Allereerst mooie foto's waarvoor complimenten maar ik dacht gezien het weerbeeld wat ik uit Nederland hoorde dat ik dan meer beelden zou zien met regen en sneeuw.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:52 schreef Xilantof het volgende:
Omdat ik vast niet de enige ben die er met dit weer op uit gaat...
[ afbeelding ]
Thnx!quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Allereerst mooie foto's waarvoor complimenten maar ik dacht gezien het weerbeeld wat ik uit Nederland hoorde dat ik dan meer beelden zou zien met regen en sneeuw.
Dit lijkt wel een na koele nazomermiddag...
leuke foto's, maar zou je niet overwegen de kleuren wat bij te trekken in photoshop?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:47 schreef Panoptis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uhm... staat mijn beeldscherm dan zo slecht afgesteld? dacht dat de kleuren wel redelijk helder waren...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
leuke foto's, maar zou je niet overwegen de kleuren wat bij te trekken in photoshop?
Ik zou ze zelf ook iets meer 'optrekken' nog. Contrast kan op sommige beter, en de kleurtint wat warmer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:53 schreef Panoptis het volgende:
[..]
uhm... staat mijn beeldscherm dan zo slecht afgesteld? dacht dat de kleuren wel redelijk helder waren...
Ohwwwww, die is echt geweldigquote:Op donderdag 1 november 2012 15:01 schreef pea4fun het volgende:
Zelfs in de herfst moet er gebadderd worden
[ link | afbeelding ]
WJR_3970 by peaspictorial, on Flickr
Hey, tijd niet gezien hier!! Prachtplaat, zeker omdat een vogel minder stilzit dan een paddenstoelquote:Op donderdag 1 november 2012 15:01 schreef pea4fun het volgende:
[ link | afbeelding ]
Thanks, hoe kan een flickrlink posten ?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:25 schreef Schanulleke het volgende:
Mooi!
(Waarom niet met de Flickrlink gepost?)
Als je op de pagina van de foto kiest voor 'share', dan naar de onderste optie: grab HTML/BBCode. Zet het vinkje bij BBCode. Kies het formaat en dan gewoon copy/paste. Op die manier lok je ook wat meer verkeer naar je photostream e.d.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:15 schreef Aschkael het volgende:
[..]
Thanks, hoe kan een flickrlink posten ?
Supermooi. Dit is in het speciaal ingerichte hoekje in je tuin?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:01 schreef pea4fun het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat een mooie foto!quote:Op donderdag 1 november 2012 15:01 schreef pea4fun het volgende:
[ link | afbeelding ]
Even mijzelf quoten, maar dat punt van die camera aanschaffen is aardig snel gegaan haha.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:20 schreef FalleNk810i het volgende:
iPhone kwaliteit...
[ afbeelding ]
Binnenkort waarschijnlijk een spiegelreflex aanschaffen, lijkt me heerlijk om zulke foto's te maken met een fatsoenlijke camera.
Leuke bewerking!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:34 schreef Aschkael het volgende:
[ link | afbeelding ]
what do you think you can see by Aschkael, on Flickr
Ja, ik heb de kleuren wat opgekrikt met behulp van HDRquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
@ Cryotic, heb je het blauw extra aangezet? het is wel heel erg blauw. Maar het geeft wel aan dat het een lekkere dag was.
Eerst ff werken, dan ga ik met de laatste paar later verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |