SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Nee, alleen voor privegebruik. Alleen Klinks en ik mogen de foto's zien. En Jan en Klip, als ze flink smeken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:56 schreef 2Happy4U het volgende:
4 tetten in 1 bh? Hoe werkt dat? Mag ik pics?
En furdinandquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, alleen voor privegebruik. Alleen Klinks en ik mogen de foto's zien. En Jan en Klip, als ze flink smeken.
Het is wel erg strak zo, bij nader inzien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, alleen voor privegebruik. Alleen Klinks en ik mogen de foto's zien. En Jan en Klip, als ze flink smeken.
Nee, want dat komen ze achter onze affaire, sssssht!quote:
Ja, beetje krap he, alles zit zo tegen elkaar gedrukt. Gelukkig dat we die massage olie over ons heen gegooid hadden, anders had het nooit bij elkaar in die bh gepast.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is wel erg strak zo, bij nader inzien.
ohja hihiquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, want dat komen ze achter onze affaire, sssssht!
Mental picture Fapfapfapquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, beetje krap he, alles zit zo tegen elkaar gedrukt. Gelukkig dat we die massage olie over ons heen gegooid hadden, anders had het nooit bij elkaar in die bh gepast.
Kutmobiel heb je dan, bij mij bewegen ze altijdquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo keek ik ook toen ik je username in dit topic zag.
(Ben mobiel en zie je gifje niet bewegen.)
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, want dat komen ze achter onze affaire, sssssht!
Wie zegt dat ik die op jou gericht had?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:24 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Heul niet!al die uitnodigende blikken van jou.
was toch overduidelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die op jou gericht had?
Alleen daarom? :l Gekke jannquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat er eentje op jouw BH zit?
cadeautjesquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:58 schreef Furdinand het volgende:
strikjes zijn leuk als je ze los kan trekken en dat er dan iets nog leukers tevoorschijn komt.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:58 schreef Furdinand het volgende:
strikjes zijn leuk als je ze los kan trekken en dat er dan iets nog leukers tevoorschijn komt.
stiekem doen we niet andersquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Viespeukjesss jullie deden niet seksen
bewijs hetquote:
ik kijk graag toequote:
Mijne donkerblauw, maar hij was er in meer kleuren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh mijn bh is zwart trouwens maar wel met strikje.
cute in het japans :3 uguu~quote:
ditquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:47 schreef leeell het volgende:
zie US
het betekent cute in verwerpelijke autistentaal
Ah, juistem.quote:
Dat kijk ik toch helemaal nooit, suffie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:45 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je zit toch geen anime te kijken he
ga death note kijkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, juistem.
[..]
Dat kijk ik toch helemaal nooit, suffie.
Een meisje waar ik ongeveer één dag bij in de klas heb gezeten, zet ook steeds van dat soort onzin dingen op Facebook. Maar zij mag dat, zij is een autist.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:47 schreef leeell het volgende:
zie US
het betekent cute in verwerpelijke autistentaal
jawel, toffe seriequote:Op maandag 22 oktober 2012 20:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Not sure if even worth looking up.
Drie seconden verspild aan typen en kijken naar een plaatje op IMDB. Definitely would not watch.quote:
a zemmela, is het zeker waard, je hebt een verkeerde meningquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Drie seconden verspild aan typen en kijken naar een plaatje op IMDB. Definitely would not watch.
Sorry.
Nee man, ik ga lekker Forbrydelsen kijken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
a zemmela, is het zeker waard, je hebt een verkeerde mening
wasdatquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee man, ik ga lekker Forbrydelsen kijken.
ik zit mobiel kan niet zoekenquote:
Die ga ik even bekijken deze weekquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:03 schreef Omdatappel het volgende:
Forbrydelsen (TV Series 2007– ) - IMDb
Of Amerikaanse versie;
The Killing (TV Series 2011– ) - IMDb
hoe is het mijn neger? Nog planetside gespeeld?quote:
Ik probeer Gossip Girl, 90210, Forbrydelsen, Homeland, Game of Thrones en meer te kijken, maar soms weet ik het even niet meer. Bij andere series loop ik extreem achter enzo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die ga ik even bekijken deze weekMijn series zijn op.
Oke, ik ga kijkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:06 schreef Omdatappel het volgende:
De Deense versie.
Maar ook omdat die al verder is, dus kun je sneller en meer kijken.![]()
Ohja, GoTquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik probeer Gossip Girl, 90210, Forbrydelsen, Homeland, Game of Thrones en meer te kijken, maar soms weet ik het even niet meer. Bij andere series loop ik extreem achter enzo.
Awesome.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, ik ga kijken
[..]
Ohja, GoTdaar was ik ook nog aan begonnen.
Oh.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]had het over uiterlijk dat jullie sexy zijn ah zemmela
quote:
dank jequote:
Ja, moet met vriendinnetjeBroertje. Want we moeten haarverf kopen, want ze gaat mijn haar verven. En zij wil ook naar de Primark. En ik ook een klein beetje, want ze heeft echt bazensloffen gekocht daar!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:13 schreef Omdatappel het volgende:
En omg, Bloemps. Primark.
Alweeeeer?
ik ben boooooooosquote:
Ohja, als het moet dan moet het. Niets aan te doen uiteraard.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, moet met vriendinnetjeBroertje. Want we moeten haarverf kopen, want ze gaat mijn haar verven. En zij wil ook naar de Primark. En ik ook een klein beetje, want ze heeft echt bazensloffen gekocht daar!
Bruin naar blond zegmaar. Puntjes blond, wortels bruin. En dan dat het tof overloopt. Tenzij het mislukt, dan doen we alles bruinquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohja, als het moet dan moet het. Niets aan te doen uiteraard.
Ga je het bruin verven?Ik moet dat ook ooit nog eens doen. Heb zelfs verf gekocht ooit, maar durf niet...
Sloffen met schapen?
Wat goed! Ik ben trots!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens gaan jullie trots zijn met mij op Jan? Hij is gewoon bezig met zn stageverslag, en dat na een dag stage.
Ja goed maar druk, heb iets van 15 min gespeeld na er achter te komen dat het beter loopt op mijn laptop dan pcquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoe is het mijn neger? Nog planetside gespeeld?
oh dat wat jij wil is tof, zie ik vakerquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bruin naar blond zegmaar. Puntjes blond, wortels bruin. En dan dat het tof overloopt. Tenzij het mislukt, dan doen we alles bruin.
En nee, met apen. Ze hadden ook varkens. En gewoon doen! Als het lelijk wordt (waarschijnlijk niet, met dat perfecte poppenhoofdje van je), doe je het gewoon weer blond. Of heel vaak je haar wassen.
Trotsss. 14.gifquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens gaan jullie trots zijn met mij op Jan? Hij is gewoon bezig met zn stageverslag, en dat na een dag stage.
Oh, ombre ofzo heet dat toch? Dat ziet er wel tof uit!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bruin naar blond zegmaar. Puntjes blond, wortels bruin. En dan dat het tof overloopt. Tenzij het mislukt, dan doen we alles bruin.
En nee, met apen. Ze hadden ook varkens. En gewoon doen! Als het lelijk wordt (waarschijnlijk niet, met dat perfecte poppenhoofdje van je), doe je het gewoon weer blond. Of heel vaak je haar wassen.
Naar welke kleur zou jij dan doen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh dat wat jij wil is tof, zie ik vakerwil ik ook plz
Lichtbruin?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Naar welke kleur zou jij dan doen?
Ja, eerlijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja?
Maar mn moeder vindt het helemaal niks.Zal ik stiekum doen?
Een meisje van de Introweek had bruin naar blond, zegmaar hoe bloemos het ook wil. Echt tofquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, eerlijk.Veel leuker dan wanneer je met roze of blauw of weetikveelwat doet, zoals sommigen.
Gaat ze dan niet heel boos worden?
Dan gewoon doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een meisje van de Introweek had bruin naar blond, zegmaar hoe bloemos het ook wil. Echt tof
En hey niet haten op rozeMn vriendinnetje heeft dat ook!
Denk het wel.Maar straks is het niet hip meer en dan heb ik dat nooit gehad
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan gewoon doen.
Roze is heus mooi hoor, mijn lievelingskleur, hihi.Maar je moet het wel echt kunnen hebben om het in je haar te doen, snap je wat ik bedoel? Sommige mensen hebben te pas en te onpas een felle kleur in hun haar terwijl dat helemaal niet mooi staat.
Ik heb ook heel veel hippe dingen niet gehad, maar jij hebt in ieder geval een nerdy bril.
ja ik ook maar zo zullen we elkaar de hele wee mislopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Morgen zelfde tijd, zelfde plaats bro
en neem gewoon een nerdybril dan #YOLOquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan gewoon doen.
Roze is heus mooi hoor, mijn lievelingskleur, hihi.Maar je moet het wel echt kunnen hebben om het in je haar te doen, snap je wat ik bedoel? Sommige mensen hebben te pas en te onpas een felle kleur in hun haar terwijl dat helemaal niet mooi staat.
Ik heb ook heel veel hippe dingen niet gehad, maar jij hebt in ieder geval een nerdy bril.
Bucketlist.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Lief. En ja inderdaad, dat is waar. Maar ja misschien stond het op hun to-do-list weetjenooit!
Jij hebt tenminste overal uilen, ik niet. en mn nerdy bril is heul niet zooo nerdy.
Puntjes blond, wortels bruin, dus eigenlijk geblondeerd met uitgroei (in het geval van bruin haar), of snap ik het verkeerd?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neh, veel te gehyped. #hipsterderhipstersquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
en neem gewoon een nerdybril dan #YOLO
Pffoe ik moet met geleende fiets naar andere vestiging met stagebegeleidster en daarna in mn eentje terug om fiets terug te brengen, dus dat wordt verdwalen en dat wordt ongeveer rond 18:30-19:00 in dordtquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ja ik ook maar zo zullen we elkaar de hele wee mislopenhoe laat ga je op de terugweg langs dordt?
ik rond 18:00quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pffoe ik moet met geleende fiets naar andere vestiging met stagebegeleidster en daarna in mn eentje terug om fiets terug te brengen, dus dat wordt verdwalen en dat wordt ongeveer rond 18:30-19:00 in dordt
Alles gaat fouhoutquote:
nee vandaag werd ik opgehaald door mijn papaquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vandaag ook ?toen was ik er namelijk tussen 17:55 en 18:05 omgomg
ik heb jammergenoeg een andere versie gezienquote:
Kijk die andere versiequote:
Ja mensquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Trotsss. 14.gif
[..]
Oh, ombre ofzo heet dat toch? Dat ziet er wel tof uit!
Perfecte poppenhoofdje, wat.En het is zo'n spoeling, geloof ik, dus ik piep om niks, eigenlijk.
Jaquote:
Bruin naar blond overlopen alles tof. Als het gelukt isquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaals het mooi is maak ik wel even een foto. Anders gaan we emigreren
Vriendinnetjebroertje en ik, zodat niemand hoeft te weten hoe we gefaald hebben. En het wordt niet oranje gekkiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En wie is we? Pas je op voor knaloranje haar? En ga je wel douchen met ketchup?
Heeft die van jou geen tetten dan?quote:
ik snap de link niet zo goed ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:27 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Heeft die van jou geen tetten dan?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:27 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Heeft die van jou geen tetten dan?
Ik ga niet alles voorkauwen hoor..quote:
oh oke, nee ik dacht bijna dat jij insinueerde dat je enkel geïnteresseerd ben in je eigen vriendin haar tetten, in dat geval had ik je voor gek verklaard, maar blijkbaar is dat het niet ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:29 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik ga niet alles voorkauwen hoor..
Okeokewacht, ik maak er even een, maar de kleur zie je waarschijnlijk niet goed.quote:
Ben ik stiekem wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef leeell het volgende:
[..]
oh oke, nee ik dacht bijna dat jij insinueerde dat je enkel geïnteresseerd ben in je eigen vriendin haar tetten, in dat geval had ik je voor gek verklaard, maar blijkbaar is dat het niet ?
oh oke, is het stiekem een excuus-vriendin ? mijn groengebroekte haarklipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Wat ben je stiekem wel? Geïnteresseerd in andere tieten? Je meent het.quote:
stiekem alleen in jouwe toch? Dat maakte ik er uit op in van.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat ben je stiekem wel? Geïnteresseerd in andere tieten? Je meent het.
dan lijkt me nogal pretentieus en niet realistisch, echter ieder het zijnequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stiekem alleen in jouwe toch? Dat maakte ik er uit op in van.
Ja dat dacht ik eerst ook. Maar, dat is niet zo, want hij kijkt stiekem naar andere meisjes ook wel. Maar dat mag.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stiekem alleen in jouwe toch? Dat maakte ik er uit op in van.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook. Maar, dat is niet zo, want hij kijkt stiekem naar andere meisjes ook wel. Maar dat mag.
Oh. Ook goed. Mijne zijn toch het mooist.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Ook goed. Mijne zijn toch het mooist.
En benenman. Maar ook tieten eigenlijk. Dus eigenlijk gewoon alles.quote:
Klinks. Gedraag je.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ha ha komt er uit je kont leipe shit
Benen? Weer eens iets anders.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:43 schreef Haarklip het volgende:
[..]
En benenman. Maar ook tieten eigenlijk. Dus eigenlijk gewoon alles.
Nou die kunnen ook heel mooi zijn hoorhoor.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sorrymaar het was ook al zo serieus op stage en en en
Hij kan uren doorgaan over mooie benen.quote:
Als het maar wel die van jou zijn dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij kan uren doorgaan over mooie benen.
Onder andere die van mij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als het maar wel die van jou zijn dan.
Huhwelke?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh
Ik moet opeens denken aan die lieve bambi-nike schoenen.![]()
so so cute
JAN ZIT ONDER DE PLAAAAAKKKK.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan, ik verbied je die vlegel te zien.
Zelfstandigheidsbevordering he, Jan moet zichzelf wassen, ik blijf 'm er niet toe aansporen. Ooit moet ie het zelf gaan doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat heeft Jan met mijn antwoorden te maken?Hij moet zich eens gaan wassen als ik het zo hoor Bloemps,
. Slechte zuster ben jij.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zelfstandigheidsbevordering he, Jan moet zichzelf wassen, ik blijf 'm er niet toe aansporen. Ooit moet ie het zelf gaan doen.
Maar natuurlijk. Kijken of het goed gaat en alles.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]O. Ik ga wel even kijken hoe hij zich wast dan, voor het geval dat.
Klein en zielig en verschrompelt zeker?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zag gisteren een ouwe mannen piemel![]()
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klein en zielig en verschrompelt zeker?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JaIk probeerde er niet teveel bij na te denken en ernaar te kijken.
Hahahaha.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Ik verbaas me soms echt over sommige oude mannen piemels. Ik vraag me soms echt af hoe die mannen ooit seks gehad hebben, zo klein als dat ze worden.
Het....krimpt? Na verloop van tijd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Ik verbaas me soms echt over sommige oude mannen piemels. Ik vraag me soms echt af hoe die mannen ooit seks gehad hebben, zo klein als dat ze worden.
Als je een jaar of 70/80 bent, is er vrij weinig van over nog. Wordt een soort sneu flubbertje. Ik weet niet hoe 'ie er dan in volle glorie uitziet, dat heb ik niet getest als je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het....krimpt? Na verloop van tijd?
* LompeHork laat zich invriezen.
Helaaaa holaaaaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het....krimpt? Na verloop van tijd?
* LompeHork laat zich invriezen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helaaaa holaaaa
Steek je piemel in de colaaaa
Laat hem dan bevriezennn
Dan kun je niet meer piesennnn
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Als je een jaar of 70/80 bent, is er vrij weinig van over nog. Wordt een soort sneu flubbertje. Ik weet niet hoe 'ie er dan in volle glorie uitziet, dat heb ik niet getest als je het niet erg vindt
Godverdomme.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helaaaa holaaaa
Steek je piemel in de colaaaa
Laat hem dan bevriezennn
Dan kun je niet meer piesennnn
Maar, krimpt ie dan niet sowieso, van de kou?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]RIP aan de nabestaanden.
Dat invriezen is dan niet eens zo'n slecht plan
Kutquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar, krimpt ie dan niet sowieso, van de kou?
quote:
Furdi is heul geen vlegel, hij is lief.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan, ik verbied je die vlegel te zien.
Ja dat is dan nog wel de beste oplossing gok ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Gewoon maar zo laten en er nog een aantal jaar optimaal gebruik van maken stel ik voor.
Hij heeft een affaire met Bloempje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Furdi is heul geen vlegel, hij is lief.
Nee dat is niet waarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft een affaire met Bloempje.
Zie! Hij verzint gewoon dingen, schavuit is het!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee dat is niet waarik heb heel die jongen nooit gezien. Hij heeft een cyber-affaire verzonnen
.
Dat was toch gewoon voor de lolz.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft een affaire met Bloempje.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:31 schreef Bloempje. het volgende:
Oh Apfeltjen, ik was nog in de primark heIk heb me ingehouden
Alleen keisexy panty, overkniesokken en 6 paar lievekleurtjessokken gekocht
.
Mooi, kan ik Barcelona - Celtic kijkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:44 schreef Oerbeer het volgende:
Omdatappel is hier hé? Kreeg al een melding.
Ah, have funquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mooi, kan ik Barcelona - Celtic kijken
Ja, hoi. Was je op zoek naar mij?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:44 schreef Oerbeer het volgende:
Omdatappel is hier hé? Kreeg al een melding.
Het valt eigenlijk wel mee hoe sexy, hij is vooral leukquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Details van keisexy panty, gaarne.
Wat kijk je nu/vind je leuk?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:48 schreef Oerbeer het volgende:
Wie kent er nog een leuke serie? Wil wat te kijken hebben maar de series die ik volg zijn nog niet uit of heb ik al gezien deze week.
Ja. Eh gewoon.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, hoi. Was je op zoek naar mij?
Op het moment: Dexter, The mentalist, Fringe, Supernatural, Two and a half man, en een zooitje standaard cartoons.quote:
Forbrydelsen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:48 schreef Oerbeer het volgende:
Wie kent er nog een leuke serie? Wil wat te kijken hebben maar de series die ik volg zijn nog niet uit of heb ik al gezien deze week.
It's always sunny in Philadelphiaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:50 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Op het moment: Dexter, The mentalist, Fringe, Supernatural, Two and a half man, en een zooitje standaard cartoons.
ja 'sochtends tussen 7:00 7:10 en daarna rond 18:00quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef JanPiraat het volgende:
Furdinand hoelaat ben je donderdag en vrijdag @ dordt man, Ik wil je de hand schudden![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
stadspolderss en nee eerder gaan ben je ook weer niet waard![]()
kom jij maar te laat
wat doe je in stadspolders dan!? daar woon ik brah!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
stadspolderss en nee eerder gaan ben je ook weer niet waard![]()
kom jij maar te laat
quote:
quote:
kom, laten we hen het tegenovergestelde bewijzen.quote:
Ik wacht de foto's wel af.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
kom, laten we hen het tegenovergestelde bewijzen.
2 keer sexy is toch dubbel sexy of watquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
kom, laten we hen het tegenovergestelde bewijzen.
dan wil ik het juist weten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:49 schreef Bloempje. het volgende:
Oh gut, de spanning wordt 'm teveel. Misschien is het wel reuze gênant en wil je het niet eens weten.
viespeuk bahquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:31 schreef wolfrolf het volgende:
Ze droomde dat ze in jouw gezicht fartte Fur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |