Wacht, The Bold mag wel?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:23 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Ik ga The Bold & The Beautiful kijken. Lekkere familieruzies over het grootste modehuis in Los Angeles! My kind of show.
Wacht wat?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:23 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Ik ga The Bold & The Beautiful kijken. Lekkere familieruzies over het grootste modehuis in Los Angeles! My kind of show.
Precies. 90% van de studenten wilt voor MTV en The Voice of Holland werkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, wel een goed begin als je daarna nog een studie gaat doen?
TV en Radio zijn wel stervende, en films in nederland ook.
Aha. Nou ik moet nog een documentaire kijken over de Russisch-Afghaanse oorlog. Iets met een studiequote:Op maandag 22 oktober 2012 17:23 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
The Bold gaat over life in LA, succesful people etc.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een lijstje van de programma's die wel acceptabel zijn. Dit is te verwarrend.
En dan zelf over 10 jaar lekker op de bank zitten, met man en kinderen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:26 schreef trigt013 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje schattig om zo puberaal te denken dat je heel volwassen bent.
San Fransisco -> Los Angeles. Moet jij als toekomstig wereldreiziger toch wel weten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:26 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
The Bold gaat over life in LA, succesful people etc.
Serieus, je bent toch niet echt zo debiel?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:26 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
The Bold gaat over life in LA, succesful people etc.
Uhh ik kijk al heel mijn leven the Bold. En The Bold speelt zich af in LA, Beverly Hills om precies te zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:27 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
San Fransisco -> Los Angeles. Moet jij als toekomstig wereldreiziger toch wel weten.
Het speelt zich echt af in LA. En het begint over 10 minuten, ciao.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Serieus, je bent toch niet echt zo debiel?
Haha dat kan ik wel begrijpen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Precies. 90% van de studenten wilt voor MTV en The Voice of Holland werken![]()
Voor films moet je in Bollywood of Amerika zijn natuurlijk maar zij nemen liever mensen aan die daar vandaan komen.
Ik ga sowieso in master in marketing doen maar eerst twee/drie jaartjes werken. Moet helaas gaan sparen en daarnaast komt studeren mijn strot uit
Dat weet ik, maar als toekomstig grensverlegger, wil je dan niet liever iets bekijken over echt leuke plekken? Dat is wat ik bedoelde, LA is flut.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:28 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Uhh ik kijk al heel mijn leven the Bold. En The Bold speelt zich af in LA, Beverly Hills om precies te zijn.
Eindelijk rust.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:29 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Het speelt zich echt af in LA. En het begint over 10 minuten, ciao.
hahahahahaha....quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:53 schreef HilaryBanks het volgende:
Geachte Fokkers,
Zoals jullie weten ben ik een meisje van rond de 18 jaar oud, die uiteindelijk grote dromen heeft met haar beste vriendin voor het volwassen leven. Grenzen verleggen, is wat wij willen doen. We willen de wereld over reizen, naar verschillende steden, veel mensen ontmoeten en een onvoorspelbaar leven leiden.
We willen dit bereiken door een opleiding te gaan volgen op het HBO die ons naar ons doel kan leiden (Communicatie of European Studies bv). We willen hét leven gaan beginnen als we 24 zijn, jong maar toch volwassen genoeg.
Onze zogenaamde jaloerse vrienden zitten al op onze dromen/plannen te haten vanaf dag één. Ze noemen de opleidingen die wij leuk vinden ''pretstudies'' en zeggen dingen als ''uiteindelijk eindigen jullie als een bartender/zwerver ergens in Rotterdam''
Het liefst gaan wij helemaal niet meer met deze zogenaamde vrienden om, die gewoon jaloers zijn dat hun niet dromen en grenzen verleggen maar genoegen nemen met elke zaterdag ''Holland's Got Talent'' kijken met de tokkie buren en met Henk en Anita naar een kringverjaardag gaan en vervolgens over 20 jaar gezellig met opa, oma en de kids een weekendje naar de Veluwe gaan.
Wie zijn mensen eigenlijk precies om JOU te vertellen hoe JIJ JOUW leven moet leiden? Dat kan toch alleen jij bepalen?
Klacht : mensen die haten op aankomend succes, omdat hun leven al is bepaald.. door hun zelf.
Haha, ben in 2011 in San Francisco,LA,Las Vegas,San Diego,Arizona en Santa Barbara geweest.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:29 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als toekomstig grensverlegger, wil je dan niet liever iets bekijken over echt leuke plekken? Dat is wat ik bedoelde, LA is flut.
zondequote:Op maandag 22 oktober 2012 17:31 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Haha, ben in 2011 in San Francisco,LA,Las Vegas,San Diego,Arizona en Santa Barbara geweest.
San Francisco was geweldig maar LA over SF all day , every day. dankjewel, jij ook veel kijkplezier.
Ik wil de productie kant juist niet opgaan! Ik heb voor deze studie gekozen omdat ik Artist Managerquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha dat kan ik wel begrijpen.
Waarom ben je dan niet voor de filmacademie oid gegaan?
SF is ook geweldig! Zou het ook leuk vinden om daar te wonen, maar SF en LA is sowieso eng vanwege de San Andreas breuk (grote kans op aardbevingen etc.) Nee doe mij dan maar Miami of NY. Anders Toronto , Sydney of Tokyoooooo!quote:
Indien Amerika: Seattlequote:Op maandag 22 oktober 2012 17:34 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
SF is ook geweldig! Zou het ook leuk vinden om daar te wonen, maar SF en LA is sowieso eng vanwege de San Andreas breuk (grote kans op aardbevingen etc.) Nee doe mij dan maar Miami of NY. Anders Toronto , Sydney of Tokyoooooo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |