Dat kan ik ook prima in mijn astraatje kwijt, ik heb op het moment toch geen geld voor een andere auto.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wil het voorlopig toch bij 1 houden?
DAT? Spreek je zo over je toekomstige kind?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kan ik ook prima in mijn astraatje kwijt, ik heb op het moment toch geen geld voor een andere auto.
Regel dan watquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb nu ongelofelijk veel zin in seks
1 kind ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
DAT? Spreek je zo over je toekomstige kind?
Het is verdulle maandagavond.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dankje. Daarnaast, ik mag niet meer rijden. Ik kan nog nauwelijks mijn glas vasthouden
Gitaarboy.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, helemaal bij met Homeland
Nu tot zondagnacht wachten op een nieuwe ep
Kroeg? Om deze tijd daar nog heen? Als ik er ben zijn ze dicht denk ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon kroeg inlopen op zoek naar een knappe milf.
Dat wel, maar niet naast de deur ofzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah, je hebt toch telefoonnummers
I knowquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is verdulle maandagavond.
Maar, ook in Apeldoorn zijn er vast wel bezorghoertjes.
Heul klein beetjequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helleuw![]()
[..]
GitaartjeHeb je nog JD over?
Ja, steeds beterquote:
Crap, mijne is ook bijna opquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heul klein beetje
Pak net zelf een glaasje
Vootzichtig belasten alweer?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, steeds beter
Voelt nu alsof er een grote blauwe plek in de knie zit.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt een neukclubje?
Dan hoef je ook niet echt te zoeken voor seks, dacht ik zo...
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helleuw![]()
[..]
GitaartjeHeb je nog JD over?
fobo?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallo daar vrouw waarvan ik het gezicht wel eens zou willen zien.
Dude fotoboekquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallo daar vrouw waarvan ik het gezicht wel eens zou willen zien.
Kampeerzaak.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:52 schreef Vinniiee het volgende:
Waar kan ik een zakflacon halen? Hebben ze dat in de AH ofzo?
Doe ffkes hier postenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Dude fotoboek! Er staat al sinds gister een foto van mijn gezicht op
Wrom nietquote:
Ja crapquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Kampeerzaak.
Of anders, geen idee eigenlijk.
Koopavond donderdag of vrijdag?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja crapDie zijn dus dicht als ik weer thuus ben. En in Arnhem weet ik er geen
Neujquote:
Dan kan ik er ook niets aan doen..quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik hem nodig. Donderdag geen tijd.
Neujquote:
Dan moet je even wachten tot ik thuis ben want ik zit op m'n tellie en gedoequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsjeblieft, krijg je boterkoek van me.
Hmm, kan je magnetron anders bevelen hem door te sturen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan moet je even wachten tot ik thuis ben want ik zit op m'n tellie en gedoe.
Noord-Holland is correctquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer weerNoord-Holland was het toch? Of heb ik dat vanmiddag verkeerd opgevangen ?
Magnetron fix jij het even liefjequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, kan je magnetron anders bevelen hem door te sturen?Wilt hij vast wel doen.
Niet bereikbaarquote:
Oh fuck dat!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet bereikbaar
Deze site is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog een keer.
Dan doe je toch echt iets verkeerd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet bereikbaar
Deze site is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog een keer.
Nee, is gewoon mijn ban.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt iets verkeerd.
Ah, toch gelukt dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had je blond verwachtBLauwe ogen
Wees verstandig en duik je bed in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan nauwelijks meer fatsoenlijk typenIk ben erg.
TIS EEN WONDER.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
DW!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
JE BENT ER NOG!!!!
Hij is echt dronken+geil!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SchattekeWanneer gaan we Drumline kijken?
O ik zat ook in dat andere topicquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor , aangeschoten wel![]()
Dit hadden we al eerder besproken
R&P? Ik heb mezelf daar bewust weggebonjourd ofzoiets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik zat ook in dat andere topic
Ja, was op Hookers aan het glurenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
DW!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
JE BENT ER NOG!!!!
Je hebt een heuse rel gemistquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
R&P? Ik heb mezelf daar bewust weggebonjourd ofzoiets.
Ik ben nog in staat om redelijke zinnen te typen
Rel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt een heuse rel gemist
Ik ook trouwens
Wat dan? Met B. ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook trouwens
Wanneer ik tijd heb. December oid dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SchattekeWanneer gaan we Drumline kijken?
Hij kan me niet betalen.quote:
Rel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook trouwens
Voorlopig toch niet al te veel tijdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer ik tijd heb. December oid dus
Betalen? Ik betaal niet voor seks. Alleen als er drank of eten vooraf gaat, dat betaal ikquote:
Ja, ik ben een beetje aangeschotenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:11 schreef DaMook het volgende:
Hoi, veul gemist het afgelopen uur, maar geen zin het terug te lezen. Truste
![]()
.
Ja, er was weer eens gedoe. Ik hield me er buiten, kwam middenin binnenvallen.quote:
Waarover dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, er was weer eens gedoe. Ik hield me er buiten, kwam middenin binnenvallen.
Liep met een sisser af
Dan moet ik weer gaan graven, geen zin inquote:
Waar was er een rel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, er was weer eens gedoe. Ik hield me er buiten, kwam middenin binnenvallen.
Liep met een sisser af
Studie, studie, studie. Daarnaast werk en school.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voorlopig toch niet al te veel tijdAankomend weekend al vol, dan een week niks, dan vrijgezellenfeest ala veels te veel geld
En dan weer even niks.
De spellen mag hi houden, de gamecube wil ik wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet?
Hij kan je evt een oude gamecube +9 spellen aanbieden
Dat gaat hem neit worden dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Betalen? Ik betaal niet voor seks. Alleen als er drank of eten vooraf gaat, dat betaal ik
[..]
Ja, ik ben een beetje aangeschoten
Hey Faxquote:
Meh, laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet ik weer gaan graven, geen zin in
Kijk maar in het vorige deel
Maar of het de moeite waard is?
Zou je het kunnen? Voor geld?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:17 schreef DevilsWhore het volgende:
De spellen mag hi houden, de gamecube wil ik wel.
Jij bent gewoon een luie donder weet je dat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey Fax
[..]
Meh, laat dan maar zitten
Ik bedenk me trouwens dat ik laatste weekend van november ook al wat hebquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Studie, studie, studie. Daarnaast werk en school.
Hoezo ?quote:Dat gaat hem neit worden dus
Klopt, helemaal nuquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een luie donder weet je dat?
Ik moet eigenlijk ook naar bed, en de kliko aan de straat zetten, maar geen zinquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, helemaal nu. Zal me niks verbazen als ik zo in slaap flikker op mijn bureaustoel
Ik wil morgen om 8 uur op het werk zijn eigenlijk, dat betekent om 7:00 weg, want ik moet nog tanken. Dat gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook naar bed, en de kliko aan de straat zetten, maar geen zin
Hoiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey Fax
[..]
Meh, laat dan maar zitten
Was je al die tijd aan het fappen dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Matig
Maar ik zit al vanaf half 11 hier hoor...
Denk het wel, zal er niet achter komen denk ik.quote:
Ik waarschijnlijk rond kerst pasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedenk me trouwens dat ik laatste weekend van november ook al wat heb
Succes
[..]
Hoezo ?Uiteten of iets? Nee i know
Vriend en zulks
Neu postte af en toe mee hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was je al die tijd aan het fappen dan?
Naja prima..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk het wel, zal er niet achter komen denk ik.
We zien welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk rond kerst pas
Ik ben een beetje vergeetachtigquote:
Yeahhquote:
Ik voldoe niet aan je verwachtingenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had je blond verwachtBLauwe ogen
Ik heb een hele brede smaak, kom eens hierquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Yeahh!
[..]
Ik voldoe niet aan je verwachtingen!!
Hoe oud ben jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een hele brede smaak, kom eens hier
Nicequote:
Boks ouwequote:
Ik val op oudere mannenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind je me te jong20,5
Bruine ogenquote:
Kom eens heul gauw hierquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik val op oudere mannen..
[..]
Bruine ogen.
Je valt op niemand? Dat is lastigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eigenlijk val ik op niemand, vind ze alleen aantrekkelijker.
Duuuuuuuuuuuudequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mijn opa is vrijgezel, wil je zijn nummer?
Is hij grijs, met snor, uitgemergeld en minstens 75 dan jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
quote:
Ik was 27 voordat ik mijn eerste serieuze relatie kreeg...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lastig...
Deprimerend.![]()
Ben bang dat ik niet in staat ben ene relatie te krijgen.
Stel je niet aan. Ik was ook pas 18,5 voordat ik een relatie/seks had.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lastig...
Deprimerend.![]()
Ik moest zo hard lachen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoe kwam het dat het pas zo laat was?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was 27 voordat ik mijn eerste serieuze relatie kreeg...
Nu doe je alsof dat enorm laat is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Ik was ook pas 18,5 voordat ik een relatie/seks had.
Als je inderdaad voor je 20e nog geen relatie, 2.3 kinderen, labrador, matchende windjacks en een opel astra station hebt dan is je leven misluktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lastig...
Deprimerend.![]()
Pas? Vind ik nog wel meevallen op die leeftijdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Ik was ook pas 18,5 voordat ik een relatie/seks had.
29, nog steeds niksquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was 27 voordat ik mijn eerste serieuze relatie kreeg...
Zie mijn vorige post.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas? Vind ik nog wel meevallen op die leeftijd
Helaas hadden ze in mijn tijd nog geen breezers of beltegoedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JJH was later inderdaad. Maar tegenwoordig is het normaal als je op je 14e seks hebt
Daar heb ik het allemaal niet over, ik heb het erover dat ik mezelf er niet toe in staat acht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je inderdaad voor je 20e nog geen relatie, 2.3 kinderen, labrador, matchende windjacks en een opel astra station hebt dan is je leven mislukt
Ik heb dat nog nooit gehoord of gezien in mijn omgeving, alsof dat op Mars gebeurt of zo iets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JJH was later inderdaad. Maar tegenwoordig is het normaal als je op je 14e seks hebt
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas hadden ze in mijn tijd nog geen breezers of beltegoed
Ik zeg ook "tegenwoordig". Bij onze generatie valt dat nog wel mee geloof ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehoord of gezien in mijn omgeving, alsof dat op Mars gebeurt of zo iets.
Géén idee, er zat geen briefje bij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe kwam het dat het pas zo laat was?
En dat is meteen je probleem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar heb ik het allemaal niet over, ik heb het erover dat ik mezelf er niet toe in staat acht.
Of het dan op mijn pad komt of niet, ik kan er niks mee.
Klopt, maar tegenwoordig hebben die 14jarigen allemaal al een vorm van seks gehad. Dan spreek ik dus niet over hoe goed of slecht het wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan nog blijf ik bij mijn mening
En dat is niet puur gebaseerd op theorie, ik ben oprecht een beetje bang aan de hand van enkele praktijk situaties, heb het gevoel dat er iets mis is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat is meteen je probleem.
Je denkt er teveel over na
Toen ik 12 was bestond de term breezerslet al. Maar ik heb het nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg ook "tegenwoordig". Bij onze generatie valt dat nog wel mee geloof ik.
*voldoet*quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:27 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
Bruine ogen.
Wat jij dus zegtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik 12 was bestond de term breezerslet al. Maar ik heb het nog nooit meegemaakt.
helaas, ik heb groene ogenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:27 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
Bruine ogen.
Misschien is het hebben van een relatie een vorm van leven voor diegenen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb het juist niet zo op van die mensen die al heel vroeg een relatie krijgen.
Ga eerst eens leven denk ik dan
Ik bedoel.. ik heb bruine ogenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
helaas, ik heb groene ogen
Groene ogenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
helaas, ik heb groene ogen
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat is niet puur gebaseerd op theorie, ik ben oprecht een beetje bang aan de hand van enkele praktijk situaties, heb het gevoel dat er iets mis is.
Denk het wel ja. Sommige mensen hebben nog veel sjans en seks als vrijgezel, maar ik denk ook heel veel mensen niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is het hebben van een relatie een vorm van leven voor diegenen?
Dat zijn dan vaak ook de mensen die meteen weer een relatie met de eerste de beste beginnen als het uitgaat, omdat ze niet alleen kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is het hebben van een relatie een vorm van leven voor diegenen?
Ik vind relaties op mijn leeftijd een beetje nutteloos. Ze lopen toch stuk in een tijdbestek van maanden meestal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb het juist niet zo op van die mensen die al heel vroeg een relatie krijgen.
Ga eerst eens leven denk ik dan
Ik ook, daten?quote:
Dan kan het nog steeds leuk zijn toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind relaties op mijn leeftijd een beetje nutteloos. Ze lopen toch stuk in een tijdbestek van maanden meestal.
Ja dat is wel weer waar, denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zijn dan vaak ook de mensen die meteen weer een relatie met de eerste de beste beginnen als het uitgaat, omdat ze niet alleen kunnen zijn.
Vind dat niet echt goed.
True story. Maar je hebt wel makkelijk toegang tot seksquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind relaties op mijn leeftijd een beetje nutteloos. Ze lopen toch stuk in een tijdbestek van maanden meestal.
Dat kan je toch niet wetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan denk ik hou het een beetje luchtig. Voor serieuze relaties moet je toch echt een stuk verder in je leven zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dan kan het nog steeds leuk zijn toch?
Heb jij het gevoel dat het aan jezelf ligt, dat een ander je best leuk vindt maar dat jij jezelf niet kunt geven oid?quote:
Lekker!quote:
Boterkoek meetquote:
Nee dat kan je ook niet weten, daarom zeg ik ook meestal en ik kan daar niet zo rouwig om zijn eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet weten!? Straks sla jij de liefde van je leven af met zo'n instelling
!
Ik heb werkelijk geen flauw idee...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb jij het gevoel dat het aan jezelf ligt, dat een ander je best leuk vindt maar dat jij jezelf niet kunt geven oid?
Ah oke, nja 't bier staat koud.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
nog niet helemaal klaar, onderweg naar de zaak
Ik ben te goed voor een gezamelijke meet.quote:
Wat zou er mis moeten zijn dan? Of ligt dat tè gevoeligquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat is niet puur gebaseerd op theorie, ik ben oprecht een beetje bang aan de hand van enkele praktijk situaties, heb het gevoel dat er iets mis is.
Ik las dan ga ik je in je boterkoek nemenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:40 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben te goed voor een gezamelijke meet.Ik wil wel een 1 op 1 meet, en dan zal ik boterkoek meenemen
Wat? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik las dan ga ik je in je boterkoek nemen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik las dan ga ik je in je boterkoek nemen.
thuis ook, dat scheeltquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, nja 't bier staat koud.
[..]
Ik ben te goed voor een gezamelijke meet.Ik wil wel een 1 op 1 meet, en dan zal ik boterkoek meenemen
Dirty mind I guessquote:
Wat doe ikquote:
Letterlijk dus, er niet toe in staat zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Wat zou er mis moeten zijn dan? Of ligt dat tè gevoelig?
Ik ben al door mijn laatste glaasje heenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde op jouw bierIk heb whiskey, die bijna op is
Wat weet jij van mijn bier?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde op jouw bierIk heb whiskey, die bijna op is
Ook als ze met je versnellingspook begint te schakelen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Letterlijk dus, er niet toe in staat zijn.
Denk dat als mijn droomvrouw voor de deur zou staan en ik 2 weken met haar op zou schieten dat ik mij nog steeds belemmerd voel..
Ik kan naakt naast een meisje in een bed liggen, en opeens gewoon niks willen... Gewoon alleen rust..
I like them dirtyquote:
"Bindingsangst"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat als mijn droomvrouw voor de deur zou staan en ik 2 weken met haar op zou schieten dat ik mij nog steeds belemmerd voel..
Ik kan naakt naast een meisje in een bed liggen, en opeens gewoon niks willen... Gewoon alleen rust..
Ik heb er een beetje cola bij gegooid, dat drink makkelijker weg. Misschien niet een heel slim planquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben al door mijn laatste glaasje heen
Tja, ingebroken en allesquote:
Ik heb alle tijdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn drank over het scherm laten sproeienMaar wanneer heb je tijd?
Jeeeeejquote:
Jaweeell, schoenenquote:
Redelijk herkenbaar wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep ja dus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook als ze met je versnellingspook begint te schakelen?
Niks, te kleine schacht -hihi- wijdte.quote:
Jij ook al?quote:
Dat noemt men homosexueel zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
JD mengen met cola.. moet nog wel kunnen maar als je dat met goede whiskey doet...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er een beetje cola bij gegooid, dat drink makkelijker weg. Misschien niet een heel slim plan
Like a bossquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kerel elke dame in de SC één voor één meeten
Ja van de week alquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks, te kleine schacht -hihi- wijdte.
[..]
Jij ook al?
Wanneer sta ik op je planning?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een liefhebsterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:48 schreef Raene het volgende:
[..]
JD mengen met cola.. moet nog wel kunnen maar als je dat met goede whiskey doet...
Oh ik heb diploma's zat, het is de economie die me tegenwerktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe je geen opleiding of zo? Heb je geen werk?
Op de mijne?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer sta ik op je planning?
ah je wilde laarzen kopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks, te kleine schacht -hihi- wijdte.
Misschien is dat het hier ook wel...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I knowquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:48 schreef Raene het volgende:
[..]
JD mengen met cola.. moet nog wel kunnen maar als je dat met goede whiskey doet...
Ergens in December toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Herkenbaar probleemquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh ik heb diploma's zat, het is de economie die me tegenwerkt.
Het is wel makkelijker om het zo samen te vatten.. Het probleem is uiteraard breder dan dat.. maar kut, ja, ik kan me er niks bij voorstellenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Simpel om het dat te noemen hoor...
Vind een meisje haast gek als ze zou wachten op mij...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien is dat het hier ook wel...
Hij slaat alles.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
You better believe itquote:
Kopen kopen kopen kopen. Oh wacht, verkeerde instellingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/ann(...)058-802.html?size=40
Kijk ze zin mooi
Ow, dat is shit om te horenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh ik heb diploma's zat, het is de economie die me tegenwerkt.
en die zijn te smalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kijk ze zin mooi
Ik zie die meisjes wellicht niet eens als relatie materiaal...?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is wel makkelijker om het zo samen te vatten.. Het probleem is uiteraard breder dan dat.. maar kut, ja, ik kan me er niks bij voorstellen..
Ja, wanneer ga je mij 1 op 1 meeten?quote:
Echt nietquote:
Hmmmm, tsjaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kijk ze zin mooi
Ehhhh, goede vraagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, wanneer ga je mij 1 op 1 meeten?
Ik aanschouw het vol verbazing.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij heeft skills. Echte skills.
Zelfs niet als ze er om vragen?quote:
Ga ik je deaud makenquote:
Duuuuuuuudequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Anders vergeet je in welke bus je rijdt en tieft vervolgens van t trappetje..
Dan welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik aanschouw het vol verbazing.
[..]
Zelfs niet als ze er om vragen?
In de slaapkamer is anders hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik aanschouw het vol verbazing.
[..]
Zelfs niet als ze er om vragen?
Nu moet ik aan zo'n to-do lijst denkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een vrouw geslagen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan welOp hun billen, verder niet.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nu moet ik aan zo'n to-do lijst denken
Ja, maar voor Gitaarman heb ik misschien een eerder gaatje vrij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know
[..]
Ergens in December toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, het is winter he.quote:Te kleine schachtwijdtequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kopen kopen kopen kopen. Oh wacht, verkeerde instelling
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Duuuuuuuuuuudequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een vrouw geslagen.
Moest ze maar niet roepen "SLA DAN STOERE JONGEN SLA DAN"
Ja zo met je piemel zo flats flats!quote:
you gotta be kidding mequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt hard? Op haar smoel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaatje vrijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, maar voor Gitaarman heb ik misschien een eerder gaatje vrij.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, maar voor Gitaarman heb ik misschien een eerder gaatje vrij.Pffff, gitaarman boven mij verkiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, het is winter he.
[..]
Te kleine schachtwijdte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah oke, dan moet je het niet doen nee![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, maar voor Gitaarman heb ik misschien een eerder gaatje vrij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Ja dat was ik ook toen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Duuuuuuuuuuude
Oke, te aangeschoten
No, I very seriousquote:
Nee niet echt hard, gewoon dat ze haar bek dicht hield.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmmm, tsja
Ik vind ze wel tof
Bij deze.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehhhh, goede vraag
Hadden we plannen?
Die man geeft subtiel een nieuwe definitie.quote:
Zoals ik al eerder zei, dat zou wel baas zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kerel de dames hier één voor één doen
De rest krijgt niet eens een kans om te hosselenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kerel de dames hier één voor één doen
Zoals altijdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De rest krijgt niet eens een kans om te hosselen
Ja man ik was al afgetroefd voor dat ik het kon proberen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De rest krijgt niet eens een kans om te hosselen
Wat heb jij dan een matig gevoel voor humorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik lig hier werkelijk plat van het lachen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor gitaarman wel. Wel 3 gaatjesquote:
Ik moet m'n pedo-pas nog eerst laten verlengen.quote:
Aangeschoten héquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat heb jij dan een matig gevoel voor humor
Ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Voor gitaarman wel. Wel 3 gaatjes![]()
_
Pff. dat is voor mensen onder de 18, ik zit er ruim bovenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik moet m'n pedo-pas nog eerst laten verlengen.
Jij wil te gevatte teksten verzinnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja man ik was al afgetroefd voor dat ik het kon proberen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pffff, gitaarman boven mij verkiezen
Nee daarom doe ik het ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah oke, dan moet je het niet doen neeGa geen 50,- uitgeven aan eits waar ik niks aan heb.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |