Je budget schommelt nogal, ow je bent een vrouwquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:20 schreef Vlindur het volgende:
Dat budget is echt maximaximaximaximaximaal hoor. Een euro of 100 zou al veel zijn
Daar krijg je dus geen Dyson voor, Die stofzakloze dingen zijn ook niet alles hoor, zeker bij huisdieren blijf je het filter maar schoonmaken en dat is niet echt geen zegen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:20 schreef Vlindur het volgende:
Dat budget is echt maximaximaximaximaximaal hoor. Een euro of 100 zou al veel zijn
Miele heeft standaardzakken die overal te krijgen zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:22 schreef Vlindur het volgende:
Maar dat lees ik dus ook, de een is wild van de stofzuiger (beide merken) en een ander kraakt het allemaal af. Ik wil gewoon een die goed zuigt en dat ook blijft doen. En het liefst zonder zak omdat ik die dingen altijd vergeet te kopen of dan niet weet welke ik moet hebben omdat je weer een speciaal geval moet hebben
We hebben nu een een of andere Super C. Nergens te vinden een paar jaar terug. Maar nu passen universele er ook op
Is ook geen slecht merk.quote:
Eens even de pijpen een goede schoonmaakbeurt geven, wellicht zit er rotzooi in (haren e.d. welke aan de binnenkant plakken) zeker in de bocht, kan nog wel eens de reden zijn dat een machine minder goed zuigt. Ook de filters maar eens vervangen of goed schoonmaken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:31 schreef Vlindur het volgende:
Onze is bij de Blokker gekocht toen in de aanbieding. Ik was er echt heel blij mee. Hij zoog als een malle. Maar nu met 2 kinderen en 1.5 kat (we hebben er 2 hoor, maar de 2e is kwijt) zie ik vooral tussen onze houten vloer vaak nog zooi zitten wat ie niet meer opzuigt
Dus dan kun je er nog een keer alleen met de steel bij langs
Ja, DirtDevil zal hem niet worden nee. Goedkoop is Duurkoop... Ik ben al aan het rondkijken naar een gewone met zakquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:33 schreef Igen het volgende:
Ik heb zo een stofzuigerzakloze van Dirt Devil gehad. Flutding, de zuigkracht wordt heel gauw minder en dan moest je een filter uit het stofbakje halen en onder de kraan schoonmaken en weer laten drogen. En na een paar jaar niet erg intensief gebruik gaf 'ie de geest met een rookwolkje.
Als je geen Dyson (met hun 'cycloontechnologie') koopt dan kun je denk ik het beste gewoon een stofzuiger met zak nemen.
Edit: Heb er zelf nu eentje van Fakir met stofzak en met een tweede stang met een parketborstel, dat is wel ideaal.
Die Henry is dat met dat gezichtje en Nilfisk is al een heel lang bestaand merk. De rest ken ik niet maar dat is wellicht ook niet zo vreemd als eigenaar van een stofzuiger van 30 euro.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:48 schreef Vlindur het volgende:
Voor mij totaal onbekende merken (Festool, Henry, Fakir en Nilfisk). Zou die dus ook niet hebben gekocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |