Groot gelijk heb jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee daarom doe ik het ook nietGa geen 50,- uitgeven aan eits waar ik niks aan heb.
Want jij bent al heul oud?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik moet m'n pedo-pas nog eerst laten verlengen.
Oh ik zal het proberen kroegbaars.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil te gevatte teksten verzinnen.
Gewoon subtiel vragen om te neuken
Subtiel ja!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik zal het proberen kroegbaars.
YO RAENE HEB JE OOK NOG EEN GAATJE VOOR ME VRIJ?
Zo goed Roy?
Dat lijkt erop jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo goed Roy?
Ben ook gestop met kleren kopen waarover ik twijfel, wnat die draag ik toch nooitquote:
Normaal een bus met 3 treden, nu eentje met 4, auwquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:51 schreef Vinniiee het volgende: [..] Duuuuuuuude
[..] Dan wel
Op hun billen, verder niet.
Niet al te slim neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben ook gestop met kleren kopen waarover ik twijfel, wnat die draag ik toch nooit
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Normaal een bus met 3 treden, nu eentje met 4, auw
Alsjeblieft, poepie.quote:
Vond ik ook.quote:
Ah mooi ik maak stappen.quote:
Ja, maar je bent te laat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo goed Roy?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar je bent te laat.
Vin was je al voor.
Maar leer van je fouten
Klopt, maar vrouwen hebben daar nog wel een handje van hequote:
Niet nodig, dat regel ik welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heeft Raene zich al voorgesteld en alles inmiddels dan?
Ik strijd door tot het bittere eind.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar je bent te laat.
Vin was je al voor.
Maar leer van je fouten
Ik ken hetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar vrouwen hebben daar nog wel een handje van he
* DevilsWhore kruipt bij gitaarman op schootquote:
That's the spiritquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik strijd door tot het bittere eind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Jij hebt er ook last van?quote:
6 jaar verschil, zoveel is dat nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
Ik lees zoveel topics in R&P met tienermeisjes met gasten van 25+...
Ik sta achter je broederquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik strijd door tot het bittere eind.
Dank je broeder.quote:
* -_Guitarist_- pakt het grote, gevaarlijke, mooie en vooral bevredigende...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore kruipt bij gitaarman op schoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
That's the spiritEr is een punt dat je het gewoon moet opgeven ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat kan je wel zeggen allemaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
6 jaar verschil, zoveel is dat nou ook weer niet.
Jup, hoe pijnlijk het ook kan zijn somsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is een punt dat je het gewoon moet opgeven ja.
Alang.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heeft Raene zich al voorgesteld en alles inmiddels dan?
I know that feel, I know it.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, hoe pijnlijk het ook kan zijn soms![]()
Ik weet in ieder geval dat ze een excellente smaak heeft qua series.quote:
Ach, tijdje terug had ik nog een meisje van bijna 16 achter me aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen allemaal.
Maar andersom is het echt de uitzondering, en dat hele verhaaltje over psychologisch ouder zijn is dikke onzin.
Maargoed, dat is niet mijn punt.
Het punt is meer dat het altijd 6 jaar verschil is in die topics die geopend worden, in het echt zijn de meeste relaties echt niet met 6 jaar verschil ertussen...
Kaart maar aan dat die relaties ongezond zijn, dat is meer wat ik wil zeggen.
En ze zuipt Whiskyquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat ze een excellente smaak heeft qua series.
Mijn moeder en stiefmoeder schelen 9 jaar. Ik ken meer mensen die elkaar meerdere jaren schelen. Niks mee mee overigens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen allemaal.
Maar andersom is het echt de uitzondering, en dat hele verhaaltje over psychologisch ouder zijn is dikke onzin.
Maargoed, dat is niet mijn punt.
Het punt is meer dat het altijd 6 jaar verschil is in die topics die geopend worden, in het echt zijn de meeste relaties echt niet met 6 jaar verschil ertussen...
Kaart maar aan dat die relaties ongezond zijn, dat is meer wat ik wil zeggen.
Dat ook nog eens.quote:
Ik had op mijn 16e een relatie met een fokker van 22quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn beste vriendin heeft een vent van 30 jaar ouder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
Wait WUT?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin heeft een vent van 30 jaar ouder.
Wat?! Dat vind ik wel heel extreemquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dat dénk jijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:06 schreef Vinniiee het volgende:
Zowaar nog wijze praat van mij als ik aangeschoten ben
Dus onze vermoedens klopten!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik had op mijn 16e een relatie met een fokker van 22.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat ze een excellente smaak heeft qua series.
En ik boer als een mongool, om even aan te geven dat ik ook minpunten hebquote:
wtf, dan moet ik een meissie van 15quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat een minpunt isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:06 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
En ik boer als een mongool, om even aan te geven dat ik ook minpunten heb
Samen mongooltje spelen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:06 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
Ik een meisje die in 2018 wordt geborenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wtf, dan moet ik een meissie van 15
Lekker strak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En je hebt een belachelijk flauw gevoel voor humor, maar ik ook dus ik kan je daar niet op afrekenen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:06 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik een meisje die in 2018 wordt geboren
[..]
Mijn mama zegt altijd zo aleee als ge zo boert vind u nooit ne man hequote:
Ik vind het om te janken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik had op mijn 16e een relatie met een fokker van 22.
Belg allesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn mama zegt altijd zo aleee als ge zo boert vind u nooit ne man he,
Ja maar die is oudquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Why?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het om te janken.
Maargoed
Grapjequote:
Jouw moeder is Mevrouw Janine uit Samsom en Gert?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben onhosselbaar.quote:
Dat was het grapjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw moeder is Mevrouw Janine uit Samsom en Gert?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- pakt het grote, gevaarlijke, mooie en vooral bevredigende...Klinkt als 50 shades.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als tiener zijnde wel. Toen ik 15 was, hoefde ik echt geen vriend van 21 hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
6 jaar verschil, zoveel is dat nou ook weer niet.Ook als ik kijk naar hoe ik nu in het leven sta, nu ben ik toch wel rustig aan het toewerken aan een stabiele relatie en uiteindelijk trouwen en kinderen. Mijn vriend (23) heeft dat nu ook. Daar ben je op e 15e nog helemaal neit mee bezig joh
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
vooral een strak gevoel voor die kerelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het om te janken.
Maargoed
Krijg er zo een:
''Ooeh een oudere jongen, spannend!$!$''
gevoel.
Beetje jammer ditquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kerel smooth
dat is zaterdag over een week![]()
quote:
22 & 52.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat?! Dat vind ik wel heel extreem
Ah dus jij keek ook Samsom en Gert vroeger?quote:
Ja oke, dat ben ik met je eens. Er zitten grenzen aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klinkt als 50 shades.
[..]
Als tiener zijnde wel. Toen ik 15 was, hoefde ik echt geen vriend van 21 hoorOok als ik kijk naar hoe ik nu in het leven sta, nu ben ik toch wel rustig aan het toewerken aan een stabiele relatie en uiteindelijk trouwen en kinderen. Mijn vriend (23) heeft dat nu ook. Daar ben je op e 15e nog helemaal neit mee bezig joh
Gewoon naar de teenageparty gaan, beetje hosselen joh.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is dus voor mij ook nog hoop(kidding)
Ja vastquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
Krijg er zo een:
''Ooeh een oudere jongen, spannend!$!$''
gevoel.
Beetje te extreem imo.quote:
Dacht ik alquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee oké, wilde het toch even zeggen.
Ik zit dan in Eindhoven
Op die leeftijd wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja vast. Kijk ik wil geen discussies over "liefde" gaan starten hier, maar even serieus. 6 jaar is echt niet zo'n groot verschil.
Strafbaar!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar zoals DW al zei (en ik ook), er zitten grenzen aan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja vast. Kijk ik wil geen discussies over "liefde" gaan starten hier, maar even serieus. 6 jaar is echt niet zo'n groot verschil.
Vind ik ook. M'n ex is 5 jaar jonger, maar zij was vaak volwassener dan ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Jup, PSV - Heraclesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje te extreem imo.
[..]
Dacht ik al![]()
PSV?
quote:
Joahquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah dus jij keek ook Samsom en Gert vroeger?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind ik ook. M'n ex is 5 jaar jonger, maar zij was vaak volwassener dan ik
[..]
Jup, PSV - Heracles
ik hoop dat die van 22 en 52 elkaar nog niet lang kennenquote:
Ik gebruik die "Mijn Miranda zegt dat ook altijd"-grapjes nog steeds.quote:
Heeft met de verhouding te maken. Oke, toen ik 18 was ofzo had ik een vriend van 25. Toen ik nog in leerde schrijven op school, was hij al aan het rondneuken in principequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke, dat ben ik met je eens. Er zitten grenzen aan.
Op die leeftijd wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:12 schreef Raene het volgende:
[..]
En die grenzen bepaal je nog altijd zelf.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals DW al zei (en ik ook), er zitten grenzen aan.
1,5 a 2 jaar?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoop dat die van 22 en 52 elkaar nog niet lang kennen
Precies.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heeft met de verhouding te maken. Oke, toen ik 18 was ofzo had ik een vriend van 25. Toen ik nog in leerde schrijven op school, was hij al aan het rondneuken in principe
[..]
Op die leeftijd wel.
Dat is waarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:16 schreef Raene het volgende:
[..]
En die grenzen bepaal je nog altijd zelf.
Proost gozer!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:17 schreef Royco1 het volgende:
Ik zal eens een lekker Bok biertje pakken
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar, een 52-jarige werkt al toe naar het pensioen en een 22-jarige werkt nog toe aan het aan het werk gaan
Dat verschil is toch gewoon té groot?
ok, dan waren ze niet strafbaarquote:
De helft van je huidige leeftijd verschil of 1/5e van je huidige leeftijd verschil kan heel verschillend zijn.quote:
Zit je weer te filosoferen over de liefde?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
Maarja, tzal wel een feit zijn dat vrouwen graag willen opkijken naar hun ''man''
Er zullen genoeg meisjes zijn die op de manier zoals KT zei denken. Maar ik kon het simpelweg op die leeftijd niet vinden met jongens van mijn eigen leeftijd, scootertjes en stoere praat heeft mij nooit impressed. Sommige mensen en dan niet alleen meiden zijn gewoon door wat voor rede dan ook sneller "volwassen".quote:
Dat is zoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De helft van je huidige leeftijd verschil of 1/5e van je huidige leeftijd verschil kan heel verschillend zijn.
Klopt, ik vond mezelf ook vrij volwassen voor mijn leeftijd. Ik kon echt niet opschieten met dat "petjes"volk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Er zullen genoeg meisjes zijn die op de manier zoals KT zei denken. Maar ik kon het simpelweg op die leeftijd niet vinden met jongens van mijn eigen leeftijd, scootertjes en stoere praat heeft mij nooit impressed. Sommige mensen en dan niet alleen meiden zijn gewoon door wat voor rede dan ook sneller "volwassen".
Vind ik ook maar ze luistert nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar, een 52-jarige werkt al toe naar het pensioen en een 22-jarige werkt nog toe aan het aan het werk gaan
Dat verschil is toch gewoon té groot?
Als ik wat minder volwassen was, zou ik allang aan de vrouw geweest zijn vermoed ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Er zullen genoeg meisjes zijn die op de manier zoals KT zei denken. Maar ik kon het simpelweg op die leeftijd niet vinden met jongens van mijn eigen leeftijd, scootertjes en stoere praat heeft mij nooit impressed. Sommige mensen en dan niet alleen meiden zijn gewoon door wat voor rede dan ook sneller "volwassen".
Ze komt zichzelf wel tegen. En zo niet, dan is dat fijn voor haar/hunquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind ik ook maar ze luistert niet
Hosselen is zo banaal.quote:
Ik heb dat soort types altijd met een grote boog vermeden. Of ik vroeg volwassen was, denk het niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, ik vond mezelf ook vrij volwassen voor mijn leeftijd. Ik kon echt niet opschieten met dat "petjes"volk.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik wat minder volwassen was, zou ik allang aan de vrouw geweest zijn vermoed ik.
Gaat hem sowieso niet worden, hij is namelijk ook getrouwd met kind. En ja, zijn vrouw weet het en accepteert het ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ok, dan waren ze niet strafbaar
ik zou er zelf niet voor kiezen overigens zoveel verschil, maar dat moeten ze zelf weten, ieder z'n meug
ben alleen benieuwd of ze hem over 10 jaar nog zo leuk vindt, dan wordt ie zo stilaan bejaard
Om de dingen nog wat makkelijker te makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaat hem sowieso niet worden, hij is namelijk ook getrouwd met kind. En ja, zijn vrouw weet het en accepteert het ook.
Mja gek genoeg heb ik dat allemaal nooit ervaren, meisjes waren niet volwassener in mijn middelbare school klassen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar goed, ik val over het algemeen op ouder. Dat is best lastig als man zijnde
Ik heb een hekel aan dat volk. Ik kan er niks aan doen, ik heb er gewoon niks mee. Altijd lachen als ze naast met staan bij het stoplichtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dat soort types altijd met een grote boog vermeden. Of ik vroeg volwassen was, denk het niet.
Het waren gewoon mijn mensen niet.
Ooh crap. Ik voelde me net speciaalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh sorry, die PM was niet voor jou bedoeld
Dan krijg je zo'n warm gevoel van binnen hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh crap. Ik voelde me net speciaal
Jup, de meeste vrouwen vallen op ouder namelijk.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh sorry, die PM was niet voor jou bedoeld
Inmiddels val ik wel gewoon op jongens van mijn eigen leeftijdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, ik vond mezelf ook vrij volwassen voor mijn leeftijd. Ik kon echt niet opschieten met dat "petjes"volk.
Wat is jouw eigen leeftijd? Onbeleefte vraag trouwens, shame on me.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Inmiddels val ik wel gewoon op jongens van mijn eigen leeftijd.
Niet jonger toevallig?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Inmiddels val ik wel gewoon op jongens van mijn eigen leeftijd.
Haquote:
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n warm gevoel van binnen he
Daar heeft het halve topic last van..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Ha! Ik ben niet de enige met een dirty dirty mind
.
Is al een paar x gebeurd maar ze durft niet alleen te zijn boohooohooo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze komt zichzelf wel tegen. En zo niet, dan is dat fijn voor haar/hun
Heeft niks met volwassen worden te maken, ik vond mezelf ook heel erg volwassen op mijn 18e. Pas toen ik op mezelf ging wonen, kwam ik er pas achter hoeveel ik nog moest leren, en dat leerproces is echt niet gestopt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar zijn huwelijk is kapoet, maar blijven bij elkaar omdat ze wel van elkaar houden en makkelijk. Vriendinnetje heeft ook gezegd dat ze met liefde opzij wil stappen zodat zij aan hun huwelijk kunnen werken, maar dat wil hij niet. Ziet er geen hoop meer in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om de dingen nog wat makkelijker te maken
Ik vind het tokkievolk. Ik moet ze niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dat volk. Ik kan er niks aan doen, ik heb er gewoon niks mee. Altijd lachen als ze naast met staan bij het stoplicht
Vanmiddag nog, een of ander petje in de binnenbocht dat me zat uit te dagen. BAM, buitenom voorbij
ik heb dat altijd met lezenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Ha! Ik ben niet de enige met een dirty dirty mind
.
HA hoe oud denk je dat ik ben als je mijn foto bekijkt! De immer gevaarlijke vraagquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goddomme, eerst m'n lenzen eens uit doen en bril op, zo kan ik niet lezen
wie durftquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:27 schreef Raene het volgende:
[..]
HA hoe oud denk je dat ik ben als je mijn foto bekijkt! De immer gevaarlijke vraag.
Oh dit is tricky.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:27 schreef Raene het volgende:
[..]
HA hoe oud denk je dat ik ben als je mijn foto bekijkt! De immer gevaarlijke vraag.
Rond de leeftijd van 25 ongeveer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:27 schreef Raene het volgende:
[..]
25/26, ouder zal het niet zijn..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:27 schreef Raene het volgende:
[..]
26quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Faalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is al een paar x gebeurd maar ze durft niet alleen te zijn boohooohooo.
Wat jij zegt. Ik vind het ook maar tokkievolk. Hehe, uiteraard is het bij jou bazigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het tokkievolk. Ik moet ze niet.![]()
Al draag ik wel een petje soms, maar bij mij is het bazig natuurlijk.
Altijd lastig dit. Ik dacht eerst dat je ouder was, toen zei ik mijn leeftijd, toen zei jij dat je op ouder viel . Dus 18 of 19 ofzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet liegen.quote:
Weet ik, heb ik zelf ook last van. Vorige vriend was 3 jaar jonger, wat een drama was dat zeg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, de meeste vrouwen vallen op ouder namelijk.
[..]
Wat ging er allemaal fout?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet liegen.
[..]
Weet ik, heb ik zelf ook last van. Vorige vriend was 3 jaar jonger, wat een drama was dat zeg.
We hebben een winnaar.quote:
Ik hou van jequote:
Je zei gisteren nog 23.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:29 schreef Raene het volgende:
God nondeju... Het is mijn eigen schuld
..
Ik ben 24.
Mooie leeftijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:29 schreef Raene het volgende:
..
Ik ben 24.
Hoezo was dat een drama als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet liegen.
[..]
Weet ik, heb ik zelf ook last van. Vorige vriend was 3 jaar jonger, wat een drama was dat zeg.
Ik faalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:29 schreef Raene het volgende:
..
Ik ben 24.
Ik las gisteren 23 vandaar.quote:
Aardig gegokt.. Ik heb weleens erger gehad.. Gokte 27/28 bleek ze 34quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:29 schreef Raene het volgende:
..
Ik ben 24.
Nee serieus, als ik van het 'bier tietuh scooters smatjes' type was die elke avond met m'n matties zou rondhangen had ik allang ergens een sletje opgepikt.quote:
Over 10 jaar ben ik ook nog 23quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zei gisteren nog 23.
Ben je jarig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Dat is een compliment dan he.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aardig gegokt.. Ik heb weleens erger gehad.. Gokte 27/28 bleek ze 34
Ja maar ja wat doe je eraanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Faal
[..]
Wat jij zegt. Ik vind het ook maar tokkievolk. Hehe, uiteraard is het bij jou bazig
[..]
Altijd lastig dit. Ik dacht eerst dat je ouder was, toen zei ik mijn leeftijd, toen zei jij dat je op ouder viel . Dus 18 of 19 ofzo
Ik moest moederfiguur gaan spelen. Dat doe ik wel zodra ik kinderen heb, niet in min relatie.quote:
Dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is een compliment dan he.
34 gokken als ze 27 is vinden ze erger, trust me
Ik gokte 23, was 33....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja en dát mijn beste jofunu-kun is waar de dames blij van worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
minder erg dan andersomquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik kon het altijd beter.. Gewoon precies BAM in 1 keer goed..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is een compliment dan he.
34 gokken als ze 27 is vinden ze erger, trust me
Niks.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar ja wat doe je eraan
[..]
Ik moest moederfiguur gaan spelen. Dat doe ik wel zodra ik kinderen heb, niet in min relatie.
Auwquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
minder erg dan andersom
ik schatte een Fokster 25 die 19 bleek
Nopequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoef niet uit te leggen dat dat geen prettig gesprek meer werd he
Ouchquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
minder erg dan andersom
ik schatte een Fokster 25 die 19 bleek
Ga je vreemd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooie leeftijd.
En gitaren.
Trouw met me
KIJK! Het kan! Mensen kunnen mijn naam goed spellen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja en dát mijn beste jofunu-kun is waar de dames blij van worden.
Dat vinden ze nou ook niet altijd geweldig hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gewoon altijd zeggen dat ze 18 lijkt. Al is ze 45
en ik had het moeten weten, had d'r al eerder ontmoet in een andere SCquote:
Tuurlijk wel. Gewoon zeggen alsof je het meent.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vinden ze nou ook niet altijd geweldig hoor.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks.
Maar wat ging er mis met die jongere dude ?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moest moederfiguur gaan spelen. Dat doe ik wel zodra ik kinderen heb, niet in min relatie.
dan wordt je een ongeloofwaardige slijmerd gevondenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gewoon altijd zeggen dat ze 18 lijkt. Al is ze 45
Ik vind dat niet echt iets om erg te vinden hoor...quote:
Je ziet er wel aardig jong uit...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:27 schreef Raene het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Over 10 jaar ben ik ook nog 23.
Mijn moeder heeft het de andere kant op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik 14 was, was ik volgens haar al 15.
Toen ik 15 was, was ik volgens haar al 16.
Toen ik 16 was, was ik volgens haar al 17.
Toen ik 17 was, was ik volgens haar al 18.
En nu ik 18 ben, ben ik volgens haar al 19.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Gelukkig maarquote:
Neh, sommigen vinden dat echt niet tof.'quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon zeggen alsof je het meent.
Ah, sorry. Nee, dat is niet echt tof. Maar zo ben ik dan ook nietquote:
Mijn moeder dacht laatst dat ik 18 was, ik ben 20quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het de andere kant op.
een ander schatte d'r 28quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt iets om erg te vinden hoor...
Alsof je op je 25e er oud en uitgetakeld uitziet tov 19...
True. Maar diep van binnen vindt elke vrouw het fijn om te horenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan wordt je een ongeloofwaardige slijmerd gevonden
Mijn moeder haalt mij en mijn 8 jaar oudere zus nog weleens door elkaar. Hoe weet ik nog steeds nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het de andere kant op.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht laatst dat ik 18 was, ik ben 20!
Goed, dan blijf die "complimentjes" rustig maken!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt iets om erg te vinden hoor...
Alsof je op je 25e er oud en uitgetakeld uitziet tov 19...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn moeder haalt mij en mijn 8 jaar oudere zus nog weleens door elkaar. Hoe weet ik nog steeds niet
Zus van m'n oma, jaartje of 95, zag mij aan voor mijn vaderquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht laatst dat ik 18 was, ik ben 20!
Als ik nu zeg dat ik dat al deed bij je dan maak ik het er niet beter op he?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:35 schreef Raene het volgende:
Tip voor de mannen als een vrouw vraagt of je haar leeftijd kunt raden,
Je denkt een leeftijd, maar gaat daar zo'n 2 jaar onder zitten, succes gegarrandeerd.
OF je zit er evengoed nog gruwelijk naast en een awkward situatie ontstaat.
Hehequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:35 schreef Raene het volgende:
Je denkt een leeftijd, maar gaat daar zo'n 2 jaar onder zitten, succes gegarrandeerd.
quote:
Niks mis mee, gewoon oprecht zijn denk ik..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:35 schreef Raene het volgende:
Hmmmmmm, goede vraagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoe oud denken jullie dat ik ben dan?
Goeie raad.. half dan..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:35 schreef Raene het volgende:
21quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Nog een tip: vraag nooit hoe oud ze is, verzin andere manieren om haar haar leeftijd te laten zeggen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:35 schreef Raene het volgende:
Recht voor zijn raap, in tegenstelling tot die pussy's hier. 23.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee serieusquote:
Beetje lastig in te schatten zonder picquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Jij weet het alquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat ik dat al deed bij je dan maak ik het er niet beter op he?
Telaatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HeheAch, meestal kun je het wel redelijk inschatten. Uitzonderingen daargelaten.
Ik schatte je 18/19, is dat erg?
iig géén 51quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:36 schreef DevilsWhore het volgende:
heb je net je profiel aangepast?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Voor haar pics moet je toegang hebbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beetje lastig in te schatten zonder pic
Poppetje gezien, kastje dicht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beetje lastig in te schatten zonder pic
Neuh, al een half jaar ofzoquote:
In je profiel staat dat je uit 61 komt heb je het aangepastquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat ik dus al zei, 23.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Foto gaat zo weer weg, niet quote ngraag.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:40 schreef kingtoppie het volgende:
Aan het baardje te zien wel een jaar of 25 denk ik.
19.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:39 schreef DevilsWhore het volgende:
*knip*
Foto gaat zo weer weg, niet quote ngraag.
Nu moet ik alweer mijn scherm schoonmakenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:40 schreef kingtoppie het volgende:
Hij is 30quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:40 schreef kingtoppie het volgende:
Oh lordyquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:40 schreef kingtoppie het volgende:
Wat heb ik nu gewonnen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is 30
Maar Royco had het goed, 21.
Crapperdiecrapcrap. I blame it the alcohol.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is 30
Ik was er 2 jaar onder gaan zitten... Mijn theorie klopt! HA!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is 30
Ik ben echt mijn gave kwijtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Crapperdiecrapcrap. I blame it the alcohol.
Weer die -2 he!quote:
Kusjequote:
Daar ben ik nooit goed in geweest, zeker niet nu ik drank op hebquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leeftijden exact goed schatten..
De meeste mensen schatten me ouder in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Crapperdiecrapcrap. I blame it the alcohol.
JONGE doe stoer hoeveel heb je op?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit goed in geweest, zeker niet nu ik drank op heb
Ik schatte 23quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De meeste mensen schatten me ouder in.
Nee, dat doe ik niet, wel een beetje kut, over 4 uur gaat de wekkerquote:
Je komt ook over alsof je ehh, veel hebt meegemaakt oid... Beetje erg zeker van der zaakquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De meeste mensen schatten me ouder in.
Kusje!quote:
Oh sheisse het is al kwart voor tweequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:44 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, dat doe ik niet, wel een beetje kut, over 4 uur gaat de wekker
Omnomnomquote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh sheisse het is al kwart voor twee.
[..]
Omnomnom.
Kan kloppen ja, of de oude KSC.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:44 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij had ik wel eens elders gelezen hoe oud je was DW, denk bij GRTDOJW ofzo
Ik zal niet zeggen dat ik veel heb meegemaakt, maar er zijn wel een aantal dingen gebeurd die me gevormd hebben en me een volwassenere kijk op het leven hebben gegeven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je komt ook over alsof je ehh, veel hebt meegemaakt oid... Beetje erg zeker van der zaak
time fliesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh sheisse het is al kwart voor twee.
[..]
Omnomnom.
Ik slaap heerlijk uit tot een uur of 12 denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaadIk wil om 8 uur op het werk zijn, maar ik denk dat ik het toch maar een half uur uitstel
Het is hier ook zo gezellig
Halfuur uitstelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaadIk wil om 8 uur op het werk zijn, maar ik denk dat ik het toch maar een half uur uitstel
Het is hier ook zo gezellig
Ik ben jaloers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik slaap heerlijk uit tot een uur of 12 denk ik
Jepquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Halfuur uitstel!? Wat doe je voor werk? Development oid?
Komt allemaal een beetje achteraf denk ik, ik kan er allemaal geen uitspraken over doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik zal niet zeggen dat ik veel heb meegemaakt, maar er zijn wel een aantal dingen gebeurd die me gevormd hebben en me een volwassenere kijk op het leven hebben gegeven.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik slaap heerlijk uit tot een uur of 12 denk ik
Ah developers, geen leven, veel geld.quote:
In dit geval wel ja. Ik heb gesolliciteerd op een andere baan, daar ben ik wel druk. Ik heb het liever druk dan dat ik niks doe, ik erger me kapot in weekenden dat ik niks te doen heb.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Ah developers, geen leven, veel geld.
quote:
Niet nodig, ik moet werken van 13:30 tot 22:30 ongeveer..quote:
Dat is dan weer minder ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Niet nodig, ik moet werken van 13:30 tot 22:30 ongeveer..
Er moeten boetes komen op domme opmerkingenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee alleen een neppe, heb jij wel een echte naam?
nope, ook ik heb een neppe nickquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee alleen een neppe, heb jij wel een echte naam?
Jij hebt echt wat op ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:50 schreef Vinniiee het volgende:
Gek genoeg word ik geiler des te meer ik drinkEn dan zeggen "ze" altijd dat dronken seks beroerd is
Want je hebt geen vrienden? Als je niks te doen hebt in je weekenden qua werk heb je nog mazzel.. ik ken er zat die er de godganse dag mee bezig zijn ook in het weekend.. zwaar hoor..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In dit geval wel ja. Ik heb gesolliciteerd op een andere baan, daar ben ik wel druk. Ik heb het liever druk dan dat ik niks doe, ik erger me kapot in weekenden dat ik niks te doen heb.
Neequote:
Dat je geiler wordt wil niet zeggen dat de seks dan beter is hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:50 schreef Vinniiee het volgende:
Gek genoeg word ik geiler des te meer ik drinkEn dan zeggen "ze" altijd dat dronken seks beroerd is
tot een bepaald moment werkt het primaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heet Peter-Willem, vreemd genoeg verwacht niemand die naam bij mij.quote:
Om eerlijk te zijn, dat kloptquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Want je hebt geen vrienden? Als je niks te doen hebt in je weekenden qua werk heb je nog mazzel.. ik ken er zat die er de godganse dag mee bezig zijn ook in het weekend.. zwaar hoor..
[..]
Nee
Dat klopt, maar ik heb er nog geen slechte ervaringen mee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat je geiler wordt wil niet zeggen dat de seks dan beter is he
Hehe, nog niet genoeg op dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tot een bepaald moment werkt het prima
daarna gaat het vuurtje uit
Ik heb ook veel relaties gehadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt allemaal een beetje achteraf denk ik, ik kan er allemaal geen uitspraken over doen.
Maar wat betrefd relaties heb jij - krijg ik het idee - alles al meegemaakt, maar je was er ook vroeg bij dus dat scheelt ook wel.
Nope, vond je meer een Piet-Heyn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heet Peter-Willem, vreemd genoeg verwacht niemand die naam bij mij.
Gastquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heet Peter-Willem, vreemd genoeg verwacht niemand die naam bij mij.
Dat hoor ik wel vaker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nope, vond je meer een Piet-Heyn.
Wasted sex is beroerd, flink aangeschoten sex kan nog wel eens heel verrassend zijn, dat de "naughty" side naar boven komt, dat er nieuwe dingen worden geprobeerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:50 schreef Vinniiee het volgende:
Snap dat nooit zo goed, maargoed ik ga er geen antwoord op krijgen dus ik vraag maar niks...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ook veel relaties gehad
je bent nog wel geil hoorquote:
Harry Potter?quote:
Echt dronken seks heb ik nooit gehad. Aangeschoten en half stoned welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Wasted sex is beroerd, flink aangeschoten sex kan nog wel eens heel verrassend zijn, dat de "naughty" side naar boven komt, dat er nieuwe dingen worden geprobeerd.
OVERIGENS bij dronken van bier is het altijd beroerd, bier stinkt, whiskey is lekker.
Gebeurt soms hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Snap dat nooit zo goed, maargoed ik ga er geen antwoord op krijgen dus ik vraag maar niks...
Henk.quote:
I knowquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent nog wel geil hoor
alleen je prestatiecurve stort in mekaar
Bijna goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |