Groot gelijk heb jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee daarom doe ik het ook nietGa geen 50,- uitgeven aan eits waar ik niks aan heb.
Want jij bent al heul oud?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik moet m'n pedo-pas nog eerst laten verlengen.
Oh ik zal het proberen kroegbaars.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil te gevatte teksten verzinnen.
Gewoon subtiel vragen om te neuken
Subtiel ja!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik zal het proberen kroegbaars.
YO RAENE HEB JE OOK NOG EEN GAATJE VOOR ME VRIJ?
Zo goed Roy?
Dat lijkt erop jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo goed Roy?
Ben ook gestop met kleren kopen waarover ik twijfel, wnat die draag ik toch nooitquote:
Normaal een bus met 3 treden, nu eentje met 4, auwquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:51 schreef Vinniiee het volgende: [..] Duuuuuuuude
[..] Dan wel
Op hun billen, verder niet.
Niet al te slim neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben ook gestop met kleren kopen waarover ik twijfel, wnat die draag ik toch nooit
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Normaal een bus met 3 treden, nu eentje met 4, auw
Alsjeblieft, poepie.quote:
Vond ik ook.quote:
Ah mooi ik maak stappen.quote:
Ja, maar je bent te laat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo goed Roy?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar je bent te laat.
Vin was je al voor.
Maar leer van je fouten
Klopt, maar vrouwen hebben daar nog wel een handje van hequote:
Niet nodig, dat regel ik welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heeft Raene zich al voorgesteld en alles inmiddels dan?
Ik strijd door tot het bittere eind.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar je bent te laat.
Vin was je al voor.
Maar leer van je fouten
Ik ken hetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar vrouwen hebben daar nog wel een handje van he
* DevilsWhore kruipt bij gitaarman op schootquote:
That's the spiritquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik strijd door tot het bittere eind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Jij hebt er ook last van?quote:
6 jaar verschil, zoveel is dat nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
Ik lees zoveel topics in R&P met tienermeisjes met gasten van 25+...
Ik sta achter je broederquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik strijd door tot het bittere eind.
Dank je broeder.quote:
* -_Guitarist_- pakt het grote, gevaarlijke, mooie en vooral bevredigende...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore kruipt bij gitaarman op schoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
That's the spiritEr is een punt dat je het gewoon moet opgeven ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat kan je wel zeggen allemaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
6 jaar verschil, zoveel is dat nou ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |