Dat kan ik ook prima in mijn astraatje kwijt, ik heb op het moment toch geen geld voor een andere auto.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wil het voorlopig toch bij 1 houden?
DAT? Spreek je zo over je toekomstige kind?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kan ik ook prima in mijn astraatje kwijt, ik heb op het moment toch geen geld voor een andere auto.
Regel dan watquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb nu ongelofelijk veel zin in seks
1 kind ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
DAT? Spreek je zo over je toekomstige kind?
Het is verdulle maandagavond.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dankje. Daarnaast, ik mag niet meer rijden. Ik kan nog nauwelijks mijn glas vasthouden
Gitaarboy.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, helemaal bij met Homeland
Nu tot zondagnacht wachten op een nieuwe ep
Kroeg? Om deze tijd daar nog heen? Als ik er ben zijn ze dicht denk ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon kroeg inlopen op zoek naar een knappe milf.
Dat wel, maar niet naast de deur ofzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah, je hebt toch telefoonnummers
I knowquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is verdulle maandagavond.
Maar, ook in Apeldoorn zijn er vast wel bezorghoertjes.
Heul klein beetjequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helleuw![]()
[..]
GitaartjeHeb je nog JD over?
Ja, steeds beterquote:
Crap, mijne is ook bijna opquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heul klein beetje
Pak net zelf een glaasje
Vootzichtig belasten alweer?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, steeds beter
Voelt nu alsof er een grote blauwe plek in de knie zit.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt een neukclubje?
Dan hoef je ook niet echt te zoeken voor seks, dacht ik zo...
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helleuw![]()
[..]
GitaartjeHeb je nog JD over?
fobo?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallo daar vrouw waarvan ik het gezicht wel eens zou willen zien.
Dude fotoboekquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallo daar vrouw waarvan ik het gezicht wel eens zou willen zien.
Kampeerzaak.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:52 schreef Vinniiee het volgende:
Waar kan ik een zakflacon halen? Hebben ze dat in de AH ofzo?
Doe ffkes hier postenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Dude fotoboek! Er staat al sinds gister een foto van mijn gezicht op
Wrom nietquote:
Ja crapquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Kampeerzaak.
Of anders, geen idee eigenlijk.
Koopavond donderdag of vrijdag?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja crapDie zijn dus dicht als ik weer thuus ben. En in Arnhem weet ik er geen
Neujquote:
Dan kan ik er ook niets aan doen..quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik hem nodig. Donderdag geen tijd.
Neujquote:
Dan moet je even wachten tot ik thuis ben want ik zit op m'n tellie en gedoequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsjeblieft, krijg je boterkoek van me.
Hmm, kan je magnetron anders bevelen hem door te sturen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan moet je even wachten tot ik thuis ben want ik zit op m'n tellie en gedoe.
Noord-Holland is correctquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer weerNoord-Holland was het toch? Of heb ik dat vanmiddag verkeerd opgevangen ?
Magnetron fix jij het even liefjequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, kan je magnetron anders bevelen hem door te sturen?Wilt hij vast wel doen.
Niet bereikbaarquote:
Oh fuck dat!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet bereikbaar
Deze site is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog een keer.
Dan doe je toch echt iets verkeerd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet bereikbaar
Deze site is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog een keer.
Nee, is gewoon mijn ban.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt iets verkeerd.
Ah, toch gelukt dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had je blond verwachtBLauwe ogen
Wees verstandig en duik je bed in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan nauwelijks meer fatsoenlijk typenIk ben erg.
TIS EEN WONDER.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
DW!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
JE BENT ER NOG!!!!
Hij is echt dronken+geil!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SchattekeWanneer gaan we Drumline kijken?
O ik zat ook in dat andere topicquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor , aangeschoten wel![]()
Dit hadden we al eerder besproken
R&P? Ik heb mezelf daar bewust weggebonjourd ofzoiets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik zat ook in dat andere topic
Ja, was op Hookers aan het glurenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
DW!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
JE BENT ER NOG!!!!
Je hebt een heuse rel gemistquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
R&P? Ik heb mezelf daar bewust weggebonjourd ofzoiets.
Ik ben nog in staat om redelijke zinnen te typen
Rel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt een heuse rel gemist
Ik ook trouwens
Wat dan? Met B. ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook trouwens
Wanneer ik tijd heb. December oid dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SchattekeWanneer gaan we Drumline kijken?
Hij kan me niet betalen.quote:
Rel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook trouwens
Voorlopig toch niet al te veel tijdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer ik tijd heb. December oid dus
Betalen? Ik betaal niet voor seks. Alleen als er drank of eten vooraf gaat, dat betaal ikquote:
Ja, ik ben een beetje aangeschotenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:11 schreef DaMook het volgende:
Hoi, veul gemist het afgelopen uur, maar geen zin het terug te lezen. Truste
![]()
.
Ja, er was weer eens gedoe. Ik hield me er buiten, kwam middenin binnenvallen.quote:
Waarover dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, er was weer eens gedoe. Ik hield me er buiten, kwam middenin binnenvallen.
Liep met een sisser af
Dan moet ik weer gaan graven, geen zin inquote:
Waar was er een rel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, er was weer eens gedoe. Ik hield me er buiten, kwam middenin binnenvallen.
Liep met een sisser af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |