Ligt eraan waar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag ik jou ook een kusje geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door Jofunu-kun op 22-10-2012 17:21:52 ]Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik zie 'm voor 't eerstquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oud plaatje is oud.
Ging hier vorig jaar al rond.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hij was groter dan ik dachtSpoiler is beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankje.
Doe dat niet Newb, anders wil ze dalijk niks anders meer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dalijk maar even overleggen. Anders bromance
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dalijk maar even overleggen. Anders bromance
Of ik. Driehoeksverhoudingquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe dat niet Newb, anders wil ze dalijk niks anders meer.
Awww KNuff!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
Ok ok, eindelijk geprint, ov gevonden, hebben ze geen snelhechters meer.
Mijn dag kan niet meer stuk
WANT HIJ IS AL KAPOT.
Ahhh.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
Ok ok, eindelijk geprint, ov gevonden, hebben ze geen snelhechters meer.
Mijn dag kan niet meer stuk
WANT HIJ IS AL KAPOT.
Vieze rubbersmaak.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh.
Je krijgt een likje van Bogie die met zijn kip aan het spelen is.
We hebben er de hele tijd mee zitten stoeien. En nu likt het iedere keer mijn elleboog en pakt dan die kip weer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Vieze rubbersmaak.
Maar toch moest ik lachen.
Makkelijk joh. Kost 70 cent per rol ofzo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Een rol vuilniszakken halen.. red ik zeker niet met 3,50 of wel?
Eigen schuld, je bent veel te lief voor hem.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben er de hele tijd mee zitten stoeien. En nu likt het iedere keer mijn elleboog en pakt dan die kip weer.
Ik moet nakijken!
Jawel, tenzij speciale vd gemeente. In Nijmegen is dat 7 euro.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Een rol vuilniszakken halen.. red ik zeker niet met 3,50 of wel?
Maar dan zijn ze wel van fluweel met een gouden randje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, tenzij speciale vd gemeente. In Nijmegen is dat 7 euro.
Nee, gewoon Komo.. maar eens even halenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, tenzij speciale vd gemeente. In Nijmegen is dat 7 euro.
En dat ondanks allergie, nicequote:Op maandag 22 oktober 2012 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigen schuld, je bent veel te lief voor hem.
I wish. Staat wel chique als ik die in mijn mantelpakje van < insert duur merk> buiten zet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:41 schreef twi het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze wel van fluweel met een gouden randje.
Moet lukken, anders huismerk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, gewoon Komo.. maar eens even halen
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:49 schreef Fera het volgende:
De storing zou om 16.00 verholpen zijn. Dus niet. Weer omreizen dus. Alleen niet via DH, want ook daar een storing richting Leiden. Wat een dag.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:49 schreef Fera het volgende:
De storing zou om 16.00 verholpen zijn. Dus niet. Weer omreizen dus. Alleen niet via DH, want ook daar een storing richting Leiden. Wat een dag.
Met jou ga ik dus nooit shoppenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Makkelijk joh. Kost 70 cent per rol ofzo.
Hoe moet je nu dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:49 schreef Fera het volgende:
Ooh, zag ze hier toevallig voor 59 cent per rol.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met jou ga ik dus nooit shoppen![]()
Met je 70 cent per rol![]()
1,45
Goedkoopste die ik zag waren 99 cent per rol, maar dat merk hoef ik niet, scheurt al als je er naar kijktquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, zag ze hier toevallig voor 59 cent per rol.
Schiphol werkt niet.. Den haag werkt niet... Bodegraven werkt niet...quote:
Rotterdam gaat via Den Haag geloof ik, en dat werkt dus niet..quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schiphol werkt niet.. Den haag werkt niet... Bodegraven werkt niet...
Hoe anders eigenlijk ja Kaneel? Haarlem?
Verder heb je niet veel opties denk ik zo.
Heeft rotterdam een directe verbinding?
Maarrrrquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rotterdam gaat via Den Haag geloof ik, en dat werkt dus niet..
Je tieten sloegen jou blauwe ogen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:05 schreef MohMi het volgende:
Wow...een rondje hardlopen werd een walk of shame![]()
Toch maar weer proberen drie keer per week te gaan
Kaneel, heldquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je tieten sloegen jou blauwe ogen?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je tieten sloegen jou blauwe ogen?
Meer dan zat.. 3x per week.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:05 schreef MohMi het volgende:
Wow...een rondje hardlopen werd een walk of shame![]()
Toch maar weer proberen drie keer per week te gaan
Maakt niet uit, we nemen je zoals je bent.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:08 schreef MohMi het volgende:
[..]Daar zijn ze veel en veelste klein voor!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Wat was het probleem dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:08 schreef MohMi het volgende:
[..]Daar zijn ze veel en veelste klein voor!
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we nemen je zoals je bent.Ik dacht het, jij editte!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik die na zoveel tijd weer ging hardlopen, met mn gesjok, gehijg, knalrode hoofd en blik vol pure wanhoopquote:
Ah joh, de aanhouder wintquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik die na zoveel tijd weer ging hardlopen, met mn gesjok, gehijg, knalrode hoofd en blik vol pure wanhoop
Schiphol werkt prima.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schiphol werkt niet.. Den haag werkt niet... Bodegraven werkt niet...
Hoe anders eigenlijk ja Kaneel? Haarlem?
Verder heb je niet veel opties denk ik zo.
Heeft rotterdam een directe verbinding?
Comfort foodquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Friet met appelmoes, ohm nohm nohmz
Ik ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Comfort food![]()
Ik kan ook wel wat gebruiken..
Ik niet. Ik moet een kilo of 10 afvallen. Ik moet salades eten. En sporten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Comfort food![]()
Al 3 dagenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Comfort food![]()
Heeft Pringles ook salades in koker dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik niet. Ik moet een kilo of 10 afvallen. Ik moet salades eten. En sporten.
En water drinken.
Het enige leuke aan deze dag.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij hebt zometeen Kaneel om je heen.. Ik heb niks
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Heeft Pringles ook salades in koker dan?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Heeft Pringles ook salades in koker dan?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, jij vind mijn toestand leuk?![]()
![]()
Hapquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]Obviously had ik t over dat andere wat je zei ...
Probeer je huilieheid maar weer te verbergen.quote:
Huilieheidquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Probeer je huilieheid maar weer te verbergen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Probeer je huilieheid maar weer te verbergen.
ALS DAT GEEN NEUKEN WORDT!!!!!!!11!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ALS DAT GEEN NEUKEN WORDT!!!!!!!11!!!Lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
En wat gaat het worden?quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ALS DAT GEEN NEUKEN WORDT!!!!!!!11!!!Beetje jammer dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestuursrecht maakt slaperig.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:
Hier staat een sampeler van Peacevile records op. Allemaal metalquote:
Thanks to youquote:
Metal zal straks ook vast nog wel voorbij komenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier staat een sampeler van Peacevile records op. Allemaal metalMy Dying Bride, Cradle of Filth, At the Gates
Altijd goed metal.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks to you![]()
[..]
Metal zal straks ook vast nog wel voorbij komen
Erg mooi nummer inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
"Cause I'm no Superman, I hope you like me as I am.."
Damn.. Mooi..
Welk nummer is dat dan?quote:
Ik ken niet, zou het nummer zo eens luisterenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joe Brooks - Superman, die postte ik net.
cradle was leuk tot na damnation and a day vanaf toen was het niks meerquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier staat een sampeler van Peacevile records op. Allemaal metalMy Dying Bride, Cradle of Filth, At the Gates
"Vandaag begint de donorweek" whut?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ook wel een mooi nummer:
Sorry als het je raakt Joof.
Ja dat klopt wel een beetje. Wat vooral storend is dat Sarah Deva de achtergrond zang niet meer doet maar de toetseniste. En de oude nummers dus alles t/m Damnation met Sarah als zangeres totaal niet klinken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
cradle was leuk tot na damnation and a day vanaf toen was het niks meer
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Vandaag begint de donorweek" whut?
Ben jij al Donor?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
sarah wel jammer dat zij er niet meer is dat mens kon verrektes goed zingenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel een beetje. Wat vooral storend is dat Sarah Deva de achtergrond zang niet meer doet maar de toetseniste. En de oude nummers dus alles t/m Damnation met Sarah als zangeres totaal niet klinken.
ik kreeg die reclame ook alquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laatst haar live gezien solo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
sarah wel jammer dat zij er niet meer is dat mens kon verrektes goed zingen
Zit vast deels in het pakketquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:55 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Voor een jaar maar 11 euro. Doe je goed.
Reclame die voor het nummer kwam, wel een mooi nummer trouwens..quote:
Ah vandaar. Vond ik ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Reclame die voor het nummer kwam, wel een mooi nummer trouwens..
whehehe zo erg ja?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laatst haar live gezien solo.haar solo werk is echt verschrikkelijk. En hoe ze er nu uit ziet daar zal ik het maar helemaal niet over hebben
niks mis met BBW maar zij moet kan echt niet zo over straat
Ik dacht ik ga het invullen, doen dacht ik denk er maar even goed over na.quote:
Van mij mogen ze alles hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga het invullen, doen dacht ik denk er maar even goed over na.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor de tere zieltjes onder ons14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]ooow de teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor de tere zieltjes onder ons
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Als t lukt.quote:
[..]Would NOT hit that...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor de tere zieltjes onder ons
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dat is helemaal niet duurquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Duah!
Hmm... Nu betaal ik met meer plezier een drankje.
dat zeg ik ook iedere dagquote:
Heel verstandig, ik wil een keer een discussie gaan met iemand die dat vraagt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga het invullen, doen dacht ik denk er maar even goed over na.
[..]Dus ze is dik, nou en? Zo lelijk vind ik het nou ook weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor de tere zieltjes onder onsA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja dat dacht ik dus ook. Ik vond haar er tijdens haar C.O.F. tijd leuk uit zien. Maar dit neequote:
Ik denk dat Bogie lastiger is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bogie Kaneel van je af laten houden
tijdens cof was ze wel do able jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Ik vond haar er tijdens haar C.O.F. tijd leuk uit zien. Maar dit nee
Haha, al helemaal overquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met je zere lijf vandaag?
quote:
Dat ze dik is boeit mij echt niet. Sterker nog ik vind dik/stevig zelfs aantrekkelijk. Maar dit nee. Gaat meer om wat ze draagt en het haar wat ze heeft. Ze ziet er echt uit als zo typische te dikke engelse vrouw die zich totaal niet kan kledenquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus ze is dik, nou en? Zo lelijk vind ik het nou ook weer niet.
stevige chicks zijn wel mooi jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ze dik is boeit mij echt niet. Sterker nog ik vind dik/stevig zelfs aantrekkelijk. Maar dit nee. Gaat meer om wat ze draagt en het haar wat ze heeft. Ze ziet er echt uit als zo typische te dikke engelse vrouw die zich totaal niet kan kleden
Ik heb veel erger gezien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ze dik is boeit mij echt niet. Sterker nog ik vind dik/stevig zelfs aantrekkelijk. Maar dit nee. Gaat meer om wat ze draagt en het haar wat ze heeft. Ze ziet er echt uit als zo typische te dikke engelse vrouw die zich totaal niet kan kleden
Niet vergelijkbaar, ik heb nog geen autorijbewijsquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, Vince! Wat as jij ong. kwijt aan motor rijlessen? Als het goed is zie ik vanavond m'n collega die instructeur is, kijken of ik wat kan regelen
Kittie toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
tijdens cof was ze wel do able ja
ik had vroegah een crush op talena atfield
Misschien wel maar als je dan een foto van haar een paar jaar terug ziet waar ze er wel leuk uitziet dan heb je toch zoiets van waarom?quote:
Bedoelde meer financieel eigenlijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar, ik heb nog geen autorijbewijsAls je geluk hebt ben je met 10 lessen klaar, met pech 30 of nog meer.
Ik dacht dat ze haar lichaam bedoelde.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo heel veel boeiends is er niet hoor. Zeker de laatste tijd niet echt.
Je bent eindelijk 18 gewordenquote:
Do the mathquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bedoelde meer financieel eigenlijk
Oh op die fietsquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze haar lichaam bedoelde.
jupsquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kittie toch?
[..]
Misschien wel maar als je dan een foto van haar een paar jaar terug ziet waar ze er wel leuk uitziet dan heb je toch zoiets van waarom?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
op aanraden van sommige mensen ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet jij niet eens nieuwe foto's plaatsen dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:
jij bent wel een van mijn favos daarquote:
Hmmkay.. Beetje een indicatie wel..quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Do the math. Eh, ik was geloof ik iets meer 1000 euro kwijt, maar ik had vrij veel lessen.
Waarom dat?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:10 schreef MissExpert het volgende:
[..]
op aanraden van sommige mensen ben ik nieuwsgierig
Waarom zou ik ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet jij niet eens nieuwe foto's plaatsen dan?
Ik heb mijn lijf nodig vanavond, dus bedankt voor het overnemen van de pijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ziek.
Jij hebt mij je zere lijf gegeven, en dan niet op de goede manier.
Moeilijk te volgen op mobielquote:
Okequote:
Hoe lang al dan?quote:
Dat is een begin.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb mijn lijf nodig vanavond, dus bedankt voor het overnemen van de pijn
Massage?
inderdaadquote:
Niet zo'n behoefte meer aanquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Top. Ben benieuwd.
[..]
Waarom niet?
In je profiel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:13 schreef MissExpert het volgende:
hoe kan je zien hoeveel reacties je hebt ? moet ik weten voor aanmelding kpd
Je weet dat het moreel verboden is om perfectie verborgen te houden voor de wereld he..quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Maar ik ga geen foto's in KPD van ons samen posten, hoor
.
aantal posts: 1491 (gemiddeld 60 per dag)quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:13 schreef MissExpert het volgende:
Jonkie dusquote:
Hierzo MissExpertquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:13 schreef MissExpert het volgende:
Op je profielknopje klikken..quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:13 schreef MissExpert het volgende:
aantalpost staat gelijk aan aantal reacties?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
aantal posts: 1491 (gemiddeld 60 per dag)
* TheGirlNextDoor masseertquote:
Ja?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:13 schreef MissExpert het volgende:
[..]
hiih. jullie weten al hoe ik eruit zie hoor
Wel aan mij toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Maar ik ga geen foto's in KPD van ons samen posten, hoor
.
een post = een reactie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
aantalpost staat gelijk aan aantal reacties?
Kusje eropquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor masseert
En ja, het gaat wel te snel voor de mobiele mensen
Ik wil niet in KPD, hoe perfect ik volgens jou ook benquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je weet dat het moreel verboden is om perfectie verborgen te houden voor de wereld he..
Betaal jij de boetes?
Owja, die had ik gezien. Je gezicht.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:15 schreef MissExpert het volgende:
[..]
had een keer een foto geplaats. alleen van me koppie dan, maar dan nog
Ik ben 9.5 jaar ouderquote:
met een hoedjequote:Op maandag 22 oktober 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, die had ik gezien. Je gezicht.
Dat is andersquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja?
Heb ik gemist dan.
[..]
Wel aan mij toch?
Ik ook niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil niet in KPD, hoe perfect ik volgens jou ook ben.
En hoe jong is kif?quote:
Zou goed kunnen, ouwe lulquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik nog ouder
Gaat nog steeds te snel om te volgenquote:
Een beetje wel.quote:
Geen idee, meestal kan ik het wel bijbenen. Maar ik ben dan ook een geoefend FOK!erquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat nog steeds te snel om te volgen
Pro-Fok!ker.. Of dat nou iets is om trots op te zijn..quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, meestal kan ik het wel bijbenen. Maar ik ben dan ook een geoefend FOK!er
Straf me
Nog niet eens echt volwassen dusquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
Wat?Ik wil iets liken op FB, heb ik er geen rechten voor
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
Nog drie dagen zonder lelijke pikken en inspiratieloze tietfoto's overleef je vast wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:17 schreef MissExpert het volgende:
ik kan trouwens over 3 dagen pas in KPD. want je moet een maand aangemeld zijn en ik ben hier pas 27 dagen
En nu?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
Niet echtquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pro-Fok!ker.. Of dat nou iets is om trots op te zijn..
Officieel wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog niet eens echt volwassen dusjonkie
Zitten ook mooie pikken bij.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog drie dagen zonder lelijke pikken en inspiratieloze tietfoto's overleef je vast wel.
Nee pas bij 21quote:
Ook als je 3g er de helft van de tijd mee ophoud?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, meestal kan ik het wel bijbenen. Maar ik ben dan ook een geoefend FOK!er
Straf me
Ik houd niet van full frontal. En nee, nog geen mooie pik gezien. Sowieso vind ik pikken niet mooi.quote:
Ja ik editte hem omdat er iemand tussen stond.quote:
Dat is zuurquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook als je 3g er de helft van de tijd mee ophoud?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe, ah, dus die Vincent ben jij..quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik editte hem omdat er iemand tussen stond.
[..]
Dat is zuur
Blijkbaarquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, ah, dus die Vincent ben jij..
War zuurder is, is dat er nog niet in alle intercity's wifi isquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik editte hem omdat er iemand tussen stond.
[..]
Dat is zuur
Schandequote:Op maandag 22 oktober 2012 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
War zuurder is, is dat er nog niet in alle intercity's wifi is
Als pikken niet mooi zijn en je daar nog geen mooie pik hebt gezien, wat maakt het dan uit welke van mij is?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd niet van full frontal. En nee, nog geen mooie pik gezien. Sowieso vind ik pikken niet mooi.
Maar, je voelt je aangesproken? Welke is van jou?
Je mailbox staat open, daar is je naam ook te lezen, dus afschermen op fb is nogal faalquote:
Ja ik zie het netquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je mailbox staat open, daar is je naam ook te lezen, dus afschermen op fb is nogal faal
Ja, precies!quote:
Daarom dusquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben je ook financieel verantwoordelijk ja. Maar officieel ben je al volwassen.
Ah okequote:Op maandag 22 oktober 2012 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies!
Maar ik ben bijna op het station, dan moet ik even zoeken naar de bussen.. Kom er nooit
Dat wist je alquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
HAHA NU WEET IK DAT JE VINCENT HEET!
Misschien kan diegene alleen reacties van vrienden ontvangenquote:
Omdat dat leuk is om te wetenquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als pikken niet mooi zijn en je daar nog geen mooie pik hebt gezien, wat maakt het dan uit welke van mij is?
Jawel, waarom zou zij anders in mijn Nieuwsoverzicht staan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan diegene alleen reacties van vrienden ontvangen
Dan voeg je me toequote:Op maandag 22 oktober 2012 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fail
Komt omdat we nog geen vriendjes zijn op fb
Gevonden!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah okeIk weet niet waar je bent, maar meestal staat het wel aangegeven
kan ook vrienden van vrienden zijn. Wellicht heeft hij zijn instellingen zo staan dat je niet kan reageren op updatesquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, waarom zou zij anders in mijn Nieuwsoverzicht staan?
Dat wist je nog niet?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:32 schreef MissExpert het volgende:
De mannelijke gspot zit in de anus
DAFUQ?
je kijkt spuiten & slikken terug?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:32 schreef MissExpert het volgende:
De mannelijke gspot zit in de anus
DAFUQ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |