Dank allemaal voor de lovende commentaren.
Dat herinnert me er wel aan dat ik zelf een beetje in gebreke ben gebleven

Vandaar alsnog...
@ xilantof, de eerste 2 plaatjes zien er wat vreemd uit, heb je die op een speciale manier bewerkt of is dat het licht? Vind het niet lelijk, maar ik zie er wat aan.
@ schannulleke, je bent behoorlijk actief geweest voor de herfstfoto's. Ik vind het laantje met die mooie kleuren en de vliegenzwammen erg mooi. De boom die je in heath hebt genoemd is natuurlijk een mooi boompje met die kleuren, maar als foto is ie toch wat minder.
Ik heb deze foto inderdaad in mijn tuin gemaakt. Ik heb van het voorjaar een beekje (heel klein hoor) in mijn tuin gemaakt speciaal voor de vogels, en daar wordt dankbaar gebruik van gemaakt.
@ KoningRobin, door de vignettering die je hebt toegevoegd krijgt de foto wel iets sprookjesachtigs. Wel jammer dat je dan een straat op de achtergrond ziet, als je deze foto iets meer richting de struiken had genomen, zonder bebouwing in beeld maakt het hem nog sterker denk ik.
@Damart, lekkere herfstdetails
@ Sylvana, heerlijk sfeerbeeld, leuk met de paarden ertussen.
@Aschkael, mooi het licht gevangen tussen de kleurige blaadjes. Dat vind ik persoonlijk meer herfst als de foto in sepia, door de foto sepia te maken haal je naar mijn idee het herfstgevoel een beetje weg. De foto op zich is wel erg leuk gezien.
@ Cryotic, heb je het blauw extra aangezet? het is wel heel erg blauw. Maar het geeft wel aan dat het een lekkere dag was.
Eerst ff werken, dan ga ik met de laatste paar later verder
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.