Nee want aan je Username te zien ben je een alchemist.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mwa, iedereen is even OP
Ik zorg dan ook voor veel verdriet bij mijn vijandenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee want aan je Username te zien ben je een alchemist.
Die grap was om te huilenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zorg dan ook voor veel verdriet bij mijn vijanden
Je kale moeder met een chemokuurquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:07 schreef Euribob het volgende:
Hoe worden de teams bepaald/wanneer begint het/wie zijn de teamleiders/krijgen we weer gejank dat het winnende team valsspeelt/gaan we weer servers splitsen hierom/is bobber homo?
Die piepstem van jou is gezond wil je zeggen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je kale moeder met een chemokuur
Jammer joh, deze boii heeft baard in de keelquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die piepstem van jou is gezond wil je zeggen.
Dat wil men je laten denken omdat je vanwege je piepstem al drie keer voor een trein bent gesprongen, maar jij en ik weten wel beter.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Jammer joh, deze boii heeft baard in de keel
Ok 14.gifquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat wil men je laten denken omdat je vanwege je piepstem al drie keer voor een trein bent gesprongen, maar jij en ik weten wel beter.
quote:
Dat doet mij denken aan zo'n kerel die ook op ICT zit, De leraar vroeg aan hem: "Haal eens internet op de CD". Hij gaat elke leraar af om te vragen of ze een CD hebben met internetquote:
Ik heb het hier anders liggen hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan zo'n kerel die ook op ICT zit, De leraar vroeg aan hem: "Haal eens internet op de CD". Hij gaat elke leraar af om te vragen of ze een CD hebben met internet
WTF heeft dat nou met mij te maken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan zo'n kerel die ook op ICT zit, De leraar vroeg aan hem: "Haal eens internet op de CD". Hij gaat elke leraar af om te vragen of ze een CD hebben met internet
Geen idee. Maar had het vaker op reddit zien staan daarom.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:47 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
WTF heeft dat nou met mij te maken.
ik vond deze net op reddit, dan ben je een eckte baasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |