abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5474220
Naar aanleiding van een zeer intelligente opmerking van iemand op de FP waar ik (uiteraard) geen antwoord op gekregen heb.
quote:
Ach hoeveel linkse knakkers lees: links radicale idioten met een strafblad zitten er wel niet bij de Groenlinks of het gematigde PvdA......n.
Nou Nou....
Nou mensen...hoeveel ?
  woensdag 21 augustus 2002 @ 14:15:48 #2
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_5474281
nieveel.
Later word ik mijzelf in het groot.
pi_5474325
Zullen wel mensen met een strafblad zitten, maar corrupt? niet veel....
Ik ga naar huis.
pi_5474333
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 14:12 schreef DimeBag het volgende:
Naar aanleiding van een zeer intelligente opmerking van iemand op de FP waar ik (uiteraard) geen antwoord op gekregen heb.
[..]

Nou mensen...hoeveel ?

Links zijn op zich is tegenwoordig toch al genoeg voor een strafblad?
  woensdag 21 augustus 2002 @ 14:18:36 #5
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_5474338
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 14:17 schreef nietzman het volgende:
hmm nou denk eerder andersom maargoed...
hoewel dat bij de rechtsen ook wel zo zal zijn..

[Dit bericht is gewijzigd door Phat Lip op 21-08-2002 14:19]

pi_5474345
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 14:17 schreef nietzman het volgende:
Ja oa strafblad.
pi_5474387
Ach, als je als kraker ooit opgepakt bent heb je volgens mij ook al een strafblad... en ja ,krakers?! dat is toch een van de laagste vormen van misdaad...
pi_5474426
quote:

Nou mensen...hoeveel ?

Milieu terrorist Duyvendak, Tweede Kamerlid bij GroenLinks, om maar iemand te noemen.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_5474440
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 14:19 schreef DimeBag het volgende:

[..]

Ja oa strafblad.

Hoeveel rechtsen zitten er met een strafblad in de Kamer dan
pi_5474444
Zet het eens af tegen mensen met een reputatie van corruptie bij de LPF, dat zijn er meer dan bij heel de PvdA en GroenLinks bij elkaar.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_5474449
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 14:24 schreef R@b het volgende:

[..]

Milieu terrorist Duyvendak, Tweede Kamerlid bij GroenLinks, om maar iemand te noemen.

om mensen met de neus op de feiten te drukken moet je soms de wet overtreden. Zeker wat het milieu betreft...

of heeft ie soms iemand bedreigd? Is ie corrupt? verdacht van omkoping? Slaat ie zijn vrouw?

woensdag 21 augustus 2002 @ 14:26:56 #12
34219 DJ-L3
memento mori..
pi_5474451
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 14:25 schreef R@b het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, en jij niet, maar blijkbaar is dat bij links Nederland wel duidelijk ?
Carpe diem !
pi_5474472
quote:

[..]

oa betekent : Onder Andere

Duyvendak is idd vrij dubieus ja.

Ps. Ik ben geen GL (Groen Links dus) aanhanger.

pi_5474480
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 14:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

om mensen met de neus op de feiten te drukken moet je soms de wet overtreden.

Méén je dat nou?? Dan zal ik morgen ffies een moskee in de fik zetten, om mijn gevoel dat het er teveel worden te onderschrijven.

Of bedoel je dat toch niet?

Some men see things as they are and ask why. Others dream things that never were and ask why not.
  woensdag 21 augustus 2002 @ 14:31:57 #15
272 R@b
No-nonsens
pi_5474513
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 14:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

om mensen met de neus op de feiten te drukken moet je soms de wet overtreden. Zeker wat het milieu betreft...

Tja, de man had Rara sympathiën. Werd zelfs verdacht daar ook bij te horen. Moet kunnen zeker
pi_5474568
quote:

[..]

Iemand met een strafblad is automatisch rechts
pi_5474620
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 14:31 schreef R@b het volgende:

[..]

Tja, de man had Rara sympathiën. Werd zelfs verdacht daar ook bij te horen. Moet kunnen zeker

Mocht dat zo zijn dan had de media dat tot op de bodem uitgezocht.
  woensdag 21 augustus 2002 @ 14:40:24 #18
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5474641
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 14:35 schreef Knormen het volgende:

[..]

Iemand met een strafblad is automatisch rechts

Da's echt niet nagedacht dus.....

Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
  woensdag 21 augustus 2002 @ 14:40:57 #19
272 R@b
No-nonsens
pi_5474646
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 14:39 schreef DimeBag het volgende:

[..]

Mocht dat zo zijn dan had de media dat tot op de bodem uitgezocht.

GL-politicus actief bij Radikalen

Gesubsidieerde activisten

pi_5474704
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 14:40 schreef R@b het volgende:

[..]

GL-politicus actief bij Radikalen

Gesubsidieerde activisten

Ok, we hebben er al 1
pi_5474744
Is het niet noodzakelijk om een verklaring van goed gedrag te overleggen als kamerlid?
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
pi_5474764
quote:

[..]

Tellen economische delicten?

Heinsbroek, Arcade is veroordeeld wegens kunstmatige prijsopdrijving van CD's tijdens zijn directeurschap.

Iemand die zo goed het nieuws volgt als jij had dat moeten weten, R@b.

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
  woensdag 21 augustus 2002 @ 14:50:17 #23
272 R@b
No-nonsens
pi_5474782
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 14:47 schreef Tia_Tijger het volgende:

Is het niet noodzakelijk om een verklaring van goed gedrag te overleggen als kamerlid?

Nee hoor.

Als het volk jouw kiest kom je in de Kamer. Je mag alleen niet in de gevangenis zitten en deelnemen aan de verkiezingen geloof ik.

woensdag 21 augustus 2002 @ 14:50:57 #24
272 R@b
No-nonsens
pi_5474789
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 14:49 schreef Tia_Tijger het volgende:

[..]

Tellen economische delicten?

Heinsbroek, Arcade is veroordeeld wegens kunstmatige prijsopdrijving van CD's tijdens zijn directeurschap.

Iemand die zo goed het nieuws volgt als jij had dat moeten weten, R@b.

Het bedrijf van Heinsbroek werd veroordeeld. Niet Heinsbroek zelf.
pi_5474790
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 14:47 schreef Tia_Tijger het volgende:
Goede vraag.

Als dat zo is, dan valt geen enkele partij dus iets aan te wrijven? Als linkse criminelen er niet in komen, komen rechtse het ook niet, zou je denken.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_5474809
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 14:50 schreef R@b het volgende:

[..]

Flauw, Arcade werd veroordeeld voor praktijken die werden uitgevoerd onder leiding van Heinsbroek. Hij wist alles van de prijsafspraken en andere zaken.
pi_5474823
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 14:53 schreef Meneer_Aart het volgende:

Flauw, Arcade werd veroordeeld voor praktijken die werden uitgevoerd onder leiding van Heinsbroek. Hij wist alles van de prijsafspraken en andere zaken.

Waarom moet ik nu meteen denken aan Kok en Zorreguieta?
pi_5474855
quote:

[..]

En dan heeft Heinsbroek er niks mee te maken terwijl hij er directeur is geweest ?
  woensdag 21 augustus 2002 @ 14:57:51 #29
34219 DJ-L3
memento mori..
pi_5474885
quote:

[..]

Als directeur ben je dan toch wel redelijk verantwoordelijk lijkt mij..
Carpe diem !
pi_5474889
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 14:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waarom moet ik nu meteen denken aan Kok en Zorreguieta?

Geen idee.
pi_5474986
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 14:58 schreef Meneer_Aart het volgende:

Geen idee.

Je zou een uitstekende politicus zijn. Misschien moet je nog even oefenen op je "ik kan het me niet herinneren"?

Ontopic: kunnen meer mensen iets zeggen over het al dan niet vereist zijn van een bewijs van goed gedrag? Ik heb begrepen dat alle ambtenaren daartoe verplicht zijn (maar ben er niet zeker van). Dat wil overigens ook nog niet per definitie zeggen dat je niet "aangenomen" wordt of mag worden, want niet alle overtredingen zijn "relevant".

pi_5475034
quote:

[..]

Ahhhhh..en het feit dat hij dat bedrijf leidde maakt geen verschil, he?

Natuurlijk

Lachen met die hyprcrieten van de LPF, we maken een economisch crimineel minister van EZ, hoe was het ook al weer? Met dieven vang je dieven?

pi_5475051
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 15:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je zou een uitstekende politicus zijn.

I know .
  Admin woensdag 21 augustus 2002 @ 15:09:28 #34
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_5475056
Weird dat dit soort mensen niet gelijk geheel gescreend worden.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_5475073
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 15:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je zou een uitstekende politicus zijn. Misschien moet je nog even oefenen op je "ik kan het me niet herinneren"?

Ontopic: kunnen meer mensen iets zeggen over het al dan niet vereist zijn van een bewijs van goed gedrag? Ik heb begrepen dat alle ambtenaren daartoe verplicht zijn (maar ben er niet zeker van). Dat wil overigens ook nog niet per definitie zeggen dat je niet "aangenomen" wordt of mag worden, want niet alle overtredingen zijn "relevant".

Ambtenaren moeten ten allen tijde een bewijs van goed gedrag hebben, dat betekent niet dat je nooit iets misdaan kan hebben maar alleen dat de zaak geen obstakel vormt voor de baan waarvoor je die verklaring nodig hebt.
pi_5475097
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 15:07 schreef Tia_Tijger het volgende:

Ahhhhh..en het feit dat hij dat bedrijf leidde maakt geen verschil, he?

Klaarblijkelijk niet!
quote:
Lachen met die hyprcrieten van de LPF, we maken een economisch crimineel minister van EZ
Klaarblijkelijk geen crimineel dus!
pi_5475110
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 15:09 schreef yvonne het volgende:
Dat vond de SP ook en die hebben kamervragen aan Balkenende gestelt hierover.

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=21482

pi_5475141
quote:
Die vraag stelde ik ook mbt op Bijlhout waar je trouwens niks meer over hoort. Wordt waarschijnlijk in de doofpot gestopt.
  woensdag 21 augustus 2002 @ 15:22:41 #39
272 R@b
No-nonsens
pi_5475275
quote:
Welke mensen

Kamerleden zijn geen ambtenaar maar volksvertegenwoordiger.

Bovendien moet ik er niet aan denken dat de BVD, of wie dan ook, gaat bepalen wie wel of niet Kamerlid mogen worden. Laat de politieke partijen en de kiezers dat zelf bepalen Ja !!!!

woensdag 21 augustus 2002 @ 15:26:02 #40
272 R@b
No-nonsens
pi_5475326
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 14:44 schreef DimeBag het volgende:

[..]

Ok, we hebben er al 1

2

Krista van Velzen van de SP

Heeft wegens ongeoorloofd actievoeren in de cel gezeten

pi_5475974
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 15:26 schreef R@b het volgende:

[..]

2

aaaaaaaah...
pi_5477618
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 15:26 schreef R@b het volgende:

[..]

2

Zit je mij nu te quoten?

Hierbij het verhaal van de gevangenisstraf van Van Velzen...

quote:
Tijdens een van de actiekampen die we in 1998 organiseerden ben ik met twee vrienden de Schotse wateren ingedoken om naar de Trident kernonderzeeërs te zwemmen. We hadden ons erg goed voorbereid en waren van plan met het juiste gereedschap delen van het communicatiesysteem van deze levensgevaarlijke duikboten te saboteren. Ondanks de zware beveiliging kwamen we tot vlak bij de duikboot. Uiteraard hebben we ons gehouden aan de richtlijnen van geweldloos verzet, maar werden tenslotte toch door de marine uit het water gehaald. Wat een maand in de bak opleverde.

http://www.sp.nl/nieuws/tribune/200201/interviewkvvelzen.stm

Overigens (wat ik ook al in een ander topic betoogd heb) vind ik de beschuldigingen betreffende Wijnand Duyvendak nogal dubieus. Die 6 weken cel ergens in het begin van de jaren 80 zullen wel waar zijn (hoewel de verhalen allemaal te herleiden zijn tot dezelfde bron), maar betrokkenheid bij de RaRa of andere terroristische acties is nooit bewezen, zo niet volkomen uit de lucht gegrepen.
pi_5477753
quote:
De Telegraaf onthulde het: de Vereniging Milieudefensie bestaat uit gevaarlijke terroristen, en woordvoerder Wijnand Duyvendak staat nummer vier op de RaRa-verdachtenlijst. Voor welk karretje laat de krant zich nu weer spannen?

'BVD VREEST terreur op Schiphol' luidde de kop boven een merkwaardig artikel dat afgelopen vrijdag in De Telegraaf verscheen. Merkwaardig, omdat volgens het ochtendblad de Binnenlandse Veiligheidsdienst niet een terroristische groepering als mogelijke zaaier van dood en verderf aanwees, maar een 'militante kern van actievoerders' die niet langer genoegen zou nemen met geweldloze acties tegen de uitbreiding van Schiphol. De BVD zou een speciaal observatieteam op de been hebben gebracht om de actievoerders in de gaten te houden. In het artikel werd de Vereniging Milieudefensie (VMD), een in alle openheid en geweldloosheid opererende organisatie, met de terreurdreiging in verband gebracht.

(..)

De Koninklijke Marechaussee te Schiphol is al evenmin te spreken over het Telegraaf-artikel. 'Het woord terreur lijkt ons een veel te zwaar aangezette term. Onze ervaring met Milieudefensie is dat het een vereniging is die actie voert binnen de kaders van de wet. Als er strafbare feiten rond de luchthaven plaatsvinden, verrichten we natuurlijk aanhoudingen. Maar het is onze doelstelling om elke actie te kunnen overzien en er gepast op te reageren. Milieudefensie stelt ons daartoe in staat omdat ze met ons in overleg treedt. We hebben nog onlangs met ze vergaderd en er is ons niets gebleken van ontoelaatbare activiteiten.'

(..)

DE TELEGRAAF noemde in verband met de vermeende gewelddreiging niet alleen de Vereniging Milieudefensie, maar ook de naam van een van haar belangrijkste activisten, Wijnand Duyvendak. Volgens Koolhoven staat Duyvendak vierde op een top40-lijst met personen die mogelijkerwijs betrokken zijn geweest bij de nooit opgeloste Makro-branden uit het midden van de jaren tachtig. Die aanslagen werden opgeëist door de radicale organisatie RaRa, die daarmee wilde bereiken dat Makro-eigenaar SHV zich uit Zuid-Afrika zou terugtrekken.
De Makro-top40 werd in 1984 opgesteld door de Centrale Recherche Informatiedienst (CRI) en is op een of andere manier in handen gekomen van De Telegraaf. In zijn artikel meldt Koolhoven over de samenstelling van de merkwaardige lijst slechts dat René R. - die korte tijd vastzat maar in hoger beroep vrijuit ging - nummer één staat, en de journalist Hans Krikke - wiens zaak onlangs werd geseponeerd wegens gebrek aan bewijs - op de vijfentwintigste plaats. De suggestie is duidelijk: met Wijnand Duyvendak, leider van de Milieudefensie-acties op Schiphol, is het niet pluis. Maar Duyvendak, die onder meer actief is geweest bij het anti-militaristische Onkruit, het linkse actieblad Bluf! en Komitee Shell uit Zuid-Afrika, heeft zich altijd verzet tegen gewelddadige acties. Laat staan dat hij zich ooit heeft ingelaten met RaRa-activiteiten.

(..)

Het riekt naar een ouderwetse Telegraaf-beschadigingsactie. Schiphol moet gespaard, Milieudefensie en Wijnand Duyvendak kaltgestellt. Duyvendak: 'Ik was perplex. Ik heb altijd een hekel gehad aan mensen met bivakmutsen. Maar ik word in dat stuk doodleuk de uitvinder van het onherkenbaar actievoeren met bivakmuts genoemd. En ik heb ook nooit aan Milieudefensie hoeven beloven dat ik geen geweld zou gebruiken, zoals Koolhoven schrijft. Dat had hij zo kunnen navragen. Elke zin van dat stuk is uit de lucht gegrepen. Ik vind het ontzettend schofterig dat iemand die mij kennelijk intensief in de gaten heeft gehouden, die onzin zomaar aan De Telegraaf gaat vertellen. En dat zij het in hun krant afdrukken, is helemaal te gek voor woorden. Bestaat die man wel, of komt die ook uit de dikke duim?'

Bron De Groene, 23 oktober 1996

Overigens heeft Duyvendak kennelijk wel ooit in de cel gezeten. Volgens hetzelfde artikel...
quote:
Duyvendak benutte weliswaar de gelegenheid om weerwoord te geven, maar welke repliek houdt stand wanneer boven het stuk een driekoloms politiefoto van jezelf, compleet met gevangenennummer, is afgedrukt? Het kan haast niet anders of in de ogen van de gemiddelde Telegraaf-lezer is Wijnand Duyvendak een crimineel van de ergste soort.
pi_5478057
Ach het is toch alom bekend dat misdaden mbt het milieu worden goedgekeurd door de kornuiten van G-L.

Gelukkig komen er andere tijden aan. En kunnen we eindelijk eens gaan inventariseren wat voor gespuis en werkschuw tuig zich allemaal verschuilt achter de naam milieu.

Het wordt tijd om die bewegingen eens grondig uit te kammen, ze hebben jarenlang vrij spel gehad.

Dus als het aan mij ligt:
- Localiseren
- Omspitten beweging
- Identificeren
- Terug gooien
- Opvullen met cement, ik bedacht me in 1 keer dat we misschien toch beter asfalt hiervoor kunnen gebruiken. Kunnen we er direct een weg van maken.

En mbt het onderwerp zeg ik dat de hele fractie van G-L zo corrupt is als wat.

Overall beste user 2022 woensdag 21 augustus 2002 @ 17:59:57 #45
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_5478141
quote:

[..]

prijsafspraken maken in de CD branche is niet legaal.

Maar goed, de persoon die daarvoor verantwoordelijk is, is geen tweede kamerlid.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_5478202
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 17:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

prijsafspraken maken in de CD branche is niet legaal.

Maar goed, de persoon die daarvoor verantwoordelijk is, is geen tweede kamerlid.

Wien van den Brink wel. Die heeft toch ook het nodige uitgevreten op actiegebied?
quote:
Gewonnen rechtszaken, gestolen mestdocumenten en een symbolisch opgeknoopte minister. Het heeft de radicale varkenshoudersbond NVV niets geholpen. In het mestdebat staan Wien van den Brink c.s. buitenspel.

(..)

De spil van de vakbond is Wien van den Brink, steevast 'radicale varkensvoorman' genoemd. Hij weet als geen ander wat zijn achterban denkt, voelt en wil.

(..)

De NVV koos vanaf het begin voor polarisatie en raakte verwikkeld in een slepende oorlog met de Haagse politiek. De mestboekhouding werd eerst gestolen en later geboycot en er kwam een actie tegen de registratie en identificatie van varkens. Voormalig landbouw-minister Van Aartsen liep klappen op, Brinkhorst werd (als pop) symbolisch opgeknoopt. Borden langs de weg waarschuwden voor de Killer Brinkhorst en Van den Brink beschuldigde de minister van 'etnische zuiveringen'.

http://www.nrc.nl/W2/Lab/Varkenswet/000221a.html

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 21-08-2002 18:16]

woensdag 21 augustus 2002 @ 18:35:36 #47
34219 DJ-L3
memento mori..
pi_5478629
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 18:03 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Wien van den Brink wel. Die heeft toch ook het nodige uitgevreten op actiegebied?
[..]

Wien van den Brink zou toch ook voor een linkse partij in de kamer gaan zitten ?
Carpe diem !
pi_5478696
Heeft niemand hypocriete Armani-socialist Rosenmuller genoemd?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 21 augustus 2002 @ 18:40:48 #49
34219 DJ-L3
memento mori..
pi_5478721
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 18:39 schreef Strolie75 het volgende:
Hypocritie is niet strafbaar Strolie75, anders zou de gehele LPF fractie wel in het gevang zitten.
Carpe diem !
  woensdag 21 augustus 2002 @ 19:23:46 #50
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_5479282
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 17:53 schreef Brammetje het volgende:
En kunnen we eindelijk eens gaan inventariseren wat voor gespuis en werkschuw tuig zich allemaal verschuilt achter de naam milieu.
Toch weer heerlijk dubbel.... dat 'werkschuwe' tuig is lekker bezig (werk) om de rechtsen tegen te werken!
Ik ga naar huis.
pi_5479523
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 17:53 schreef Brammetje het volgende:
Ach het is toch alom bekend dat misdaden mbt het milieu worden goedgekeurd door de kornuiten van G-L.

Gelukkig komen er andere tijden aan. En kunnen we eindelijk eens gaan inventariseren wat voor gespuis en werkschuw tuig zich allemaal verschuilt achter de naam milieu.

Het wordt tijd om die bewegingen eens grondig uit te kammen, ze hebben jarenlang vrij spel gehad.

Dus als het aan mij ligt:
- Localiseren
- Omspitten beweging
- Identificeren
- Terug gooien
- Opvullen met cement, ik bedacht me in 1 keer dat we misschien toch beter asfalt hiervoor kunnen gebruiken. Kunnen we er direct een weg van maken.

En mbt het onderwerp zeg ik dat de hele fractie van G-L zo corrupt is als wat.

Mjah..die bouwfraude zaak zit ook vol met G-L'ers, he?
pi_5479541
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 18:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ah, de man met de foto van een Nazi soldaat in zijn profiel rept over hypocrisie...woorden schieten mij te kort hier.
pi_5480112
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 19:45 schreef Tia_Tijger het volgende:

[..]

Mjah..die bouwfraude zaak zit ook vol met G-L'ers, he?

Nou goed dat je het daar over hebt. Na een hoop geschreeuw en gebleer van Paul en zijn makkers mochten ze de voorzitter leveren van de bouwfraude.

Hij schrok natuurlijk een beetje omdat hij niet gedacht had dat ze hem nog eens serieus zouden nemen in de kamer. Van pure ellende heeft hij toen maar marijke naar voren geschoven. Een vrouw die haar politieke carriere al aan het afbouwen was.
Dat mens ziet het verschil nog niet eens tussen een baksteen en een kruiwagen.

Maar ja goed dat kunnen we haar niet kwalijk nemen. Het meest beroerde vind ik dan wel weer dat de bouw bedrijven er straks weer afkomen met een laf strafje.

Marijke Vos ( wie bedenkt die achternamen eigenlijk bij G-L?) heeft al gezegd dat als het aan haar ligt er HELE zware straffen gaan volgen wanneer de bouwbedrijven daadwerkelijk schuldig worden bevonden.
Marijke: " we zijn op het moment grondig onderzoek aan het doen met een team van 250 mensen om te kijken of de bouwbedrijven zich wel aan de regels hebben gehouden, zo hebben wij vernomen dat de bouwbedrijven stelselmatig de milieu regels aan hun laars lappen." " Ook zal worden nagegaan of bouwbedrijven wel grondig onderzoek doen of op de diverse bouwlocaties de korenwolf in zijn waarde is gelaten
Er is namelijk uit betrouwbare bron vernomen dat bouwbedrijven op diverse bouwlocaties de korenwolf hebben ontvoerd" Aldus marijke vos, voorzitter Bouwfraude. En tevens maîtresse van Paul. Ja mensen je denkt toch niet dat paul zomaar de baantjes weg gaat geven. Hij wil er wel wat voor terug hebben. Hij is gekke henkie niet.

Zo had Marijke het oa over een wel hele zware straf:
140 uur dienstverlening bij de plaatselijke kinderboerderij

Nee mensen laat dat maar aan marijke en G-L over. Helden zijn het!!!

woensdag 21 augustus 2002 @ 23:32:40 #54
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_5483421
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 14:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
To be GOVERNED is to be watched, directed, law-driven, numbered, regulated, enrolled, indoctrinated, preached at, controlled, checked, estimated, valued, censured, commanded, by creatures who have neither the right nor the wisdom nor the virtue to do so.

<off topic>

Libertarian??

</off topic>

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_5483462
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 20:29 schreef Brammetje het volgende:

blaaaaaaaat

Lul niet zo.
pi_5483875
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 20:29 schreef Brammetje het volgende:

[..]

Nou goed dat je het daar over hebt. Na een hoop geschreeuw en gebleer van Paul en zijn makkers mochten ze de voorzitter leveren van de bouwfraude.

Hij schrok natuurlijk een beetje omdat hij niet gedacht had dat ze hem nog eens serieus zouden nemen in de kamer. Van pure ellende heeft hij toen maar marijke naar voren geschoven. Een vrouw die haar politieke carriere al aan het afbouwen was.
Dat mens ziet het verschil nog niet eens tussen een baksteen en een kruiwagen.

Maar ja goed dat kunnen we haar niet kwalijk nemen. Het meest beroerde vind ik dan wel weer dat de bouw bedrijven er straks weer afkomen met een laf strafje.

Marijke Vos ( wie bedenkt die achternamen eigenlijk bij G-L?) heeft al gezegd dat als het aan haar ligt er HELE zware straffen gaan volgen wanneer de bouwbedrijven daadwerkelijk schuldig worden bevonden.
Marijke: " we zijn op het moment grondig onderzoek aan het doen met een team van 250 mensen om te kijken of de bouwbedrijven zich wel aan de regels hebben gehouden, zo hebben wij vernomen dat de bouwbedrijven stelselmatig de milieu regels aan hun laars lappen." " Ook zal worden nagegaan of bouwbedrijven wel grondig onderzoek doen of op de diverse bouwlocaties de korenwolf in zijn waarde is gelaten
Er is namelijk uit betrouwbare bron vernomen dat bouwbedrijven op diverse bouwlocaties de korenwolf hebben ontvoerd" Aldus marijke vos, voorzitter Bouwfraude. En tevens maîtresse van Paul. Ja mensen je denkt toch niet dat paul zomaar de baantjes weg gaat geven. Hij wil er wel wat voor terug hebben. Hij is gekke henkie niet.

Zo had Marijke het oa over een wel hele zware straf:
140 uur dienstverlening bij de plaatselijke kinderboerderij

Nee mensen laat dat maar aan marijke en G-L over. Helden zijn het!!!

Als cabaretier maak je volgens mij nog wel een kans.
  woensdag 21 augustus 2002 @ 23:56:09 #57
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5483950
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 14:57 schreef DJ-L3 het volgende:

[..]

Als directeur ben je dan toch wel redelijk verantwoordelijk lijkt mij..

Tenzij je rechter bent geworden natuurlijk... dan gelden dergelijke verantwoordelijkheden (zoals valsheid in geschrifte niet meer toch gelly?).
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  woensdag 21 augustus 2002 @ 23:57:24 #58
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5483986
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 19:47 schreef Tia_Tijger het volgende:

[..]

Ah, de man met de foto van een Nazi soldaat in zijn profiel rept over hypocrisie...woorden schieten mij te kort hier.

Daar mag je dan blij om zijn want enig juist verhaal zal er wel niet uitkomen.

Fantastisch argument zeg! Over dat icoon! Verbazingwekkend wat een enorme beargumentatie! Hulde!

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  woensdag 21 augustus 2002 @ 23:59:20 #59
34219 DJ-L3
memento mori..
pi_5484019
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 23:56 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Tenzij je rechter bent geworden natuurlijk... dan gelden dergelijke verantwoordelijkheden (zoals valsheid in geschrifte niet meer toch gelly?).

Ik geloof dat de man waar jij op doelt enkel een adviserende juridische functie had X-ray, die vergelijking gaat dus niet helemaal op.
Carpe diem !
pi_5484056
quote:
[..]

Nou mensen...hoeveel ?

Let op je hart.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_5486794
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 15:14 schreef DimeBag het volgende:

[..]

Die vraag stelde ik ook mbt op Bijlhout waar je trouwens niks meer over hoort. Wordt waarschijnlijk in de doofpot gestopt.

Doofpot??
Doe ff normaal mongool.
Die onzin is een week lang breed uitgemeten in het nieuws.

Volgens mij moet jij even gaan opzoeken wat een doofpot is.

pi_5488084
Ik geloof niet dat rechts danwel links 'corrupter' of crimineler is..

Tenminste als we kijken naar de straffen.

Maar als ik moet kiezen tussen een moderne Robin Hood en een geldbeluste prijsopdrijver ga ik voor Robin Hood..

donderdag 22 augustus 2002 @ 11:09:24 #63
1169 BigDick
size DOES matter
pi_5488426
de relevantie van de vraag wordt mij ook na het lezen van jouw topic niet helemaal duidelijk.

Theoretisch zijn links mensen minder vaak zakenman/vrouw en daardoor minder vaak betrokken bij economische / fiscale strafbare feiten.

Theoretisch zijn linkse mensen vaker afhankelijk van een of ander uitkering en daardoor vaker betrokken bij uitkeringsfraude. Het percentage terroristen is praktisch gezien ongeveer nul, dus laten we die niet meetellen.

Praktisch zullen er weinig linkse mensen in de kamer zitten die afhankelijk zijn (geweest)van een uitkering

praktisch zitten er veel rechtse mensen in de kamer met een zakelijk / ondernemend verleden.

De kans op een strafblad is dan groter aan de rechter kant van de kamer dan aan de linker kant.

(vergeet ik nog het CDA met de lokale omkoop- en inteelt-schandalen)

Verder is het denkbaar een onderscheid te maken tussen een strafblad opgelopen door acties uit eigenbelang of uit idealisme. Ik vind dat laatste zelfs wel schatting.

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_5492618
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 23:32 schreef speedcore het volgende:

[..]

<off topic>

Libertarian??

</off topic>

Tsja, anarchist. To be GOVERNED is to be watched, directed, law-driven, numbered, regulated, enrolled, indoctrinated, preached at, controlled, checked, estimated, valued, censured, commanded, by creatures who have neither the right nor the wisdom nor the virtue to do... is een citaat van Proudhon, meen ik mij uit een zondige jeugd te herinneren.
pi_5502566
quote:

Nou mensen...hoeveel ?

Kun je zelf niet tellen ofzo?
pi_5502620
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:17 schreef extremeknul het volgende:

[..]

Kun je zelf niet tellen ofzo?

- Krista van Velzen (SP)
- (vermoedelijk) Wijnand Duyvendak (GroenLinks)
- (misschien) Wien van den Brink (LPF)

En waar blijven die PvdA-ers met strafblad?

pi_5502737
De naam van de extreem linkse Castro aanhangster Jorritsma is ook weer eens gevallen tijdens het bouwfraude onderzoek.
Miljoenen doorgesluisd naar een familiebedrijfje. Het zal me benieuwen hoelang die dame haar hoofd nog uit de strop kan houden. Te lang vrees ik.
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_5515278
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:22 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

- Krista van Velzen (SP)
- (vermoedelijk) Wijnand Duyvendak (GroenLinks)
- (misschien) Wien van den Brink (LPF)

En waar blijven die PvdA-ers met strafblad?

Nog geen PvdA-ers, maar inmiddels wel een "corrupte linkse" LPF-er die aan het lijstje mag worden toegevoegd...

- Cor Eberhard (LPF)

quote:
"Diefstal en verduistering"
Eberhand blijkt tweemaal veroordeeld te zijn. Eén keer voor diefstal en ook nog voor verduistering. Fortuyn wou Eberhard, de nummer 13 van de lijst Pim Fortuyn, direct royeren. Hij werd echter vermoord en na zijn dood had niemand het gezag om hem uit de partij te zetten.

Bevestiging Justitie
Het Tweede-Kamerlid zelf ontkent dat hij een strafblad heeft. Justitie echter bevestigt dat hij is veroordeeld. Hij verwierf zich een positie binnen de LPF door geld te bieden en gebruik te maken van een database die hij van Leefbaar Nederland had gestolen, zo meldt het Algemeen Dagblad vandaag. Eberhard volgde Fortuyn bij LN op toen Fortuyn als lijsttrekker was afgezet.

http://nu.nl/document?n=61334&

pi_5515331
quote:
Nog geen PvdA-ers, maar inmiddels wel een "corrupte linkse" LPF-er die aan het lijstje mag worden toegevoegd...
LPF is rechts.
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 21:02:23 #70
5097 Mass
Back in town
pi_5521258
en waar is R@b nu in dit topic nu we aan de rechterkant van het spectrum net zo goed strafbladen ontdekken?

anyway, een stuk of 10 van de 150 zou niet eens een gekke afspiegeling van de samenleving zijn denk ik...er zullen er heus nog wel een paar zijn...

Tomorrow will come,
to cancel the future,
Tomorrow's a gun,
loaded confusion.
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 14:12:28 #71
1169 BigDick
size DOES matter
pi_5555527
*schopt*

deze thread loopt dood als er meer rechtse misdadigers rond blijken te lopen in de politiek dan linkse.

("maar Volkert telt zwaarder")

blijven proberen jongens...

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_5571685
quote:

[..]

Nee hoor.

Als het volk jouw kiest kom je in de Kamer. Je mag alleen niet in de gevangenis zitten en deelnemen aan de verkiezingen geloof ik.

Je mag volgens mij geen strafblad hebben maar je brengt me aan het twijfelen
Never advise anyone to go to war or to marry. -Spanish Proverb
pi_5571746
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 03:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Doofpot??
Doe ff normaal mongool.
Die onzin is een week lang breed uitgemeten in het nieuws.

Volgens mij moet jij even gaan opzoeken wat een doofpot is.

Bijlhout, die had het door, hoe krijg ik legaal een meer dan redelijke uitkering, juist ja, ff vergeten dat je iets met de volksmilitie had.
Never advise anyone to go to war or to marry. -Spanish Proverb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')