Ligt eraan waar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag ik jou ook een kusje geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door Jofunu-kun op 22-10-2012 17:21:52 ]Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik zie 'm voor 't eerstquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oud plaatje is oud.
Ging hier vorig jaar al rond.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hij was groter dan ik dachtSpoiler is beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankje.
Doe dat niet Newb, anders wil ze dalijk niks anders meer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dalijk maar even overleggen. Anders bromance
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dalijk maar even overleggen. Anders bromance
Of ik. Driehoeksverhoudingquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe dat niet Newb, anders wil ze dalijk niks anders meer.
Awww KNuff!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
Ok ok, eindelijk geprint, ov gevonden, hebben ze geen snelhechters meer.
Mijn dag kan niet meer stuk
WANT HIJ IS AL KAPOT.
Ahhh.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
Ok ok, eindelijk geprint, ov gevonden, hebben ze geen snelhechters meer.
Mijn dag kan niet meer stuk
WANT HIJ IS AL KAPOT.
Vieze rubbersmaak.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh.
Je krijgt een likje van Bogie die met zijn kip aan het spelen is.
We hebben er de hele tijd mee zitten stoeien. En nu likt het iedere keer mijn elleboog en pakt dan die kip weer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Vieze rubbersmaak.
Maar toch moest ik lachen.
Makkelijk joh. Kost 70 cent per rol ofzo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Een rol vuilniszakken halen.. red ik zeker niet met 3,50 of wel?
Eigen schuld, je bent veel te lief voor hem.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben er de hele tijd mee zitten stoeien. En nu likt het iedere keer mijn elleboog en pakt dan die kip weer.
Ik moet nakijken!
Jawel, tenzij speciale vd gemeente. In Nijmegen is dat 7 euro.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Een rol vuilniszakken halen.. red ik zeker niet met 3,50 of wel?
Maar dan zijn ze wel van fluweel met een gouden randje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, tenzij speciale vd gemeente. In Nijmegen is dat 7 euro.
Nee, gewoon Komo.. maar eens even halenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, tenzij speciale vd gemeente. In Nijmegen is dat 7 euro.
En dat ondanks allergie, nicequote:Op maandag 22 oktober 2012 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigen schuld, je bent veel te lief voor hem.
I wish. Staat wel chique als ik die in mijn mantelpakje van < insert duur merk> buiten zet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:41 schreef twi het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze wel van fluweel met een gouden randje.
Moet lukken, anders huismerk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, gewoon Komo.. maar eens even halen
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:49 schreef Fera het volgende:
De storing zou om 16.00 verholpen zijn. Dus niet. Weer omreizen dus. Alleen niet via DH, want ook daar een storing richting Leiden. Wat een dag.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:49 schreef Fera het volgende:
De storing zou om 16.00 verholpen zijn. Dus niet. Weer omreizen dus. Alleen niet via DH, want ook daar een storing richting Leiden. Wat een dag.
Met jou ga ik dus nooit shoppenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Makkelijk joh. Kost 70 cent per rol ofzo.
Hoe moet je nu dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:49 schreef Fera het volgende:
Ooh, zag ze hier toevallig voor 59 cent per rol.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met jou ga ik dus nooit shoppen![]()
Met je 70 cent per rol![]()
1,45
Goedkoopste die ik zag waren 99 cent per rol, maar dat merk hoef ik niet, scheurt al als je er naar kijktquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, zag ze hier toevallig voor 59 cent per rol.
Schiphol werkt niet.. Den haag werkt niet... Bodegraven werkt niet...quote:
Rotterdam gaat via Den Haag geloof ik, en dat werkt dus niet..quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schiphol werkt niet.. Den haag werkt niet... Bodegraven werkt niet...
Hoe anders eigenlijk ja Kaneel? Haarlem?
Verder heb je niet veel opties denk ik zo.
Heeft rotterdam een directe verbinding?
Maarrrrquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rotterdam gaat via Den Haag geloof ik, en dat werkt dus niet..
Je tieten sloegen jou blauwe ogen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:05 schreef MohMi het volgende:
Wow...een rondje hardlopen werd een walk of shame![]()
Toch maar weer proberen drie keer per week te gaan
Kaneel, heldquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je tieten sloegen jou blauwe ogen?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je tieten sloegen jou blauwe ogen?
Meer dan zat.. 3x per week.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:05 schreef MohMi het volgende:
Wow...een rondje hardlopen werd een walk of shame![]()
Toch maar weer proberen drie keer per week te gaan
Maakt niet uit, we nemen je zoals je bent.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:08 schreef MohMi het volgende:
[..]Daar zijn ze veel en veelste klein voor!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Wat was het probleem dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:08 schreef MohMi het volgende:
[..]Daar zijn ze veel en veelste klein voor!
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we nemen je zoals je bent.Ik dacht het, jij editte!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik die na zoveel tijd weer ging hardlopen, met mn gesjok, gehijg, knalrode hoofd en blik vol pure wanhoopquote:
Ah joh, de aanhouder wintquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik die na zoveel tijd weer ging hardlopen, met mn gesjok, gehijg, knalrode hoofd en blik vol pure wanhoop
Schiphol werkt prima.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schiphol werkt niet.. Den haag werkt niet... Bodegraven werkt niet...
Hoe anders eigenlijk ja Kaneel? Haarlem?
Verder heb je niet veel opties denk ik zo.
Heeft rotterdam een directe verbinding?
Comfort foodquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Friet met appelmoes, ohm nohm nohmz
Ik ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Comfort food![]()
Ik kan ook wel wat gebruiken..
Ik niet. Ik moet een kilo of 10 afvallen. Ik moet salades eten. En sporten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Comfort food![]()
Al 3 dagenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Comfort food![]()
Heeft Pringles ook salades in koker dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik niet. Ik moet een kilo of 10 afvallen. Ik moet salades eten. En sporten.
En water drinken.
Het enige leuke aan deze dag.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij hebt zometeen Kaneel om je heen.. Ik heb niks
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Heeft Pringles ook salades in koker dan?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Heeft Pringles ook salades in koker dan?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, jij vind mijn toestand leuk?![]()
![]()
Hapquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]Obviously had ik t over dat andere wat je zei ...
Probeer je huilieheid maar weer te verbergen.quote:
Huilieheidquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Probeer je huilieheid maar weer te verbergen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Probeer je huilieheid maar weer te verbergen.
ALS DAT GEEN NEUKEN WORDT!!!!!!!11!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ALS DAT GEEN NEUKEN WORDT!!!!!!!11!!!Lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |