PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Ik vind hem minder in mijn teamquote:
Leuk heee met Vertonghee spelequote:Op maandag 22 oktober 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
PACE IN DE SPITS
Nu even met Zarate en Lopez
Best een aardige kerel nu hij niet meer beinvloed wordt door die kampers uit duivendrechtquote:
De NIF is al een beest, net als Gundoganquote:
NIF voelt wel lekker aan, maar ik mis toch soms net een beetje klasse van een topspitsquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
De NIF is al een beest, net als Gundogan
Als jij niet disconnecte is er niets afgetrokken hoor...quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:55 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe fucking triest kan je zijn, die lui verdienen gewoon een ziekte. Dit is toch niet meer leuk. Had nog maar 1 wedstrijd om kampioen te worden
Bij mij nu wel: was zo van je tegenstander heeft de wedstrijd verlaten. En toen kreeg ik; je keert terug naar het fifa 13 hoofdmenuquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als jij niet disconnecte is er niets afgetrokken hoor...
Dafuq?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als jij niet disconnecte is er niets afgetrokken hoor...
Er staat 'er is een fout opgetreden', als jij naar het hoofdmenu gaat ligt het waarschijnlijk ergens aan jouw verbindingquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:57 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Bij mij nu wel: was zo van je tegenstander heeft de wedstrijd verlaten. En toen kreeg ik; je keert terug naar het fifa 13 hoofdmenu
Gvd, ik heb het snelste internetbundel van ziggo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er staat 'er is een fout opgetreden', als jij naar het hoofdmenu gaat ligt het waarschijnlijk ergens aan jouw verbinding
IF BOwditch is kutquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:59 schreef BDIL het volgende:
Wie LM Engelse Bronze ? Dacht zelf aan IF Bodwitch , Weston heeft alleen pace maar waarschijnlijk slechte voorzetten
Weston heeft ook goede voorzetten en een goed schot (vooral met buitenkant links) Hij scoort erg veel bij mijquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:59 schreef BDIL het volgende:
Wie LM Engelse Bronze ? Dacht zelf aan IF Bodwitch , Weston heeft alleen pace maar waarschijnlijk slechte voorzetten
Hoe zou jij dit afmaken ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Weston heeft ook goede voorzetten en een goed schot (vooral met buitenkant links) Hij scoort erg veel bij mij
Denken dat snelheid in relatie staat met kwaliteit....quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:59 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Gvd, ik heb het snelste internetbundel van ziggo.
Zeg je ook alleen maar omdat Zanetti sneller isquote:
Hoe gaat het met je database?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Denken dat snelheid in relatie staat met kwaliteit....
Die ga ik binnenkort maar eens verkopen danquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:06 schreef vandermar het volgende:
Sick, die prijs van IF Bowditch80K bin.
Er loopt een IF Bowditch LW af over 10 minuten die nu op 12K staat.
http://puu.sh/1hzjmquote:
Ik ook, ik vond hem echt vies slecht en pak zo een flinke winstquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die ga ik binnenkort maar eens verkopen dan
Pearce-Forbes/Smith-Osbornequote:Op maandag 22 oktober 2012 20:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe zou jij dit afmaken ?
[ afbeelding ]
De goedkoopste BIN is 65k, ik heb zelf nog een IF Bowditch die ik dan misschien maar moet verkopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:06 schreef vandermar het volgende:
Sick, die prijs van IF Bowditch80K bin.
Er loopt een IF Bowditch LW af over 10 minuten die nu op 12K staat.
Heb wel een paar leuke goals gemaakt met hem maar liep meer te verdedigen dan aan te vallen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://puu.sh/1hzjm
[..]
Ik ook, ik vond hem echt vies slecht en pak zo een flinke winst
Doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:11 schreef fetss het volgende:
Aah wat aardig, iemand wil mijn Rooney, kan die hem duplicaten, of ik ook mijn coins erbij geef, dat kan ook! Lieffff
Ik zeg doen, dat zijn de echte tricks, die maar een paar mensen kunnen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:11 schreef fetss het volgende:
Aah wat aardig, iemand wil mijn Rooney, kan die hem duplicaten, of ik ook mijn coins erbij geef, dat kan ook! Lieffff
Link naar futhead.com bedoel ik hequote:Op maandag 22 oktober 2012 20:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://puu.sh/1hzjm
[..]
Ik ook, ik vond hem echt vies slecht en pak zo een flinke winst
http://www.futhead.com/fifa/squads/469632/#.UIWMuoawcyQquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:12 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Link naar futhead.com bedoel ik he
Wil even de prijzen van de spelers bekijken etc..
Zoek het zelf.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:12 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Link naar futhead.com bedoel ik he
Wil even de prijzen van de spelers bekijken etc..
dank!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/469632/#.UIWMuoawcyQ
Waarom zo duur?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:20 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
1 minuut terug voor 400 gekocht
Dunnoquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom zo duur?Op PS3 is hij discard.
Is hij normaal geen cdm?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Windows 8 wordtquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:25 schreef DannyDeko het volgende:
Draait er hier al iemand windows 8?
Mijn PC is nodig aan een format toe en als windows 8 al beetje lekker loopt wil ik dat eens proberen
Neequote:
Mijn broertje draait Windows 8...quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:25 schreef DannyDeko het volgende:
Draait er hier al iemand windows 8?
Mijn PC is nodig aan een format toe en als windows 8 al beetje lekker loopt wil ik dat eens proberen
Die nummer 2 Keeper heet me een partij mazzelquote:
Is gewoon wennen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:27 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Mijn broertje draait Windows 8...
Hij vind het baws, ik vind het kut...
Het is maar net wat je fijn vindt zeg maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op ps3 is hij ook 2500quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat je misschien geen vrienden heb....en dus geen telefoonnummers?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:29 schreef stoereboii het volgende:
Huh, heb net een andere rom op mn telefoon gezet, en had al mn contacten op mn sim kaart. Waarom kan ik ze niet zien?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
zijn deze twee gozers iets waard?Vet goed packSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
zijn deze twee gozers iets waard?Beide rond 15k toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Giovinco is duurder, maar geen idee eigenlijk!![]()
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:30 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Omdat je misschien geen vrienden heb....en dus geen telefoonnummers?![]()
Wat vindt hij er fijn aan en wat vind jij er kut aan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:27 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Mijn broertje draait Windows 8...
Hij vind het baws, ik vind het kut...
Het is maar net wat je fijn vindt zeg maar!
Hoeveel teams verkocht?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb zo'n 450k voor een nieuw team.Geen idee wat ik wil eigenlijk.
2. En mijn halve trade pile eindelijk leeg. Sta nu op zo'n 250k, maar de andere helft van mijn TP verwacht ik vannacht wel te verkopen.quote:
Ah prima. Maak eens een goed team oké?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
2. En mijn halve trade pile eindelijk leeg. Sta nu op zo'n 250k, maar de andere helft van mijn TP verwacht ik vannacht wel te verkopen.
Maak een cross abuse team met Carrol. Nu 10 wedstrijden op rij gewonnen(waarvan 6 in div 1) .quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb zo'n 450k voor een nieuw team.Geen idee wat ik wil eigenlijk.
Ja, ik wil best.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah prima. Maak eens een goed team oké?
Ja, ben zelf al aan het zoeken, maar ik kom altijd <10k spelers tegen die ik wil proberen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Leuke speler van 100k+ om mee te beginnen?
maak een team met gabby en becky xd xdquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ben zelf al aan het zoeken, maar ik kom altijd <10k spelers tegen die ik wil proberen.Ik wil iets duurs maken inderdaad.
Aguero, Lavezzi oid?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ben zelf al aan het zoeken, maar ik kom altijd <10k spelers tegen die ik wil proberen.Ik wil iets duurs maken inderdaad.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb serieus net Aguero gekocht.
Jaquote:
Gourcuff CF, rest geen inspiratiequote:Op maandag 22 oktober 2012 20:46 schreef n0ir het volgende:
Wie laat z'n skills zien en maakt dit af?
[ afbeelding ]
3-4-1-2 dus links tussen de vleugelspelers en spitsen.
Nee, heb ik net gemaakt maar het is maar 16,5Kquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:46 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Hoe goed is die?Want jij hebt ermee gespeeld neem ik aan?
Eerst een team bouwen, dan kijken waar hij het best uitkomtquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb in een impuls een te goedkope Aguero gekocht, maar hij is CF. Zal ik 'm terugveranderen of als CAM in een 3-5-2 proberen?
GK -> Valdes (lekker goedkoop)quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:46 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
82 passing, 83 vision.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eerst een team bouwen, dan kijken waar hij het best uitkomtJe kan wel lekkere rushes maken als CAM, maar zijn passing is niet helemaal ideaal.
Ga jij maar iets anders doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:48 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
GK -> Valdes (lekker goedkoop)
CB -> Pique
CB -> Pepe
CM -> Xavi
CM -> Iniesta
73 passing...quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
82 passing, 83 vision.Lijkt me op zich niet slecht. Ik ga even puzzelen. Higuain en Zarate voor Aguero en daarachter BPL ofzo.
De middenvelders vallen wat tegen op Zarate na en Muriel. Zo snel is Muriel volgens mij geen eens tijdens het spelen. Ik had pas nog met hem gespeeld.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eerst een team bouwen, dan kijken waar hij het best uitkomtJe kan wel lekkere rushes maken als CAM, maar zijn passing is niet helemaal ideaal.
Ja, ik bedoelde short passing.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
73 passing...
Tevez kan ook, linkt wel lekker en lijkt me een erg fijne speler![]()
Lopez op CF.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:46 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij beter als CAM, loopt vaker niet in de spits dan wel door zijn workrates. (van horen zeggen)quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
73 passing...
Tevez kan ook, linkt wel lekker en lijkt me een erg fijne speler![]()
Jawel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij passt nooit lang?Daar kan je juist opeens mensen mee vrij zetten.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:50 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
En dan heb je zonder dat je het door hem een goede speler in een pack zitten
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:50 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Lol hij is RW met linkervoet en 5* skills.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:50 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
loolquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:50 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt. Dat wordt 'm ook niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
63 long passing...Dat is niet zo best.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:51 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Lol hij is RW met linkervoet en 5* skills.
Jouw feestje...quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Dat wordt 'm ook niet.
Ik neig naar Aimar. Die jongen kost niets en is een van mijn jeugdhelden.
Reduceert trouwens wel je kansen voor een hybrid, wat je eigenlijk wel wil met die Argentijnse verdedigersquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Dat wordt 'm ook niet.
Ik neig naar Aimar. Die jongen kost niets en is een van mijn jeugdhelden.
50? Dit is de laagste op PS3quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Niet heel goedkoop ofzo... Heb hem zelf voor 50k bin erop... (xbox!)
Heb ik ook nog, RWquote:
Hij had toen 71 pace en nu heeft hij iets in de 50 omdat hij nu in de BBVA speeltquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:58 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
In fut 11 konden duplicates wel in de club?
Zijn stats blijven min of meer hetzelfdequote:Op maandag 22 oktober 2012 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ik speelde 352 voordat het cool was
Kan overal spelen met die statsquote:
Genoeg keuze toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Reduceert trouwens wel je kansen voor een hybrid, wat je eigenlijk wel wil met die Argentijnse verdedigersMiddenveld is ook niet top.
NVM, ik dacht is die van Noirquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Genoeg keuze toch?
http://www.futhead.com/fifa/squads/471765
en 5212 voordat het gay was.quote:
Ilsinho RB en IF Leonardo Silva en Manoel CBquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:04 schreef ThadCastle het volgende:
FUT 11 Jobson, Geovanni, Marlos dat was echt geniaal
Met Aimar bedoelde ik, door zijn competitiequote:Op maandag 22 oktober 2012 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Genoeg keuze toch?
http://www.futhead.com/fifa/squads/471765
Viel 'ie tegen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Met Aimar bedoelde ik, door zijn competitieMet Pastore kom je verder ja. Maar ik heb met hem gespeeld en vond hem eigenlijk niet fijn
open bid of BIN?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Not bad want ik had hem voor 450c.
Zijn lengte past niet bij zijn statsquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Viel 'ie tegen?Zijn stats zien er best aardig uit, prima lengte, 4* skills, redelijke workrates.
In FUT10 had hij toch 89 overall? (net als Totti trouwens)quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wordt ouder, maar toch beter
Totti is nog steeds baasquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT10 had hij toch 89 overall? (net als Totti trouwens)
Als Totti nou 60 pace zou hebben dan zou ik wel met hem spelen maar met deze snelheidquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Totti is nog steeds baasDi Natale ook ja.
Het maakt echt niet uitquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als Totti nou 60 pace zou hebben dan zou ik wel met hem spelen maar met deze snelheid
Ja maar een afvallende bal pakt hij gewoon niet door zijn snelheidquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het maakt echt niet uitAls je maar geen dieptepasses op hem geeft. Die 89 passing
Bereik je iedereen mee.
Heb je met hem gespeeld?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar een afvallende bal pakt hij gewoon niet door zijn snelheid
moet je niet aan mij vragen, toen speelde ik nog geen FUTquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT10 had hij toch 89 overall? (net als Totti trouwens)
Daarom Pirloquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het maakt echt niet uitAls je maar geen dieptepasses op hem geeft. Die 89 passing
Bereik je iedereen mee.
Nee en dat ga ik alleen doen als zijn pace flink omhoog gaatquote:
Schot is veel minder, passing vergelijkbaar, workrates waardeloos voor een aanvallende positiequote:
Dan weet je dus niet hoe het werktquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee en dat ga ik alleen doen als zijn pace flink omhoog gaat
De Rossi, Vidalquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat is het beste italiaanse middenveld 4-3-3 behalve Pirlo die ik momenteel niet kan betalen?
Nocerino,Marchisio en ??/
Ik compenseer de pace wel op andere plekken hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:20 schreef Thorb het volgende:
Stijn is hier wel de voorvechter van de jongens die bij het uitdelen van pace achteraan stonden.
Haha zitten ze met 3 man in het andere topic
Alonso en Schweini hebben wel 2x zoveel pacequote:Op maandag 22 oktober 2012 21:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik compenseer de pace wel op andere plekken hoorMaar ik speel graag met spelers als Totti, Xabi Alonso en Schweinsteiger
Jij hebt dus een grote StijnDaquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik compenseer de pace wel op andere plekken hoorMaar ik speel graag met spelers als Totti, Xabi Alonso en Schweinsteiger
Klopt, maar nog steeds trage stront vergeleken met de pace waar tegenstanders mee spelenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alonso en Schweini hebben wel 2x zoveel pace
Je bent pas een baas als je achterin met Mertesacker, van Buyten en nog een trage harry speelt
Natuurlijkquote:
Is het al verkrijgbaar?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:30 schreef Jonnsie het volgende:
Iemand al een crack gevonden voor FM13?
Ik hoef geen links, alleen een oprechte ja of nee!
Niet voor die prijs, veel te goedkoop deze periode van het spel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:30 schreef poker4lifee het volgende:
Nog mensen die xbox fut coins verkopen? 10eu per 100k. Geen max.
normale prijs johquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet voor die prijs, veel te goedkoop deze periode van het spel.
En wat doe jij ermee?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
normale prijs johAl rond een mill kunnen halen ervoor.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij geeft het aan iemand die er ballen mee koopt.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij geeft het aan iemand die er ballen mee koopt.
100 euro uitgegeven?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
normale prijs johAl rond een mill kunnen halen ervoor.
nooit genoegquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Heeft tie nog niet genoeg coins dan?
ja, niet ik hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
100 euro uitgegeven? [ afbeelding ]
Wie komt hier overheen met pack/coin inkopen?
JoodNL toch wel zekersquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
1 miljoen coins voor een sunday million ticketquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nooit genoeg
[..]
ja, niet ik hoor
Ik denk dat Maver wel meer dan 100 euro heeft uitgegeven. Hij heeft hier al een tijdje niet meer gepost trouwens.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
RaSZi (Lex Veldhuis)quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wie heeft er dan een miljoen coins kunnen hallen voor een tientje per 100k?
Bestaan er ook neppe Lex Veldhuisen dan?quote:
Vast wel. Maar die zit hier dus op FOK! ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bestaan er ook neppe Lex Veldhuisen dan?
Dunno.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:46 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Vast wel. Maar die zit hier dus op FOK! ?
omdat het pure poep isquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom wil Origin niet synchroniseren.
Dat wel, maar zonder origin geen fifa.quote:
Betaal er dan gewoon voor? Verdomme man, 1,99quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:50 schreef 5M1L3 het volgende:
nog steeds niemand de ultimate team trader gedeeld
pauperquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:50 schreef 5M1L3 het volgende:
nog steeds niemand de ultimate team trader gedeeld
Wtf is dat danquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Betaal er dan gewoon voor? Verdomme man, 1,99
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Betaal er dan gewoon voor? Verdomme man, 1,99
quote:
Ik twijfel echt om die te nemen. Ze hebben niet van die hoge pace-ratings. Dat houd mij tegen...quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DIe eigen goal van Alba
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:55 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Ik twijfel echt om die te nemen, alsof er betere zijn. Ze hebben niet van die hoge pace-ratings
Zit je hier nou echt alleen maar mee te lezen altijd in de hoop dat iemand die app met je gaat delen?quote:
Ging mij niet om de verdediging, maar om het middenveld en aanvallers. En een IF Weidenfeller met maar 40k..?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gooi Santana en Naldo achterin dan of Santana en Subo met IF Weiedenfeller op goal.
ja en voor autobuyersquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:56 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Zit je hier nou echt alleen maar mee te lezen altijd in de hoop dat iemand die app met je gaat delen?
nee maar ik praat met 'mquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:46 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Vast wel. Maar die zit hier dus op FOK! ?
Lol, gewoon niks waard dus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:55 schreef Waylonz het volgende:
[..]
namaak ultimate team app, die aan de screens te zien gewoon niet handig in gebruik is
Nee dit...?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef 5M1L3 het volgende:
[..]
oja vergeten, ook voor glitches (tamperen)
Heb je trouwens betere middenvelders? Ik heb trouwens ook niet zo veel zin in die positiekaartjesquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DIe eigen goal van Alba
Ik verwacht nu eigenlijk antwoorden iets met Koevermans en de rest MLS, maar wie weet verbaast men me.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:02 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wil ook een team met Rooney gaan maken, iemand advies/tips?!
Hernanes.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Heb je trouwens betere middenvelders? Ik heb trouwens ook niet zo veel zin in die positiekaartjes
Oeps.. Ik zie nu pas dat het een hybridje is... Hoe doe je dat met wisselspelers uberhaupt..?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DIe eigen goal van Alba
Cambiasso is goehoed mang!!!!!!!! Zanetti kan ook ipv Gargano en dan doe je die 89 pace Inter RB. Ik was 900 coins kwijt aan positie kaartjesquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Heb je trouwens betere middenvelders? Ik heb trouwens ook niet zo veel zin in die positiekaartjes
Ik heb een ander team erop de bankquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:05 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Oeps.. Ik zie nu pas dat het een hybridje is... Hoe doe je dat met wisselspelers uberhaupt..?
Hoe bedoel je? Wissel jij nooit tijdens wedstrijden dan? Wat is jouw 2e team dan, kan je die ook ff posten. Dan neem ik het ook precies overquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb een ander team erop de bank
Omdat ROnaldo, Nani, Bale, alle andere goede spelers aan die kant staan en omdat de meeste mensen graag over de linkerkant aanvallen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom is een LW-LM kaartje veel duurder dan een RW-RM kaartje?Ik ben echt al een kwartier naar een goedkope aan het zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
een rm-rw is ook veel duurder dan lm-lw :S tenminste toen ik zocht..quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom is een LW-LM kaartje veel duurder dan een RW-RM kaartje?Ik ben echt al een kwartier naar een goedkope aan het zoeken.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wissel jij nooit tijdens wedstrijden dan? Wat is jouw 2e team dan, kan je die ook ff posten. Dan neem ik het ook precies over
Wow.. Wat een elftalquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan Mudingya (of hoe die ook heet van Inter die belg ipv Fellaini doen, dan is het al gelijk 45K goedkoper)
Hij stijgt alquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef WezepAFCA het volgende:
Welke IF zou ik eind van deze TOTW week goedkoop kunnen oppikken en die een kans heeft daarna te stijgen? Alba?
Je moet van ST > CF >CAMquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Wow.. Wat een elftal![]()
Chemistry? Als jouw andere team 'LOPEZARATE' 16,5 kost inclusief positiekaartjes, dan heb ik geen 45k meer hé, maar 28,5k. Ik denk niet dat ik al een IFje kan halen met dat als ik uberhaupt heel dat elftal wil kopen
Kan ook geen ST -> CAM positiekaartje vinden...
Ik ken iemand die altijd heel veel heeft maar ik weet niet of hij het nogsteeds doet. Ik heb nooit gekocht omdat ik het geld liever aan drank uitgeef, daar heb je tenminste meer aanquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:12 schreef Jonnsie het volgende:
Iemand hier nog goede nitraatadresjes voor komende winter?
Finesse schieten, gaan ze er echt veel vaker in. En op je kaartje kijken of de camera hoger + verder instellen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
ik kan echt niet omgaan met GJE keepers
Mensen die dat doen zouden eigenlijk even 230 volt door de klauwen moeten krijgen. Zou een optie moeten zijn op de nieuwe xbox controllers. Als de keeper buiten de 16 komt dat je een schok krijgt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
ik kan echt niet omgaan met GJE keepers
moet ik wel de kans krijgen om te schietenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Finesse schieten, gaan ze er echt veel vaker in. En op je kaartje kijken of de camera hoger + verder instellen.
vooral gewoon op de radar letten, dan kan je je er mooi op tijd op anticiperen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Finesse schieten, gaan ze er echt veel vaker in. En op je kaartje kijken of de camera hoger + verder instellen.
Ze hadden vandaag toch een jochie van 10 opgepakt met nitraatbommen ofzo...quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:12 schreef Jonnsie het volgende:
Iemand hier nog goede nitraatadresjes voor komende winter?
Klopt, maar 1 a 2 slof is wel leuk!:pquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ken iemand die altijd heel veel heeft maar ik weet niet of hij het nogsteeds doet. Ik heb nooit gekocht omdat ik het geld liever aan drank uitgeef, daar heb je tenminste meer aan
Daarom ook het tweede gedeelte van mijn tip.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet ik wel de kans krijgen om te schieten
Bedenk jij is een leuk team met Rooney. Budget is hoog. ALLLSSSJJJEEEBLLIEEEFTTTquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ze hadden vandaag toch een jochie van 10 opgepakt met nitraatbommen ofzo...
Is je voorraad afgepakt?
dan wordt ik nog steeds gepakt door de keeperquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daarom ook het tweede gedeelte van mijn tip.
Neequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Klopt, maar 1 a 2 slof is wel leuk!:p
Stepovers en dan naar links of rechts of gewoon met de rechterstick langs de keeper tikken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe speel je de keeper uit? als de keeper uitkomt schiet ik altijd recht tegen hem aan of ramt hij mij van de bal af. Heel soms lukt een lob ball of een finesse shot
Dan doe je echt iets foutquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan wordt ik nog steeds gepakt door de keeper
Rainbowflickquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe speel je de keeper uit? als de keeper uitkomt schiet ik altijd recht tegen hem aan of ramt hij mij van de bal af. Heel soms lukt een lob ball of een finesse shot
Hybrid/formatie/andere spelersquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bedenk jij is een leuk team met Rooney. Budget is hoog. ALLLSSSJJJEEEBLLIEEEFTTT
Van die bosjes was ook niks meer over nadat jij erin was gaan liggen he ...quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neeik kan nog wel een beetje genieten van siervuurwerk. Lekker met dronken kop op straat staan en je vergapen aan het kapitaal dat anderen de lucht inschieten
Daarna naar een feest en met licht naar huis toe
nuchter duurt de wandeling 10 minuten. Vorig jaar bijna een uur over gedaan met z'n 3en
alle bosjes even uitproberen hoe ze liggen
Ik ging erop liggen. Je moet niet de feiten veranderen hé.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Van die bosjes was ook niks meer over nadat jij erin was gaan liggen he ...
Maakt niet zoveel uit, hybrid hoeft niet. Zolang het maar beetje lekker weg speelt en achterin beetje zekerheid heeft want ik krijg heel veel tegengoals bij FUT.quote:
Als jij ergens op gaat liggen lig je er ook al snel in vandaarquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ging erop liggen. Je moet niet de feiten veranderen hé.
Rooney - Agueroquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, hybrid hoeft niet. Zolang het maar beetje lekker weg speelt en achterin beetje zekerheid heeft want ik krijg heel veel tegengoals bij FUT.
Hm, nee sorryquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:22 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Rooney - Aguero
Santi Cazorla
Milner - Toure - Nasri
Clichy - Kompany - Verthongen - Walker
Hart
:$
http://www.futhead.com/fifa/squads/474467/#squad-playerquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, hybrid hoeft niet. Zolang het maar beetje lekker weg speelt en achterin beetje zekerheid heeft want ik krijg heel veel tegengoals bij FUT.
Baasquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/474467/#squad-player
Waarom 180k aan Agbonlahor uitgeven als je ook gewoon goedkopere pacewhores hebtquote:
YOLOquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Waarom 180k aan Agbonlahor uitgeven als je ook gewoon goedkopere pacewhores hebt
Agbonlahor heeft het predikaat van: ik ben een fucking smerige cutbackende hommoquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Waarom 180k aan Agbonlahor uitgeven als je ook gewoon goedkopere pacewhores hebt
Gabby is niet zomaar een pacehoer, Gabby is een nachtmerrie voor elke tegenstander. Tevens tonen dat je munten hebt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
toch mooi snel 1k winst meegenomenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:36 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Heel duur was hij ook weer niet. Goedkoopste BIN was 1.5k.
Neem Carrol, die lost het wel op!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:40 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ben weer heerlijk aan het verliezen
Zou je nog is je team willen postenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Neem Carrol, die lost het wel op!
Dit is dus mijn beloning voor het winnen van divisie 1:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |