Ik word er gewoon vrolijk vanquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Laat Godt eens niet zo lachen, dat vind ik eng.
Ik spreek je een keer tegen en je maakt er direct een big issue van.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt.. Nu weet ik weer waarom ik je totaal niet gemist heb.
Helaas ben je er weer.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:32 schreef Tally het volgende:
[..]
afdwingen doe ik zeker niet. Eten ze het is het goed. Doen ze het niet is dat heel jammer maar flikker ik het weg.
Of ik moet iets heel lekkers gemaakt hebben dan geef ik dat meestal aan schoonvaders mee
Dan heb ik dat toch niet nodig, en is het een feestje, en moet dat best kunnen, en moet ik gewoon gezellig meedoen enzo. Of dan vragen ze wel of ik wel genoeg gegeten heb, en dat ik wel moet eten hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:31 schreef dawg het volgende:
[..]
hoezo dan? er zijn meer diëten dan alleen afvaldiëten heh.
Ik zeg ook niet dat jij dat doet, maar mijn familie welquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:32 schreef Tally het volgende:
[..]
afdwingen doe ik zeker niet. Eten ze het is het goed. Doen ze het niet is dat heel jammer maar flikker ik het weg.
Of ik moet iets heel lekkers gemaakt hebben dan geef ik dat meestal aan schoonvaders mee
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik spreek je een keer tegen en je maakt er direct een big issue van.
Welkom op FOK!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik spreek je een keer tegen en je maakt er direct een big issue van.
Mijn eigen verjaardag idd. Maar af en toe een etentje vind ik wel leuk om te doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vier het gewoon niet, heb ik ook al dat gedoe niet.
zeg dat je een hoge bloeddruk hebt en daarom zoutarm moet eten. in alles zit redelijk wat zout dus dan zit je altijd goed.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan heb ik dat toch niet nodig, en is het een feestje, en moet dat best kunnen, en moet ik gewoon gezellig meedoen enzo. Of dan vragen ze wel of ik wel genoeg gegeten heb, en dat ik wel moet eten hoor.
[..]
Ik zeg ook niet dat jij dat doet, maar mijn familie wel.
Das waar. Ik vier het ook vaker niet dan wel. En als man jarig is mag ik het regelen. Wat hem betreft is een stuk gebak genoegquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vier het gewoon niet, heb ik ook al dat gedoe niet.
Ik heb nooit gasten dus als er dan spontaan visite komt heb ik alleen thee en de rest heb ik zelf al opgegeten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
In de omgeving waar ik opgegroeid ben werd ook alles begeleid met eten
en zo ben ik zelf ook
heb ook altijd genoeg in huis om verse koekjes of cake te bakken
of bruchetta of wrapjes te maken als ze hier komen gamen of zo
en ik schijn dan ook irritant lang aan te dringen tot mensen eten
En geef altijd wat mee
nee, nouja. misschien uitgebreid koken of zo met een meisje, maar dat is alweer even geleden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn eigen verjaardag idd. Maar af en toe een etentje vind ik wel leuk om te doen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
zeg dat je een hoge bloeddruk hebt en daarom zoutarm moet eten. in alles zit redelijk wat zout dus dan zit je altijd goed.
als we een spelletjes avond hebben dan staat ook de tafel altijd vol met hapjes.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
In de omgeving waar ik opgegroeid ben werd ook alles begeleid met eten
en zo ben ik zelf ook
heb ook altijd genoeg in huis om verse koekjes of cake te bakken
of bruchetta of wrapjes te maken als ze hier komen gamen of zo
en ik schijn dan ook irritant lang aan te dringen tot mensen eten
En geef altijd wat mee
zelfs dat zou ik mezelf nog zien vergeten als ik het al zou vieren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Das waar. Ik vier het ook vaker niet dan wel. En als man jarig is mag ik het regelen. Wat hem betreft is een stuk gebak genoeg
Ik vind voor mezelf uitgebreid koken iets waar ik echt zin in heb ook lekker. Of een succesrecept koken voor een groepje, om op te scheppen enzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:36 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, nouja. misschien uitgebreid koken of zo met een meisje, maar dat is alweer even geleden.
ik ga liever uit eten.
ons huis is verdorie een of ander verzamelpuntquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nooit gasten dus als er dan spontaan visite komt heb ik alleen thee en de rest heb ik zelf al opgegeten.
Ik ben altijd benieuwd of mensen zin hebben om langer dan een half uur voor me willen reizen zonder dat ze om half tien weer weggaan als ze er om half negen waren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:38 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga eigenlijk zelden naar verjaardagen toe en die van mij vier ik soms.. afhankelijk of ik er zin in hebBeetje bij elkaar geraapt zooitje vrienden is het.. altijd afwachten of het leuk wordt
mijn vrienden zijn niet zo van die koken-eten figuren. meer van het bierdrink-jointrook type. meestal wordt er dan kebab besteld.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind voor mezelf uitgebreid koken iets waar ik echt zin in heb ook lekker. Of een succesrecept koken voor een groepje, om op te scheppen enzo. Uit eten vind ik ook gezellig.
Schattig! Zo ben ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schattig en angstaanjagend tegelijk.
mijn appartement is niet zo groot, en ik heb er een hekel aan als het vol mensen zit die geen acht slaan op (mijn) netheid en niet zo nauw kijken enzo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef Tegan het volgende:
Mja, als ik mijn verjaardag vier wil ik zelf zo min mogelijk doen. Dus gewoon iets snels in de oven, of iets halen. Terwijl mijn familie dan samen de hele nacht daarvoor gaat staan koken voor 100 man ofzo. Als ik gewoon een etentje geef vind ik het juist wel leuk om een paar uur in de keuken te staan.
dan kunnen ze toch ook blijven slapen? Als je echt zo lastig woontquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd of mensen zin hebben om langer dan een half uur voor me willen reizen zonder dat ze om half tien weer weggaan als ze er om half negen waren.
gebrek aan tijd?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:42 schreef Tegan het volgende:
Ik ga echt maar een paar keer per jaar uit eten ofzo. Gewoon gebrek aan vrienden/tijd.
Dat ze het willen, dat weet ik wel. of het uitkomt en of ze er die dag zin in hebben is een tweede natuurlijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd of mensen zin hebben om langer dan een half uur voor me willen reizen zonder dat ze om half tien weer weggaan als ze er om half negen waren.
Woon je nu in Ede weer?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga echt nooit uit eten
Als student had ik minder te besteden en zat ik elke week wel ergens. Maar ik heb nu ook geen vrienden meer om mee uit eten te gaan
Mja, ze mogen hier ook niets aanraken. Date ook niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:42 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn appartement is niet zo groot, en ik heb er een hekel aan als het vol mensen zit die geen acht slaan op (mijn) netheid en niet zo nauw kijken enzo.
i know.
Geen tijd dus. Liever zo snel mogelijk op de bank liggen na het werk, ipv helemaal opdossen enzo.quote:
mijn schoonouders gaan vaak en nemen ons dan vaak mee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:42 schreef Tegan het volgende:
Ik ga echt maar een paar keer per jaar uit eten ofzo. Gewoon gebrek aan vrienden/tijd.
Waar heb jij het dan weer over?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
Whuuuut? Aad denkt dat jeanette levendiger en romantischer is dan linda?
Net een opgegraven lijk
haha idem.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ze mogen hier ook niets aanraken. Date ook niet..
Nee, Linda is een lekker type. Wijf staat strak van de borderline.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
Net een opgegraven lijk
Uit eten is altijd wel gezellig, meestal gaan er ook wat vrienden van Lit mee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga echt nooit uit eten
Als student had ik minder te besteden en zat ik elke week wel ergens. Maar ik heb nu ook geen vrienden meer om mee uit eten te gaan
De vorige keer kwam je ook al nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:44 schreef Tegan het volgende:
CL en rhu. We gaan wel met zijn drieen een keer uit eten.
Nu word je engquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:44 schreef dawg het volgende:
alles staat ook op een bepaalde plek in een bepaalde hoek met een reden.ik hou op.
ik ga mee. ik heb rhu nog nooit gezien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:44 schreef Tegan het volgende:
CL en rhu. We gaan wel met zijn drieen een keer uit eten.
Komen uit het zelfde gehucht he. Dus het karakter is hetzelfde.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
Net een opgegraven lijk
eten moet je tochquote:
Heeft L vrienden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uit eten is altijd wel gezellig, meestal gaan er ook wat vrienden van Lit mee.
Vroeger veel minder gedaan, dit is wel fijne afleiding en gewoon gezellig natuurlijk.
Toen ik hier net woonde kon ik er al niet tegen dat als mensen op de bank gingen zitten dat dan de kussens niet op hun plek lagen. Nu leg ik ze gewoon zsm weer terug zodra het bezoek weg isquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:44 schreef dawg het volgende:
[..]
haha idem.
alles staat ook op een bepaalde plek in een bepaalde hoek met een reden.ik hou op.
Vreemd genoeg zijn er weinig mensen die bij mij in bed willen kruipenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan kunnen ze toch ook blijven slapen? Als je echt zo lastig woont
is meer door schade en schande wijs geworden sinds babe hier rondloopt. alles is catproof.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu word je eng
Al heb ik hetzelfde wel een beetje. Al is het dan niet netjes
De regels zijn de regels.... Zondag was de keuze dan doet Aad zondag!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Komen uit het zelfde gehucht he. Dus het karakter is hetzelfde.
Ik vind wel dat hij de juiste keus maakt. Maar door het de ander niet te vertellen vind ik het een lul.
Ojee, wat maakt dat nu uit als het iets gedraaid is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:44 schreef dawg het volgende:
[..]
haha idem.
weet je zeker dat je geen kloon van me bent? heb ik ook dit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toen ik hier net woonde kon ik er al niet tegen dat als mensen op de bank gingen zitten dat dan de kussens niet op hun plek lagen. Nu leg ik ze gewoon zsm weer terug zodra het bezoek weg is.
ja!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vorige keer kwam je ook al niet
Nee das niet eerlijk!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
De regels zijn de regels.... Zondag was de keuze dan doet Aad zondag!
dan zit ik niet relax op de bank.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ojee, wat maakt dat nu uit als het iets gedraaid is.
Over de A12 gereden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kwam ik dus wel. Ik kwam er langs.
Ik zat in Arnhem.
Ja, nou, ik heb ze maar als vrienden betiteld, hij kent ze toch al zo lang. Vage kennissen zijn het eerder. Heel vaag.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft L vrienden?Ik dacht dat hij voor jou leefde!
Deceptie
Niet met dawg ertussen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja!
En ik wil prive met CL als date
Mijn vrienden nemen gewoon zelf altijd matjes mee enzo als ze willen blijven slapen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Vreemd genoeg zijn er weinig mensen die bij mij in bed willen kruipenMaar ik moet nog even zo'n zelfopblaasbaar ding kopen voor als er bezoek komt.
Dat heb je met java programeursquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, nou, ik heb ze maar als vrienden betiteld, hij kent ze toch al zo lang. Vage kennissen zijn het eerder. Heel vaag.
Dat was anders!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vorige keer kwam je ook al niet
Neequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ga mee. ik heb rhu nog nooit gezien.
Niet als je pas laat terug bent van werk, op de bank gaat bijslapen en dan laat even iets snels pakt wat je al hebt liggen. Of al eerder hebt voorbereid.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eten moet je toch
een hapje eten in een dorpscafedingetje duurt net zo lang als boodschappen+koken+opruimen
Kebab.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn vrienden zijn niet zo van die koken-eten figuren. meer van het bierdrink-jointrook type. meestal wordt er dan kebab besteld.
Je bent dan ook raarquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:46 schreef dawg het volgende:
is meer door schade en schande wijs geworden sinds babe hier rondloopt. alles is catproof.
mijn cd's kan ik wel in het donker vinden.
Ach er is nog niks schokkendst gebeurd. Beetje smoezen achter de kas en toen was de uitzending afgelopen.quote:
Spannend!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan was je net 100 meter van me af
nee brrrrr mannenquote:
omgquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Spannend!En dat twee keer. Heen en terug!
Sheldon.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik niet in m'n eigen hoekje kan zitten
vraag teegje maar om een omschrijving. die heb ik een tijdje geleden een korte video gestuurd van mijn inrichting.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent dan ook raar
Al raak ik nu wel benieuwd naar je huis
dat gebeurt hier niet. ik zit daar, punt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik niet in m'n eigen hoekje kan zitten
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:46 schreef dawg het volgende:
[..]
weet je zeker dat je geen kloon van me bent? heb ik ook dit.wat erg.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja!
En ik wil prive met CL als date
Ik ken hemquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent dan ook raar
Al raak ik nu wel benieuwd naar je huis
Dat doe ik ook steeds meerquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:49 schreef dawg het volgende:
dat gebeurt hier niet. ik zit daar, punt.
Zo erg is het nou ook weer niet. Al dan wel weer in het theater dat ik er onrustig van wordt als ik niet op rij 1 of 2 zitquote:
Das waar. Maar dan moet je ook niet uitspreken dat je voor de ene gaat kiezen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach er is nog niks schokkendst gebeurd. Beetje smoezen achter de kas en toen was de uitzending afgelopen.
Vriendin van me wil nooit op oneven stoelen (als in, oneven getallen) in de bios.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doe ik ook steeds meer
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet. Al dan wel weer in het theater dat ik er onrustig van wordt als ik niet op rij 1 of 2 zit
Ok, dat gaat verquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me wil nooit op oneven stoelen (als in, oneven getallen) in de bios.
Het went.
Hehe dat lijkt me dan wel weer geinigquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me wil nooit op oneven stoelen (als in, oneven getallen) in de bios.
Het went.
Ach elk jaar wel 1 of 2 die dat doen. Yvonne heeft Henrieke zelfs aangespoord. Dat was ook wel nodig ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Das waar. Maar dan moet je ook niet uitspreken dat je voor de ene gaat kiezen.
heb ik met volumes. nooit op oneven getallen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het went.
Als we dan naar de bios of het theater gaan met eigen plaatsen op het kaartje dan geef ik de 12 gelijk al aan haar en neem ik de 13 welquote:
En dan online alleen oneven stoelen reserveren. Met 1 iemand er tussenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe dat lijkt me dan wel weer geinig
Insmeren met olie en in t badje!!!!quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:53 schreef Godtje het volgende:
En dan online alleen oneven stoelen reserveren. Met 1 iemand er tussen![]()
In een theater staan ze zoals jij ook weet ook vaak per links of rechts even/oneven. Dan in het oneven deel reserveren
je kunt weer rustig slapen nu.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En ik was bang dat IK een neuroot was
Ik reserveer altijd via zaal zit keuze dingquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]Dan moet je ze echt handmatig bestellen (als je zeker wilt zijn dat het goed komt).. via zo'n automatische zit weet je het maar nooit
ken maar 1 theater waar het echt op volgorde gaat. Dat is altijd wel weer even schakelen.
jawel doe eens. ben nu wel benieuwd hoeveel we er hetzelfde hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:55 schreef Tegan het volgende:
Ik ga even al mijn andere tics niet opnoemen.
Doe es, dan voel ik me weer beter over mijn eigenaardigheden!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:55 schreef Tegan het volgende:
Ik ga even al mijn andere tics niet opnoemen.
Same here, waarom genoegen nemen met een tweederangs plaatsquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:55 schreef Godtje het volgende:
Ik reserveer altijd via zaal zit keuze ding![]()
Bij Pathe bios en bij Theaters.
In theaters wil ik geen kaarten als ik niet een beetje redelijk zit. Rij 15 balkon dan hoef ik niet meer.
Da's bij de pathe niet meerquote:
Ook al zijn er vaste plekken, er wordt toch altijd over geruzied.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's bij de pathe niet meer
Wat voor ruzies dat af en toe kan geven zeg. Echt te triest voor woorden!!
jah? nog nooit gemerktquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Ook al zijn er vaste plekken, er wordt toch altijd over geruzied.
Ik vind het altijd maar stom als mensen niet op hun eigen plek gaan zitten, en dan dat de mensen van die plek dan in het donker pas komen en het helemaal drama isquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's bij de pathe niet meer
Wat voor ruzies dat af en toe kan geven zeg. Echt te triest voor woorden!!
Ja, maar dat was in de Pathé Arena en een keer bij een Pathé in Den Haag, daar komt ook speciaal volk op afquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jah? nog nooit gemerkt![]()
Al ga ik dan ook zelden naar de bios, maar toch.
Aah asovolk van de stad.. ik snapquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar dat was in de Pathé Arena en een keer bij een Pathé in Den Haag, daar komt ook speciaal volk op af
Als er nou geen hond in de zaal zit en de film gaat beginnen en je gaat dan ff op een wat betere plaats zitten, geen punt. Maar bij een vet drukke zowat uitverkochte zaal en dan niet op je aangewezen plaats gaan zitten en dan als een tokkie gaan zitten grotebekken als er iemand komt van wie die plaats wel is en gewoon NIET op willen staan ... dan moeten ze je echt die bioscoopstoel teegen de lelijke bek rammen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind het altijd maar stom als mensen niet op hun eigen plek gaan zitten, en dan dat de mensen van die plek dan in het donker pas komen en het helemaal drama is.
Ja maar jij bent dan ook een klootzakquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:06 schreef KomtTijd... het volgende:
ik zit 9 van de 10 keer ook niet op mijn toegewezen plaats in de bios hoor.
Hier hebben ze bij de bios alleen rijen. Dus bij een toffe film wil ik altijd een beetje in het midden van de rij zitten en niet aan de zijkant. Zorg er dus voor dat ik er een beetje op tijd ben. Ga in het midden van de rij zitten, vervolgens komen er allemaal groepjes, moet ik doorschuiven en zit ik alsnog helemaal links ofzo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als er nou geen hond in de zaal zit en de film gaat beginnen en je gaat dan ff op een wat betere plaats zitten, geen punt. Maar bij een vet drukke zowat uitverkochte zaal en dan niet op je aangewezen plaats gaan zitten en dan als een tokkie gaan zitten grotebekken als er iemand komt van wie die plaats wel is en gewoon NIET op willen staan ... dan moeten ze je echt die bioscoopstoel teegen de lelijke bek rammen.
Bestaat dat nogquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
een vet drukke zowat uitverkochte zaal
True.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook een klootzak
Sterker nog, die gewoon ruzie gaan maken...quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:13 schreef Ripley het volgende:
Heel vervelend ja, van die mensen die op andermans plaats gaan zitten. En asociaal als je dan niet eens op wil staan.
Echt he? Helemaal moeilijk gaan doen, gaan zitten bakkesen en een grote bek geven. Opschuiven zeug. Je zit op mijn plaats! Of moet ik de takelwagen bellen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:13 schreef Ripley het volgende:
Heel vervelend ja, van die mensen die op andermans plaats gaan zitten. En asociaal als je dan niet eens op wil staan.
En ik wil niet generaliseren.... maar het zijn heel vaak van die net iets te dikke mocro-sletjes met hoepeloorbellen, een blackberry en zo'n nickelsonjas met een bontje en leuke glitters op de nepnagelsquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sterker nog, die gewoon ruzie gaan maken...
Die vatsige Nederlanders kunnen er ook wat van hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik wil niet generaliseren.... maar het zijn heel vaak van die net iets te dikke mocro-sletjes met hoepeloorbellen, een blackberry en zo'n nickelsonjas met een bontje en leuke glitters op de nepnagels
En dat die onderkin dan om de haverklap belicht wordt in de zaal omdat er weer een whatsapp komt
Sorryquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die vatsige Nederlanders kunnen er ook wat van hoor.
Met mocro sletjes bedoel ik ook niet alleen sletjes van Marokkaanse afkomst, maar ook van die achterstandswijk tokkie hoertjes die alleen op een bepaald type Marokkaan vallenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die vatsige Nederlanders kunnen er ook wat van hoor.
Jij bent toch heul niet vaDsig?quote:
er is ook altijd een link met die marokkanenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met mocro sletjes bedoel ik ook niet alleen sletjes van Marokkaanse afkomst, maar ook van die achterstandswijk tokkie hoertjes die alleen op een bepaald type Marokkaan vallen
Sja, is dat discriminatie? het is gewoon zo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik wil niet generaliseren.... maar het zijn heel vaak van die net iets te dikke mocro-sletjes met hoepeloorbellen, een blackberry en zo'n nickelsonjas met een bontje en leuke glitters op de nepnagels
En dat die onderkin dan om de haverklap belicht wordt in de zaal omdat er weer een whatsapp komt
'Stating the obvious' heet tegenwoordig 'generaliseren', 'discrimineren' en 'vooroordelen hebben'.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, is dat discriminatie? het is gewoon zo.
Om nog maar over suikerfeest-bios-rellen te zwijgen!!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
er is ook altijd een link met die marokkanen
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:26 schreef CherryLips het volgende:
Zie je in je ooghoeken weer het megascherm van zo'n joekel van een Samsung tablet/telefoon/wat dan ook oplichten
Nou we hadden laatst een aanvaring met een opa. Maar die snapte t gewoon niet helemaal.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Stating the obvious' heet tegenwoordig 'generaliseren', 'discrimineren' en 'vooroordelen hebben'.
Ik ga nog wel eens, maar niet op de populaire dagen iig, dat trek ik echt niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:28 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet ineens weer waarom ik zelden naar de bios ga
Vind het al irritant als ik m'n voeten nergens op kan leggen, laat staan als er zo'n irritante kutkop in je beeld zit
Opnames maken heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Of mensen die de eerste zoveel minuten gaan filmen. Echt, rot op met dat ding. Gewoon heel hard gaan hoesten en de opname verkloten.
Idem.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga nog wel eens, maar niet op de populaire dagen iig, dat trek ik echt niet.
Ik ga over het algemeen ook niet naar films waar dat soort tokkies/sletjes heen gaan. Dat scheelt. Maar the occasional blockbuster vind ik wel eens leuk. En ik heb niet zoveel tijd dus dat is dan wel eens op een zaterdagavond de late voorstelling of zo. Pfffffffffff.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb met Batman ook twee maanden gewacht, heerlijk rustigquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |