2 tegen elkaar aan geknotst?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:43 schreef Psy-freak het volgende:
Gaat om twee kleine vliegtuigjes 'gelukkig'
Gebotst ja.quote:
twitter:rjdolislager twitterde op maandag 22-10-2012 om 16:52:37De gecrashte vliegtuigen liggen op een uitvliegroute van vliegveld Lelystad. Tussen de weilanden staan windmolens. #Dronten reageer retweet
Daar kun je wel van uitgaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:59 schreef Nemephis het volgende:
Hopelijk niemand dood of ernstig gewond..
hoorde net op radiio mid air collision.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef nerd4sale het volgende:
Er is weinig van over.
http://www.omroepflevolan(...)c4675a3-450x450.jpeg
Waar moet je dan respect voor hebben ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:30 schreef Hanzsel het volgende:
@aspirantspierbundel, goeie reactie pannekoek. Ipv bijdehand te doen zou je ook respect kunnen hebben. Lollig zijn kan later. Mijn collega's werken daar nu.
Respect voor jou, ouwe!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:30 schreef Hanzsel het volgende:
@aspirantspierbundel, goeie reactie pannekoek. Ipv bijdehand te doen zou je ook respect kunnen hebben. Lollig zijn kan later. Mijn collega's werken daar nu.
Bron?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:41 schreef Psy-freak het volgende:
Woordvoerder KLPD is nog niet ter plaatse en weet nog niets over gewonden.
Ik heb net gebeld met de persvoorlichting.quote:
Doe normaal.quote:
Dat deed ik, kan zo slecht tegen dat zielige gelul. Man het is gebeurt, als je er zoveel moeite mee hebt ben je totaal niet geschikt voor het werk, en snap ik ook totaal niet wat hij ook maar in dit topic doet. Hij zoekt net zo hard sensatie. Aangezien je hier geen enkele vorm van hulp kunt bieden aan de slachtoffers.quote:
Ben je nou zo dom, of?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:07 schreef practics het volgende:
[..]
Dat deed ik, kan zo slecht tegen dat zielige gelul. Man het is gebeurt, als je er zoveel moeite mee hebt ben je totaal niet geschikt voor het werk, en snap ik ook totaal niet wat hij ook maar in dit topic doet. Hij zoekt net zo hard sensatie. Aangezien je hier geen enkele vorm van hulp kunt bieden aan de slachtoffers.
quote:Bij Dronten in Flevoland zijn twee mensen om het leven gekomen toen twee vliegtuigjes tegen elkaar botsten. De toestellen zijn terechtgekomen in een weiland. Ook zijn er twee gewonden. Hoe ze eraan toe zijn is niet bekend.
Het ongeluk gebeurde rond 16.30 uur. Een ooggetuige zei tegen Omroep Flevoland dat de toestellen aan het stuntvliegen waren. Dat is niet bevestigd door de politie.
In elk toestel zaten twee mensen. De twee doden zaten in hetzelfde toestel. De gewonden uit het andere toestel zijn met traumahelikopters naar ziekenhuizen in Amsterdam en Zwolle gebracht.
Correct alleen er is een zwaargewonde afgevoerd met een lifeliner.quote:
Klopt. Ik ken haar van vroeger. Ze woonde in hetzelfde studentenhuis als een vriend van me. Ben vaak met hun wezen eten en stappen. Bizar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:27 schreef GoodGawd het volgende:
Een van de piloten was een vrouw, twintiger, kzie net allemaal berichten op facebook... Tis een gerelateerde vriend ofzoiets, t verschijnt iig op mijn nieuws feed, >_>
Ik was toevallig buiten aan het werk bij Wings over Holland en zag haar als laatste nog instappen en vertrekken maandag, ze leek erg vrolijk. Echt tragisch om toen even later dat bericht te horen. Ben ervan geschrokken, veel sterkte aan de nabestaanden, ook die van de jongen in het vliegtuigje..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:12 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Klopt. Ik ken haar van vroeger. Ze woonde in hetzelfde studentenhuis als een vriend van me. Ben vaak met hun wezen eten en stappen. Bizar.
Ben je nu alweer je website stiekem aan het promoten door het als bron aan te voeren?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:01 schreef Psy-freak het volgende:
Twee overleden, twee gewond
http://www.rampen-info.nl/163051/vliegtuigcrash-in-dronten/
Waarom wil je dat weten?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:46 schreef Psy-freak het volgende:
Kan iemand dr volledige naam even PMen/DMen
Ben bang dat ik dr kenquote:
Whut?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar namen geven aan de uitbater van een rampen-site.
Gisteren hadden ze het er bij Q ook over. Schijnt dat zij een tijd lang met die lui hebben gevlogen voor een reclamespot/-stunt en nog niet zo heel lang geleden en dat Gijs Staverman ook echt in het vliegtuig had gezeten. Die waren ook onder de indruk want zij hadden geinformeerd wie of wat en bleek dat ze die ook kenden van de reclamestunt.quote:
Er wordt net een site met dr foto gepost en voornaam, zou genoeg moeten zijn als je dr kent.quote:
Ken d'r niet zo goed maar als dat haar volledige voornaam is, is het dr niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Er wordt net een site met dr foto gepost en voornaam, zou genoeg moeten zijn als je dr kent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |