PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Ik vind hem minder in mijn teamquote:
Leuk heee met Vertonghee spelequote:Op maandag 22 oktober 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
PACE IN DE SPITS
Nu even met Zarate en Lopez
Best een aardige kerel nu hij niet meer beinvloed wordt door die kampers uit duivendrechtquote:
De NIF is al een beest, net als Gundoganquote:
NIF voelt wel lekker aan, maar ik mis toch soms net een beetje klasse van een topspitsquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
De NIF is al een beest, net als Gundogan
Als jij niet disconnecte is er niets afgetrokken hoor...quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:55 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe fucking triest kan je zijn, die lui verdienen gewoon een ziekte. Dit is toch niet meer leuk. Had nog maar 1 wedstrijd om kampioen te worden
Bij mij nu wel: was zo van je tegenstander heeft de wedstrijd verlaten. En toen kreeg ik; je keert terug naar het fifa 13 hoofdmenuquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als jij niet disconnecte is er niets afgetrokken hoor...
Dafuq?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als jij niet disconnecte is er niets afgetrokken hoor...
Er staat 'er is een fout opgetreden', als jij naar het hoofdmenu gaat ligt het waarschijnlijk ergens aan jouw verbindingquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:57 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Bij mij nu wel: was zo van je tegenstander heeft de wedstrijd verlaten. En toen kreeg ik; je keert terug naar het fifa 13 hoofdmenu
Gvd, ik heb het snelste internetbundel van ziggo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er staat 'er is een fout opgetreden', als jij naar het hoofdmenu gaat ligt het waarschijnlijk ergens aan jouw verbinding
IF BOwditch is kutquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:59 schreef BDIL het volgende:
Wie LM Engelse Bronze ? Dacht zelf aan IF Bodwitch , Weston heeft alleen pace maar waarschijnlijk slechte voorzetten
Weston heeft ook goede voorzetten en een goed schot (vooral met buitenkant links) Hij scoort erg veel bij mijquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:59 schreef BDIL het volgende:
Wie LM Engelse Bronze ? Dacht zelf aan IF Bodwitch , Weston heeft alleen pace maar waarschijnlijk slechte voorzetten
Hoe zou jij dit afmaken ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Weston heeft ook goede voorzetten en een goed schot (vooral met buitenkant links) Hij scoort erg veel bij mij
Denken dat snelheid in relatie staat met kwaliteit....quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:59 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Gvd, ik heb het snelste internetbundel van ziggo.
Zeg je ook alleen maar omdat Zanetti sneller isquote:
Hoe gaat het met je database?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Denken dat snelheid in relatie staat met kwaliteit....
Die ga ik binnenkort maar eens verkopen danquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:06 schreef vandermar het volgende:
Sick, die prijs van IF Bowditch80K bin.
Er loopt een IF Bowditch LW af over 10 minuten die nu op 12K staat.
http://puu.sh/1hzjmquote:
Ik ook, ik vond hem echt vies slecht en pak zo een flinke winstquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die ga ik binnenkort maar eens verkopen dan
Pearce-Forbes/Smith-Osbornequote:Op maandag 22 oktober 2012 20:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe zou jij dit afmaken ?
[ afbeelding ]
De goedkoopste BIN is 65k, ik heb zelf nog een IF Bowditch die ik dan misschien maar moet verkopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:06 schreef vandermar het volgende:
Sick, die prijs van IF Bowditch80K bin.
Er loopt een IF Bowditch LW af over 10 minuten die nu op 12K staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |