SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Sorry meneer Looniarquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:17 schreef Timwonnacott het volgende:
Hou is op met nutteloze zooi posten.
Nee, die heeft er 170.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:18 schreef Flodder450 het volgende:
OMG 150 DELEN, WE ZIJN DE "ECHTE" MINECRAFT TOPIQ VOORBIJ?
JA GVD HE!quote:
Haha de eerste keer dat ik door een kind werd aangesproken als meneer had ik ook zo'n wtf momentje. Inmiddels al jaaaren geledenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
JA GVD HE!
Loop ik lekker op straat gezellig met de hond, minding my own business. Komt er een brutaal meisje aanlopen die het lef had mij meneer te noemenWant ze vond mijn hond zo mooi en wou hem aaien.
Verdomme, sinds wanneer zien kinderen mij als een meneer
Omdat jij de uitstraling hebt van een man?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
JA GVD HE!
Loop ik lekker op straat gezellig met de hond, minding my own business. Komt er een brutaal meisje aanlopen die het lef had mij meneer te noemenWant ze vond mijn hond zo mooi en wou hem aaien.
Verdomme, sinds wanneer zien kinderen mij als een meneer
Dat heb ik sinds mn 17e ofzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:21 schreef Mender het volgende:
[..]
Haha de eerste keer dat ik door een kind werd aangesproken als meneer had ik ook zo'n wtf momentje. Inmiddels al jaaaren geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |