ik moest lachenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:54 schreef bobbernaut het volgende:
Geen Beats By Dre Studio kunnen betalenMonster Cables heeft mijn kanker genezen EN ik kreeg 450 euro, dat was echt fantastisch!
Ik wilde er nog SteelSeries in editten maar toen had je mij al gequotequote:Op maandag 22 oktober 2012 16:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jonge dat is toch geen razer headset man...
Is van steelserie.
gewoon even uit je pc koppelen en "terugdraaien"quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:56 schreef MineraalWater het volgende:
Maarja, Ik stuur hem wel gewoon op denk ik. Ik heb die skills bro.
Ja en die headset van jouw was al kapot naar een maand en die van mij leeft nog, Ik gebruik hem gewoon niet goed PUHUHU APSDJFOASUDFUOPASDFUHOPASDFUASDFUJOPAFASDFU OK! OK!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik wilde er nog SteelSeries in editten maar toen had je mij al gequote
Werkt niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gewoon even uit je pc koppelen en "terugdraaien"
zit gewoon een twist in je draad jwz
Je leek zowat populairquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:43 schreef gogosweden het volgende:
Ik kreeg een halve hartverzakking van al die PM's man
Brees yerselfs nieuwhommos are komming.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef TJV het volgende:
Godver nu komen al die noobs naar mijn ooit zo vredige topic. RIP.
Muismatten, Headsets en Toetsenborden van hun zijn goed, Muizen zijn idd minder.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik heb gewoon koptelefoon van Philips. Kan alles aan, behalve er op gaan zitten. EN WEET JE WAT, TOEN KOCHT IK DEZELFDE NOG EEN KEER!
Tevens is Steelseries wel twijfelachtig ja. Die WoWmuis ooit bij een expansion gekregen, werkte toch niet al te lekker. (De muismat en 2 t-shirts die ik kreeg omdat het te laat was geleverd zijn wel pro.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |