inschenken.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet ik GND of Knetter erbij halen soms?
Ik was sarcastischquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Qua slapen niet echt
[..]
Geeeeeeeeeeen idee
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoeveel gaat er in die glazen van jou!?
Mensen die meer dan twee centimeter whiskey inschenken.
Ooww.. backfire..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Daar wil ik wel het bed mee induiken ja
Blijkbaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Eén keer was al genoeg blijkbaar
Oh, excuse mequote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo hoort hier geen whiskey in?
Kwart voor 8. Meer dan 3 kwart fles whiskeyquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:14 schreef Tchock het volgende:
Maar eh, Vin, je gaat echt over drie uur op een motor zitten? Hoe veel heb je op?
quote:
Lola op je af sturen werkt ook averechts.. fuck..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, excuse me
[..]
[..]
Kwart voor 8.
[..]
Ja dat denk ik wel jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lola op je af sturen werkt ook averechts.. fuck..
Dat gaat 'm nu niet worden neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En dat wordt dan de drummer van de SEX SC band he
Die gozer kan straks geen stokje meer op de juiste tom slaan
Die is sowieso te druk bezig met het neuken en/of hosselen van groupies.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En dat wordt dan de drummer van de SEX SC band he
Die gozer kan straks geen stokje meer op de juiste tom slaan
Running out of options here... JJH dan maar..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel ja
[..]
Dat gaat 'm nu niet worden nee
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Die is sowieso te druk bezig met het neuken en/of hosselen van groupies.
JJH, hell noquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Running out of options here... JJH dan maar..
Dan weten we zeker dat je gaat slapen.. Als we Tijn sturen dan lig je wakker van angst..quote:
Of tong80quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Running out of options here... JJH dan maar..
Onverantwoordelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:15 schreef Vinniiee het volgende:
Kwart voor 8. Meer dan 3 kwart fles whiskey
Il ga stuk van het lachenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan weten we zeker dat je gaat slapen.. Als we Tijn sturen dan lig je wakker van angst..
Dit.quote:
Vormen wij het gitaarduoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:19 schreef Raene het volgende:
komt er een SEXsc band? Ik doe gitaar en zang.. ik kan zo sexy grunten jonge..
Misschien, ik ben al vanaf 10 uur bezig hé. Maar ik ben op tijd wakker voor de bus, dus als ik me te beroerd voel pak ik gewoon de busquote:
Godverdomme, fucking bazin dat je bentquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:19 schreef Raene het volgende:
Dat had mijn reactie kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Godverdomme, fucking bazin dat je bent
Driekwart fles? Dat is ongeveer 15 standaardglazen, en een glas kost ongeveer een uur om af te breken. Wat dus wil zeggen dat als je nu stopt, je met 10 glazen whisky op je motor stapt morgen. Ruim vijf keer de toegestane norm, goed bezig!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kwart voor 8. Meer dan 3 kwart fles whiskey
Dat was het ongeveerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat had mijn reactie kunnen zijn.
Gewoon sowieso de bus pakken maat.. Voor onsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien, ik ben al vanaf 10 uur bezig hé. Maar ik ben op tijd wakker voor de bus, dus als ik me te beroerd voel pak ik gewoon de bus
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Driekwart fles? Dat is ongeveer 15 standaardglazen, en een glas kost ongeveer een uur om af te breken. Wat dus wil zeggen dat als je nu stopt, je met 10 glazen whisky op je motor stapt morgen. Ruim vijf keer de toegestane norm, goed bezig!
Ik pak de busquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon sowieso de bus pakken maat.. Voor ons
Deze man spreekt waarheden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Driekwart fles? Dat is ongeveer 15 standaardglazen, en een glas kost ongeveer een uur om af te breken. Wat dus wil zeggen dat als je nu stopt, je met 10 glazen whisky op je motor stapt morgen. Ruim vijf keer de toegestane norm, goed bezig!
edit: oh, vanaf tien uur bezig. Dan kom je op een glas of vier morgen.
Godverdomme, doe die pc uit, trek je nog even goed af en ga slapen gek.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo verstandig ben ik dan ook wel weer
Dan is er ook weinig mis met whisky wegtikken, als je er maar verstandig mee omgaat. Dus: proostquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo verstandig ben ik dan ook wel weer
Jaja, nog 1 slokquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Godverdomme, doe die pc uit, trek je nog even goed af en ga slapen gek.
Hehequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is er ook weinig mis met whisky wegtikken, als je er maar verstandig mee omgaat. Dus: proost
Dat is best wel episch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:19 schreef Raene het volgende:
Rondje op mijn kosten, als ik jullie ziequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weddenschapje sluiten dat Vin zich morgen verslaapt en/of zwaar kut voelt?
Ik zou hem de eerste dag dat ik vroeg op moet stukgooienquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zet dieHij blijft piepen tot je alle stukjes hebt teruggevonden en goed er in hebt gelegd.
Komt goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben je moeder niet, je zoekt het maar uit!
Ik ook denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik zou hem de eerste dag dat ik vroeg op moet stukgooien
3FM luisteraar, ik merk het alweerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:24 schreef Raene het volgende:
Oeh zal ik je wakker bellen.. Ik heb een hele geile goedemorgen volgens de radio
.
Die gaat zich zo epic verslapenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weddenschapje sluiten dat Vin zich morgen verslaapt en/of zwaar kut voelt?
Jij gaat vrijwillig om 7 uur je bed uit om hem wakker te bellen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:24 schreef Raene het volgende:
Oeh zal ik je wakker bellen.. Ik heb een hele geile goedemorgen volgens de radio
.
Nee ik wou even patsen met het feit dat ik op de radio ben geweestquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij gaat vrijwillig om 7 uur je bed uit om hem wakker te bellen?
Grote kans dat ik de bus niet haal neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die gaat zich zo epic verslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |