Prima, gewoon een emmer bier en een dozijn pickled eggs bestellen danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
soms hoef zelfs ik geen oplossing
Uit interesse: heb je wel eens een pickled egg gegeten?quote:
Hadden ze wel moeten doen, is niet gebeurd, jammer. Dus zelf het probleem opgelost en ben wat gaan halen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:43 schreef Etcetera het volgende:
Houden ze er geen rekening mee op je werk Red?
Ik kan volgende week maandag nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens, zin om maandag te gaan quizzen?
hoe is het verder met de kids?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:06 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo even twee dagen lekker vrij. Straks alleen naar voetbal ivm toernooi van Twan.
Dat begrijp ik nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:35 schreef Etcetera het volgende:
Mogguh
Ik had bedacht om vandaag tussen 12 en 1 even naar de fietsenmaker te gaan. Maar uiteraaaard is die dan dicht
Het was vanochtend (A9, A2, A12) rustig op weg naar werkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:36 schreef B.ertha het volgende:
Goedemorgen
Vandaag bijna filevrij in het westen beland en als gevolg daarvan had ik ook nog keuzevrijheid voor een werkplek!![]()
Ik vermoed van wel. Beetje jammer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nietLunchpauze of zo?
Casablanca.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel. Beetje jammer.
dat doe ze toch wel vaker op een dorp?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel. Beetje jammer.
A15, A16, A20, A13.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het was vanochtend (A9, A2, A12) rustig op weg naar werk
Ik heb nog nooit een haarbal gezien bij onze kattenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Haarballen nog voor het ontbijt![]()
![]()
Mōgge dus
Hee, dit ken ik ergens vanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:50 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SlaapkamerEn inderaad, Casablanca
gaat goed met ze. Nog een paar maanden en dan gaat Lennon naar school. Hij is er ook aan toe. Verveelt zich thuis vreselijk. Hij houdt niet zo van Lego/duplo/spelen met speelgoed. Hij vindt iPad of Wii interessanter. Ziet hij natuurlijk ook van zijn grote broer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hoe is het verder met de kids?
Goede smaak vergeet je nooit weer natuurijkquote:
Ah, nu snap ik hemquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:50 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is er vrij gevoelig voor, kotst sowieso goed eigenlijk/ eet bij voorkeur minder eetbare zakenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een haarbal gezien bij onze katten
Je kussenovertrekquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:50 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben de A9 opgedraaid, heb de cruisecontrol op 103 gezet en pas weer uitgedaan bij de afrit van de A12. Heel relaxed hoor, zo'n dikke Volvo V80quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:50 schreef B.ertha het volgende:
A15, A16, A20, A13.
Bij knooppunt A16-A20 moest ik 5 minuten 50 rijden, verder lekker doorkachelen
en ik herken je dekbedovertrek ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:50 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ikea zekerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je kussenovertrekdie hebben wij ook
Tegenwoordig hebben ze Nederlandse maten bij Ikeaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en ik herken je dekbed overtrek ook
Nadeel: erg kleine kussenslopen.
Ha! Dan moet je eens bij ons langskomen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Goede smaak vergeet je nooit weer natuurijk![]()
Hou 'm dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben de A9 opgedraaid, heb de cruisecontrol op 103 gezet en pas weer uitgedaan bij de afrit van de A12. Heel relaxed hoor, zo'n dikke Volvo V80ik kan er wel aan wennen
Helaasquote:
Het is de budgetvariant?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaashet is de kantoorauto. En wat dat ding in de bijtelling zou kosten...
plus 2 grote nadelen: het is een flinke sedan, maar geen achterruitwisser
en een 2.0 liter motor
da's dezelfde motor als in mijn Scenic, maar wel een auto van >300 kilo zwaarder
De Volvo welquote:
Die bedoelde ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De Volvo welecht onbegrijpelijk
nemen ze zo'n dure auto en bezuinigen ze op 2 essentiėle zaken
in geval van twijfel gebruik je GPSquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat, een MaJo'tje doen? Te hard rijden en boetes scoren?
Mjah, het is best een prima auto, heerlijk om te rijden maar hij mist pit, en de achterruit is wel een probleem vind ik. Net als de BMW 3 die hiervoor als kantoorauto diende, had ook een paar manco's voor zo'n dure auto: had ook geen achterruitwisser, en de spiegeltjes zijn ongeveer zo groot als een postzegel. Misschien ben ik verwend, maar mijn el-cheapo Scenic heeft een hoop "kleine luxes" waar ik best wel aan gehecht benquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ookMaar hij zal puur voor de uitstraling gekocht zijn lijkt me, niet voor de lol van de bestuurder.
uiterlijk vertoon is aanwezig, da's genoegquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De Volvo welecht onbegrijpelijk
nemen ze zo'n dure auto en bezuinigen ze op 2 essentiėle zaken
On board cruise control, ik gooi 'm op 103 (of 104) en dan komt het wel goed. Met de trajectcontrole op de A2 neem ik geen risico's.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
in geval van twijfel gebruik je GPS
Op tel of tom tom en zet er drie bij
Niet voor mij. Misschien niet wat je zou verwachten van een bankier, maar mij gaat het juist niet om het uiterlijk maar de inhoud.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uiterlikk vertoon is aanwezig, da's genoeg
Ze hebben sinds kort wel 70cm-kussensquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Sinds wanneer heeft Ikea normale afmetingen voor het beddengoed? Wij hebben daar zonder op te letten volgens mij een dik jaar geleden dekbedden gekocht en die passen dus nergens goed in
Weet ik veel of het normaal isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit ja?![]()
70 cm, is dat normaal voor een kussen
Deze:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:26 schreef Bart het volgende:
Bij sedans is een achterruitenwisser veel minder van belang, als je rijdt blijft de ruit schoon door de luchtstroming. Bij een hatchback krijg je juist door de luchtstroming dat al het water er tegenaan slaat. Heb je een hatchback zonder ruitenwisser achter, dan heb je een goedkope bak. Sedan niet hoor
.
Als het goed is krijg je geen druppel regen op je achterruit als je 60+ km/h rijdtquote:
En in de stad hoef je er niets door te kunnen zien als het regent? Makkelijk ook na zo'n woestijnzandfase of als je in een buurt woont met veel bomen ...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je geen druppel regen op je achterruit als je 60+ km/h rijdt.
Door de luchtstroming glijdt het water vanzelf naar achter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En in de stad hoef je er niets door te kunnen zien als het regent?
Mensen met zo'n auto hebben hem toch wel in een garage staan?quote:Makkelijk ook na zo'n woestijnzandfase of als je in een buurt woont met veel bomen ...
Jij zegt geen druppel bij 60+? Er zijn maar weinig plekken hier in de stad waar je harder dan 50 mag.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Door de luchtstroming glijdt het water vanzelf naar achter.
Bij 60+ blijft de ruit droog. Bij 60- valt er wel regenwater op, maar dat is schoon regenwater en dat loopt naar achteren weg. Het is niet zoals bij een hatchback of station opspattend vies water dat tegen je achterruit blijft plakken waardoor je niets meer zietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij zegt geen druppel bij 60+? Er zijn maar weinig plekken hier in de stad waar je harder dan 50 mag.
Ja en eerst verkochten ze 60x40 ofzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:38 schreef Etcetera het volgende:
60x70 cm is volgens mij de Nederlandse maat voor kussens/kussenslopen. Ikea verkoopt tegenwoordig kussenslopen van 60x70 cm
die heb ik er ook bij. Echt kansloos te kleinquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja en eerst verkochten ze 60x40 ofzo.
De basis van de meeste fuckups. Als het goed is. Helaas, het is niet goed. En de auto staat het grootste deel van de tijd hier voor de deur in Zeist, buiten bij veel bomen, dus de rotzooi op de auto (en dus ook op de achterruit, onder de motorkap, overal eigenlijk) is niet normaal. Als ik de kans krijg haal ik 'm om de zoveel tijd door de wasstraat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |