Ik had 'm al in de OP gezet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:17 schreef Jian het volgende:
Even de laatst aangepaste kaart nog, je kan niet zorgvuldig genoeg zijn;
[ afbeelding ]
Ja, ik zag 't (de connectie met de begrafenisondernemer was een ietsje corrupt, dus die had ik nog even aangepast)quote:
Goeie tip, onbetrouwbaar figuur inderdaad en staat nog niet op de kaartquote:Die foute kroeghouder, DJ Provox, hoort er ook bij volgens mij. Hij doet de telefonische bedreigingen voor Opa omdat niemand zijn stem kan herkennen.
Dijkie en slachtoffer ..... ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:20 schreef mootie het volgende:
Moet Dijkie niet in het rijtje slachtoffers? Hij is toch weer uit de gratie?
Toverheks! Hoe kan het dat Toverheks nog niet in het schema staat?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:25 schreef mootie het volgende:
Nu het allemaal zo in kaart gebracht wordt, is er ineens veel duidelijk. Zo lijkt het me overduidelijk dat het goed afgeschermde Kiekenkot gebruikt wordt om alle snode plannen uit te werken.
Het is hekserijquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toverheks! Hoe kan het dat Toverheks nog niet in het schema staat?
Ik heb die provox er nog maar even bijgegooid want dat is inderdaad een echte bad-ass!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die foute kroeghouder, DJ Provox, hoort er ook bij volgens mij. Hij doet de telefonische bedreigingen voor Opa omdat niemand zijn stem kan herkennen.
Hij staat ook dicht bij Oop heb ik het idee, hij mag Sjon John zeggen ......quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:38 schreef pullup het volgende:
Die ajaxkampioen is ook wel een geheimzinnig en imponerend figuur als ik er zo naar kijk .
Hij is ook een man van weinig woorden dus dat is als woordvoerder wel zo efficient.
Ik heb Fredje Teeven de link naar dit topic al gemaild.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:37 schreef Jian het volgende:
Zeker 100 jaar lik bij elkaar op die kaart
Mootie maakt zelf wel ruimtequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:39 schreef Jian het volgende:
Ik vind het alleen zielig voor mootie, die had ik erbij verzonnen om ruimte te vullen en nu blijkt dat ik ruimte tekort kom
Je kunt altijd Omie nog weghalen, die doet toch geen fuck.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:39 schreef Jian het volgende:
Ik vind het alleen zielig voor mootie, die had ik erbij verzonnen om ruimte te vullen en nu blijkt dat ik ruimte tekort kom
Dan moet die ouwe elke keer zelf opstaan om de magnetron te vullen en te legenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt altijd Omie nog weghalen, die doet toch geen fuck.
Misschien kan mootie gewoon bij hem gaan wonen, dan kan zij dat doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan moet die ouwe elke keer zelf opstaan om de magnetron te vullen en te legen
Goed gezien, Kiekenkot een bron van verderf inderdaad, een samenscholingsplaats van geteisem ende tuig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:25 schreef mootie het volgende:
Nu het allemaal zo in kaart gebracht wordt, is er ineens veel duidelijk. Zo lijkt het me overduidelijk dat het goed afgeschermde Kiekenkot gebruikt wordt om alle snode plannen uit te werken.
Ik ben bang dat beequeen dat niet goed vindtquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan mootie gewoon bij hem gaan wonen, dan kan zij dat doen.
Vanavond de inval, live op streamquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb Fredje Teeven de link naar dit topic al gemaild.
En dan loop je kans vannacht van je bedje te worden gelicht.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En zo niet, dan zit Fredje ook in het complot.
Ik blijf voorlopig even uit de buurt van slootjes en vijvers.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:22 schreef pullup het volgende:
Zolang ik geen groene kikker zie ben ik safe dus
Van mij mag oma dat blijven doen. Dat met dat belletje trek ik niet echt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan mootie gewoon bij hem gaan wonen, dan kan zij dat doen.
En dat heeft opa natuurlijk klaargemaakt, de bordjes stonden lekker te dampen toen oma thuiskwam van een dag hard werken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:21 schreef beequeen het volgende:
Zijn vrouw heeft een lange werkdag gehad, dus eten ze vandaag maar eens makkelijk.![]()
Twee zakken soep met twee worsten, dus extra gevuld.
Nou neen, het moest terug de magnetron in, dubbele hoeveelheid duurt iets langer hè?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:22 schreef mootie het volgende:
En dat heeft opa natuurlijk klaargemaakt, de bordjes stonden lekker te dampen toen oma thuiskwam van een dag hard werken.
Werkt oma ook nog buiten de deur dan? Dat ze daar tijd voor heeft naast de verzorging van Oop met zijn rinkelende belletjequote:Op maandag 22 oktober 2012 18:22 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat heeft opa natuurlijk klaargemaakt, de bordjes stonden lekker te dampen toen oma thuiskwam van een dag hard werken.
Niet te geloven hè, maar het is echt waar. En ze is 1x per week oppas-oma.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
Werkt oma ook nog buiten de deur dan? Dat ze daar tijd voor heeft naast de verzorging van Oop met zijn rinkelende belletje
Ja moet wel als rechterhand toch, maar opa leest hier zelf ook hoor!quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te geloven hè, maar het is echt waar. En ze is 1x per week oppas-oma.
Btw: Poezewoes aka stuiter lult alles weer door. Kleine aanpassing zou welkom zijn Jian.
Klopt, stuiter is goed bezig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:30 schreef Toverheks het volgende:
ach gut,de NSB is weer tot leven gewekt
Hoe kan jij dat nou weten ???? kom je stiekum toch de sjet bekijken of heb jij paranormale gave, dat je elke avond aan de stream hangt tot Opa weer naar bed gaat is allang duidelijk, wat had je gister nou gemoeten he, halve avond was Opa niet op stream, zeker lopen huilen en maar blijven aanklikken tot dat je je droomvent weer mocht aanschouwen. het ligt er zo dik bovenop, geef maar toe je kan niet meer buiten Opa die deel uitmaakt van jou levenquote:
Ze weten niet beter en kunnen niet anders. Geeft direct het nivo aan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:35 schreef mootie het volgende:
Mijn god, kap eens met dat domme gescheld..... dat gaat toch nergens over.
nee jij bent lekker bezig steeds, maffe kikker dat je bent, jij bent lekker vriendelijk ppffftttttquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:35 schreef mootie het volgende:
Mijn god, kap eens met dat domme gescheld..... dat gaat toch nergens over.
niveauquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze weten niet beter en kunnen niet anders. Geeft direct het nivo aan.
Heksje , ze weten niet beterquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:40 schreef Toverheks het volgende:
En voor die domme die-hard fans, noem geen namen, maar OPA LEEST OOK HIER OP FOK dus wat doorgeven en stuit ergens van betichten, echt hoe dom ben je daneerst even goed nadenken dames wat jullie posten.
Dat blijkt maar weer, Mootie wijst sommige terecht over degene hun/zijn posten, moet je eens een paar topic`s voor de gein terug lezen, lijkt wel of ze allemaal verboden middelen soms slikt, onsamenhangend, niet te snappen soms, of een vraag steeds stellen die allang was beantwoord, ( maar ja ze wil *meedoen*) en willen meedoen hier in Opa zijn topic maar bij god niet weten wat er precies gezegd wordt, nee schelden mag je niet van Mootie, ook geen steken uitdelen nee steken uitdelen doet ze het liefst zelf aan anderequote:
Ik zwaai even met je mee naar Opaquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer, Mootie wijst sommige terecht over degene hun/zijn posten, moet je eens een paar topic`s voor de gein terug lezen, lijkt wel of ze allemaal verboden middelen soms slikt, onsamenhangend, niet te snappen soms, of een vraag steeds stellen die allang was beantwoord, ( maar ja ze wil *meedoen*) en willen meedoen hier in Opa zijn topic maar bij god niet weten wat er precies gezegd wordt, nee schelden mag je niet van Mootie, ook geen steken uitdelen nee steken uitdelen doet ze het liefst zelf aan andere![]()
maar ja is Topic Opa, ik zwaai ff naar Opa want hij leest gesjellig mee
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:25 schreef mootie het volgende:
Verraden? Margot wist al die tijd wie ik was.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
ook zo een leuke, was jij het niet die onder een fake naam steeds meelas op KK om maar niks te missen
tot dat iemand je verraden, maar wat wil je nu nog graag daar meelezen, want ste je voor je mist was
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Verraden? Margot wist al die tijd wie ik was.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]nee jammer he, je kan Margo er niet bij betrekken en de onschuld nu gaan uithangen, iemand had je verraden
daaaaaaag Mootie droom lekker verder
Geloof me Schrutz, niet dus, gewoon een forum waar van alles en nog te doen is, van sport tot lekker sjetten tot van alles, en ik moet eerlijk bekennen, de laatste maanden gewoon echt gesjellig, van diepe gesprekken tot wat je de dag gaat doen etc.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat kiekenkot is meer een wespennest volgens mij, wat een venijn ineens.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat kiekenkot is meer een wespennest volgens mij, wat een venijn ineens.
Waarom kom je hier dan nog?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geloof me Schrutz, niet dus, gewoon een forum waar van alles en nog te doen is, van sport tot lekker sjetten tot van alles, en ik moet eerlijk bekennen, de laatste maanden gewoon echt gesjellig, van diepe gesprekken tot wat je de dag gaat doen etc.
ja bij de volwassen mensen behoor jij nog lang niet, wel qua leeftijd maar qua niveau heb ik toch mijn bedenkingen bij jou, sorryquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]![]()
Verraden, we hebben het hier over volwassen mensen.
omdat ik hier al wasquote:
Schrutz mag zelf een account aanmaken hoor heeft ie mij niet bij nodigquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:02 schreef mootie het volgende:
Scrut, je moet gewoon even vragen of je op Heks' account op KK mag kijken. Kun je zelf zien hoe gezellie het is.
Ik bedank daar voorquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:02 schreef mootie het volgende:
Scrut, je moet gewoon even vragen of je op Heks' account op KK mag kijken. Kun je zelf zien hoe gezellie het is.
dan moet je toch je leesbrilletje erbij pakken hoor Yvonnequote:Op maandag 22 oktober 2012 19:05 schreef yvonne het volgende:
Wat is dit? Jullie zijn niet aan het kibbelen hm?
yvonne, die ouwe kent je niet. Stel je even voor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:05 schreef yvonne het volgende:
Er zijn af en toe mensen die de reality niet meer van de realiteit weten te onderscheiden en dan vervolgens op andere users losgaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:05 schreef yvonne het volgende:
Kun je het nog aan?!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn af en toe mensen die de reality niet meer van de realiteit weten te onderscheiden en dan vervolgens op andere users losgaan.
Ja snap jij dat nou Schrutz????? of lees jij niet de sneren en dubbele bodems in sommige hun postenquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn af en toe mensen die de reality niet meer van de realiteit weten te onderscheiden en dan vervolgens op andere users losgaan.
Hé ouwe, ik ben yvonne.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
yvonne, die ouwe kent je niet. Stel je even voor.
quote:
Ik zie de dubbele bodems wel en zie dat ze onschuldig zijn, deel van het spel dat hier gespeeld wordt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja snap jij dat nou Schrutz????? of lees jij niet de sneren en dubbele bodems in sommige hun posten
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie de dubbele bodems wel en zie dat ze onschuldig zijn, deel van het spel dat hier gespeeld wordt.
quote:
Flikker toch op Pietquote:
Zolang het over Opaatje gaat is wat mij betreft alles toegestaan, die kiest er zelf voor om met z'n ponem op de stream te gaan zitten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]sommige posten zijn echt niet onschuldig, sorry dat ik je moet teleurstellen, en het spel spelen, soms gaat het spel mij te ver met echt valse onwaarheden of vieze sneren, en dan weer de onschuld zelf spelen nee dat kan ik niet ik zeg waar het op staat, weet je gelijk waar je aan toe bent wel zo handig ook.
Je weet wel wat ik bedoel Schrutz, en tot mijn vreugde zie ik dat Laysa in Opa zijn topic zit te postenquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zolang het over Opaatje gaat is wat mij betreft alles toegestaan, die kiest er zelf voor om met z'n ponem op de stream te gaan zitten.
ik zit te SCen....want die andere wordt niet meer gebruikt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je weet wel wat ik bedoel Schrutz, en tot mijn vreugde zie ik dat Laysa in Opa zijn topic zit te posten
Moppie!!!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:18 schreef Laysa het volgende:
Kan hier niet gewoon SC voor?
Dan weven jullie die Man dr gewoon af en toe tussen.
Kan die andere sc gewoon voorgoed dicht![]()
ja ik heb het weer gedaan, laten we het daar maar bij houdenquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet niet wat je bedoelt, ik zie je alleen vaak buitenproportioneel reageren op een select groepje users.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:33 schreef mootie het volgende:
Dat is toch wel heel apart, in een streamtopic iemand die iets over de streams post, als NSB-er wegzetten.
Gaat het een beetje met je?quote:
Mwah, maar dat is geen verhaal voor hier.( met ons ons wel hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Gaat het een beetje met je?![]()
en natuurlijk ook met die Kardinaal
quote:
Heeee Daar hebben we onze leverworsteter!quote:
Is dit de nieuwe sc. Cool fuck die oop en zijn belegen wijfquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:42 schreef Coos het volgende:
Dacht dat er een rel aan zat te komen.![]()
Nada noppes dus. Iedereen valt stil.Komt zeker door Yvonne.
Dan ga ik maar koken.
Laat mij lekker uit dat rattezooitje lolquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:20 schreef mootie het volgende:
Moet Dijkie niet in het rijtje slachtoffers? Hij is toch weer uit de gratie?
Eindelijk iemand die het opvaltquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:24 schreef Jian het volgende:
Tjeuzus, is Scrutz nou alweer aan het rellen ...
Hier ook VI aan, ik doe Oop er ook maar eens een half uurtje bijquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:30 schreef Toverheks het volgende:
VI met Hansie Hansie en Opa
wordt het gesjellig en heb stream aan dus hoop op ongezouten commentaar van Opa
soms is ie hilarisch en slaat de spijker op zijn kop, maar meestal hoef je alleen maar naar die gezichts uitdrukkingen van hem te kijkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Hier ook VI aan, ik doe Oop er ook maar eens een half uurtje bij
Die zegt soms gewoon dingen over opa die niet waar zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:35 schreef Jian het volgende:
heb even een stukje teruggelezen, maar die mootie zeg, die is errrrug
Nou zeg, ik wist niet wat ik allemaal las ..quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zegt soms gewoon dingen over opa die niet waar zijn
Kan er niks aan doen, ik zit weer aan de verboden middelen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:43 schreef Jian het volgende:
En dan zo vreselijk tekeer gaan tegen die arme PB omdat ze per ongeluk een vergissinkje maakt, och, och, die mootie
Klopt, inclusief zielig verhaal over een vermoorde vriendin.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:43 schreef mootie het volgende:
Volgens mij zit Double L Lucdinges in een of ander datingprogramma op rtl5.
je geeft het toequote:Op maandag 22 oktober 2012 20:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, ik zit weer aan de verboden middelen.
Asbest?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Krijg je nog korting bij Oop?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is echt blijven hangen in de Nijmeegse gangsta stylo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Klopt, inclusief zielig verhaal over een vermoorde vriendin.
Zo'n neppe gast. Het is kennelijk weer uit tussen hem en Sandra Reemer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is echt blijven hangen in de Nijmeegse gangsta stylo.
Hoi Lays, je moet wat doen om bekendheid te krijgen.quote:
Een nepwapen toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:51 schreef mootie het volgende:
Wat was dat toen ook alweer. Hij was opgepakt met een wapen in zijn auto?
Klaarblijkbaarquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Lays, je moet wat doen om bekendheid te krijgen.
Dat was toch slechts een roddel?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n neppe gast. Het is kennelijk weer uit tussen hem en Sandra Reemer.
Heb je het clipje van Nina nog beluisterd?
En een honkbalknuppel toch? Jaja, die dubbele lul weet van wanten.quote:
Hij heeft met haar een single opgenomen over dat vermoorde meisje. Zij was door haar vriend vermoord maar na haar dood beweerde Luc dat hij met haar een beginnende relatie had. Daar schijnen de meningen nogal over verdeeld te zijn.quote:
You must be kidding me?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn mooiste actie in de kooi: Luc gaat koken, leest het recept: "één kopje rijst per persoon." Luc concludeert vervolgens dat ze met z'n 12-en zullen eten en dat hij dus 12 kopjes rijst moet koken. Vervolgens besluit hij te wachten met koken tot de vaatwasser klaar is want er zijn nog maar 6 schone kopjes.
zo, dus een zakkenvuller 1e klasquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij was ook nog eens betrokken bij één of andere organisatie in de goede-doelen sfeer. Dat heb ik toen eens nagetrokken, van alle ingezamelde gelden was iets van 1% daadwerkelijk besteed aan goede doelen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo, dus een zakkenvuller 1e klas
Oop heeft een ragfijn netwerk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
D'r heeft weer iemand alles zitten doorspelen, hè ?
vind alleen dat Opa eens een beetje met zijn tijd moet meegaan, zo een mc bakkie kan ik niet mee omgaan, vraag eens aan opa of ik een portofoon kan krijgen gescrambeld natuurlijk maarquote:
da's dan een 34 punten woordquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind alleen dat Opa eens een beetje met zijn tijd moet meegaan, zo een mc bakkie kan ik niet mee omgaan, vraag eens aan opa of ik een portofoon kan krijgen gescrabbeld natuurlijk maar
is vanzelfsprekend, je weet maar nooitkrijgen we weer afluisterpraktijken.
het barst hier van de verraaiersquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
D'r heeft weer iemand alles zitten doorspelen, hè ?
Eigenlijk wel, er moet gewoon een soort "ausweis" komen en Gert en Pietje moeten streng gaan controleren!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit topic moet ook beveiligd worden, net als de chat van opa.
Gert is als zoon/dochter van die ouwe natuurlijk niet te vertrouwen. Pietje lijkt (vooralsnog) te vertrouwen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, er moet gewoon een soort "ausweis" komen en Gert en Pietje moeten streng gaan controleren!
Ik vertrouw Hert wel! Die heeft zijn eigen redenen om in dit geval bepaalde keuzes te maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gert is als zoon/dochter van die ouwe natuurlijk niet te vertrouwen. Pietje lijkt (vooralsnog) te vertrouwen.
Dat is waar, maar Gert is natuurlijk wel het type van "Ausweis, bitte!"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gert is als zoon/dochter van die ouwe natuurlijk niet te vertrouwen. Pietje lijkt (vooralsnog) te vertrouwen.
Dan kunnen we net zo goed direct Yvonne als portier aanstellen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Gert is natuurlijk wel het type van "Ausweis, bitte!"
Rigoureus, zonder meer rigoureus, maar rigoureuze omstandigheden vergen rigoureuze maatregelen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed direct Yvonne als portier aanstellen.
Lekkere rigo reus van mequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Rigoureus, zonder meer rigoureus, maar rigoureuze omstandigheden vergen rigoureuze maatregelen!
Mooi woord wel, rigoureus!
Er zijn dringend stokers nodig elders...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, er moet gewoon een soort "ausweis" komen en Gert en Pietje moeten streng gaan controleren!
echt, zeg het een paar keer achter elkaar ...., lekker woord hoor, wie verzint dat nou, hè, dat vraag je, je toch af ?quote:
Ze willen me niet op Kiekenkotquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn dringend stokers nodig elders...
[ afbeelding ]
http://www.stoomtrein.org/wzw/stk.html
Neuh, ik heb een glazen bolquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss.. wel geprobeerd dus? aii...
Er is iig één plaatsje vrijgekomen bij Oop weet ik toevallig.. ga het es vragen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:03 schreef Jian het volgende:
Toen Oop in de bak zat hè, zat ie toen eigenlijk bij de Aryan Brotherhood, of was ie gewoon vriendjes met Bubba?
ik vroeg het me ineens af ...
Hou op, morgen zijn jullie weer dikke mik, brothers in arms, boezemvrienden, Bassie en Adriaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is iig één plaatsje vrijgekomen bij Oop weet ik toevallig.. ga het es vragen?
Ohhw? moet IK het nou gaan vragen? Oop kan al niets eens een ex-papegaaiplaatje van me velen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Hou op, morgen zijn jullie weer dikke mik, brothers in arms, boezemvrienden, Bassie en Adriaan
Erm, dan zou de ander acrobatisch moeten zijn, dat sluit opa al uit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, wie is er nu de clown van die twee?
Logisch toch, als zo'n knauw van één van je beste vrienden komt, doet het extra veel pijn ...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? moet IK het nou gaan vragen? Oop kan al niets eens een ex-papegaaiplaatje van me velen..
Ajaxkampioen en hij kennen elkaar toch uit de bajes? Vraag het hem bij gelegenheid.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:03 schreef Jian het volgende:
Toen Oop in de bak zat hè, zat ie toen eigenlijk bij de Aryan Brotherhood, of was ie gewoon vriendjes met Bubba?
ik vroeg het me ineens af ...
Jahh... beesten wegdoen is altijd vervelend, vooral als hun enige makke is dat ze veel lawaai makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Logisch toch, als zo'n knauw van één van je beste vrienden komt, doet het extra veel pijn ...
Deze is echt leuk!!!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:17 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
oke oke gescrambeldquote:
da's dan een permbanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh... beesten wegdoen is altijd vervelend, vooral als hun enige makke is dat ze veel lawaai maken![]()
ik hoop dat Oops kleinkind een stuk rustiger is...
maakt het uit, maar het stond er zo leukquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke oke gescrambeldhoe heet dat in vredesnaam
Dat mag Don Opa deLangvinger helemaal zelf wetenquote:
Deze is echt goed hahaquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:17 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Te lang zonder rel gezeten zeker hannie?quote:
welom bij de clubquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat mag Don Opa deLangvinger helemaal zelf wetenIk gun hem zijn overgebleven kritiekloze en zwijgzame aanbidders van harte toe..
jacq je bent abuis ,annie68 dat is hannie dus niet !! verkeerde info gehad soms ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:42 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Te lang zonder rel gezeten zeker hannie?![]()
![]()
Politie moet er naar kijkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:09 schreef pullup het volgende:
Die lui die van kiekenkot hier komen hebben duidelijk allerlei extra informatie
zeker wetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:09 schreef pullup het volgende:
Die lui die van kiekenkot hier komen hebben duidelijk allerlei extra informatie
Ja ik wel dus , en ik kan hannie wel ! en dat is niet annie68 , ik weet uit betrouwbare bron dat ze alleen mee leest , bij deze dus , zou jacq zelf een rel willen vraag ik me af ?quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:06 schreef Jian het volgende:
[..]
maakt het uit, maar het stond er zo leuk
Neuh, dat is Anniebab, die is tof.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is Annie uit Volendam met die palingen, denk ik.
Dat sluit natuurlijk niet uit dat deze Annie ook uit Volendam kan komen. Misschien is het Annie Schilder wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neuh, dat is Anniebab, die is tof.
Jawel, maar daar is het niet zo ingewikkeld als hier.quote:
Dat moet je even aan Hannie vragen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:08 schreef annie68 het volgende:
Nee klopt weet ook niet hoe ik dat moet doen.
En wat is kiekenkot
Nou, het is best moeilijk hoor BQquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel, maar daar is het niet zo ingewikkeld als hier.Ken toch?
Als je rechts bovenin de post die je wil quoten gaat met je muis, verschijnen er onder de datum en het postnummer een aantal icoontjes. Klik op de dubbele haakjes, de meest rechtse, en je kunt quoten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:08 schreef annie68 het volgende:
Nee klopt weet ook niet hoe ik dat moet doen.
En wat is kiekenkot
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je rechts bovenin de post die je wil quoten gaat met je muis, verschijnen er onder de datum en het postnummer een aantal icoontjes. Klik op de dubbele haakjes, de meest rechtse, en je kunt quoten.
nou heb ik het toch zo maar doorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat moet je even aan Hannie vragen.
Dank je wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je rechts bovenin de post die je wil quoten gaat met je muis, verschijnen er onder de datum en het postnummer een aantal icoontjes. Klik op de dubbele haakjes, de meest rechtse, en je kunt quoten.
Deukz hier.quote:
Dag Annie, tot gauwquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef annie68 het volgende:
[..]![]()
fijne middag nog allemaal ben er van tussen
heb jij ook moeten leren, net als ik of een ander, ja zelf jij hebt het quoten moeten leren, echt je lacht ook iedereen uit zodra hij een foutje maakt in de nederlandse taal of het quoten lukt niet, doe eens lief tegen Annie, ik ken Annie ook niet maar weet zeker het is geen Hannie!quote:
en dat voor een Mod iemand zo te kakken zetten, doe er niet aan mee Lavenderr het staat je niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, het is best moeilijk hoor BQ
Ik zet niemand te kakken, hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dat voor een Mod iemand zo te kakken zetten, doe er niet aan mee Lavenderr het staat je niet.
vind het gewoon walgelijk, komt er iemand die nieuw is wordt gewoon te kakken gezet
Nogmaals, geen intentie om jou te kakken te zetten Annie. Sorry als dat zo bij jou is overgekomen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef annie68 het volgende:
[..]![]()
fijne middag nog allemaal ben er van tussen
Kijk dit waardeer ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nogmaals, geen intentie om jou te kakken te zetten Annie. Sorry als dat zo bij jou is overgekomen.
Toverheksquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:31 schreef Toverheks het volgende:
is al tussen Lavenderr en mij uitgepraat dus slotje erop en weer met frisse moed verdergaan........... was niet zo van mijn kant bedoelt.
Post vanaf nu gesjellig mee
Mijn bijdrage;quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:15 schreef Toverheks het volgende:
Hoihoi
Feelgoodkerstcreativiteit-brainstorm topic
FHF, FEE en CRE slaan de handen ineen voor een grote kerst feel good actie! Er zijn plannen om kaartjes te versturen, de kerstpakketen komen weer terug en... Er gaat geknutseld wordenNu wordt er een beetje gebrainstormd, hebben jullie nog ideeën? Hier is het topic, hopelijk zien we jullie daar! Feelgoodkerstcreativiteit-brainstorm topic
Ze hebben ook sjouwers nodig en mensen die de kaartjes rondbrengen, ik heb je meteen maar even aangemeldquote:
Oh, dus er wordt niet om geld gevraagd, okee, dan niet, maar Scrutz komt evengoed wel knutselen hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:02 schreef Toverheks het volgende:
nee jongens, zolang het geen bedel topic is vind ik er niks mis mee een onbekende eens een mooie kerstkaart te sturen. kerstpakket kan ik zelf al niet eens betalen, had ik wel bergen met geld had ik wel iemand een pakketje willen sturen, vind het een goed iniatief
Zit nu toevallig een knoop aan te naaien, verder gaan mijn kunsten niet. Dat wil zeggen... als ik de draad ooit door de naald krijg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij kunt vast heel mooi zingen.
zal ik Schrutz dan maar kerstballen leren haken??quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, dus er wordt niet om geld gevraagd, okee, dan niet, maar Scrutz komt evengoed wel knutselen hoor
Er moeten elfenpakjes en kerstmannenpakjes genaaid worden, jij mag die van Danny doen, een heel groot elfenpakquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Zit nu toevallig een knoop aan te naaien, verder gaan mijn kunsten niet. Dat wil zeggen... als ik de draad ooit door de naald krijg.
Alleen als ik slofjes met belletjes mag maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Er moeten elfenpakjes en kerstmannenpakjes genaaid worden, jij mag die van Danny doen, een heel groot elfenpak
Haken daar is ie goed in en ook in macrameeën trouwensquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal ik Schrutz dan maar kerstballen leren haken??
zal je enig hebben gestaan doe eens een fotoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:08 schreef mootie het volgende:
Hij heeft vorig jaar nog een enig mutsje voor me gehaakt, met bloem.
Maar glasblazen doe ik het liefst.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Haken daar is ie goed in en ook in macrameeën trouwens
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zal oplettende streamertjes niet zijn ontgaan dat Oop de laatste dagen al wat schor klonk en vandaag heeft de griep hem dan ook helemaal te pakken.
Hij laat zich dus excuseren en zwaait vanuit de lappenmand naar zijn trouwe fans.![]()
Beterschap Oop!![]()
[ afbeelding ]
Zit je nu stiekem te solliciteren naar een plaatsje bij de groep glazen kerstballen ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar glasblazen doe ik het liefst.
Nee, ik blaas alleen pieken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je nu stiekem te solliciteren naar een plaatsje bij de groep glazen kerstballen ?
Oop ligt op bed onder zijn helend dekbedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:23 schreef Jian het volgende:
Jeuzus, Oop heeft griep, kan zijn stoel niet uit en zit volledig apathisch voor de TV![]()
Same old same old dus
Ik wilde net zeggen, voor ons trouwe kijkers maakt dat geen enkel verschilquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:23 schreef Jian het volgende:
Jeuzus, Oop heeft griep, kan zijn stoel niet uit en zit volledig apathisch voor de TV![]()
Same old same old dus
Ik zie m niet, .. ik ruik dat hier weer een alibi wordt gecreëerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop ligt op bed onder zijn helend dekbed
[ afbeelding ]
Kwam hij nou speciaal online om zich zo te laten cappen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zal oplettende streamertjes niet zijn ontgaan dat Oop de laatste dagen al wat schor klonk en vandaag heeft de griep hem dan ook helemaal te pakken.
[ afbeelding ]
Ik draai de deuren hier op slotquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie m niet, .. ik ruik dat hier weer een alibi wordt gecreëerd
Wow, spannendquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:38 schreef Jian het volgende:
TV tip
Ned2
20:25 De Grote Bijbelquiz 2012
Ik lig al een half uur onder het bedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik draai de deuren hier op slot
Ik sta al te trappelen om mee te doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:38 schreef Jian het volgende:
TV tip
Ned2
20:25 De Grote Bijbelquiz 2012
PB is geen pottenbakker, maar een pottenpakker ....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:39 schreef beequeen het volgende:
Er is dringend behoefte aan pottenbakkers, lees ik in het CRE topique. Pb, iets voor jou?
Is het een beetje stofvrij onder het bed van Scrut?quote:
Laten we zeggen dat ie meer verstand heeft van glasblazen als van stofzuigenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is het een beetje stofvrij onder het bed van Scrut?
En van muziekquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:44 schreef Jian het volgende:
Laten we zeggen dat ie meer verstand heeft van glasblazen als van stofzuigen
Haha nee hoor. dit zijn archiefbeeldenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kwam hij nou speciaal online om zich zo te laten cappen?
Nee, dat bakken heb ik niks mee. Ik heb het vlees liever rauw..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:39 schreef beequeen het volgende:
Er is dringend behoefte aan pottenbakkers, lees ik in het CRE topique. Pb, iets voor jou?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:40 schreef Jian het volgende:
[..]
PB is geen pottenbakker, maar een pottenpakker ....
Is goed Maar zo voelde het wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nogmaals, geen intentie om jou te kakken te zetten Annie. Sorry als dat zo bij jou is overgekomen.
Jij bent echt goed in het aanvaarden van excusesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:07 schreef annie68 het volgende:
[..]
Is goed Maar zo voelde het wel.
Maar bedankt voor je berichtje terug
kan allebei, zult is mooier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
En van muziek![]()
![]()
.
Stof is maar stof en tot stof zal u wederkeren.![]()
Edit: of is het zult u wederkeren? Nu twijfel ik.
Een opblaas-Oop, jottem, eentje met een echte rubber... Heej, heej, beequeen, wat voor jou?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa had toch wel even een vervanger kunnen regelen voor vanavond?
Ik denk dat opa gewoon bang is dat die opblaas-opa hem overklast en wellicht wel 20 streamers trekt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Een opblaas-Oop, jottem, eentje met een echte rubber... Heej, heej, beequeen, wat voor jou?![]()
Mooi item ook voor de webwinkel!
Ik denk dat vooral oma er erg blij mee zal zijn, je hoeft 'm niet te voeren, de sex is waarschijnlijk een stuk beter en voor de rest verandert er eigenlijk nietsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat opa gewoon bang is dat die opblaas-opa hem overklast en wellicht wel 20 streamers trekt.
Precies, en dan zijn we zo best aardig om hem in de winter als het wat te koud aan het worden is gewoon Madame Tussauds binnen te rollen om als wassen beeld te fungeren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
Opa kan zó op de Dam, tussen de andere levende standbeelden.
Kan hij nog geld vangen ook
Het enige verschil is dat de echte opa niet leegloopt als er gas ontsnapt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral oma er erg blij mee zal zijn, je hoeft 'm niet te voeren, de sex is waarschijnlijk een stuk beter en voor de rest verandert er eigenlijk niets
Nee, die vliegt het raam uitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat de echte opa niet leegloopt als er gas ontsnapt.
Als ze niet op youtube staan is Google je tweede vriendquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:28 schreef Toverheks het volgende:
bestaan er geen mannelijke opblaaspoppen of zijn die allemaal verbannen van joe toep
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze niet op youtube staan is Google je tweede vriend![]()
[ afbeelding ]
Deze is wat jonger ja. er zou ook wat voor de senioren moeten zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]ja denk ff kijken of ik een opblaaspop ala Opa kon vinden
bejaarden doen toch niet meer aan sexquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze is wat jonger ja. er zou ook wat voor de senioren moeten zijn.
Of is daar geen markt voor ?
Gelukkig is Oop jong van hart.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:39 schreef beequeen het volgende:
Er is toch echt een verschil tussen vroegoud en bejaard.
Ik was vroeger vroeg rijpquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Precies! Ik was ook al vroeg oud maar ben nog niet bejaard.
Snelle jelle, je bent me voor.quote:
Ik zag het in een split second bij het teruglezen, maar gelukkig is er met mijn reactiesnelheid niets mis.quote:
Je kan hier ook ooit vijf minuten weg kijken.quote:
Ik ben echt bejaard en traag. Wat heb ik gemist?quote:
Typootje van mij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben echt bejaard en traag. Wat heb ik gemist?
Jong van hardquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben echt bejaard en traag. Wat heb ik gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |