abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118288155
Ik vind een drankje in de kroeg of op het terras ook zeker niet verkeerd hoor, dat zeg ik ook weer niet :)

Maar met een eerste date wat gaan doen geeft je ook meteen de gelegenheid om neit de hele tijd in gesprek te moeten zijn samen natuurlijk.
pi_118288286
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:58 schreef jdel het volgende:
Ik vind een drankje in de kroeg of op het terras ook zeker niet verkeerd hoor, dat zeg ik ook weer niet :)

Maar met een eerste date wat gaan doen geeft je ook meteen de gelegenheid om neit de hele tijd in gesprek te moeten zijn samen natuurlijk.
Maar als je na 10 minuten bent uitgepraat en het gesprek stroef gaat verlopen, of je het idee hebt aan een dood paard te moeten trekken is het voor mij sowieso al geen relatiemateriaal.
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:07:07 #53
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118288562
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:01 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Maar als je na 10 minuten bent uitgepraat en het gesprek stroef gaat verlopen, of je het idee hebt aan een dood paard te moeten trekken is het voor mij sowieso al geen relatiemateriaal.
Dan kap ik het af en ga ik weg, zeg ik ook gewoon. Sorry maar dit gaat niet werken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118288592
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dan kap ik het af en ga ik weg, zeg ik ook gewoon. Sorry maar dit gaat niet werken.
Ja precies. Maar vandaar dat ik liever naar de kroeg ga, dan iets te doen waar je niet hoeft te praten.
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:09:30 #55
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_118288661
Snap al dat gezuip om het zuipen niet. Je drinkt omdat het lekker is en aangeschoten zijn is inderdaad soms wel prettig, maar al die stoere zuipverhalen dat je alles onder hebt gekotst of gewoon de hele avond vergeten bent.. :') En ja, genoeg 30+'ers die zich daar nog schuldig aan maken. Dubbele :') voor die mensen imo.

Prima als mensen uit principe geen alcohol drinken, tenzij je dan zuur gaan zitten doen (op wél-drinkers). Andersom net zo goed, huilen dat mensen geen alcohol drinken is ook een beetje jammer. Zeg dan gewoon dat ze zich gedragen als zure saaie drollen ;)

Vooruit, OT: Gister weer een uiterst succesvolle date gehad. Nooit leuk als je wekker dan om 5:50 gaat en je een vrij lange dag voor de boeg hebt :+
WFPB!
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:25:39 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118289267
Waar staat dat mensen zuipen om het zuipen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:34:00 #57
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118289611
Ach over dat zuipen. Ik kan over beide kanten meepraten. Ivm sport actief niet-gedronken. Is dan toch kut vond ik altijd, omdat je ook weet hoe het anders kan zijn. En wel-drinken is gewoon lekker en ook leuk. Ik word daar altijd zo verrekte geil van en de wijfkes ook hè.
pi_118290094
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:47 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap het vele drinken gewoon echt niet.
Waarom zeker het dol dwaze drinken, dat heb ik jaren gedaan en ik ben dat zo zat.
Als ik alcohol drink is het omdat ik dat drankje lekker kan vinden, de alcohol buzz trekt mij niet meer.
Heerlijk, niks zo lekker als een avondje flink doorzakken na een week hard trainen en werken. Ben echt een kroegenpersoon wat dat betreft.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_118290203
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Er moet heel wat gedronken worden voor ik iets qua drank meek :D

Ik pas altijd wel mijn drink snelheid aan die van haar aan :P

Als ik op mijn tempo drink kan dat mogelijk wat verkeerd overkomen :D
Gisteren kon mijn date mijn tempo bijbenen én dronk zowel een trippel karmeliet met me mee en een geuze. Een vrouw naar mijn hart, merendeel van de gasten die ik ken trekken een geuze niet eens O+ (ben nogal een eet/dranksnob :@ )
pi_118290340
is een geuze die extreem zure?
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118290386
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:52 schreef Ballard het volgende:
is een geuze die extreem zure?
Ja :9 Oude geuze welteverstaan. Niet die zooi waar ze suiker bij flikkeren om het toegankelijker te maken.
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:57:27 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118290525
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:49 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Gisteren kon mijn date mijn tempo bijbenen én dronk zowel een trippel karmeliet met me mee en een geuze. Een vrouw naar mijn hart, merendeel van de gasten die ik ken trekken een geuze niet eens O+ (ben nogal een eet/dranksnob :@ )
Ik ben meer van de sterke dranken en ken genoeg vrouwen die lekker mee door kunnen drinken met mij gelukkig, dus ze bestaan wel :D

En ik ben ook gek op eten! Lekker 5 gangen heerlijk dat lang tafelen.

Helaas zijn er vrouwen die niet zo goed met mes en vork zijn of in paniek raken als er meerdere messen en vorken op tafel liggen -O-

Of the horror... De mayo missen bij het eten :X
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:59:40 #63
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118290602
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik ben meer van de sterke dranken en ken genoeg vrouwen die lekker mee door kunnen drinken met mij gelukkig, dus ze bestaan wel :D

Helaas zijn er vrouwen die niet zo goed met mes en vork zijn of in paniek raken als er meerdere messen en vorken op tafel liggen -O-

De mayo en het schaaltje met gebakken aardappeltjes... :D
pi_118290686
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ben ook van de sterke dranken, goede tequilla's, jenevers, wodka's, mooie Islay Whiskeys :9 Gewoon puur, geen ijs.

Ik klink als een alcoholist :') Date van gisteren lust geen mayo trouwens!!! :D Vandaag nog een beetje zitten whatsappen en een date gemaakt voor volgende week dinsdag bij haar thuis. Ze kon aankomend weekend niet en 2 weken tussentijd vonden we wat te lang na die veelbelovende eerste date :P
pi_118290961
Ik heb het idee dat hier veel dezelfde types zitten!

- an_awesome_wave
- ook_gek
- ballard
- ik zelf..
pi_118291029
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:34 schreef BeamofLight het volgende:
Ach over dat zuipen. Ik kan over beide kanten meepraten. Ivm sport actief niet-gedronken. Is dan toch kut vond ik altijd, omdat je ook weet hoe het anders kan zijn. En wel-drinken is gewoon lekker en ook leuk. Ik word daar altijd zo verrekte geil van en de wijfkes ook hè.
Ivm. met voetbal begon ik juist actief te zuipen.
Burning bridges gives you so much more
  maandag 22 oktober 2012 @ 18:15:28 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_118291187
Hoi

Leuk dat zuipen maar ik mis een beetje de "site" in dit topic over datingsite ervaringen.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_118291545
Het gaat hier toch gewoon over de invulling van dates via datingsites?
pi_118292714
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik drink mixjes maar op een vrij hoog tempo en kan er zeer goed tegen. Dus tijdens een date de rem er op :D

[..]

Het moet heel gek lopen wil ik tijdens de laatste einde van de kroeg TE veel op heb :D
Woww, deze man kan echt goed tegen drank. Respect man.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118293738
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:49 schreef ook_gek het volgende:
Ik zit wel vaak in de kroeg gezellig met vrienden. Dat is meerdere dagen per week. Voor de rest niet vaak thuis.

Ik stap elke donderdag, vrijdag en zaterdag puur omdat ik het leuk vind. Gezellig met vrienden en je leert vaak nieuwe mensen en soms blijven er een paar hangen in de vriendengroep.

Is het wel eens niet gezellig met vrienden?
  maandag 22 oktober 2012 @ 19:26:44 #71
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118294351
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:13 schreef Moois het volgende:

[..]

Is het wel eens niet gezellig met vrienden?
Mijn vraag zou dan weer zijn: is het niet gezellig thuis? Maar ieder het zijne..

Ik ga toch weer eens Paiqen heb ik bedacht. Het wordt weer kouder buiten :P
pi_118294658
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Mijn vraag zou dan weer zijn: is het niet gezellig thuis? Maar ieder het zijne..

Ik ga toch weer eens Paiqen heb ik bedacht. Het wordt weer kouder buiten :P
Is ook een goede vraag inderdaad. Vandaag viel het wel mee toch :P
pi_118295565
OI! }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn paiq-lijst leeggegooid. Ik maak niet nogmaals de fout om hem te deleten. Ik ken mezelf, over 2 weken ga ik het weer proberen. Maar ik ben er even klaar mee *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 22 oktober 2012 @ 20:23:50 #74
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_118297565
Het is dan wel niet via een datingsite, maar man, ik ga vrouwen nooit begrijpen.

Aantal zeer leuke dates gehad, daar blijven slapen afgelopen weekend. Om vervolgens vandaag te horen te krijgen dat ze nog niet over haar ex heen is en daardoor (nog) niet verder kan met mij.

Tot zover mijn eerste datingproces in een half jaar _O-

O, en om het nog makkelijker te maken: we zien elkaar elke dag in de klas, nice. :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_118297943
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb mijn paiq-lijst leeggegooid. Ik maak niet nogmaals de fout om hem te deleten. Ik ken mezelf, over 2 weken ga ik het weer proberen. Maar ik ben er even klaar mee *O*
Waarom zou deleten per se fout zijn? Als dat waar is heb ik wel een probleem, mocht ik het daar nog eens willen proberen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')