Maar als je na 10 minuten bent uitgepraat en het gesprek stroef gaat verlopen, of je het idee hebt aan een dood paard te moeten trekken is het voor mij sowieso al geen relatiemateriaal.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:58 schreef jdel het volgende:
Ik vind een drankje in de kroeg of op het terras ook zeker niet verkeerd hoor, dat zeg ik ook weer niet
Maar met een eerste date wat gaan doen geeft je ook meteen de gelegenheid om neit de hele tijd in gesprek te moeten zijn samen natuurlijk.
Dan kap ik het af en ga ik weg, zeg ik ook gewoon. Sorry maar dit gaat niet werken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:01 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Maar als je na 10 minuten bent uitgepraat en het gesprek stroef gaat verlopen, of je het idee hebt aan een dood paard te moeten trekken is het voor mij sowieso al geen relatiemateriaal.
Ja precies. Maar vandaar dat ik liever naar de kroeg ga, dan iets te doen waar je niet hoeft te praten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan kap ik het af en ga ik weg, zeg ik ook gewoon. Sorry maar dit gaat niet werken.
Heerlijk, niks zo lekker als een avondje flink doorzakken na een week hard trainen en werken. Ben echt een kroegenpersoon wat dat betreft.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:47 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap het vele drinken gewoon echt niet.
Waarom zeker het dol dwaze drinken, dat heb ik jaren gedaan en ik ben dat zo zat.
Als ik alcohol drink is het omdat ik dat drankje lekker kan vinden, de alcohol buzz trekt mij niet meer.
Gisteren kon mijn date mijn tempo bijbenen én dronk zowel een trippel karmeliet met me mee en een geuze. Een vrouw naar mijn hart, merendeel van de gasten die ik ken trekken een geuze niet eensquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er moet heel wat gedronken worden voor ik iets qua drank meek
Ik pas altijd wel mijn drink snelheid aan die van haar aan
Als ik op mijn tempo drink kan dat mogelijk wat verkeerd overkomen
Jaquote:
Ik ben meer van de sterke dranken en ken genoeg vrouwen die lekker mee door kunnen drinken met mij gelukkig, dus ze bestaan welquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:49 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Gisteren kon mijn date mijn tempo bijbenen én dronk zowel een trippel karmeliet met me mee en een geuze. Een vrouw naar mijn hart, merendeel van de gasten die ik ken trekken een geuze niet eens(ben nogal een eet/dranksnob
)
De mayo en het schaaltje met gebakken aardappeltjes...quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben meer van de sterke dranken en ken genoeg vrouwen die lekker mee door kunnen drinken met mij gelukkig, dus ze bestaan wel
En ik ben ook gek op eten! Lekker 5 gangen heerlijk dat lang tafelen.
Helaas zijn er vrouwen die niet zo goed met mes en vork zijn of in paniek raken als er meerdere messen en vorken op tafel liggen
Of the horror... De mayo missen bij het eten
Ben ook van de sterke dranken, goede tequilla's, jenevers, wodka's, mooie Islay Whiskeysquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben meer van de sterke dranken en ken genoeg vrouwen die lekker mee door kunnen drinken met mij gelukkig, dus ze bestaan wel
En ik ben ook gek op eten! Lekker 5 gangen heerlijk dat lang tafelen.
Helaas zijn er vrouwen die niet zo goed met mes en vork zijn of in paniek raken als er meerdere messen en vorken op tafel liggen
Of the horror... De mayo missen bij het eten
Ivm. met voetbal begon ik juist actief te zuipen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:34 schreef BeamofLight het volgende:
Ach over dat zuipen. Ik kan over beide kanten meepraten. Ivm sport actief niet-gedronken. Is dan toch kut vond ik altijd, omdat je ook weet hoe het anders kan zijn. En wel-drinken is gewoon lekker en ook leuk. Ik word daar altijd zo verrekte geil van en de wijfkes ook hè.
Woww, deze man kan echt goed tegen drank. Respect man.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik drink mixjes maar op een vrij hoog tempo en kan er zeer goed tegen. Dus tijdens een date de rem er op
[..]
Het moet heel gek lopen wil ik tijdens de laatste einde van de kroeg TE veel op heb
Is het wel eens niet gezellig met vrienden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:49 schreef ook_gek het volgende:
Ik zit wel vaak in de kroeg gezellig met vrienden. Dat is meerdere dagen per week. Voor de rest niet vaak thuis.
Ik stap elke donderdag, vrijdag en zaterdag puur omdat ik het leuk vind. Gezellig met vrienden en je leert vaak nieuwe mensen en soms blijven er een paar hangen in de vriendengroep.
Mijn vraag zou dan weer zijn: is het niet gezellig thuis? Maar ieder het zijne..quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:13 schreef Moois het volgende:
[..]
Is het wel eens niet gezellig met vrienden?
Is ook een goede vraag inderdaad. Vandaag viel het wel mee tochquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mijn vraag zou dan weer zijn: is het niet gezellig thuis? Maar ieder het zijne..
Ik ga toch weer eens Paiqen heb ik bedacht. Het wordt weer kouder buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mijn paiq-lijst leeggegooid. Ik maak niet nogmaals de fout om hem te deleten. Ik ken mezelf, over 2 weken ga ik het weer proberen. Maar ik ben er even klaar mee
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Waarom zou deleten per se fout zijn? Als dat waar is heb ik wel een probleem, mocht ik het daar nog eens willen proberenquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb mijn paiq-lijst leeggegooid. Ik maak niet nogmaals de fout om hem te deleten. Ik ken mezelf, over 2 weken ga ik het weer proberen. Maar ik ben er even klaar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |