Daar is niets te beleven dus heeft ze alle tijd hier om topics te sluiten?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:43 schreef snoopy het volgende:
Gelukkig woont de buuf wel in schubbekutteveen
quote:
Ik heb niks tegen sperma hoor, integendeelquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:44 schreef Nielsch het volgende:
Heeft Lois soms iets tegen moeders die gebruik maken van een donor om een kind te krijgen? Treurig hoor.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
als ik per ongeluk iets op slot gooi, sorry alvast.
ingesleten.
Ik krijg gewoon een ieuwl reactie bij elke keer "sperma" in een TTquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:54 schreef Nielsch het volgende:
Waarom dan TT change? Ging ook zo mooi door op de andere bankjes...
sterker dan ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:57 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon een ieuwl reactie bij elke keer "sperma" in een TT
Sorry het was sterker dan mij
Sterker dan mij is veel leukerderquote:
Gezellig , het kleutertopic had je net los kunnen gaan!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... Ik heb een soort PMS dus beware
mwah, na wederom een afwijzing na een 2e gesprek om een of andere rukreden heb ik meer zin om er een paar om te leggen. Ex werkgevers ofzo he... Geen kleuters.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Gezellig , het kleutertopic had je net los kunnen gaan!
Kut zeg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
mwah, na wederom een afwijzing na een 2e gesprek om een of andere rukreden heb ik meer zin om er een paar om te leggen. Ex werkgevers ofzo he... Geen kleuters.
jawel, maar dit was toch wel een hele lekkere. Locatie, organisatie, functie, inschaling. Alles klopte.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kut zeg.
Maar je had nog wat meer open toch?
Terecht balen gewoon.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
jawel, maar dit was toch wel een hele lekkere. Locatie, organisatie, functie, inschaling. Alles klopte.
Hmm kut zegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
mwah, na wederom een afwijzing na een 2e gesprek om een of andere rukreden heb ik meer zin om er een paar om te leggen. Ex werkgevers ofzo he... Geen kleuters.
neuh op de vraag "nu heb je de vrije hand is er helemaal niets en mag JIJ een afdeling inrichten.... HOE zou ie dat doen?" Kon ik weinig leuks fantaseren (want hoe de fuck moet ik dat weten als ik verder niets van de organisatie weet). En dat zegt blijkbaar wat over mijn "denkproces". In mijn opinie zegt het voornamelijk wat over mijn fantasie. En als ik makkelijk verhaaltjes uit het niets had kunnen verzinnen was ik wel schrijver geworden denk ik dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Terecht balen gewoon.
Wat was de reden? Past niet in het team ofzo?
ik heb er al een mail over gestuurd. Die ik door E.T. Heb laten lezen voordat ik op "Send" ramdequote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:19 schreef phluphy het volgende:
Nou, inderdaad.
Ik zou even een paar afkoeldagen nemen, en ze dan een brief / mail schrijven met je mening hierover.
Het brengt je wellicht nergens, maar dan ben je misschien wat frust kwijt.
Dat zou ik echt nóóit doen. Gewoon vragen wat de reden van afwijzing is, is prima, maar een (boze) brief sturen komt wel erg onsportief over. Dom ook, want wie weet wat die werkgever, of zijn netwerk, in de toekomst nog voor je kan betekenen. Ik zou altijd de deur op een kier houden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:19 schreef phluphy het volgende:
Nou, inderdaad.
Ik zou even een paar afkoeldagen nemen, en ze dan een brief / mail schrijven met je mening hierover.
Het brengt je wellicht nergens, maar dan ben je misschien wat frust kwijt.
boze briefquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:16 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nóóit doen. Gewoon vragen wat de reden van afwijzing is, is prima, maar een (boze) brief sturen komt wel erg onsportief over. Dom ook, want wie weet wat die werkgever, of zijn netwerk, in de toekomst nog voor je kan betekenen. Ik zou altijd de deur op een kier houden.![]()
Wel erg zuur, Swets, hebben ze je telefonisch de reden van afwijzing verteld?
Je hebt gelijk. Ik maakte er een 'boze' brief van, maar dat staat er idd niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
boze briefJe kan toch gewoon nog en nadere toelichting sturen.
Voor de reden, zie hierboven.
en wat is er mis met gefrustreerd zijn als je naast een voor jou leuke baan grijpt? Zegt ook wat over je passie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:22 schreef -Spring het volgende:
Toch zou ik er zelf niet zo snel een 'toelichting' achteraan sturen. Als ik boos, gefrustreerd en terleurgesteld ben, zou het me erg moeilijk vallen om dat niet (tussen de regels door) tot uiting te laten komen in de brief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |